Auteur Topic: [Aflevering 5] Terugkeer  (gelezen 8413 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #20 Gepost op: 3-02-2024, 23:10:21 »
Sam van WIDM TV heeft samen met Corné alle voorstelvideo's en alle interviews in de molboekjes besproken. Van iedere kandidaat is er een video. Alle vragen komen aan bod. Als ik me het goed herinner waren er meerdere kandidaten die Dennis Weening de beste mol vonden.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2024, 23:20:00 »
Ik denk dat het invullen van die vragenlijst gebeurt voordat de mol wordt gekozen. Daarnaast zal de keuze van de mol of land niet hierdoor zijn beïnvloed, dus als het een hint is lijkt het me een geval sjoemelhint van de productie.

Maar het feit dat de vraag gekozen wordt in de test én getoond wordt op TV in de aflevering dat Dennis in beeld verschijnt, kan natuurlijk wel een mooie hint zijn!

Verder een tegengeluid: ik vond het weer een leuke aflevering! Zeker de eerste 2 opdrachten. Misschien wat lastig tot een goed einde te brengen, maar die woorden bijvoorbeeld heel leuk bedacht! En alleen al naar de chaos kijken is vermakelijk. De derde opdracht is wat saai, maar wel spannend voor de kandidaten natuurlijk.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #22 Gepost op: 3-02-2024, 23:34:43 »
Die staan inderdaad in het molboekje. Heb ze op youtube voorbij zien komen. Volgens mij had Kees Dennis opgegeven.

Babs, Fons en Kees hebben als favoriete MOL Dennis Weening

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2024, 23:37:31 »
Finalisten?  ::rofl::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #24 Gepost op: 3-02-2024, 23:44:34 »
We zagen een testvraag over wie de ultieme mol was? Klopt het dat de kandidaten dat ergens hebben geschreven? Molboekje?
Welke kandidaat heeft Dennis als favoriete mol?
Kees en Fons

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #25 Gepost op: 3-02-2024, 23:45:45 »
Ik wil weten wie Jan Versteegh had. Daar is Jeroen erop uit gegaan.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #26 Gepost op: 3-02-2024, 23:49:24 »

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2024, 00:19:18 »
Dit was een echte "Dia del Topo", de Mol heeft een goede slag geslagen en veel geld uit de pot gespeeld, ja de Mol mag heel blij zijn na vandaag. Het is nog nooit eerder gebeurd dat er zoveel geld uit de pot is gegaan!!!!! Ook had de Mol een "handlanger", Dennis Weening, de Mol uit het vorige seizoen dat zich afspeelde in Mexico, in 2008, ja precies, het bedrag dat met de eerste opdracht kon worden verdiend!!!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #28 Gepost op: 4-02-2024, 00:42:10 »
Het wordt echt met de aflevering slechter hè? Zo jammer dit! :\'(
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 19:28:06 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #29 Gepost op: 4-02-2024, 01:21:13 »
Het wordt echt met de aflevering slechter hè? Zo jammer dit! :\'(

Alsof de hitte ook het productieteam heeft bereikt.

Vermakelijk was de aflevering wel, maar ik heb tot twee keer toe een discussie gehad met mijn ouders omtrent de regels van opdracht 1 en 3 ::rofl::

Al had ik wel even een ::) moment met de kistjes
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline XesjeX

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #30 Gepost op: 4-02-2024, 01:39:41 »
Ik vond het juist een leuke aflevering :-X Alleen wel een beetje jammer van de vage uitleg bij de kleurenopdracht
Jammer dat Jeroen er uit is, was een leuke kandidaat.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2024, 01:42:50 »
Jeroen maakte het nog een verteerbare aflevering maar waarom het toch zo vaak een grote chaos voor de kijker moet zijn tav wat er verwacht wordt van de kandidaten? Er zit maar geen vooruitgang in.  ::ohno::
Misschien is het nog leuk voor de kandidaten zelf om in zo'n kippenhokspel te zoeken naar de mol, maar als kijker zaten wij vooral te prakkezeren steeds hoe die opdracht nou gespeeld diende te worden, vooral bij de eerste opdracht. Een simpel overzichtje en een alwetende verteller zouden echt een verbetering zijn.

De 2e opdracht was leuk, maar zat ook zodanig in elkaar dat het mingeld zo ongeveer een vaststaand feit was al. Zelfs als iemand zo slim was geweest om voor te stellen al die piñata's te vernielen en zo snel mogelijk naar dat pand te gaan (want ook dan bleef er flink wat plusgeld te verdienen), zelfs dan hadden ze A. die krengen niet op tijd stuk kunnen slaan met die miezerige stokjes en B. had Oppermol Dennis nog altijd genoeg tijd gehad om die 'historische' prijs te versnipperen. Leuke opdracht, maar kansloos zo.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2024, 01:58:22 »
Met deze test kun je niet zo heel veel want veel hadden er jokers en je zou fons een beetje kunnen wegstrepen als mol omdat jeroen aangaf dat wat je niet ziet je ook niet kunt weten en hij in de eerste afl met fons zat? (sws dat justin aan fons de pot gaf zal zowiezo betekenen dat fons als mol onwaarschijnlij is.

Vind het jammer dat ze niet meer doen spectaculairs qua opdrachten maar dat zal wel aan de hete temperatuur in mexico liggen en jammer dat ze eigenlijk al onhaalbaar zijn.

en vond de derde opdracht niet leuk omdat je dan weinig groepsdynamiek hebt of ziet.

en als babs alle info van jip en justin heeft is ze gegarandeerd finalist toch? want dan weet ze dat fons en rian (daar zat ze zelf op) niet de mol zijn en dan blijven anna en tooske nog over. (eigenlijk alleen anna)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 02:06:48 door Demanuitwenen »

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2024, 02:02:08 »
Tijdens deze aflevering werd het wel heel duidelijk dat hij de mol niet was en net in deze aflevering mocht je je punten niet meer aanpassen.

De vorige aflevering was er ik al half vanaf maar deze aflevering was hij de enige die echt super fanatiek bezig leek met de pinatas en zat wederom in het verkeerde groepje bij de eerste opdracht (net als de markt vorige week).

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2024, 07:31:02 »
Hmm, 2 (soort van) alles-of-niets-opdrachten, en 1 waarbij in theorie productie alles bepaald kan hebben. Niet mijn favoriet.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2024, 10:58:00 »
Phoe ik was in het begin nog best positief op dit seizoen maar moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder tevreden begin te worden helaas

Same here. Matig uitleg van de opdracht. Zo in een envelop min 3000. Afvaller weer terug in het spel. Nee matig seizoen. Of het moet nog beter worden maar betwijfel het

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2024, 12:05:04 »
Weer veel oude hints.
Zagen we bv Dennis al vaag staan bij de uitleg van de opdracht?
De Mol van 2008 die Ego zei. Leek nu Sor hoofdverdachte nr.1.
 Sor kreeg MolIk om te zeggen, stond op het mingeld  en -3000, als enige zonder tas op z'n slippers bij de executie verschijnen (seizoen 1 en 2)

Babs die terugkomt en zo de meest genoemde theorie, die nooit een theorie was, weer doet verschijnen.

Jeroen zijn pet nog even. Het prachtige Holbox ::bravo::, ook wel het zwarte gat. Wie steekt zijn of haar hoofd in een zwart gat ::jaja::

Valt ie af ::ohno::  zeker last van tunnelvisie gekregen van dat zwarte gat op z'n pet. :P




Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #37 Gepost op: 4-02-2024, 13:58:20 »
Ik heb zo het idee dat Rick voor de grap heeft gespeeld met zijn eigen uitspraak dat er nooit 2 mollen in het seizoen zitten. Daar heeft hij gisteren mee afgerekend.

Ik heb het niet over het jubileumseizoen, want dat waren er méér dan 2.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #38 Gepost op: 4-02-2024, 17:38:29 »
dit seizoen.........

Offline Martialis1

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #39 Gepost op: 4-02-2024, 19:41:17 »
De mol heeft letterlijk niks hoeven doen, allemaal alles of niets opdrachten die gedoemd zijn te mislukken, en een laatste opdracht waar je met “waag geld voor joker” logica geld de pot uit klopt zodat je  kan zeggen “laagste pot ooit, wat deed de mol het goed zeg”.

Rol van Dennis vond ik wel leuk!