Auteur Topic: [Kandidaat] Tooske Ragas  (gelezen 13325 keer)

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #20 Gepost op: 13-01-2024, 13:41:00 »
Ze wordt erg uit de wind gehouden bij de verdenkingen.

Op zich zegt dit denk ik niet zo veel. Ik kan mij herinneren dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
in de eerste aflevering ook een aantal keer expliciet genoemd werd.

Verder vind ik Tooske toch wel vaak primair gedrag vertonen, wat ik zelf wel zou toejuichen voor een mol, maar ik geloof er eerlijk gezegd nog niet zo in.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2024, 16:04:50 »
Na aflevering 1 vind ik haar nog niet af te strepen. Wat ik best bijzonder vind als ik haar gedrag vergelijk met dat in kroongetuige. Daar was het heel snel,  heel duidelijk dat ze het niet was.  Ik hou haar in de gaten ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2024, 21:58:13 »
Zag potentieel bij Justin’s geld actie in Tooske wel een giechelige mol die denkt ‘wat loop je nou te doen jongen?’ a la Milouska’s ‘dat kan helemaal niet want ik ben de mol’. Haar ‘stem eens op die vrouw die bij Justin op de kamer zit’ zou ook zomaar een molbiecht kunnen zijn

Offline Hansiemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2024, 22:54:53 »
Mijn eerste “schot voor de boeg mol” was Tooske. Dus lette ik steeds op haar reacties. Nu viel me op dat ze bij de waarzegster 2 opmerkingen kreeg waar ze “No” op zei. Terwijl waarzegsters er om bekend staan de waarheid te zeggen. Over dat ze van suiker zou houden en dat ze snel boos zou worden.
Als ik “mol en suiker” google krijg ik te zien dat de meting in mmol/mol wordt aangegeven, en bij “mol en boos” zie ik dat John de Mol niet bij Boos wilde komen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2024, 23:14:10 »
Ja mooi opgesomd ::ok::

‘stem eens op die vrouw die bij Justin op de kamer zit’ zou ook zomaar een molbiecht kunnen zijn
Dacht ik ook meteen. Case closed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2024, 23:49:52 »
Inderdaad wel opvallend dat zo duidelijk in beeld was dat de waarzegster niet de waarheid zei bij Tooske: ze loog, net als de mol?

Overigens zie ik vooral een slimme kandidaat.. maar strepen doe ik nog niet

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2024, 11:41:09 »
 ‘Laten we toch lekker gaan zitten!’ Plagerig vanwege voorkennis?
Maar als iedereen rustig zit: ‘ik ga maar eens een rondje lopen.’
De reactie bij Rick’s uitleg, net iets te hysterisch.
Molympische spelen: alleen van Tooske zien we geen verdacht gedrag terwijl de opdracht opzettelijk verwarrend in beeld wordt gebracht.

« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 11:52:31 door Run »

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2024, 11:55:38 »
Ja mooi opgesomd ::ok::
Dacht ik ook meteen. Case closed.

Is ook duidelijk bij Justin.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2024, 21:23:54 »
Opdracht 1: geen invloed
Opdracht 2: maant aan voor rust en by fat de rustigste van de vijf

Dit krijg je voor mij al niet meer uitgelegd als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2024, 18:52:53 »
krijg je voor mij al niet meer uitgelegd als mol.
De enige uitleg is toch zeker "de blondine is de mol"  ???

Of ben ik nou gek  ???

Neen! De blondine IS de mol. En dan Tooske toch zeker en vast he, niet ene Rian of wat  ::regenboog::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #30 Gepost op: 16-01-2024, 21:57:00 »
Opdracht 1: geen invloed
Opdracht 2: maant aan voor rust en by fat de rustigste van de vijf

Dit krijg je voor mij al niet meer uitgelegd als mol.

Krijgen we dit weer, haha. De mol hoeft niet eigenhandig elke opdracht te verpesten. Opdracht 1 is volledig mislukt. Als je dat als mol ziet gebeuren, prima toch? Wat zou je dan als mol moeten doen? Tooske is trouwens ook volledig wegge-edit hier. We hebben geen idee wat ze hier gedaan heeft.

Opdracht 2: dat kan je echt niet vertrouwen. Ik zou het eerder omdraaien: de edit maakt haar juist verdachter. Wel erg niet-mols ge-edit. Natuurlijk gaan de kandidaten veel rondlopen. Perfect moment om je als mol onverdacht te maken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #31 Gepost op: 17-01-2024, 10:01:02 »
De enige uitleg is toch zeker "de blondine is de mol"  ???

Of ben ik nou gek  ???

Neen! De blondine IS de mol. En dan Tooske toch zeker en vast he, niet ene Rian of wat  ::regenboog::

Normaal ben ik ook pro de blondine, maar Anna overtreft haar dit seizoen. Op veel vlakken, ook verdachtheid weliswaar. Ik vond het gewoon een heel onmolse aflevering van Tooske, al kan in opdracht 2 veel gefilterd zijn. Ik ga de volgende aflevering eerst afwachten ::ok:: ::ok:: ::vergroot:: >:D.

En Rian, ja, is dat niet de blonde versie van een van jouw idoolmollen?b ;D ;D ::zwaai::

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2024, 11:30:36 »
Ik kan haar zeker nog niet uitsluiten als mogelijke mol.
Al vond ik wel opvallend dat ze bij opdracht 2 zoiets zei als: we moeten wel blijven zitten (of zoiets, de precieze woorden weet ik niet meer). Als mol zou je dat toch niet zo snel zeggen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #33 Gepost op: 17-01-2024, 20:24:59 »
Of juist wel, wetende dat het toch niet gebeurt. Volgens mij is Tooske een Mol die ongelooflijk veel lol heeft.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #34 Gepost op: 18-01-2024, 10:36:32 »
Daarom blijft ze ook zeker een kandidaat om mol te zijn.  En ja, het zou toch wel niet gebeuren, maar opvallend is het zeker dat ze dat zo snel in de opdracht al zei.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #35 Gepost op: 18-01-2024, 13:10:08 »
Of juist wel, wetende dat het toch niet gebeurt. Volgens mij is Tooske een Mol die ongelooflijk veel lol heeft.

Die mogelijkheid is er zeker. Ik heb Tooske niet bovenaan staan nog, maar ze heeft zeker verdachte trekjes. Bijvoorbeeld haar verhaal in de allereerste opdracht en ze staat vaak ook in goede posities om te kunnen mollen.
Ik zie bijvoorbeeld bij Anna heel veel verdachte zaken, maar dat lijkt mij echt te veel van het goede. De acties van Toos worden veel meer subtiel in beeld gebracht. Dat is eigenlijk best verdacht.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #36 Gepost op: 18-01-2024, 13:46:04 »
Normaal ben ik ook pro de blondine, maar Anna overtreft haar dit seizoen. Op veel vlakken, ook verdachtheid weliswaar. Ik vond het gewoon een heel onmolse aflevering van Tooske, al kan in opdracht 2 veel gefilterd zijn. Ik ga de volgende aflevering eerst afwachten ::ok:: ::ok:: ::vergroot:: >:D.

En Rian, ja, is dat niet de blonde versie van een van jouw idoolmol?b ;D ;D ::zwaai::

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #37 Gepost op: 18-01-2024, 16:06:16 »
Ik kan haar zeker nog niet uitsluiten als mogelijke mol.
Al vond ik wel opvallend dat ze bij opdracht 2 zoiets zei als: we moeten wel blijven zitten (of zoiets, de precieze woorden weet ik niet meer). Als mol zou je dat toch niet zo snel zeggen?
Dit maakt haar voor mij juist verdacht. De nadruk die ze legde op het woord zitten alsof ze weet dat dat een ding is. En de manier waarop die zin glashelder overeind bleef in de montage.... vond het een heel verdacht moment.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #38 Gepost op: 18-01-2024, 16:53:23 »
Dit maakt haar voor mij juist verdacht. De nadruk die ze legde op het woord zitten alsof ze weet dat dat een ding is. En de manier waarop die zin glashelder overeind bleef in de montage.... vond het een heel verdacht moment.

Daar sluit ik me bij aan!
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #39 Gepost op: 18-01-2024, 17:00:42 »
Mee eens. Je kan het als Mol ook prima zeggen als je toch wel aanvoelt/mee kan sturen dat het tegenovergestelde gebeurt.