Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 44240 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #600 Gepost op: 9-03-2024, 16:33:45 »
Frida schijnt een bekende naam te zijn in Mexico. Fr(ida).

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #601 Gepost op: 9-03-2024, 16:49:58 »
Ik blijf erbij. Dit is heel duidelijk Anna
Ik kijk met mij zus widm terug en bij deze zei ze gelijk dit is Anna, ik weet bijna zeker. Die persoon met die hoed en rode kleding.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #602 Gepost op: 9-03-2024, 17:52:42 »
Ik kijk met mij zus widm terug en bij deze zei ze gelijk dit is Anna, ik weet bijna zeker. Die persoon met die hoed en rode kleding.
Maar jouw zus zei toch eerder juist dat Rian de Mol was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #603 Gepost op: 9-03-2024, 18:18:36 »
Maar jouw zus zei toch eerder juist dat Rian de Mol was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Klopt hoor. Ze wist niet echt meer wie het is, nadat Rian afviel, maar nu denkt ze ook Anna. Toen we net aflevering 1 opnieuw keken zei ze ineens bij deze persoon dit is zo duidelijk Anna

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #604 Gepost op: 9-03-2024, 21:18:13 »





Tadaaaaa  ::trots:: Ons vermoeden klopte dus haha

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #605 Gepost op: 9-03-2024, 21:50:32 »
Citaat van: thomas92 link=topic=73765.msg2553597#msg2553597
Tadaaaaa  ::trots:: Ons vermoeden klopte dus haha

Knap gevonden! Toch nog de 'Rosario' vermomming  :)
Grappig: ik dacht echt dat Anna als mol dan degene was met de hoge hoed. Zat er een beetje naast, haha
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 22:47:16 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Froky

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #606 Gepost op: 10-03-2024, 05:39:56 »





Tadaaaaa  ::trots:: Ons vermoeden klopte dus haha

Inderdaad!
Dat was ook de ongeveer de enige figuur uit de haag waarvan we het gezicht nooit (goed) te zien kregen.

Offline EdAnt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #607 Gepost op: 10-03-2024, 10:04:03 »
We zien Anna alleen een paar keer op de rug. In ieder geval bij Justin op 13.03 minuten in de aflevering. Geen een keer (een deel van) het gezicht...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #608 Gepost op: 10-03-2024, 10:11:31 »
Ik zat te denken aan de geschminkte vrouw met blauwe kleding en roze gezicht of aan de kleinere vrouw met oranje kleding. Maar van de eerste zei Anna al: ik heb een Franse neus maar niet zo'n grote  ::rofl:: en die tweede pastte niet qua lengte met Anna.

Had al wel verwacht dat ze nooit in de aflevering live zouden tonen hoe Anna als mol erbij zou lopen. Dat is bij uitstek aflevering 10 materiaal. Dus leuk dat we streep van haar kostuum, haar hand hebben gezien. Maar zonder gezicht had je het niet kunnen vaststellen. Niet zo gek dat men het zocht in die man met hoge hoed, de andere vrouwen met waaiers.

Vond het wel mooi om te zien hoe tig kandidaten ook haar ketting met amulet bekeken qua logo, ze langs andere kandidaten liep. En dat op haar verjaardag in aflevering 1. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #609 Gepost op: 10-03-2024, 10:16:23 »
We zien Anna alleen een paar keer op de rug. In ieder geval bij Justin op 13.03 minuten in de aflevering. Geen een keer (een deel van) het gezicht...


Komt wel met gezicht in beeld hoor. Bij Jip, op de achtergrond.





Meer dan dit in beeld brengen vonden ze blijkbaar te gewaagd. En ook wel begrijpelijk op zich.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #610 Gepost op: 10-03-2024, 10:31:40 »
Als ze dit shot in aflevering 1 hadden gestopt konden we hier op losgaan met puzzelen. En dan weet ik zeker dat een paar hier Anna eraan hadden kunnen linken. Maar zo duidelijk hebben ze Anna niet in de aflevering 1 na montage erin gebracht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #611 Gepost op: 10-03-2024, 11:55:11 »
Waarmee weer eens is aangetoond dat het geen enkele zin heeft om bij dit soort opdrachten waar de Mol te zien zou moeten zijn ook echt te zoeken naar de Mol.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #612 Gepost op: 10-03-2024, 12:02:10 »
... maar dus wel proberen af te leiden wie er als eerste of als laatste gegaan is!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #613 Gepost op: 10-03-2024, 12:02:43 »
Waarmee weer eens is aangetoond dat het geen enkele zin heeft om bij dit soort opdrachten waar de Mol te zien zou moeten zijn ook echt te zoeken naar de Mol.

Dat is niet helemaal waar want bij WIDM 20 wist Rat een frame te vinden met "Rob is de Mol" in Chinese tekens op een van die waaiers.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #614 Gepost op: 10-03-2024, 12:27:30 »
Waarmee weer eens is aangetoond dat het geen enkele zin heeft om bij dit soort opdrachten waar de Mol te zien zou moeten zijn ook echt te zoeken naar de Mol.

Ik heb me er kostelijk mee vermaakt, dit was de dagbesteding voor de kijkers.