Poll

Wie is NIET de Mol?

Anna
16 (14.5%)
Fons
43 (39.1%)
Rosario
51 (46.4%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is... NIET de Mol?  (gelezen 7981 keer)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 24-02-2024, 23:19:38 »
Ik ga de Kees-tunnel verlaten geloof ik.  :\'( Heel jammer, maar ik denk ook dat Rian niet zou zijn afgevallen als Kees de mol is.

Fons vind ik ook nog steeds verdacht, maar ik krijg de indruk dat kandidaten er op hem zijn uitgevlogen, dus is hij voor mij ook minder waarschijnlijk.

Sor of Anna is wat mij betreft de mol!

Maar hoe moeten we het feit dat Sor nu het meest vertrouwd wordt dan interpreteren?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 24-02-2024, 23:21:32 »
Ja dat is een goede. Sor zou wel een extreem goede mol zijn dan. Too good to be true.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 24-02-2024, 23:27:43 »
Ja dat is een goede. Sor zou wel een extreem goede mol zijn dan. Too good to be true.

Misschien, maar het gezicht van Rik toen het over 'vertrouwen' ging sprak wel boekdelen. Als Sor het is, dan is hij enorm sneaky.  ;D (en ja, dat begin ik eigenlijk wel te geloven)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 25-02-2024, 01:10:50 »
Fons als mol zou ik persoonlijk wel de doodsteek van het programma vinden, twee keer op rij echt een obvious mol en bij jurre had niemand het door. Ik vond AM dan nog beter (ook omdat dit onduidelijker was voor de kijker, ik was in de liesbeth tunnel), hier kon je al vanaf afl 2 zien dat hij echt duidelijk aan het mollen was, helemaal niet verborgen willen blijven voor iedereen, jammer dat dan zo iemand de mol is.

Helaas, dan nog liever sor, je zou kunnen zeggen dat hij geschrokken was toen rian zei als je me afschiet ben je de mol, wilde wellicht niet dat ze vol op hem ging.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2024, 01:19:37 »
Ja, ik begrijp het ook niet, ik zit net de app te bekijken en Fons staat laatste. Dus ondanks dat hij zo obvious molt de hele tijd verdenken de kijkers hem niet. Maar wel de kandidaten. Daar zit iets heel scheef.....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 25-02-2024, 01:30:31 »
Ja, ik begrijp het ook niet, ik zit net de app te bekijken en Fons staat laatste. Dus ondanks dat hij zo obvious molt de hele tijd verdenken de kijkers hem niet. Maar wel de kandidaten. Daar zit iets heel scheef.....

Niet perse hoor, de meeste molkijkers zullen wel gewend zijn dat de duidelijkste mol nooit de echt mol is (oa sander de kramer vorig jaar)

en wat tegen fons spreekt zijn die 1000 euro in afl 1, de pubquiz, de markt en dat hij dan een slechtere mol zou zijn de AM, dat lijkt me echt ook voor jezelf de doodsteek, lijkt me trouwens zowiezo niet dat fons veel reclame voor zichzelf maakt in widm, ik denk dat 80% van de kijkers fons bloedirritant vind..

Maar het moet sor zijn, kan haast niet anders en dan negeer ik even babs want die zat dan wel echt 100000000% goed helaas (maar dat geld als fons het is voor tooske ook)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 25-02-2024, 01:33:55 »
Ja, ik begrijp het ook niet, ik zit net de app te bekijken en Fons staat laatste. Dus ondanks dat hij zo obvious molt de hele tijd verdenken de kijkers hem niet. Maar wel de kandidaten. Daar zit iets heel scheef.....

Er zijn ook 0 aanwijzingen tot nu toe die naar Fons leiden volgens mij. Bijna alles wijst naar Anna, Sor of Kees. Ik ben m’n tunnel kwijt, dus ik ben nu zelf alles op een rijtje aan het zetten. Maar ik kan behalve z’n al dan niet (nep-)molgedrag op geen enkele andere aanwijzing komen. Ik denk dat ie daarom het minst verdacht wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2024, 02:04:04 »
Tja ik doe niet aan hints en aanwijzingen. Die slaan toch meestal nergens op. Zoals de Toekoms hint, Tooske M. Wel geinig allemaal hoor. Maar geloven doe ik er niet in, en achteraf zegt de redactie ook altijd dat er bijna niets klopt. Dus daar houd ik me niet mee bezig.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2024, 02:09:11 »
Tja ik doe niet aan hints en aanwijzingen. Die slaan toch meestal nergens op. Zoals de Toekoms hint, Tooske M. Wel geinig allemaal hoor. Maar geloven doe ik er niet in, en achteraf zegt de redactie ook altijd dat er bijna niets klopt. Dus daar houd ik me niet mee bezig.

Jij niet, maar een miljoen anderen wel. Dus dat kan verklaren waarom Fons laag staat in de verdenkingen.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2024, 15:49:40 »
Ik denk dat de volgende aflevering of kees als verliezer of fons als winnaar word getoond?

of zouden ze niks verrassen en alles openlaten voor de finale in het vondelpark??

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2024, 17:17:25 »
Kees is zeker niet de mol. En geloof Fons ook niet eigenlijk, maar hij, Sor en Anna kunnen het alle drie nog zijn vind ik.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2024, 20:59:14 »
Als Rosario de mol blijkt te zijn, vind ik het eigenlijk geen seizoen. Rian afschieten was zo gemakkelijk geweest, als mol (en ook als kandidaat trouwens), wetende dat hij ontzettend onverdacht is. Totaal onnodig die €2000 in de pot.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2024, 22:15:55 »
Als Rosario de mol blijkt te zijn, vind ik het eigenlijk geen seizoen. Rian afschieten was zo gemakkelijk geweest, als mol (en ook als kandidaat trouwens), wetende dat hij ontzettend onverdacht is. Totaal onnodig die €2000 in de pot.

Hij wilde zichzelf niet onnodig verdacht maken (en de makers vinden de pot vgm ook zielig laag) en dan gaat rian meer op hem inzetten en was wrs fons  of kees naar huis gegaan ipv rian.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 27-02-2024, 12:52:17 »
Maar de meest makkelijk mol-actie was dan de -€3000 pakken, als een mol het daarvan moet hebben, zucht...

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 3-03-2024, 09:20:29 »
Er kan weer worden gestemd ...op iedereen behalve Anna ;-)



vorige stand:

Anna
    17 (9.7%)
Fons
    53 (30.1%)
Kees
    67 (38.1%)
Rosario
    39 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 98

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 3-03-2024, 09:27:58 »
Ik heb vorige week nog gedacht dat het misschien Rosario is de mol, maar nu weet ik bijna zeker dat hij het toch niet is.

Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 3-03-2024, 15:57:43 »
Wat een raar gedoe: "als Fons of Sor de mol is, is hij de slechtste". Laten we gewoon aflevering 10 afwachten en zien en horen wat de mol (wie dan ook) heeft gedaan en wat de overwegingen waren.
Met 'wie verdenkt wie' worden we sowieso ook om de tuin geleid, hints zijn niet altijd even betrouwbaar, het is erg lastig dit jaar (maar dat is toch juist leuk dat het niet te makkelijk is? Het is ook nooit goed :-) )

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2024, 16:00:24 »
Fons, de ideale ik wil verdacht worden door de rest kandidaat.
Rosario, de meer laid back en op de achtergrond opererende kandidaat maar die door noch Anna of Fons wordt benoemd in de finale test.

Ik twijfelde wekenlang tussen Anna en Rosario als mol, maar met gisteren kan bij gebrek aan verdenkingen op Rosario een streep door zijn naam.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2024, 16:08:24 »
Dat de mol door geen enkele finalist wordt verdacht is letterlijk nog nooit gebeurd. Kan ook eigenlijk niet gezien het programma automatisch selecteert op kandidaten die de mol in het vizier hebben. Dus Sor valt absoluut af.

Over Fons valt te twisten (ik zie het niet), maar over Sor kunnen we het toch eens zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is... NIET de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2024, 16:49:08 »
Ik denk het wel. Ook al omdat hij als de meest vertrouwde uit de bus kwam vorige week.... In dit topic is op hem ook het meest gestemd ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)