Auteur Topic: [Kandidaat] Justin Mooijer  (gelezen 6551 keer)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Justin Mooijer
« Gepost op: 3-12-2023, 14:18:07 »
Justin Mooijer


Praat mee over Justin! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2023, 14:03:26 »
Ik voel ook wel wat voor Justin, zoals hij in het voorfilmpje een tekst ingestudeerd uitspreekt (.16), wie liegt er.... wie liegt er niet..... vragend in de camera, wel erg camerabewust dus en niet aan het klessebessen met de WIDM crew zoals bijv. Rian, maar dit kan aan zijn karakter liggen, eerst maar eens meer van hem zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2023, 13:21:57 »
Justin heeft al heel wat reality tv ervaring achter zich en zal daarom wel gewend zijn aan de cameras en biechten. Ik heb enorm veel zin in om hem nog beter te leren kennen. Janey Jacké zullen velen van ons wel kennen (vooral onder de LGBTQAI+ gemeenschap, maar wie Justin als ''boy vorm'' is weten we nog niet zo goed.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2023, 19:20:39 »
Justin in molboekje: "Ik zie altijd veel om me heen gebeuren, heb een redelijk goede mensenkennis en goed inschattingsvermogen. Dat gecombineerd met stalen zenuwen en de situatie naar mijn hand kunnen zetten, maakt mij een goede Mol."

Dit is wel de beste omschrijving van allemaal in het molboekje, waarom hij een goede mol kan zijn. Vooral de toevoeging dat hij de situatie naar zijn hand kan zetten vind ik goed. Dan kun je achteraf zeggen van: zie je wel, het stond er gewoon, je had het kunnen weten.

Het feest van de mol en de stoelen zijn ook heel kleurrijk, net zoals het alter-ego van Justin.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2024, 15:33:32 »
Ging in de spotlight staan met het penningmeesterschap, onmols voor een eerste aflevering.

Offline Molmama

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2024, 22:58:44 »
Ik neem hem nu meer mee als verdachte. Met de jacht op topito’s verdient hij geen. Op de kaarten komt relatief vaak paars voor. Oa een paarse vlag moet gezocht worden.
De drag vlag schijnt paars te zijn.
En in de regnboogvlag betekent t paars karakter..
In t “afschilderen” roept hij nadrukkelijk vergeet de monobrow niet!
Die had Frida altijd dus echt een tip is het niet.
Of is het MoNoBrow?
Als in de Mol has No Brows?
Enne drags hebben wel ervaring met afschilderen…
En dan nog de hint die ze in mollenstreken wezen met de maskers tattoo op zojn arm..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2024, 12:02:46 »
Ging in de spotlight staan met het penningmeesterschap, onmols voor een eerste aflevering.

Volgens mij is Justin juist heel goed in onder de radar blijven, onopvallend in de groep opgaan. Penningmeester zijn is dan wel bijzonder en dus opvallend, maar het kan ook passen bij de Mol die speelt dat ie geld zo belangrijk vindt en betrouwbaar wil overkomen door de pot goed te bewaken.

Als Anna bij de speeddate tegen Justin zegt dat het in hun belang is dat de zes vrijstellingen eruit gaan reageert Justin met "ik wil geld verdienen". Het lijkt me een leugen dat dat zijn prioriteit is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2024, 12:57:58 »
Justin is ook verdacht bij de eliminatie. Ik zag het eerst niet omdat ik naar een subtielere reactie op zoek was, maar kijk naar die ogen.

Daarnaast is Justin steeds opmerkelijk gespannen. Vooral als de groep voor Rik staat. Dat was al te zien in de trailer.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 11:49:02 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2024, 12:59:00 »
Even check bij jullie waar nu het paars vandaan komt. Elders schreef namelijk iemand dat de andere afbeeldingen ook kleuren hadden, bijv 5 x geel (tegen 3 x paars). Dus waar komt het paars vandaan en is dat wel echt een hint of hebben wij dat ervan gemaakt?
Zo wel dan vind ik paars wel mooi gelinkt aan paarse vrijdag op scholen (en Justin gaat scholen langs als JJ).
En daarbij al het kleurige en de maskers, past heel goed bij hem. Of het is gewoon een mooie afleiding/side storie.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2024, 13:00:24 »
Justin is ook verdacht bij de eliminatie. Ik zag het eerst niet omdat ik naar een subtielere reactie op zoek was, maar kijk naar die ogen.

Daarnaast is Justin steeds opmerkelijk gespannen. Vooral als de groep voor Rik staat. Dat was al te zien in de trailer.

Exact wat ik ook zag. Zit hierdoor al even in een tunneltje ..

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2024, 13:29:35 »
Justin is ook verdacht bij de eliminatie. Ik zag het eerst niet omdat ik naar een subtielere reactie op zoek was, maar kijk naar die ogen.

Daarnaast is Justin steeds opmerkelijk gespannen. Vooral als de groep voor Rik staat. Dat was al te zien in de trailer.

Dit viel me ook al op, is dit niet juist iets onmols want dan wil je toch graag door? als mol hoef je toch juist helemaal niet gespannen te zijn want je hoeft nooit naar huis en als je niet goed tegen spanning kunt ben je bij voorbaat een slechte mol toch?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2024, 13:42:06 »
Hij lijkt me een ideale mol. Hij is 'drag performer', maar eigenlijk is hij volgens mij gewoon een hele goeie acteur. Goeie voice-overs. Pokerface. Hij heeft ook veel Reality-ervaring waarin hij diverse rollen heeft gespeeld. Hij lijkt me ook intelligent en grappig. Ik denk dat ze nog best wel eens gevallen kunnen zijn voor zijn molkwaliteiten. En hij is toch wel een bijzonder type met zijn aliën-achtige uiterlijk (wat ik heel cool vind) in combinatie met zijn Volendamse accent. Ik denk dat hij het vooroodeel dat hij te veel op de vorige mol(len) zou lijken nog wel eens in zijn voordeel kan gebruiken

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2024, 21:16:41 »
Misschien dat hij wat inspiratie op kan doen bij Frida Kahlo op het gebied van wenkbrauwen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2024, 22:13:12 »
Hij lijkt me een ideale mol. Hij is 'drag performer', maar eigenlijk is hij volgens mij gewoon een hele goeie acteur. Goeie voice-overs. Pokerface. Hij heeft ook veel Reality-ervaring waarin hij diverse rollen heeft gespeeld. Hij lijkt me ook intelligent en grappig. Ik denk dat ze nog best wel eens gevallen kunnen zijn voor zijn molkwaliteiten. En hij is toch wel een bijzonder type met zijn aliën-achtige uiterlijk (wat ik heel cool vind) in combinatie met zijn Volendamse accent. Ik denk dat hij het vooroodeel dat hij te veel op de vorige mol(len) zou lijken nog wel eens in zijn voordeel kan gebruiken

Mooie uiteenzetting, zo zie ik het ook.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2024, 12:36:16 »
Mijn tunnel voor nu...
Ik had hem bij afl. 1 niet erg in het vizier. Maar vond hem deze afl.  erg verdacht bij de vragen op de berg. Daar is volgens mij in ieder geval door de waaghalzen gemold.

Bij de molympische spelen ging alle aandacht naar de 'omroepers' (die trouwens ook wel verdacht waren), maar was het Justin die heel dramatisch riep dat ze rustig moesten zijn.  ::rofl:: Dus mogelijk zaaide hij ook verwarring? En die grijns bij het ontsteken van de vlam, ik vind het verdacht.

Zijn gedoe met het verdwenen geld (en was er opeens ook -250 in het overzicht?  ::vergroot::) vond ik neigen naar over-acting.

En de allereerste opdracht van opdracht 1: dat is precies waar hij goed in is.
Ik verdenk meer mensen trouwens en zo heel veel bewijs heb ik niet voor Justin, maar momenteel zet ik hem op 1.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2024, 14:35:26 »
Het kan best dat Justin als Mol gefrustreerd was dat de opdracht in het stadion al in de soep liep voor hij er wat aan kon verpesten. Dan maar de vlam ontsteken en later wat met het geld spelen. Misschien niet heel waarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn zo'n brutale Mol die graag wat aandacht wil.

Hij stond wel op de radar bij Jip maar ook dat hoeft niet alles te zeggen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2024, 18:01:08 »
Zijn gedoe met het verdwenen geld (en was er opeens ook -250 in het overzicht?  ::vergroot::) vond ik neigen naar over-acting.


Sterker nog: het lag er zo dik bovenop dat hij het zelf had gedaan, dat de echte Mol Tooske niet meer bijkwam van het lachen!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2024, 19:46:50 »

Sterker nog: het lag er zo dik bovenop dat hij het zelf had gedaan, dat de echte Mol Tooske niet meer bijkwam van het lachen!

Ik dacht dat hij duidelijk zei dat hij erachter zat.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2024, 21:28:02 »
Ik koop het niet. Overduidelijke kandidaat.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2024, 22:39:46 »
Ik dacht dat hij duidelijk zei dat hij erachter zat.


Ja, in een biecht. Natuurlijk niet tegen de andere kandidaten.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!