Auteur Topic: [Kandidaat] Rian Gerritsen  (gelezen 14428 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Rian Gerritsen
« Gepost op: 3-12-2023, 14:19:40 »
Rian Gerritsen


Praat mee over Rian! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2024, 23:33:40 »
Na de intro van opdracht 1.1 zit ik al meteen (veel te snel) in de Rian tunnel. Wie haalt me er uit ?

Ik denk dat zij de vrouw in een witte jurk, met blauwe hoofddoek en bloemen in t haar is die ik vaak in beeld zie als een kandidaat langs loopt bij het handenschudden. 

Ik zie haar ook helemaal in het begin van de aflevering kort een paar frames recht in de camera kijken, na de titel mexico stad en de trompet.

(mods : dit is deels een crosspost met opdracht 1.1, als dat tegen de regels is, haal 'm maar weg)
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2024, 00:26:09 »
Deze bedoel je? Zou prachtig zijn, zo gewaagd in het eerste shot al de Mol laten zien, maar ik zie het er niet in.
...óf niet!

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2024, 12:46:49 »
Voor mij een antimol actie van Rian: waarom niet meer sturen op schilderijen bijkopen? Ze gaat gelijk mee met Babs als die zegt niet bijkopen. Ze staat op een positie om details weg te laten bij het doorgeven. Uiteindelijke bedrag was laag, maar had volgens mij toch op nul of negatief kunnen uitkomen als ze de mol zou zijn.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2024, 13:09:51 »
Mja, mocht je als mol zien dat er van 4 van de 5 schilderijen geen goede tussen staat dan weet ik ook niet of ik nog geld uit zou geven met de kans meer te verdienen

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2024, 15:23:15 »
Ik dacht haar op het eind te zien tussen de maskers. Lijkt me prima actrice om ons op het verkeerde been te kunnen zetten met haar zo op het eerste gezicht heel natuurlijke opmerkingen.
Dat handje dat ze niet zag: 'handje helpen' kan daarop slaan.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2024, 15:25:46 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2024, 19:12:52 »
Krijg bij haar heel sterke Renée-vibes. Die fout gaat Rick niet nog eens maken.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #7 Gepost op: 10-01-2024, 00:38:03 »
Klaar BM. Rick heeft nooit iets in die trand over Rene Fokker gezegd, maw, hou daar dit seizoen over op, dergelijk doorgedram verpest in ieder geval mijn lol in dit forum. Rene Fokker was een prima mol, vind ik, net als anderen  dat vonden, en al zou ze een 'slechte mol' zijn (bestaat niet in mijn woordenboek) zou ik dat nooit ongenuanceerd benoemen, en daar zeker niet seizoenen lang over blijven doorzagen, ook niet 'sarcastisch', 'ironisch', of 'als grapje', die gelegenheid is al jaren geleden geweest en blijf je er maar over doordreunen, verspeel je uiteindelijk elk overgebleven soort van credit of gunfactor en blijft er alleen een vreselijk tikkende langspeelplaat die iedereen afzet. Hulde Rene, goed gedaan. dat was toen, Nu 2024 nieuwe mol. Rian? Kan! Zou een goeie mol kunnen zijn!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #8 Gepost op: 10-01-2024, 16:10:09 »
Nou ik ben het wel eens met mollem en snap zijn reactie (en stoor me er ook niet aan), ik zit ook niet op nog zo’n mol te wachten. Sorry, ik vond het echt zooo waardeloos toen, zit mij ook nog dwars als ik eraan terug denk 😊 en dat zegt trouwens niets over haar als persoon want ze lijkt me super aardig.

Edit: sorry ik bedoelde ‘eens met Belgian mol’ (anders is het een rare reactie 🙈)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2024, 20:23:42 door Rozz75 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #9 Gepost op: 10-01-2024, 16:21:19 »
@Mollem ik maak gewoon een vergelijking met het verleden. Ik vergelijk deze kandidaat met een eerdere kandidaat en leg uit waarom ze daardoor niet de mol is. Jouw antwoord is net de negativiteit. Laat iedereen zijn mening uiten en dan is dit een geweldige plek.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2024, 01:20:49 »
Ja, ik verdenk Rian. Ze is actrice. Komt mijn inziens nog niet erg prominent in beeld. Begreep dat ze een Frida Kahlo kenner is. Ze wilde bij de analisten en dat is een redelijke molpositie denk ik. Kan zo in de eerste aflevering kandidaats doen zonder veel geld in de pot te spelen.

Bij de molympische spelen telt ze verkeerd, legt borden verkeerd, jut net als Justin de boel op en legt vooral bij het eerste cijfer verkeerd. Bij de zitten opdracht staat ze veel op, gaat naar een waarzegster, sleurt Tooske mee voor een massage, wil zwemmen en verstoort zo vaak de podcast.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2024, 18:32:24 »
Is een paar keer als eerste naar voren gestapt bij een opdracht, altijd op belangrijke posities te vinden, verstaat iets express verkeerd, nonchalante houding kan geacteerd zijn om niet te veel op te vallen, en ik heb het idee dat ze weinig kijkt naar anderen maar vooral met de opdracht bezig is - om die te laten mislukken? “Lang leven” zei de waarzegster en de mol heeft een lang leven.
Héél opvallend vond ik dat ze meteen naar boven wilde bij het beoordelen van de schilderijen. Geen twijfel, gewoon zeggen en het gebeurt. Ging meteen met Babs mee om geen schilderijen bij te kopen. Dan het handje van de aap niet noemen in 1e instantie - misschien op teruggekomen omdat de oogst toch al niet veel was. ‘Handje helpen’, de mol hielp een handje om toch nog wat geld te verdienen.
Én ik denk haar herkend te hebben tussen de maskers.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 19:24:01 door Run »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2024, 19:38:01 »
Én ik denk haar herkend te hebben tussen de maskers.

Ik ook! Wilde het eerder nog niet delen omdat er al zoveel te gespeculeerd werd met al die kleurrijke figuren.

De figuur die ik op het oog heb was de struise dame in het zwart wit met de witte paraplu. Ze bij de meeste kandidaten in beeld behalve bij Rian, Fons en Rosario.
Heeft ook een teken van een haan om haar nek. Een waarschuwing voor verraad, als ik de Loteria uitleg mag geloven.

Nu maar hopen dat we dezelfde op het oog hebben.  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 19:49:52 door annebeestje »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2024, 19:47:26 »
Én Babs eruit die met haar een opdracht heeft gedaan, statistiek vertelt ons dat degene die met de mol een opdracht doet, grote kans heeft eruit te vliegen omdat er vertrouwen is gekweekt.
Huilen bij Bab’s afscheid, een goede actrice kan dat.
Onder de indruk van de waarzegster, tijdens Wie Is De Mol? Niet geloofwaardig.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 19:50:16 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2024, 21:22:21 »
Ik durf haar niet uit te sluiten. Staat misschien zelfs in mijn top drie na deze aflevering.

Offline Klimduin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #15 Gepost op: 16-01-2024, 13:09:53 »
Zomaar een gedachte, mogelijk te ver gezocht, of mogelijk al in de tunnel en zoek ik het juist op.  ::schaam:: maar het volgende:

In o.a. aflevering 1 waren veel kleuren te zien (1ste opdracht, 2 de opdracht, stoelen en tafels), volgens mij pastel kleuren, ik ben zelf kleurenblind dus weet niet welke kleuren exact het zijn en hoe deze tot stand komen (mengen etc).

Maar Rian heeft het ook over kleuren, in een van haar eerste gesprekjes.

Nu is toevallig de Cochenilleluis een luis die o.a. in Mexico voorkomt en Karmijn geeft. Dit is een rode kleurstof o.a. gebruikt voor Roze koeken maar ook voor schilderijen in de kunstwereld. Tevens waren de Inca's en Azteken al bekend met Karmijn.

Verder dacht ik dat ik in een aflevering een standbeeld te hebben gezien van een vrouw die een kind vasthield, een moeder dus. (maar kan dit niet meer terug vinden, dus mogelijk wel gedroomd  ::tandpastasmiley::)

Nu speelt Rian in de Luizenmoeder.

Verder nog de symbolen:
Kroon : De betekening van de naam Rian is Koning.
Cactus : De luis die Karmijn produceert leeft op een Cactus.

Brood : Gespeeld in celblok H (leven op water en brood ;D lekker ver gezocht.)

Maar goed zijn zomaar wat ideetjes, en zonder ideetjes kom je niet verder.




Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2024, 01:47:35 »
Ik wil geloof ik iets te graag dat Rian de mol is en was wellicht veel te makkelijk overtuigd door de gemaskerde “Rian” (?) tijdens de allereerste opdracht. Ik raak steeds verder verwijderd van Rian (al vond ik haar foto’s wel potentieel mollerig, maar het zou me ook niks verbazen als ze gewoon onhandig is hiermee). Hm. Ik weet het ff niet meer!  :-\\
Laten we jabberen.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2024, 02:25:41 »
Ben ook minder overtuigd nu. Hoewel. De pubquiz is ze opvallend stil maar lijkt wel mee te gaan in meer vragen en de foute antwoorden. Het tweede spel heeft ze opgeschreven welke stad op welk kruispunt is gevonden maar ze zegt niets. Pas als de opdracht klaar en mislukt is, zegt ze 'ik heb het hier opgeschreven'. In de worstelwedstrijd roept ze als eerste dat ze naar de show wll, de beste molpositie (maar ook het leukst om te doen, denk ik). En staat ze zelf amper op de foto. We weten niet of die goed- of afgekeurd worden.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2024, 02:54:52 »
In de worstelwedstrijd roept ze als eerste dat ze naar de show wll, de beste molpositie (maar ook het leukst om te doen, denk ik). En staat ze zelf amper op de foto. We weten niet of die goed- of afgekeurd worden.

Een mol wil immers niet herkend worden... ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline OkeBenMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2024, 09:27:02 »
Rian lijkt in de pubquiz eigenlijk niet meer door te willen (stemt niet voor doorgaan), maar lijkt (als mol) daar ook niet zo goed te weten wat het beste is. Verder heel onzichtbaar in de tweede opdracht (wel een kaart bij zich de hele tijd), maar montage heeft daar maar weinig aandacht voor.