Auteur Topic: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".  (gelezen 4506 keer)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #60 Gepost op: 7-01-2024, 21:17:50 »
Ook van mij een diepe buiging voor al het moois dat je hebt gemaakt!

Ik begrijp het, maar vind het ook heel jammer, voor ons dan.

Het ga je goed!

x Juul (voorheen Juliana en daarvoor de koningin)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2024, 01:01:34 »
Het is in geen woorden uit te brengen hoe dankbaar we zijn voor jou, en alles wat je betekent hebt voor het beste programma op de Nederlandse televisie. Je gaat aan de andere kant van de tv schermen zeker gemist worden. Of we het vanaf volgend seizoen nou wel of niet gaan merken dat jij er niet meer bij bent, het zal niet hetzelfde zijn. Succes bij alles wat de toekomst je brengt!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2024, 18:19:04 »
Bedankt voor al die 25 jaren! En succes bij de rest van wat je nog gaat doen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2024, 00:05:21 »
Bedankt voor alle mooie jaren en 25 jaar vol van fijne momenten! Ik ben misschien geen grote speurder, maar wel vanaf het begin een grote genieter.
Hopelijk heb je goed de kans gehad om je opvolger in te werken, benieuwd of we volgend jaar een (kleine) stijlbreuk gaan zien, maar eerst nog enorm genieten van dit seizoen dat pas net begonnen is!

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2024, 19:39:48 »
Lieve Molloten,
Het is tijd om afscheid te nemen. Na 25 jaar "Wie is de Mol?" is mijn werk gedaan. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de ongelooflijke steun aan onze favoriete programma en wens jullie allemaal nog vele, vele jaren plezier bij het opsporen van de Mol.
Het was voor mij een onvergetelijke ervaring om jaar na jaar door jullie allemaal te worden ‘uitgedaagd’ terwijl we probeerden juist de fans een stap voor te blijven, wat een enorme opgave is gebleken. Hoe dan ook, Ik heb er zeker van genoten. Ik hoop jullie ook.
Liefs, Rick

Ha Rick, wat een geweldig gave eerste aflevering heb je in elkaar gezet. Ben erg benieuwd naar de volgende 9  ::tandpastasmiley::
We hebben genoten van jouw creativiteit. Hopelijk is er goede opvolger gevonden die ons molloten kan blijven uidagen om de Mol te vinden. Het blijft een geweldig programma! Tnx!
Lieve groet, Kristel

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2024, 21:17:39 »
Rick!

Jammer dat je stopt, maar uiteraard gunnen we je de ontspanning die je na al die jaren hectiek zeker verdient hebt!

Je hebt jezelf en de serie telkens opnieuw uitgevonden en hebt 'Wie is de Mol' niet alleen populair gemaakt, maar, minstens zo bijzonder: populair gehouden. En vanaf het begin (internet was toen nog nauwelijks een ding) met grote erkenning en waardering voor de molfans. Door jouw ogen kregen we een tipje van de sluier over hoe het er aan de andere kant van de camera aan toe ging.

Wie weet wordt na dit seizoen de ultieme molmaker nog eens de ultieme molloot ;D Ik kijk ben benieuwd of je als pure kijker toch weer helemaal verrast kan worden (en natuurlijk naar je moltheorieën in het volgende seizoen!)

We gaan je missen, maar kijken met veel plezier terug naar de legacy die je in het mollandschap achterlaat.

Dank voor alle jaren!!  ::respect::  ::bravo::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2024, 12:33:15 »
Wie weet is een frisse wind wel goed voor het programma, hopen dat het meer de kant van de Vlaamse versie opgaat.
Niet eens met onbekende Nederlanders, maar meer qua montage en vormgeving. Is een mooi moment ervoor, vind ik.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2024, 15:10:32 »
Wie weet is een frisse wind wel goed voor het programma, hopen dat het meer de kant van de Vlaamse versie opgaat.

Nee! Eén Vlaamse De Mol is genoeg, lekker Nederlands blijven, gezellig en kneuterig.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2024, 01:05:26 »
Nee! Eén Vlaamse De Mol is genoeg, lekker Nederlands blijven, gezellig en kneuterig.

Mijns inziens heb je daar onbedoeld in een notendop samengevat waar het volgens een deel van de molloten al zo'n 15 jaar misgaat met WIDM; dat het iets té 'gezellig' is geworden...
Woosie down?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2024, 11:10:04 »
En toch... als het programma teveel richting de Vlaamse mol trekt, gaan veel mensen het een slappe en ongegeneerde namaak noemen. Dus nee de Nederlandse mol hoeft voor mij niet te gaan lijken op de Vlaamse, en volgens mij kunnen ze dat op dit moment niet meer ook. Nou ja... ik zie eigenlijk maar een echte tijdlijn waarin dit kan...

Plus, deze discussie kun je in lengte der jaren voeren. Maar er is ooit een punt achter gezet omdat het enkel voor onenigheid en ongezelligheid zorgde.

Enfin, hier gaat dit topic ook niet over, dus voordat het weer helemaal uit de hand loopt... graag weer ::ontopic::
« Laatst bewerkt op: 11-01-2024, 11:14:17 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2024, 11:36:46 »
Enkele opmerkingen daarover dan wel: ik hoop oprecht dat Rick het eeuwige gezeur over hoe geweldig de Vlaamse versie is (niets ten nadele daarover hoor, ik kijk die met veel plezier) niet heeft laten meespelen in zijn beslissing om te stoppen, en dat hij het moment om dat te doen daar dus niet van heeft laten afhangen.

Ik zeg dat, omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat er geen Belgische revival zou zijn geweest als ze in Nederland na het 4e seizoen ermee gestopt waren.

In die zin is men in Vlaanderen (een Waalse versie is er immers niet) op een bepaalse manier schatplichtig aan de Nederlandse.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2024, 11:55:27 »
IDTV is schatplichtig aan de Vlaamse Woestijnvis   ::tandpastasmiley::   Sorry  ::ontopic::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2024, 16:00:03 »
Niet met je eens. Ze zijn gelijk opgetrokken de eerste seizoenen, en IDTV is ermee doorgegaan.  Daar had ik het over.

IRMC.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Tijd voor mij om afscheid te nemen van "Wie is de Mol?".
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2024, 16:27:56 »
Hoezo gelijk opgetrokken? Wie is de de Mol startte op 19 november 1999 terwijl De Mol bijna een jaar eerder van start ging, namelijk op 6 december 1998.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!