Auteur Topic: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger  (gelezen 12236 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2024, 22:08:39 »
Wat lezen jullie in de graffiti? Ik zie ‘ACTOR’ achter het hoofd van Babs

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2024, 11:00:33 »
Ik had deze nog staan, was gefocused op de doornen/Toorn, maar deze dame heeft geen gezicht.
Deze afbeelding staat op de Kapel Santa Catarina, waar ze de uitleg kregen van de Frida Kahlo opdracht. Aan de overkant van de straat is een toerisme informatie centrum en daar werd in de besloten tuin het Dia del Topo gevierd. De afbeelding kwam in de teaser in november al voor.

Maar past goed in het straatje Jeroentje Anoniem, want geen gezicht.

Dat was ook het moment dat Jeroen als laatste bij de schilders ging. Waarschijnlijk koppen geteld en gezien dat Tooske, Anna, Kees en Rian genoeg verdenkingen op de juiste positie zouden opleveren bij het schilderijen zoeken en beoordelen. Dus hij kon gaan schilderen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2024, 11:06:44 door foxhunter »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2024, 21:56:42 »
Jep past er zeker bij en was mij nog niet opgevallen.

Ik ben er trouwens eindelijk uit mbt de toekomst.

Wat weten we van de toekomst?

Eigenlijk maar 1 ding….


It’s unknown….

En laat dat nu een synoniem zijn voor….

Anomynous

« Laatst bewerkt op: 31-01-2024, 22:00:20 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #123 Gepost op: 2-02-2024, 23:51:53 »
Ik snap echt niet wat iedereen hier ziet in Jeroen. Een hele toffe kandidaat, maar in elke reactie, elke actie blijf ik bevestiging krijgen dat hij geen mol is.
omdat hij altijd op de juiste molpositie is. Daarnaast is hij sturend, verdient niet per se veel geld en wordt hij niet al te verdacht of kandidaats in beeld gebracht. Alleen die C van Cameroen in zn biecht vond ik vreemd, dat zou ik als makers eruit knippen bij de mol. Maarja, dat soort punten heb ik bij de anderen nog meer.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #124 Gepost op: 3-02-2024, 00:26:32 »
Na mol cf. Klaas is er natuurlijk niemand die in CircA Mol jEROEN gelooft.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #125 Gepost op: 3-02-2024, 00:54:01 »
Wat ik in Jeroen zie.

Het aller opvallendst aan Jeroen is zijn aanwezigheid in de eerste aflevering. Daar waar iedere kandidaat zin had om mee te doen met het spel en om de mol te ontdekken, hield Jeroen zich op de achtergrond als een angstig persoon dat dacht dat hij opviel. Zijn karakterontwikkeling is niet logisch. Op het dakterras is hij blij, maar hij loopt chagrijnig weg. Bij de Pubquiz lijkt hij aangeschoten, maar tegen Fons valt hij niet aangeschoten uit.
 
Bij Afschilderen lag hij in de positie waarbij hij in 1 oogopslag kon zien of kandidaten al dan niet keken, indien nodig kon hij kijken en het codebord laten verdwijnen.

Bij de speeddate leek hij in eerste instantie te gaan voor niets zeggen over een vrijstelling. Pas nadat tot hem doordrong dat Anna en Jip een ideaal plan hadden om alle topitos eruit pikken bedacht hij het plan om te zeggen dat hij een topito had om zo hopelijk meerdere stemmen te krijgen. Helaas voor hem finaal mislukt, vandaar dat hij bovenaan staat in follow the money.

Bij de Molympische spelen is niet in beeld te zien wat hij heeft gedaan, maar wel te zien dat hij toekijkt bij Kees en ziet hij dat hij niet veel hoeft te doen.

Op het dakterras vertelt hij wat ze allemaal kunnen doen en laat hij de kandidaten naar de bar gaan, wie weet hoe meer hij activeert. Er is grote invloed op de podcast door op te staan.

Bij de Pubquiz houdt hij het tempo hoog, voorkomt nadenken, schrijft foute antwoorden op, motiveert voor meer vragen. En ja, wil wat hints weggeven en dat kost geld.

Bij de landen zorgt hij dat Kees een tafel mist, gaat hij niet op tijd naar tafel 5 en verstoort hij de oplossing bij het bord.

Bij de worstelaars zorgt hij voor geen enkele correcte tekening, de worstelaars zij allemaal dood of gestopt, of geven de hint naar de mol.

Op de markt houdt hij de groep apart van de terugkomers. Hij koopt het masker, de vogels mislukken. Jeroen is scheutig met hints, legt het masker bij het schilderij.

Hij manoeuvreert zich als sleutelpersoon om te voorkomen dat Jip met haar ene sleutel terugkomt, een kandidaat zou juist voor die ene sleutel gaan. (Dit blijft nog afwachten)

In de boot zorgt hij voor de kleinste groep met de minst handige spellenspelers, voert hij de tijdsdruk op (we hebben maar 25 minuten), heeft hij controle over alle antwoorden (‘jij bent de beste’, volgende spel). Rian en Tooske hebben geen enkel weerwoord, alle minpunten komen op zijn conto.

En bovenal is achter alles wat hij zegt wel iets te zoeken. Bij de landen zit een dikke hint in Amsterdam/Bordeaux, de worstelaars duiden op voorkennis, de antwoorden bij de Pubquiz idem dito, de hints naar het gezicht begon bij de eerste aflevering (meloenen van Xania). Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat het niet Jeroen is (zegt de persoon die altijd afdwaalt van de juiste mol).

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #126 Gepost op: 3-02-2024, 21:33:17 »
Kleurrijke kandidaat! Jammer dat de kleur nu rood is...
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #127 Gepost op: 3-02-2024, 21:38:09 »
Kleurrijke kandidaat! Jammer dat de kleur nu rood is...

Weer iemand eruit die ik het meest verdacht.  ::rofl:: Al durfde ik mezelf nog niet in te graven in deze tunnel. Ik zag al in het FTM overzicht dat Jeroen toch wel geld had binnen gesleept, maar ondanks dat vond ik hem mols! Hm, toch niet dus.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #128 Gepost op: 3-02-2024, 21:46:19 »
 :\'( :\'( :\'( :\'(
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #129 Gepost op: 3-02-2024, 22:36:54 »
Helaas, ik stond al bijna bij de nooduitgang maar had nog geen nieuwe richting. 
Met Jeroen gaat er wel een leuke kandidaat weg! Jammer..  :(

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #130 Gepost op: 3-02-2024, 22:50:35 »
Ja heel zonde.
Ik hou het dan denk ik dat toch op Rian of Anna.
Alhoewel Sor ineens ook wel heel verdacht in beeld wordt gebracht
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #131 Gepost op: 3-02-2024, 22:57:20 »
Inderdaad: heel jammer! Hij zal gemist worden door de groep, denk ik.
Toffe kandidaat dus, geen mol (wat ik trouwens ook jammer vind).

Leuk duo ook met Kees.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2024, 23:37:04 »
Helaas al mijn punten kwijt. Jammer dat hij is afgevallen want hij bracht wel sfeer in de groep in de laatste twee afleveringen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #133 Gepost op: 4-02-2024, 00:00:10 »
Jammer Jeroen, we hebben van je genoten ::bravo:: ::bravo::

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #134 Gepost op: 4-02-2024, 09:59:33 »
Fons stuurt erg veel mensen naar huis, na justin ook jeroen blijkbaar. Ik hoop dat kees nu de mol is.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2024, 13:46:55 »
Volgens mij begon Jeroen er vanaf de pubquiz er echt in te zitten, jammer dat ie eruit is
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human