Auteur Topic: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?  (gelezen 12385 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?
« Reactie #160 Gepost op: 10-03-2024, 10:01:07 »
Fons wil alles meppen.
Anna is hier tegen.
Ik vraag me af hoe Anna het gepresteerd heeft om vier van de zeven foute pinata's te hebben? Fons en Sor waren aan het eind in het wilde weg aan het meppen, Anna niet. Heeft ze dat dan daarvoor al gedaan? Ze was toen ook nog met een goede pinata bezig. Dan heeft ze het druk gehad! Gaat dat niet een beetje opvallen bij de anderen?

Volgens mij kwam alleen die ene foute pinata die we van Anna al hadden gezien weer voorbij? Jammer dat we in de ontknoping niet een andere foute zagen. Nu twijfel ik toch lichtjes of dat aantal van vier niet een beetje is opgekrikt, voor het mooie. ;) Ook omdat Fons en Sor aan het eind blijkbaar net de juiste pinata's zonder mingeld te grazen namen, daar waren er veel minder van.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2024, 10:03:18 door Molest »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?
« Reactie #161 Gepost op: 10-03-2024, 11:50:31 »
Ik vraag me af hoe Anna het gepresteerd heeft om vier van de zeven foute pinata's te hebben? Fons en Sor waren aan het eind in het wilde weg aan het meppen, Anna niet. Heeft ze dat dan daarvoor al gedaan? Ze was toen ook nog met een goede pinata bezig. Dan heeft ze het druk gehad! Gaat dat niet een beetje opvallen bij de anderen?
En ze moest daarnaast ook steeds aan Dennis doorgeven hoeveel tijd hij nog had  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?
« Reactie #162 Gepost op: 10-03-2024, 11:52:44 »
En ze moest daarnaast ook steeds aan Dennis doorgeven hoeveel tijd hij nog had  ;D

Had ie ook aan Babs kunnen vragen. ;)

Offline bris

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?
« Reactie #163 Gepost op: 10-03-2024, 11:54:07 »
Ik vraag me af hoe Anna het gepresteerd heeft om vier van de zeven foute pinata's te hebben? Fons en Sor waren aan het eind in het wilde weg aan het meppen, Anna niet. Heeft ze dat dan daarvoor al gedaan? Ze was toen ook nog met een goede pinata bezig. Dan heeft ze het druk gehad! Gaat dat niet een beetje opvallen bij de anderen?

Volgens mij kwam alleen die ene foute pinata die we van Anna al hadden gezien weer voorbij? Jammer dat we in de ontknoping niet een andere foute zagen. Nu twijfel ik toch lichtjes of dat aantal van vier niet een beetje is opgekrikt, voor het mooie. ;) Ook omdat Fons en Sor aan het eind blijkbaar net de juiste pinata's zonder mingeld te grazen namen, daar waren er veel minder van.

Elke keer dat ze Dennis aan de lijn had kon ze vraag verzinnen om daaruit de pinata kapot te maken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 2: Het gebaande pad?
« Reactie #164 Gepost op: 10-03-2024, 12:39:40 »
Had ie ook aan Babs kunnen vragen. ;)

 ::rofl::