Auteur Topic: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen  (gelezen 2300 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #60 Gepost op: 21-05-2024, 14:35:22 »
Echt gek dat hij het niet was, die molactie van de patentenopdracht was meesterlijk geweest.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #61 Gepost op: 21-05-2024, 23:19:26 »
Echt gek dat hij het niet was, die molactie van de patentenopdracht was meesterlijk geweest.

Inderdaad, en dan stort die hele Ronald-tunnel compleet in. Wie zal het nu zijn?  ::vergroot::

Ik vind het supertof dat er een niet-BN'er serie komt. Wel jammer dat het niet op televisie wordt uitgezonden. Hopelijk is het succesvol, gaan ze het vaker doen en komt het alsnog op tv.

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 18:21:56 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 18:55:44 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #64 Gepost op: Gisteren om 19:18:59 »
Pure speculatie net als hier ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #65 Gepost op: Gisteren om 20:57:46 »
Ik vind dit artikel onzin! Heel veel crewleden en o.a ook Hila zijn juist enthousiast over dit seizoen. Dit is het eerste seizoen met onbekende Nederlanders in een hele lange tijd, dus logisch dat de NPO het veilig wilt spelen om te kijken wat de kijkcijfers zullen zijn. Als het een succes is dan kunnen ze kijken wat ze er mee gaan doen en alsof er een tweede seizoen komt.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #66 Gepost op: Gisteren om 22:14:30 »
Denk niet dat we al teveel waarde moeten hechten aan de speculaties van de RTL Boulevard.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #67 Gepost op: Gisteren om 22:15:31 »
Echt erg makkelijk scoren zo voor rtl.  Ze schieten iets af waar ze zelfs nog geen seconde van hebben gezien en speculeren er vrolijk op los.

Riooljournalistiek noem ik dat .   Ja de timing voor een nieuw seizoen en ook de frequentie is wat vreemd, dat geef ik toe, maar de avrotros has zelf al aangegeven dat deze serie enkel op hun streaming zou komen als een soort van experiment .

Ik ben benieuwd wat er gaat komen en heb mijn verwachting niet bijgesteld op basis van sit stukje insinuatie door rtl boulevard .  Mijn verwachtingen zijn niet zo erg hoog door de locatie en de diversiteit van het landschap en dat ik dus niet weet in hoeverre dat genoeg ruimte biedt voor uiteenlopende opdrachten , die gekoppeld zijn aan de locatie en de cultuur ( iets wat ik zelf meestal wel de betere opdrachten vind).  Verder weet ik ook niet in hoeverre onbekende nederlanders de te winnen pot belangrijker binden dan verdacht worden en dus hoeveel nepmolgedrag gaan zien

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #68 Gepost op: Gisteren om 22:21:46 »
Ik ben eerlijk gezegd bang dat het juist één van de beste seizoenen in tijden gaat worden, maar dat ze het door de belachelijke timing toch als een flop gaan zien.
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #69 Gepost op: Gisteren om 22:38:28 »
Ik ben eerlijk gezegd bang dat het juist één van de beste seizoenen in tijden gaat worden, maar dat ze het door de belachelijke timing toch als een flop gaan zien.
Ik kan me niet voorstellen dat ze verwachten dat dit een commercieel succes wordt en de eventueel positieve feedback komt vast wel bij ze terecht als het inderdaad een goed seizoen wordt :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #70 Gepost op: Gisteren om 22:42:25 »
Ik overdrijf gelukkig een beetje :) Maar WIDM Junior werd toendertijd ook niet mee verder gegaan, ook al scoorde het voor Zapp-begrippen best goede kijkcijfers. Feit blijft dat deze productie bijna net zo duur zal zijn als een normaal seizoen, maar wel maar een stuk minder kijkers zal krijgen.
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #71 Gepost op: Gisteren om 22:49:11 »
Ik bedoelde trouwens ook niet dat ik verwacht dat dit niet een eenmalig project is, ik denk niet dat ze zoiets (veel) vaker gaan doen, maar wel dat ze wat wel/niet goed werkt en positief ontvangen wordt van deze editie meenemen in de komende reguliere seizoenen. Zeker met de nieuwe regisseur aan het stuur die vast met nieuwe ideeën komt en open staat voor feedback.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #72 Gepost op: Gisteren om 23:49:41 »
Het EKnzal juist eerder helpen denk ik. In die periode spelen ze ook op niet voetballiefhebbers in. Zie je bijvoorbeeld doordat ze ineens veel crimis uitzenden. Dit kan dus juist bewust gekozen zijn. En ik denk dat als het echt slecht geweest is van een nieuwe regisseur ze het het helemaal niet uitgezonden zouden hebben. Je wil een nieuwe regisseur dan beschermen denk ik. Dus ik geloof de uitspraken dat het goed is dan eerder

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #73 Gepost op: Vandaag om 00:35:03 »
Is er iemand die ook maar één seconde van RTL Boulevard serieus neemt? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...