Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 96523 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
[Poll] Wie is ... de Mol?
« Gepost op: 21-11-2023, 11:32:12 »
Anti-mol vibes bij Anna, Fons, Jip, Justin, Kees, Rian
Nog niet erg mols: Babs, Rosario, Tooske

MOL: Jeroen.... kwam in het filmpje erg nep over, lijkt ook op Dennis qua baard enzo. Kan een instinker zijn... te makkelijk... dus ik houd nog even de opties naar de andere 3 open ;D ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 27-11-2023, 00:33:12 door D*N »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2023, 12:00:17 »
deze al gelezen? :P

Ik ben op dit moment de serie ''Anoniem'' aan het kijken. Een 10-delige TV serie waar o.a. oud kandidaten Roeland Fernhout en Anniek Pheifer in spelen. In 1 van de afleveringen (afl 4. tijdstip npostart 26:45-27:10) zegt Jeroen Spitzenbergen een zin die mij erg opviel. Hij zegt tegen Anniek (zijn vrouw in de serie): We spelen een soort ''Wie is de Mol, en ik ben de mol''. Ik hoop niet dat dit een dikke spoiler is naar aankomend seizoen  ::niet-ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2023, 12:13:28 »
Oja! Ik heb dat gezien toen. Maar ja, als een van mijn zeldzame fouten zat ik destijds toch echt fout met Anniek.... die was de mol niet..... vandaar nog steeds mijn avatar. Die had echter ook niet zo'n joekel van een hint. Dus ik blijf bij Jeroen ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molfan2001

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2023, 12:40:36 »
Als ik nu een schot-voor-de-boeg mol uit zou moeten kiezen zet ik mijn verdenking op Jip.  ::vergroot:: 8) ::rofl::

Offline Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2023, 12:50:07 »
Ik zie in Jeroen meer een tactische speler die zich express verdacht gaat maken en zo voor de winst gaat gaan. Ik ga voor nu als schot voor de boeg Anna kiezen omdat het lang geleden is dat het nog is een jongere vrouw geweest. Dat is mijn enige redenering. En ze lijkt me wel heel slim als wetenschapsjournalist.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2023, 13:13:13 »
Ik zet in op Anna, meer vanuit gevoel dan redenering....Leuk dat we weer los kunnen!

EDIT: na het zien van de filmpjes zet ik Fons ernaast :-)
« Laatst bewerkt op: 21-11-2023, 13:22:56 door Juuls247 »
Meer L

Offline Klimduin

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2023, 15:36:13 »
Ik ga na het zien van de filmpjes als eerste inzetten op Fons.

Zegt hij niet:
Ik ben sowieso een winnaar. (Is de mol niet altijd een winnaar)
En even later als laatste zin
dat is de mol.

Offline Robkuh84

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2023, 16:16:15 »
Het ligt er veel en veel te dik bovenop, maar ik zie maar 1 aanwijzing: Tooske draagt op de groepsfoto een groene trui om haar middel in de vorm van de letter M...


Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2023, 16:27:11 »
Jip of Rian! Voorgevoel gebaseerd op niks
Er is geen Mol meer...

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 21-11-2023, 16:48:04 »
Fons.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 21-11-2023, 17:06:01 »
Fons, Tooske en Rosario vond ik molser overkomen, maar wat zegt zo'n video nu?

Ik stem Rosario omdat ik het stiekem hoop ::bravo::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 21-11-2023, 17:17:44 »
eerste ingeving (Kees) losgelaten. Lijkt me toch een kandidaats filmpje.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2024, 08:02:09 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 21-11-2023, 18:24:24 »
ik ga op Tooske invullen


eerste ingeving (Kees) losgelaten. Lijkt me toch een kandidaats filmpje. Dat gevoel heb ik nog meer bij Anna, Babs, Jip, Justin, Rian, Rosario.
Ja dat je die zeven schrapt kan ik goed invoelen. Ik heb ook wel wat met Tooske. Ze doet niks vreemds op zich maar ze zou echt wel goed mol kunnen zijn. Jeroen is echter wel de meest opvallende uit de hele reeks; totaal geen kandidaats filmpje. Lijkt echt ingestudeerd HOE hij het allemaal zegt (en zelfs wat).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 21-11-2023, 18:45:07 »
MOL: Jeroen.... kwam in het filmpje erg nep over

Dat was precies mijn gevoel!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 21-11-2023, 20:44:21 »
Verhaal van Jeroen lijkt op dat van Renee Fokker. Eerst situatie bekijken en dan on the spot improviseren. Ervaren acteurs die vertrouwen op hun kunnen. Niet origineel.

Rian begint over midden in de groep, vertrouwen winnen, op de achtergrond.
Ook al zon overbekend verhaal.

Kees heeft het over twee keer liegen. Hij zal nog 1 keer bedoelen. Niet echt voorbereid.

Tooske klinkt erg afwachtend. Pak er een luie stoel bij.

Het geluid bij Babs was afwijkend en ze had zich voorbereid, zei ze, maar klinkt niet overtuigend.

Het kan een enthousiaste molzoeker zijn. Jinx was apart. Toevalstreffer of voorbereid? Bij Anna zit de spanning erop, beetje warrig (altijd handig).
Jip juist heel ontspannen (lachen).
Fons versprak zich op het laatst, niet echt voorbereid.

Sor vindt het heel spannend om kandidaat te zijn en het voelt als een schoolreisje. Het praatje is mols. Kent iemand Sor? Wat heeft hij in zijn mars?
« Laatst bewerkt op: 21-11-2023, 20:47:37 door foxhunter »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 21-11-2023, 20:53:28 »
Ik hoop al jaren dat ze eens een wat out of the box mol doen, zoals Babs, Justin of Sor. De laatste jaren zijn de molkeuzes wat stereotyp. Op basis daarvan denk ik dat dit jaar Fons, Jip of Anna de mol is.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 22-11-2023, 07:36:09 »
De vrouw van Jeroen komt uit Mexico, ze wilden er ooit zelfs gaan wonen. Wie zegt mij dat hij niet alle aandacht trekt in aflevering 1, af valt en op familie bezoek gaat?

Justin Mooijer was op weg naar Rupaul, maar ging opeens aan een andere show meedoen? Dan is hij niet voorbereid.

Babs met de gele broek en Jip’s kleding trekken veel aandacht.

Bij Sor heb ik twijfels of hij het wel zou willen/kunnen. Meedoen is voor hem wel genoeg denk ik.

Ik ga na het zien van de filmpjes als eerste inzetten op Fons.

Zegt hij niet:
Ik ben sowieso een winnaar. (Is de mol niet altijd een winnaar)
En even later als laatste zin
dat is de mol.
Dat nee schudden / ja knikken is ook aandacht trekken. Dat wil een mol niet.
« Laatst bewerkt op: 22-11-2023, 07:43:09 door foxhunter »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 22-11-2023, 10:12:43 »
Laten we voor nu, op niks gebaseerd, gaan voor... Rian!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 22-11-2023, 17:10:15 »
Ik hoop al jaren dat ze eens een wat out of the box mol doen, zoals Babs, Justin of Sor. De laatste jaren zijn de molkeuzes wat stereotyp.

Ja, eens.

Babs is eigenlijk de geknipte onder-de-radar-Mol. Bijna niemand kent haar, Nederlandse mollen zijn altijd 30+, ze is geen actrice of presentator.

Dat geldt ook voor Sor, behalve dan dat een paar miljoen mensen hem kennen van Maestro of z'n muziek.

Ik had die twee in eerste instantie blind gepotloodstreept, maar misschien verrast de productie ons weer eens.

Babs geeft ons ook nog mee waarom ze (als kandidaat natuurlijk) tot in de finale kan komen: ze is heel analytisch, mensen onderschatten haar.


Ja dat je die zeven schrapt kan ik goed invoelen. Ik heb ook wel wat met Tooske. Ze doet niks vreemds op zich maar ze zou echt wel goed mol kunnen zijn. Jeroen is echter wel de meest opvallende uit de hele reeks; totaal geen kandidaats filmpje. Lijkt echt ingestudeerd HOE hij het allemaal zegt (en zelfs wat).

Ik ben zoals verwacht weer terug bij af. Het is ook zo dat de filmpjes maar half zo lang zijn als normaal. 'Trap niet in de val van de Mol,' probeer ik mezelf voor te houden. (Geweldig hoe Jon dat zei in de trailer van het R-seizoen  ::bravo:: ).

Jeroen is gedaald op m'n lijstje. Waarom zouden ze hem kiezen als hij al zulke verdachte vibes afgeeft, in zo'n setting? Dat hadden ze kunnen testen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 23-11-2023, 14:44:54 »
Mijn schot voor de boeg mol is Rian. Lekker vaag verhaal dat zowel voor een kandidaat als mol van toepassing zou kunnen zijn. En ook vanwege de acteursbonus.