Auteur Topic: [Aflevering 8] Zinvol  (gelezen 5884 keer)

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2024, 11:02:53 »
De eerste paar afleveringen is de kans klein, maar naar mate er minder mensen overblijven is die kans steeds groter. En Kees is een boom van een vent, dus die zit sowieso achteraan.

Vreemd is wel dat hij, toen hij een vrijstelling had, tussen de andere kandidaten zat. Normaal zit een kandidaat dan naast Rik

Zitten de kandidaten steeds op de zelfde kleur stoel? Met andere woorden is er voor hun bepaald waat ze moeten gaan zitten?

Offline Smartass

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2024, 13:52:32 »
Als je kijkt, rian vond dus kees verdacht want ze moesten een lijst invullen in opdracht 1 wie ze het meest vertrouwde en het minst. Dus eigenlijk streep ik kees al af. Het werk van kees is opsporen dus ik denk dat kees wel weet wie de mol is

Fons komt vaak inbeeld bij opdrachten waarop het lijkt dat hij aan het 'mollen' is maar het is to obvious. Dus ik streep fons ook af want het is te opvallend

Ik zit te twijfelen tussen anna en sor, omdat anna heel slim is maar toch haalt ze weinig tot geen geld binnen wat ik ook verdacht vind

Sor reageerde op de vraag van rick of hij te vertrouwen was met nee, is dat omdat hij de mol is of omdat hij alles doorlult, wat hij niet doet omdat hij geheim houdt dat hij de testdagen heeft ingelezen, wat ook verdacht is

Dus wat ik denk dat of sor of anna de mol is

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #42 Gepost op: 25-02-2024, 13:57:59 »
Ik vind het niet echt waarschijnlijk hoor, maar zouden we dit jaar een compleet nieuwe moltactiek kunnen hebben? Namelijk: constant de rol van nepmol spelen?

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #43 Gepost op: 25-02-2024, 15:06:46 »
Ik heb meer het idee dat we eerst een aantal nepmollen kregen voorgeschoteld, Kees, Fons, Rosario en ook wel Rian, voordat de echte mol vlak voor het eind van het seizoen steeds duidelijker wordt.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #44 Gepost op: 25-02-2024, 15:40:21 »
Ik vind het niet echt waarschijnlijk hoor, maar zouden we dit jaar een compleet nieuwe moltactiek kunnen hebben? Namelijk: constant de rol van nepmol spelen?

Dat zit ik me ook al een paar afleveringen af te vragen. Ik zou het in ieder geval wel een goeie actie vinden.  ::jaja::

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2024, 16:29:17 »
Probleem met de 'Kees zit achter de afvaller'-hint (die ik best kansrijk achtte, zeker vanwege het maken van de test en bij de groep zitten toen hij een vrijstelling had), is dat 'ie gisteren ook bij Moltalk genoemd werd... Meestal is dat een teken dat het geen hint is :-(

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2024, 17:18:54 »
Haha ik snap wat je bedoelt, maar is dat niet ook wel een beetje het failliet van Moltalk. Ik kijk het om die reden ook nooit. Wat er verteld wordt, heb je toch niks aan..

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2024, 17:23:03 »
Je kan je afvragen of Moltalk daarvoor is bedoeld. Ik zie het meer als een toetje na de aflevering om nog even in de sfeer te blijven, met handige overzichtjes en oud-kandidaten. Dat het soms wat chaotisch is neem ik voor lief.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2024, 20:59:59 »
Het is het verkeerde topis, maar de moltalk aflevering na aflevering 8 -met Laksmi en Sahil- vond ik té chaotisch. Hadden ze iets teveel gesnoven samen?

 ::ontopic:: vraag ik me af wat we met de titel "zinvol" moeten...

Offline JanMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #49 Gepost op: 26-02-2024, 11:32:54 »


Ik zit te twijfelen tussen anna en sor, omdat anna heel slim is maar toch haalt ze weinig tot geen geld binnen wat ik ook verdacht vind



Anna doet hele verdachte dingen, maar haalt van de overgebleven spelers toch relatief veel geld binnen? Natuurlijk altijd lastig hoe je behaald geld toebedeelt, maar bij bijv. @widmol.nl op insta staat zij vrij hoog. Ok, natuurlijk omdat Kees en Sor er een heel hoog bedrag uit gespeeld hebben.