Auteur Topic: [Aflevering 1] Een handje helpen  (gelezen 9813 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2024, 12:38:10 »
Het lijkt toch echt schmink. Reden genoeg om de mol als eerste te laten gaan om de hele nacht erop bezig te kunnen zijn met de zwarte schmink eraf halen...
Om die reden ligt een masker meer voor de hand, lijkt mij veel praktischer.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2024, 12:44:24 »
Om die reden ligt een masker meer voor de hand, lijkt mij veel praktischer.
Geen idee wat ze voor de mol hebben gekozen, maar je ziet op de socials dat Rik wit wordt gemaakt met schmink. Hij heeft er ook tussen gelopen.

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2024, 13:37:41 »
Wat een mooie eerste aflevering! Ik heb van begin tot het eind aan de buis gekluisterd gezeten! (trouwens, ook mijn moeder vond het een goede aflevering; dat ze dat op maandagmorgen zegt betekent ook daadwerkelijk dat die goed was; als hij minder goed was wist ze er niet zo veel meer van...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2024, 15:22:11 »
Afvallers zitten weer in hotel? dan zou het kunnen dat de afvallers met topito's later in het spel invloed kunnen hebben op wie een finalevrijstelling krijgt oid.

Vind dit wel raar dat je na een rood scherm, nog invloed hebt op het spel. Betekenen rode schermen dan niets meer tegenwoordig? De regel was toch, een rood scherm is echt exit?

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2024, 15:29:47 »
Vind dit wel raar dat je na een rood scherm, nog invloed hebt op het spel. Betekenen rode schermen dan niets meer tegenwoordig? De regel was toch, een rood scherm is echt exit?

Tja, het gebeurt wel vaker. Vorig jaar mocht Sarah zich volgens mij weer terugvechten in het spel met dat reuze-spiraal.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2024, 15:31:29 »
Ben het zeker eens met dat rood = exit zou moeten zijn, tenzij echt anders aangegeven. Maar het levert wel goeie entertainment op.

Dus de afweging ligt hem heel erg op hoe strak de regels nageleefd worden vs. Welke twist is het leukste om de kijkers mee te verrassen.

Aangezien we de extent van deze twist nog niet hebben. Vind ik het nog lastig om direct te zeggen of dit nou echt een leuke twist is of niet.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2024, 16:42:55 »
Rik vertelde dat hijzelf ook deelnam aan de eerste opdracht.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #67 Gepost op: 8-01-2024, 23:17:55 »
"Rik op de socials"... heeft iemand een linkje?
Verder met plezier gekeken. Weer prachtig in beeld gebracht en leuk gevarieerd!
En blij dat na al die jaren dit forum nog altijd actief is. Ben nergens op internet al zo lang "lid" als hier. Veel leuker om hier door de onderwerpen te neuzen en lezen dan tijd te verdoen aan sociale media waarop vooral veel onzin verkondigd wordt!
Dus bij deze ook een grote pluim en dikke merci aan de makers & beheerders van realitynet/wieisdemol.com!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2024, 00:15:00 »
"Rik op de socials"... heeft iemand een linkje?

Beelden achter de schermen over opdracht 1... En Rik. (voor de zekerheid in spoilertags)


Zo leuk dit. ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 9-01-2024, 00:20:16 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2024, 07:13:41 »
Is zijn eigen pet, kijk maar:

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2024, 11:48:38 »
Ik heb hem nog niet kunnen spotten, waarschijnlijk staan ze constant ergens achter...

Offline Martialis1

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2024, 00:11:33 »
Op Instagram volgt ze van de kandidaten enkel Fons en Anna (en Rik), doe met die informatie wat je wilt!

De waarzegster word gespeeld door de actrice Amanda Polo Millán. Misschien ken je haar van een film of serie waar in ze heeft gespeeld.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2024, 15:58:38 »
Zij is vast niet op dehoogte wie de mol is, dat weten de meeste van de productie niet eens 😊

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2024, 16:02:58 »
Zij is vast niet op dehoogte wie de mol is, dat weten de meeste van de productie niet eens 😊

Het kan wel zijn dat ze met bepaalde kandidaten net wat langer heeft opgetrokken natuurlijk..

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #74 Gepost op: 5-02-2024, 15:51:06 »
Tooske trekt als eerste de paraplu. Want kan verwijzen naar Anna haar achternaam!

Offline Meraikol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2024, 22:20:38 »
Ik ben begonnen met het hele seizoen opnieuw kijken, om de laatste overgebleven kandidaten extra in de gaten te houden wat ze doen en zeggen. Nou viel me iets op wat ik nog niet gelezen heb (sorry als het toch al wel benoemd is). Als Rosario z'n test invult dan zegt hij 'ik zou zeker kunnen stemmen op Jip.....ik zou ook op Anna stemmen'. Hoezo, waarom zegt hij 'ik zou', ipv 'ik stem op' of 'ik denk dat ik stem op'. Het komt op mij over als: als ik niet de mol zou zijn maar kandidaat en de test echt moet maken, dan zou ik op .... stemmen.
Misschien is het zijn manier van praten, maar het viel me nu gewoon op.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #76 Gepost op: 27-02-2024, 07:37:00 »
Een mol gaat toch niet zeggen: “ Ik zou kunnen stemmen op” .
Die zegt “ ik stem op “ of “ ik verdenk” .
 “ ik zou kunnen” klinkt al meteen alsof je de mol bent. Dat gaat een mol zo niet weggeven.

Offline Meraikol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #77 Gepost op: 27-02-2024, 09:48:13 »
Het klinkt inderdaad als een mol, daarom benoem ik het ook ;) Waarom zou je als kandidaat zoiets zeggen? Dan is het helemaal gek om te zeggen toch. Je doet het ook niet om jezelf verdacht te maken, aangezien andere kandidaten je niet horen. Mensen vinden het ook verdacht dat Rosario tegen Rik tijdens de ene opdracht zegt dat hij niet te vertrouwen is. Daarvan kan je ook zeggen dat een mol dat niet zou doen, omdat dat te duidelijk is. En toch wordt hij wel verdacht als mol. 

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Een handje helpen
« Reactie #78 Gepost op: 27-02-2024, 22:11:54 »
Het hangt natuurlijk ook af van wat de vraag was die hem gesteld werd voor de biecht, als dat was: Heb je al een vermoeden op wie je mogelijk de test gaat invullen is dit niet eens zo'n vreemde formulering. Hij weet het dan alleen nog niet.