Auteur Topic: Extra Beeldmateriaal  (gelezen 13949 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #160 Gepost op: 8-03-2024, 16:16:12 »
Ook leuk : Sor vond het dansen het minst leuk. Uhm tja, totaal overbodige opdracht voor de mol?  ;D

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #161 Gepost op: 8-03-2024, 19:30:38 »
Splinter: 2 van jullie niet de mol en 1 wel

Online Molest

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #162 Gepost op: 8-03-2024, 19:33:48 »
Ja haha geweldig, ik zag hem ook. Rosario kan zich bijna niet inhouden. (Maar ik dacht ik plaats hem maar niet, want dan komt er vast commentaar dat er "Niet de Mol" voor zijn neus staat. ;))

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #163 Gepost op: 8-03-2024, 19:40:17 »
Ja haha geweldig, ik zag hem ook. Rosario kan zich bijna niet inhouden. (Maar ik dacht ik plaats hem maar niet, want dan komt er vast commentaar dat er "Niet de Mol" voor zijn neus staat. ;))
Da's waar, maar de laptop staat voor Anna en Fons  >:D

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #164 Gepost op: 8-03-2024, 19:42:23 »
Twee steken hun vinger uit, eentje heeft een mollenpootje  :-X

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #165 Gepost op: 8-03-2024, 19:46:59 »
Twee steken hun vinger uit, eentje heeft een mollenpootje  :-X
Haha  ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #166 Gepost op: 9-03-2024, 22:03:16 »
Extra (beelden van de) molactie, de sleutel:


Offline Jcw

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #167 Gepost op: 10-03-2024, 11:05:21 »
https://www.telegraaf.nl/video/453290562/mol-anna-verklapt-toen-versprak-ik-mezelf

Dus inderdaad .. goed gevonden hier. 
Verder nog meer leuke stukjes in dit filmpje
« Laatst bewerkt op: 10-03-2024, 11:22:02 door Jcw »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #168 Gepost op: 10-03-2024, 11:21:31 »
Heel leuk!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #169 Gepost op: 10-03-2024, 11:23:16 »
Hou van haar enthousiasme over die zilvertheorie!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #170 Gepost op: 10-03-2024, 11:26:13 »
Hou van haar enthousiasme over die zilvertheorie!
Blijft een wetenschapster he haha. Maar heel fijn ook bepaalde dingen te horen die we niet in de uitzending hebben gehoord ::ok::

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #171 Gepost op: 10-03-2024, 11:27:42 »
https://www.telegraaf.nl/video/453290562/mol-anna-verklapt-toen-versprak-ik-mezelf

Dus inderdaad .. goed gevonden hier. 
Verder nog meer leuke stukjes in dit filmpje

Vind dit filmpje echt een toevoeging! Ook dat Babs Kees en Tooske weg kon strepen bijvoorbeeld zijn dingen die je graag wil weten.
Dank voor het delen!

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #172 Gepost op: 10-03-2024, 11:27:58 »
Fijn ook dat we op die manier toch nog uitsluitsel krijgen over de bakjes opdracht. Wel zoals ik had verwacht, niet zoals ik had gehoopt.

Verder een heel leuk filmpje, ik vind het ook leuk hoe open en eerlijk ze hier ook is, maar dat ze nog steeds trots is op haar prestatie; en terecht!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #173 Gepost op: 10-03-2024, 11:32:57 »
Ja heel leuk, en charmant. Vond ik haar gister ook wel (meer live dan in de al opgenomen interviews die toch wel vaak een hoog 'dat heb ik weer lekker gedaan/bedankt voor het helpen jongens!'-gehalte hebben) maar ik bedacht me straks nog hoe ik bij de Vlaamse mol (vooral t seizoen toen deze nog niet direct gekozen was) het altijd zo charmant vind dat je alles ook echt een beetje meebeleeft door de ogen van de mol, waardoor je echt goed beseft dat die ook maar heel hard probeert er het beste van te maken, waardoor mindere of mislukte acties ook minder 'kwalijk' zijn. Terwijl hier de finale vaak een net wat te hoog 'kijk onze fantastische mol!' gehalte heeft. Ik zie en hoor de kandidaten echt liever zoals in deze video.

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #174 Gepost op: 10-03-2024, 12:51:51 »
Ja heel leuk, en charmant. Vond ik haar gister ook wel (meer live dan in de al opgenomen interviews die toch wel vaak een hoog 'dat heb ik weer lekker gedaan/bedankt voor het helpen jongens!'-gehalte hebben) maar ik bedacht me straks nog hoe ik bij de Vlaamse mol (vooral t seizoen toen deze nog niet direct gekozen was) het altijd zo charmant vind dat je alles ook echt een beetje meebeleeft door de ogen van de mol, waardoor je echt goed beseft dat die ook maar heel hard probeert er het beste van te maken, waardoor mindere of mislukte acties ook minder 'kwalijk' zijn. Terwijl hier de finale vaak een net wat te hoog 'kijk onze fantastische mol!' gehalte heeft. Ik zie en hoor de kandidaten echt liever zoals in deze video.

Dat is een goed punt. Ik vind anna zo ineens ook een stuk leuker, omdat het inderdaad wat echter overkomt, een mens die ook fouten maakt maar voor veel goed doordachte acties had.
Ik vind dat gejubel inderdaad niet zo fraai. Maar is misschien voor breder publiek wel nodig?