Auteur Topic: [Kandidaat] Jip van den Toorn  (gelezen 4680 keer)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Jip van den Toorn
« Gepost op: 3-12-2023, 14:17:25 »
Jip van den Toorn


Praat mee over Jip! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2023, 13:06:45 »
De petten van Jip vind je hier: https://www.ideanow.online/store/HATS-c20476916  NO IDEA, I DON'T WORK HERE, TUNA MAYO. Te linken aan techno / jongeren / muziekteksten. Passen dus gewoon bij de wereld van Jip.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2024, 00:26:18 »
Er is een theorie dat je naar rechts kijkt als je liegt en naar links als je je iets probeert te herinneren.

In het voorstelfilmpje van mol Jurre vorig jaar zie je hem naar rechts kijken als ie hij iets vertelt over zijn kandidatenstrategie, wat dus een leugen is.

Jip doet dat ook, als ze vertelt hoe zij als kandidaat de mol zou ontmaskeren.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2024, 00:34:55 »
Molzkovitz had al ontdekt dat het teken op het oranje vlaggetje het molteken is.

Dit is de mol samen met haar alter-ego onder de vlag ‘mol’ .
Hoe toepasselijk een oranje vlag.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2024, 15:30:17 »
Ik denk dat ze niet snel een kunstzinnig type als mol kiezen, omdat die te spontaan kan zijn en zomaar iets zou kunnen verklappen. Dus: geen mol-kandiaat.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2024, 18:27:21 »
Ik denk dat ze niet snel een kunstzinnig type als mol kiezen, omdat die te spontaan kan zijn en zomaar iets zou kunnen verklappen. Dus: geen mol-kandiaat.

Het is niet zo zwart wit! Kijk naar Rian en Jeroen. Je zou verwachten van acteurs dat ze kunnen liegen. Maar zolang ze geen rol spelen blijkt dat toch lastig te zijn. En zij kunnen net zo spontaan zijn. Net als iedereen eigenlijk. En andersom kunnen kunstenaars dat ook niet zijn!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2024, 20:28:58 »
Ik denk dat ze niet snel een kunstzinnig type als mol kiezen, omdat die te spontaan kan zijn en zomaar iets zou kunnen verklappen. Dus: geen mol-kandiaat.

Sorry, maar dit slaat echt nergens op. WIDM rekruteert kandidaten uit de BN'er-poule (al lijkt dat woord nogal aan inflatie onderhevig, maar daar hebben meer programma's last van). Die hebben met elkaar gemeen dat ze op de een of andere manier creatief zijn of op zijn minst media-ervaring hebben. Een cartoonist is echt niet 'artistieker' dan een zingerd of een actreutel.
Woosie down?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2024, 23:56:18 »
1e molbiecht bij dia del topo.
Ik heb wel echt mijn best gedaan, ik hoop dat de rest het ook verkloot heeft.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2024, 00:33:00 »
Ja als kandidaat die net een vrijstellingskans maakt, kan ik me prima voorstellen dat je hoopt dat de medekandidaten ook geen vrijstelling winnen

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2024, 00:56:23 »
Vond haar houding bij het zien van haar scherm wat ongemakkelijk, en de reactie nep. Ze werd ook best rood toen ze haar scherm te zien kreeg

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2024, 18:18:20 »
Op een of andere manier is zij voor mij een van de grootste molkandidaten na aflevering 1. Ze zat bij opdracht 3 weliswaar slechts in bed, maar ook daar kan je gerust nog mollen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2024, 20:20:16 »
Molzkovitz had al ontdekt dat het teken op het oranje vlaggetje het molteken is.

Dit is de mol samen met haar alter-ego onder de vlag ‘mol’ .
Hoe toepasselijk een oranje vlag.

Dat was idd wel even een momentje, Jip keek steeds naar de symboolketting, en had een schrikreactie toen ze even oogcontact maakte, waardoor ik even dacht: ze staat oog in oog met de mol  ::oink::

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2024, 22:34:04 »
Opvallend hoe Jip in het nieuwe exclusief: wie wordt de penningmeester- filmpje wordt neergezet. Aan tafel komt ze heel geacteerd en ook gespannen over. Krijgt veel zendtijd( in tegenstelling tot in de eerste aflevering waarin ze wat meer op de achtergrond wordt gehouden).
Voor mij ook daarom weer meer verdacht.
Pakt geen vrijstelling, gaat maar opvallend mee in het plan van Anna om kandidaats te lijken en wil niet opvallen bij het schilderen( maar heeft mogelijk wel invloed op de duur van de zichtbaarheid van het schilderij met codes, zoals eerder gesuggereerd).
Mogelijke hint is dan het blauwe oog bij de waarzegster( Jip heeft felblauwe ogen) , oranje molslinger ( oranje haar) .. Of is het te mooi om waar te zijn? ;)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2024, 15:52:07 »
Wat ik aan Jip vooral opvallend vind is dat er al veel verdenkingen richting haar werden uitgesproken terwijl de uitzending/montage hier niet persé een directe aanleiding voor liet zien. Wat zien we dan niet?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #14 Gepost op: 13-01-2024, 05:47:50 »
Vermoedelijk toch omdat ze geen vrijstelling had. De anderen zonder vrijstelling (Justin, Fons en Anna) worden ook allemaal minstens 1x genoemd.

Jip kwam al in de eerste ronde (tegenover Tooske) met het plan om een 1-op-1 verdeling te maken om alle vrijstellingen weg te spelen. Dat had ze dus niet van Anna, die het plan wel verfijnde tot 'iedereen stemt op zijn eerste datepartner'. Met die verfijning kreeg Anna ook de credits van het plan.

Ongeacht of mensen nou wel of niet met het plan meegingen (3-7 deden dat wel), begrijp ik dit totaal niet als Jip de Mol is. Ze claimde het plan ook nog niet eens, die eer liet ze aan Anna.

Ik ben benieuwd naar Jip in afl. 2, maar op dit moment zie ik haar als kandidaat.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #15 Gepost op: 13-01-2024, 17:05:04 »

Ongeacht of mensen nou wel of niet met het plan meegingen (3-7 deden dat wel), begrijp ik dit totaal niet als Jip de Mol is. Ze claimde het plan ook nog niet eens, die eer liet ze aan Anna.

Ik ben benieuwd naar Jip in afl. 2, maar op dit moment zie ik haar als kandidaat.

Goodwill kweken? Ze opperde de theorie om heel erg kandidaats over te komen en met de wetenschap dat niemand de theroie zou volgen....denk puur mazzel dat alle vrijstellingen eruit gingen.

Toch verdenken veel medekandidaten haar geregeld, er zal iets in haar gedrag zijn (buiten de opnames om) wat mensen verdacht vinden. Wel is vreemd dat we niet weten wie er op Rosaria stemde...was dit Jip? Dan ga ik met je mee. Totaal geen molactie.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2024, 20:02:17 »
Jip kwam al in de eerste ronde (tegenover Tooske) met het plan om een 1-op-1 verdeling te maken om alle vrijstellingen weg te spelen. Dat had ze dus niet van Anna, die het plan wel verfijnde tot 'iedereen stemt op zijn eerste datepartner'. Met die verfijning kreeg Anna ook de credits van het plan.

Ongeacht of mensen nou wel of niet met het plan meegingen (3-7 deden dat wel), begrijp ik dit totaal niet als Jip de Mol is. Ze claimde het plan ook nog niet eens, die eer liet ze aan Anna.
Exact hierom heb ik haar weggestreept als mol.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #17 Gepost op: 13-01-2024, 21:32:45 »
Haar outfit past wel heel goed bij de topito ::oink::

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #18 Gepost op: 13-01-2024, 21:37:31 »
Ik vond haar exit gesprek met Rick wat anders voelen (ook die ‘dat kan ook natuurlijk’ toen ze zei verkeerd te zitten?) maar wellicht komt dat gewoon omdat Rick natuurlijk weet dat er nog iets met de eerste afvallers gebeurt

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jip van den Toorn
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2024, 00:05:15 »
Ze zei dat ze verkeerd gegokt had. Het kan ook zijn dat ze daarmee bedoelde te hebben moeten gokken over persoonlijke zaken (die ze niet wist) en daar de verkeerde gok had gemaakt. Ze zegt niet de verkeerde mol gekozen te hebben.