AfleveringtitelsAfl 1. Een handje helpenSor helpt de groep een handje door een M op z'n kant te tekenen op zijn schilderij (het lijken daardoor poten van de vogel), maar het is wel echt anders dan bij de andere vogels. Opvallend. En zijn de vogels ook nog mussen? Rosario Mussendijk?
Afl 2. AfgelopenSor liep het eerste rondje af (afgelopen) bij molympische spelen.
Afl 3. VragenvuurEen van de vragen bij de pubquiz heeft het antwoord Los Del Rio. Een verwijzing naar Rosa
rio.
Eigenlijk nog veel meer antwoorden die naar Sor kunnen wijzen. Andre Rieu is ook dirigent (maestro). Etc...
Afl 4. RevangeEen verwijzing naar het boek 'The vengeance of Sor' dat op tafel ligt bij de markt-opdracht.
Afl 5. TerugkeerIn seizoen 8 was de hint 'is ego de Mol?'. In dit seizoen keert die hint terug: Molik (vogelverschrikker) als Sor de telefoon opneemt.
Afl 6. AfvragenTooske vindt een steen met 13 erop. Sor vraagt vervolgens in de porto: Heeft iemand iets aan 13? Alsof hij die heeft gevonden (maar ik gok niet dat er nog een 13 is). Leek in eerste instantie niet zo gek, maar 13e letter is wel de M.
Misschien geeft Sor hier via de porto een hint naar de rest dat hij de Mol is door dit
af te vragen? Daarnaast lijkt Sor een vraag op zichzelf in te vullen bij de test.
Sommige van deze hints vind ik wel sterker dan andere, maar genoeg om toch meer tunnelvisie te krijgen vrees ik

.