Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 94363 keer)

Offline Luc

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #300 Gepost op: 2-03-2024, 22:28:14 »
Ze doet die biechten sowieso fantastisch (als ze inderdaad de Mol is). Maar haar opluchting bij het groene scherm vond ik dan wel weer duidelijk gespeeld, in tegenstelling tot de echte opluchting van Sor.
Mee eens, die opluchting van Anna bij het groene scherm lijkt mij duidelijk gespeeld. Sor komt mij oprecht over zoals zijn reactie bij die muziekopdracht, dat kun je niet faken.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #301 Gepost op: 2-03-2024, 22:33:45 »
Wel opvallend dat Anna vandaag op de minst molse plekken stond. Niet het laagste bedrag bij de zipline en achteraan bij het water. Had daar alleen invloed op de sleutels die bij haar lagen en niet op de rest van de sleutels.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 2-03-2024, 22:36:18 »
Maar bij Anna kan de goede sleutel gelegen hebben. Zij hoefde die enkel weg te gooien of te verbergen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 2-03-2024, 22:38:26 »
Wel opvallend dat Anna vandaag op de minst molse plekken stond. Niet het laagste bedrag bij de zipline en achteraan bij het water. Had daar alleen invloed op de sleutels die bij haar lagen en niet op de rest van de sleutels.

Inderdaad, daar moest ik ook nog aan denken. Voor hetzelfde geld ligt dé sleutel niet op haar tafel. En wat Everon zei bij Moltalk vond ik ook heel logisch. Als je daar al molt, dan speel je de voorbeeldige kandidaat bent die dat georganiseerd aanpakt en dan ontdoe je je later van die sleutel. Maar je wil vooral onder water zijn en de naam die bij de juiste sleutel hoort roepen. Niemand controleert die gasten.

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 2-03-2024, 22:51:31 »
Inderdaad, daar moest ik ook nog aan denken. Voor hetzelfde geld ligt dé sleutel niet op haar tafel. En wat Everon zei bij Moltalk vond ik ook heel logisch. Als je daar al molt, dan speel je de voorbeeldige kandidaat bent die dat georganiseerd aanpakt en dan ontdoe je je later van die sleutel. Maar je wil vooral onder water zijn en de naam die bij de juiste sleutel hoort roepen. Niemand controleert die gasten.

Van die gasten onder water is er maar één de mol. Als degene die niet de mol is de juiste naam doorgeeft, kan je als mol toch niks meer doen?
Met de sleutels hoef je als mol alleen maar van te voren te weten op waar de juiste sleutel ligt.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 2-03-2024, 23:05:42 »
Van die gasten onder water is er maar één de mol. Als degene die niet de mol is de juiste naam doorgeeft, kan je als mol toch niks meer doen?
Met de sleutels hoef je als mol alleen maar van te voren te weten op waar de juiste sleutel ligt.

De juiste naam kwam niet door de boxen, dus die zou de kandidaat nooit roepen. De goede sleutel zat tussen de sleutels die overbleven, de namen die uit de boxen correspondeerden met sleutels die geëlimineerd moesten worden.

Als je de mol bent weet je welke naam er bij de juiste sleutel hoort. Die hoef je alleen maar te roepen, in de hoop dat die wordt gehoord en die sleutel inderdaad apart wordt gelegd en uit het spel verdwijnt.

Offline perdokkie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #306 Gepost op: 2-03-2024, 23:18:33 »

En ze haalt 750 euro binnen.

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 2-03-2024, 23:25:28 »
De juiste naam kwam niet door de boxen, dus die zou de kandidaat nooit roepen. De goede sleutel zat tussen de sleutels die overbleven, de namen die uit de boxen correspondeerden met sleutels die geëlimineerd moesten worden.

Als je de mol bent weet je welke naam er bij de juiste sleutel hoort. Die hoef je alleen maar te roepen, in de hoop dat die wordt gehoord en die sleutel inderdaad apart wordt gelegd en uit het spel verdwijnt.

O ja, dom ::schaam::
Dan maakt het inderdaad niet echt uit waar je staat. Hooguit voor de beelden van volgende week, als we misschien zien hoe de sleutel wordt weggewerkt.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #308 Gepost op: 2-03-2024, 23:34:18 »
Denk dat bij de sleutels zelf het het makkelijkst was om de enige juiste sleutel weg te moffelen. Maar ok, als onderwaterluisteraar kan je ook onterecht die naam noemen. Moet je wel hopen dat de andere onderwaterluisteraar het niet per ongeluk hoort.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #309 Gepost op: 3-03-2024, 00:03:55 »
Ze stond hier duidelijk op de verkeerde positie ja.

Daarentegen was het Duel met de Mol wel helemaal op haar lijf geschreven. Zij kan goed rekenen, dus verslaat de mannen, en wint van zichzelf.

Andersom vind ik het lastig te zien hoe Sor en ook Fons zo snel de sommen zouden oplossen want de Mol zette wel een scherpe tijd. Misschien met oefening vooraf.

Het is dan wel weer slecht dat ze niet even van zichzelf verliest en 750 euro in de pot brengt. Totaal onnodig, zeker als je in de situatie verkeert dat toch iedereen je al verdenkt. Het maakt niet meer uit met het finalespel.
De Blondine is de Mol :)

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 3-03-2024, 01:35:15 »

De mol wist welke kist de juiste was en welke sleutel daarbij hoorde. De mol stond dus sowieso bij de sleutels in het water. Er was maar 1 juiste sleutel en die is waarschijnlijk " per ongeluk " in het water beland. Achteraan in het water was dus het meest ideaal. Ver weg van de kandidaten.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #311 Gepost op: 3-03-2024, 01:48:19 »
De mol stond dus sowieso bij de sleutels in het water
Lag sowieso in het water, dus. Immers hoef je alleen maar even de naam door te roepen (die je helemaal niet hoort) en weg is de sleutel. Niemand de je controleert. Supersimpel. Niks sleutels in die prachtige natuur gooien en achterlaten, nee.... zou de productie nooit toelaten ook.
De Blondine is de Mol :)

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 3-03-2024, 02:01:03 »
De mol wist welke kist de juiste was en welke sleutel daarbij hoorde. De mol stond dus sowieso bij de sleutels in het water. Er was maar 1 juiste sleutel en die is waarschijnlijk " per ongeluk " in het water beland. Achteraan in het water was dus het meest ideaal. Ver weg van de kandidaten.

Dat denk ik ook. Daarbij is te zien dat ze iets doet met haar badpakbandje onder haar shirt. Op 30:25 zit ze met haar hand in de hals van haar shirt, op 31:17 verlegt/verbetert ze wat er onder haar shirt zit.

Ik heb het nu meerdere keren teruggeluisterd maar ik hoor het echt:
Anna in haar biecht (29:38) ; "Het klinkt heel makkelijk, je denkt hoe kunnen we dit het beste". Maar ze zegt niet 'het beste', ze zegt 'verpesten'.  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 02:02:37 door molLin »

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 3-03-2024, 03:40:04 »
Maar dat kan toch ook? “Je denkt, hoe kunnen we dit verpesten?” Als in: hoe krijgen we het voor elkaar!
(Want het lijkt zo simpel, etc.)
Laten we jabberen joekelen.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 3-03-2024, 07:52:04 »
Ja precies, juist met “het beste” vind ik het een rare zin.
Verpesten is veel logischer.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #315 Gepost op: 3-03-2024, 08:02:54 »
En ze haalt 750 euro binnen.

Ook deels aan Rosario toe te schrijven als je het objectief bekijkt.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #316 Gepost op: 3-03-2024, 08:56:45 »
Bij de kistjes is 3870 niet verdiend. De mol heeft haar werk gedaan.
Drie mannen staan serieus te proberen kistjes te openen. Ben toch niet de enige die ziet dat Anna compleet in een breuk van het lachen achter hen staat?

Bij heel veel speluitleg momenten haalt Anna gekkigheid uit, Fons lacht erom, Sor staat stijf voor zich uit te kijken en Rian en Kees hadden niks in de gaten.

De armgebaren ‘mol’ maken, meerdere keren.

Deze mol is al zo vaak zichtbaar geweest, vanaf het begin al met opvallend en af en toe gewoon raar gedrag. Doet alsof ze nerveus is bij eliminaties, je kan het gewoon zien.

Die 750 bij de NASA-vlucht is ter bescherming van Sor en Fons. Zolang zij niks verdienen, verdiend Anna een beetje en kan Kees naar de exit, want hij krijgt geen vat op de mol. En Fons en Sor zijn finalist en tevreden met een beetje geld.

Sor is zeker al in aflevering 2, misschien goed gegokt in het begin, al veel vragen op de mol met Anna aan het invullen en zag dit bevestigd worden. Het wordt nog spannend. Tussen Sor en Fons.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #317 Gepost op: 3-03-2024, 09:08:44 »
Bij de kistjes is 3870 niet verdiend. De mol heeft haar werk gedaan.
Drie mannen staan serieus te proberen kistjes te openen. Ben toch niet de enige die ziet dat Anna compleet in een breuk van het lachen achter hen staat?
Ik zag dit ook, heb deze aflevering heel goed op haar gedrag gelet en vind haar echt Mols. En door de eerste opdracht wist ik het zeker, zij is hartstikke slim en ze is de snelste van deze vier in rekenen en vond de tijden van de mol behoorlijk snel. En vond het wel leuk dat zij zichzelf versloeg en je zag dat ze het al eerder gedaan had.

Offline Frietei

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 3-03-2024, 09:46:06 »
Zag haar een sleuteltje in haar badpak stoppen. Had ze er daarom een shirt over aan (want dan zie je dat niet)?

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 3-03-2024, 10:26:58 »
Ooof, dit is wel sterk. Ik geloof totaal niet in dat Anna de Mol is, maar kan echt niet bedenken wat ze anders aan het doen was op de laatste foto?

"Badpak zit scheef, even goed doen" doe je dan toch een stuk anders dan wat ze deed op de laatste foto?