Auteur Topic: [Kandidaat] Kees van der Spek  (gelezen 19664 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #40 Gepost op: 3-02-2024, 21:48:39 »
Ik zag bij hem niet zoveel verdachte dingen (of ik heb niet opgelet  ::schaam::)
Maar vulde hij nou een specifieke vraag in op Babs? (de mol heeft 250 binnengehaald) Voor een kandidaat vind ik dat totaal onlogisch om te doen, dus toch wel dubieus.

De vragen worden achteraf er in gemonteerd.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #41 Gepost op: 3-02-2024, 21:53:14 »
Maar ze zeggen wel dat ze daarbij altijd de echte antwoorden aanhouden. En op basis van het verleden zie ik geen reden om daaraan te twijfelen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2024, 19:50:03 »
De vragen worden achteraf er in gemonteerd.

Aha  ::ok::, maar dus wel op basis van de echte antwoorden, als ik SanderFMC lees.

Ik dook gisteren de Rosario-tunnel in, maar keek zonet opdracht 2 terug. Dan vind ik dit wel weer een verdacht momentje van Kees. Lekker met Tooske vooraan staan en lachen naar Dennis.

Ik twijfel enorm of hij de mol is, maar echt afstrepen lukt dan ook weer niet door dit soort dingen.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2024, 19:55:16 »
Kees terug op mijn lijstje, want dit ziet er inderdaad erg verdacht uit. Dennis zal niet weten of de kandidaten op tijd zijn geweest. Kan hij door middel van zijn duim even hebben laten weten dat het van zijn kant in ieder geval is geslaagd ::vergroot::

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #44 Gepost op: 4-02-2024, 21:59:48 »
Kees terug op mijn lijstje, want dit ziet er inderdaad erg verdacht uit. Dennis zal niet weten of de kandidaten op tijd zijn geweest. Kan hij door middel van zijn duim even hebben laten weten dat het van zijn kant in ieder geval is geslaagd ::vergroot::

Als kees inderdaad de mol is (vind hem leuker/actiever dan tooske of rian) is het extra zuur voor jeroen omdat ze samen op een kamer lagen en dan niet doorhebben dat je bij de mol ligt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #45 Gepost op: 4-02-2024, 22:09:43 »
Ik heb Kees ook maar weer terug op het lijstje gezet.  ;D Edit: nee, toch maar weer als hoofdverdachte!

Alles lijkt voor mij naar Rosario te wijzen (en vooralsnog blijft dat mijn hoofdverdachte), maar feit blijft dat Kees moeilijk te peilen blijft (vind ik). Ik krijg de indruk dat hij alles maar laat gebeuren, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo is.

Als kees inderdaad de mol is (vind hem leuker/actiever dan tooske of rian) is het extra zuur voor jeroen omdat ze samen op een kamer lagen en dan niet doorhebben dat je bij de mol ligt.

Ja, dat is zuur. Kees en Jeroen waren een leuk duo samen.  ::ok:: Echt heel jammer dat Jeroen rood heeft gekregen.
Maar het is volgens mij vaker voorgekomen dat de kamergenoot van de mol eruit vliegt.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2024, 00:26:56 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #46 Gepost op: 5-02-2024, 09:38:34 »
Toch heel opvallend van Kees die vraag op Babs invullen, sloeg weer nergens op. En ook zijn biechten, vreemd allemaal.
 

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #47 Gepost op: 8-02-2024, 17:59:01 »
Toch een gekke :D begroeting, kennen die twee elkaar ergens van?

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #48 Gepost op: 8-02-2024, 19:06:10 »
Ik heb Kees ook maar weer terug op het lijstje gezet.  ;D Edit: nee, toch maar weer als hoofdverdachte!

Alles lijkt voor mij naar Rosario te wijzen (en vooralsnog blijft dat mijn hoofdverdachte), maar feit blijft dat Kees moeilijk te peilen blijft (vind ik). Ik krijg de indruk dat hij alles maar laat gebeuren, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo is.

Ja, dat is zuur. Kees en Jeroen waren een leuk duo samen.  ::ok:: Echt heel jammer dat Jeroen rood heeft gekregen.
Maar het is volgens mij vaker voorgekomen dat de kamergenoot van de mol eruit vliegt.

In welke seizoenen nog meer? dan ga ik die nog eens terugkijken

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #49 Gepost op: 8-02-2024, 20:02:46 »
Toch een gekke :D begroeting, kennen die twee elkaar ergens van?

Ja, ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar Dennis is bevriend met Kees en Tooske en vond het daarom extra grappig hun verbaasde gezichten te zien.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #50 Gepost op: 8-02-2024, 20:57:20 »
Ja, ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar Dennis is bevriend met Kees en Tooske en vond het daarom extra grappig hun verbaasde gezichten te zien.

Interessant, kunnen we daarmee Kees en Tooske definitief afstrepen?
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?


Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #52 Gepost op: 8-02-2024, 21:07:44 »
Niet bevriend, hij kent ze

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #53 Gepost op: 8-02-2024, 23:32:56 »
In welke seizoenen nog meer? dan ga ik die nog eens terugkijken


Ik weet niet alles zeker, maar volgens mij deze (even in spoilertags voor naam mol + kandidaat)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Interessant, kunnen we daarmee Kees en Tooske definitief afstrepen?

Niet per se, denk ik. Geldt voor allebei.  ;)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2024, 23:35:53 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #54 Gepost op: 10-02-2024, 22:42:51 »
Ik ben hier beland na de exit van Tooske.

Samen met Tooske had hij de molposities waarvan ik dacht dat de mol daar echt moest zitten: Frida Kahlo codes selecteren, terras (zitten, nee staan!) en de bij de fietsen tijdens de fietsen/items kopen op de markt.

Kees vond ik zo zichzelf en naturel dat ik hem tot nu niet serieus overwogen had als mol. Deze week maar eens een paar dingen terugkijken: dat geklungel van hem (leesbril, geheugen als een zeef) zou natuurlijk gewoon een prima dekmantel voor een mol kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2024, 22:45:50 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #55 Gepost op: 10-02-2024, 22:45:06 »
Hij maakt simpele dingen wel heel ingewikkeld.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #56 Gepost op: 10-02-2024, 22:50:18 »
Ik had net bedacht om van Kees af te stappen, want hij leek het wel goed te doen.
En hij wordt megaveel verdacht, zo lijkt het. Slecht teken. Of zetten mensen vooral op hem in in de app, omdat ze denken dat hij de finale haalt?

Maar dat moment met Dennis zit mij dwars en we weten dat Tooske niet de mol kan zijn.

Het zit hem voor mij ook in de eerste aflevering met de schilderijen. Samen met Tooske en Anna (die ik er ook wel voor aanzie dat ze mol is) de beste positie.  ::vergroot::
Ik vind het trouwens wel heel lastig dit jaar. Het is net of we bijna niks mogen zien van de montage.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #57 Gepost op: 10-02-2024, 22:54:47 »
Het feit dat Tooske en Kees constant bij elkaar zaten zit me een beetje dwars, samen met het feit dat Kees bij bijna élke opdracht "niets" lijkt te doen. Nu was de titel Niets is iets... is het niets van Kees ineens het 'iets' waar de titel naar verwijst? Ik denk het niet.

Ik verwacht dat Tooske veel op Kees zat en Kees veel op Tooske. Vandaar ook zijn zichtbare opluchting bij de elimi-cutie! (jaja, zo noem ik die tegenwoordig) Hij ziet eerst zijn Mol verdwijnen (Tooske krijgt rood) en is vervolgens zichtbaar opgelucht, omdat hij vooral op haar heeft ingezet, dat hij er niet uit ligt.

Ik denk wat Kees bij élke opdracht doet, is sommige dingen express (vooral vaak in het begin) fout zeggen/ doen, om vervolgens in álle rust te kunnen gaan kijken wie daar in mee wil gaan, en wie daar dus zich verdacht op gaat gedragen. Zo vindt hij goéd, wellicht zelfs als beste, de Mol! Dat is mijn gevoel bij Kees.
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #58 Gepost op: 10-02-2024, 23:36:06 »
Heeft Kees teveel naar de belgische serie zitten kijken, of ...?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #59 Gepost op: 11-02-2024, 03:06:12 »
Hij maakt simpele dingen wel heel ingewikkeld.
Dat dus.

En hij laat daarmee kortsluiting ontstaan. Zoals Anna al zei. Als je zo weinig tijd hebt en je moet snel klip en klare informatie verwerken dan moet je vooral niet 'mensen'..... 'nee mannen'....fluisteren, want dan ontstaat er meteen twijfel bij jezelf en vergeet je alles wat gezegd is..... en gaat het fout. Zo doet Kees het steeds. Wel echt een slimme tactiek hoor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)