Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 36665 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #20 Gepost op: 19-01-2024, 22:59:58 »
Dit shot was inderdaad een tijdje zichtbaar vanaf de hoofdpagina van widm insta. Als je naar het bericht ging zag je dit shot in het filmpje niet terug. Blijkbaar hebben ze het filmpje aangepast of zo want het is nu inderdaad niet meer te zien. Wel bijzonder; waarom is het eruit gehaald? Geen idee welke conclusie ik daaraan moet verbinden...

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2024, 00:40:32 »
Wel verdacht dat zijn microfoonmoment uit de montage is gehaald. Grote kans dat ook Tooske en Jeroen dan bij de microfoon zijn geweest.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2024, 09:32:47 »
Waarschijnlijk omdat hij het kaartje nogal onhandig vasthoudt.

Er zijn overigens wel beelden waar Rosario de microfoon vast heeft. We zien hem er alleen niet in spreken.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2024, 15:26:49 »
Zal hij echt niet begrepen hebben dat er één worstelaar op de foto mocht staan? Ongeloofwaardig. Dan met een pijl kenbaar maken welke hij bedoelde, als smoes, is een typische molactie.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 15:28:24 door Run »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2024, 12:25:56 »
Maar dan ga je toch niet Kees verbeteren die meerdere foto's stuurt?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2024, 12:35:46 »
Zal hij echt niet begrepen hebben dat er één worstelaar op de foto mocht staan? Ongeloofwaardig. Dan met een pijl kenbaar maken welke hij bedoelde, als smoes, is een typische molactie.

Misschien heeft hij dat niet meegekregen,  hij is slechthorend, dacht ik.
...maar soms even niet :)

Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #26 Gepost op: 22-01-2024, 14:43:01 »
Maar dan ga je toch niet Kees verbeteren die meerdere foto's stuurt?

Misschien om kandidaats over te komen op Kees. Zeker omdat hij eerst betrapt wordt op maken van een molactie. En door dan Kees erop te wijzen, maakt hij zichzelf direct weer minder verdacht bij hem. En handig materiaal voor in de uitzending, om Rosario kandidaats te laten lijken. Wat ze de hele reeks al lijken te doen. Hij werkt daar zelf ook aan mee natuurlijk haha, lijkt subtiel te mollen (mocht hij de mol zijn).

Terwijl hij wel goed zelf allemaal verkeerde foto's heeft kunnen insturen. En dan maakt het niet meer uit of de foto's van Kees allemaal goed zijn. Slagen zal het toch niet meer.

Mocht hij idd de mol zijn, moet hij de komende afleveringen wel iets meer uit zijn schulp kruipen. Maar hou ik hem zeker nog in de gaten.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #27 Gepost op: 22-01-2024, 16:37:40 »
Meest onzichtbare kandidaat ooit, vergeet de hele tijd dat hij ook meedoet
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #28 Gepost op: 22-01-2024, 17:07:10 »
Meest onzichtbare kandidaat ooit, vergeet de hele tijd dat hij ook meedoet
Helemaal eens! En dat maakt het bijna verdacht, ook omdat hij bij die doorloper/ wereldreis opeens heel sturend is en Anna/ Tooske op pad stuurt en zelf zsm terugkeert. Om daar vervolgens niks te doen.

Ik kan er geen peil op trekken. Heb hem ook niet meegenomen in mijn verdenkingen maar blijf het vreemd vinden, zo low profile.
Meer L

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2024, 17:43:47 »
Helemaal eens! En dat maakt het bijna verdacht, ook omdat hij bij die doorloper/ wereldreis opeens heel sturend is en Anna/ Tooske op pad stuurt en zelf zsm terugkeert. Om daar vervolgens niks te doen.

Ik kan er geen peil op trekken. Heb hem ook niet meegenomen in mijn verdenkingen maar blijf het vreemd vinden, zo low profile.

Ja, ik denk precies hetzelfde over Sor.
Vooralsnog heb ik hem gestreept, omdat we zo weinig van hem zien, maar helemaal onverdacht is hij niet.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2024, 20:14:35 »
Op zoek naar een nieuwe Mol neig ik nu naar Sor. Want ja, hij is erg op de achtergrond maar tegelijkertijd heeft ie mogelijk stevig gemold de laatste paar opdrachten. En kan hij slecht liegen of deed ie nou bij de speeddate alleen maar alsof? Hij heeft zich in ieder geval als onwaarschijnlijke Mol geprofileerd en houdt zich bewust op de achtergrond, zo bleek uit het laatste extra filmpje waarin hij Kees van zijn paspoort berooft. ;D

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2024, 17:22:51 »
In afl 1: Kees zegt tijdens de eerste opdracht "Dit is de Mol" waarbij we vervolgens Sor in beeld krijgen te zien.
Misschien iets te obvious, maarja het zou kunnen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2024, 00:01:28 »
Wat is het hier stil. Hij sneakt er weer lekker doorheen. Als eerste telefoon nemen en 6 belminuten vergooien, later ook voor jokers gaan met Tooske. Een doolhofje goed doen, maar de driehoeken fout? Ik zat op Kees, maar ga nu toch zijn kant op...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #33 Gepost op: 28-01-2024, 00:05:33 »
Thomas Cammaert vibes? Lokken met bellen, maar net niet goed doen, moet ie nog een keer bellen. Voorzetje met de spelletjes, kijk het is simpel en dan komen de lastige puzzels.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #34 Gepost op: 28-01-2024, 00:07:49 »
Beetje wel ja haha. Zo low key onder de radar en toch wel mollen/meer in het spel komen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #35 Gepost op: 28-01-2024, 00:50:22 »
Oeh, als Rosario de mol is (hij staat bij mij niet bovenaan, maar komt wel steeds hoger  ;) ) zou het zo ongelooflijk sneaky zijn. Het kán.
Wat ik heel raar van hem vind, is dat hij Anna op pad stuurde met Tooske vorige aflevering. En deze aflevering geeft hij een mooi voorzetje aan de rest om voor zichzelf te gaan.
En wat mij ook opviel was dat hij zo van spelletjes houdt. (maar op het doolhof na, niet zoveel goed doen  ::) En trouwens: hebben we gezien dat het doolhof correct was? Het ging zo snel.  ;) )

Hij staat bij mij nu op nr. 3 (nadat ik hem de eerste afleveringen zo'n beetje onderaan had staan). Maar ik ga erover nadenken of hij toch niet op 1 moet. Al ben ik toch niet helemaal overtuigd. Het lijkt er voor mij op dat hij het de eerste afleveringen rustig aan heeft gedaan (of misschien is dat iets wat de montage ons wil geloven). We gaan het zien.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #36 Gepost op: 28-01-2024, 00:56:10 »
Oeh, als Rosario de mol is (hij staat bij mij niet bovenaan, maar komt wel steeds hoger  ;) ) zou het zo ongelooflijk sneaky zijn. Het kán.
Wat ik heel raar van hem vind, is dat hij Anna op pad stuurde met Tooske vorige aflevering. En deze aflevering geeft hij een mooi voorzetje aan de rest om voor zichzelf te gaan.
En wat mij ook opviel was dat hij zo van spelletjes houdt. (maar op het doolhof na, niet zoveel goed doen  ::) En trouwens: hebben we gezien dat het doolhof correct was? Het ging zo snel.  ;) )

Hij staat bij mij nu op nr. 3 (nadat ik hem de eerste afleveringen zo'n beetje onderaan had staan). Maar ik ga erover nadenken of hij toch niet op 1 moet. Al ben ik toch niet helemaal overtuigd. Het lijkt er voor mij op dat hij het de eerste afleveringen rustig aan heeft gedaan (of misschien is dat iets wat de montage ons wil geloven). We gaan het zien.
Haha ja maar echt. Ik moet zeggen, ik heb hetzelfde als jij nu. Vorige week p2 (o.a door de Anna/Tooske actie)en Kees nog op 1 (ook nog steeds verdacht!), maar hij komt wel echt boven drijven voor mij nu. Dus ik ben wel voor nu echt om naar p1. Gevolgd door Kees.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #37 Gepost op: 28-01-2024, 01:05:45 »
Haha ja maar echt. Ik moet zeggen, ik heb hetzelfde als jij nu. Vorige week p2 (o.a door de Anna/Tooske actie)en Kees nog op 1 (ook nog steeds verdacht!), maar hij komt wel echt boven drijven voor mij nu. Dus ik ben wel voor nu echt om naar p1. Gevolgd door Kees.

Nou echt, ik spring de hele tijd in mijn verdenkingen.  ::rofl::
Kees had ik afgelopen week ook op 1 gezet, maar nu twijfel ik enorm. Maar ik kan hem nog niet helemaal loslaten. Fons is voor mij ook nog een optie.

Nu heb ik Jeroen op 1, ook niet heel erg overtuigend. Dus ik denk dat ik zijn acties en die van Rosario nog maar een keer goed op een rij moet zetten.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #38 Gepost op: 28-01-2024, 09:25:49 »
Die 'ik hou van spelletjes en ik ben er heel goed in' voelde wel héél erg als een molbiecht met dikke knipoog, en hij sneakt idd wel overal doorheen zonder dat ook maar ooit de focus op hem lijkt te liggen. Hmm.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #39 Gepost op: 28-01-2024, 09:33:03 »
Wat me vooralsnog tegenhoudt bij Rosario is dat hij de eerste twee afleveringen volledig onzichtbaar was. Bijna volledig uitbeeld. Plus het feit dat hij in Día del Topito een vrijstelling pakte én zich daarna vrijwel zeker aan het plan hield bij Speeddate en op Jeroen stemde. Dat is effectief 2000 euro in de pot (1000 eigen vrijstelling weg + 1000 vrijstelling Jeroen). Aan de andere kant: er kwam daar 6000 euro in de pot. Ongeacht wie de Mol is, ging het daar niet helemaal goed. Dus ook Sor kunnen we nog niet helemaal afschrijven.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison