Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 41144 keer)

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #140 Gepost op: 11-02-2024, 13:59:17 »
Weet niet of dit al eerder vermeld is maar de beelden van Rosario zijn soms in spiegelbeeld. Het viel me op bij het clipje van hem en Babs en hun bondje, dan is de tekstop het gebouw achter hun in spiegelbeeld. En later ook bij een biecht van hem. Is te zien aan zn oorbel.

Geen idee wT dit zou moeten betekenen

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #141 Gepost op: 11-02-2024, 15:37:17 »
Bij de vraag 'Naast wie stond de Mol op de groepsfoto van aflevering 6?' vult hij Fons in. Als kandidaat die spreidt zou je altijd je eigen naam in moeten vullen zodat hij bij zowel Kees als Fons goed is.
Tooske en Babs staan naast Fons en Rosario verdenkt kennelijk een van de dames. Dus niet gek dat hij Fons invult imo.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #142 Gepost op: 11-02-2024, 17:07:43 »
Weet niet of dit al eerder vermeld is maar de beelden van Rosario zijn soms in spiegelbeeld. Het viel me op bij het clipje van hem en Babs en hun bondje, dan is de tekstop het gebouw achter hun in spiegelbeeld. En later ook bij een biecht van hem. Is te zien aan zn oorbel.

Geen idee wT dit zou moeten betekenen
mijn idee, zou dat in spiegelbeeld weergegeven naambordje de naam zijn van het afvallershotel? Als het zo is, dan hebben ze een mooie plek uitgezocht, maar ik herkende het interieur niet. Ik vergelijk het met de beelden waarbij Jeroen het hotel binnenkwam, dat leek hier totaal niet op.

Dit gezegd hebbende, zou dat spiegelen te maken kunnen hebben met het achterstevoren schrijven van de naam (ros, sor)?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #143 Gepost op: 11-02-2024, 17:19:04 »
Tooske en Babs staan naast Fons en Rosario verdenkt kennelijk een van de dames. Dus niet gek dat hij Fons invult imo.

Die staan schuin voor Fons.

Op de achterste rij staan Anna en Sor naast Fons. Sor vulde in afl. 1 de Mol-vraag al op Anna in.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #144 Gepost op: 11-02-2024, 17:25:48 »
mijn idee, zou dat in spiegelbeeld weergegeven naambordje de naam zijn van het afvallershotel?

Het is het hotel waar de kandidaten verblijven El palacito secreto (het geheime paleis)

Het kan natuurlijk slaan op rosario die we al meerdere keren gespiegeld in beeld zien

Het kan wijzen naar Anna wiens naam Anna blijft als je t spiegelt

Het kan wijzen naar Rian die 25 maakt van 52


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #145 Gepost op: 11-02-2024, 19:41:53 »
Die staan schuin voor Fons.

Op de achterste rij staan Anna en Sor naast Fons. Sor vulde in afl. 1 de Mol-vraag al op Anna in.
Voor of achter doet er voor mij niet toe. Je kijkt gewoon naar de foto en dan wie er links of rechts van iemand staat. Hoe moeilijk kan het zijn? Hoe vaak hebben we niet gekeken naar de volgorde waarin de kandidaten staan. Nooit speelde hier een rol wie er nou voor of achter iemand stond.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #146 Gepost op: 11-02-2024, 19:43:48 »
Voor of achter doet er voor mij niet toe. Je kijkt gewoon naar de foto en dan wie er links of rechts van iemand staat. Hoe moeilijk kan het zijn? Hoe vaak hebben we niet gekeken naar de volgorde waarin de kandidaten staan. Nooit speelde hier een rol wie er nou voor of achter iemand stond.

Sorry, maar dat maakt echt wel uit. En zeker voor de deelnemers die naast iemand hebben gestaan of voor/achter iemand toen de foto genomen werd.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #147 Gepost op: 11-02-2024, 19:55:30 »
Sorry, maar dat maakt echt wel uit. En zeker voor de deelnemers die naast iemand hebben gestaan of voor/achter iemand toen de foto genomen werd.
De vraag was: "Naast wie stond de mol op de groepsfoto van afl. 6". Dan ga je gewoon het rijtje af van links naar rechts.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2024, 19:57:19 door MartinJ »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #148 Gepost op: 11-02-2024, 20:08:50 »
De vraag was: "Naast wie stond de mol op de groepsfoto van afl. 6". Dan ga je gewoon het rijtje af van links naar rechts.

Nee, dan ga je kijken wie er naast iemand stond en niet voor of achter.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #149 Gepost op: 11-02-2024, 20:12:05 »
Het is het hotel waar de kandidaten verblijven El palacito secreto (het geheime paleis)




het was gisteren een wild guess van mij, ik had het eerder gepost.

Maar is dat inderdáád zo?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #150 Gepost op: 11-02-2024, 20:41:52 »
Loepzuivere kandidaat. Bevestigde weer waarom ik hem al afgestreept heb.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #151 Gepost op: 11-02-2024, 22:55:26 »
Waarom wijst Vogelverschrikker-Molik dan niet naar hem?

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #152 Gepost op: 11-02-2024, 23:01:00 »
Die molik-hint is op het oog best sterk maar laten we ook niet doen alsof hij onweerlegbaar is. Het is heel goed mogelijk dat het gewoon een van de vele woorden met de lettercombinatie 'mol' erin is en de makers niet eens hebben nagedacht over dat het als hint geïnterpreteerd kan worden. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #153 Gepost op: 11-02-2024, 23:20:57 »
Aflevering 1 en 2 niet zo opvallend, in aflevering 3 toch wel wat verdacht, in aflevering 4 en 5 hartstikke mols en aflevering 6 weer veel minder opvallend aanwezig... (mijn persoonlijke indruk)

Ik sluit Sor niet uit, maar ik zou verwachten dat een mol meer constant zou zijn. Toch maar in de gaten houden.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #154 Gepost op: 12-02-2024, 12:49:20 »
Waarom wijst Vogelverschrikker-Molik dan niet naar hem?

Het kan ook naar Dennis verwijzen, dat die ondertussen bezig was. Een easter egg. Dennis had dit type hints in zijn seizoen. Dan zou het toeval zijn dat Rosario deze vraag had, en niet naar hem verwijzen.
(maar vraag me dan wel af of ze dit niet door Rik zouden laten uitleggen)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #155 Gepost op: 13-02-2024, 15:33:56 »
Weet niet of dit al eerder vermeld is maar de beelden van Rosario zijn soms in spiegelbeeld. Het viel me op bij het clipje van hem en Babs en hun bondje, dan is de tekstop het gebouw achter hun in spiegelbeeld. En later ook bij een biecht van hem. Is te zien aan zn oorbel.

Geen idee wT dit zou moeten betekenen

Waarschijnlijk omdat de publieke omroep geen reclame mag maken. Ze spiegelen vaker beelden als merknamen of namen van hotels oid in beeld zijn. Niet alleen bij wie is de mol maar ook andere programma's om te omzeilen dat ze het moeten blurren.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #156 Gepost op: 19-02-2024, 15:33:04 »
Hier op het forum lees ik veel dat Babs op Rosario zat en toen ze eruit vloog, besefte dat hij het niet kon zijn en dat ze daarom het penningmeesterschap aan hem overdroeg.

Ik geloof daar niet in. Als je vol op iemand hebt ingezet, en je vliegt eruit, is het niet meteen zo dat je denkt: oh, hij is helemaal onschuldig! En dan ben je nog helemaal niet zover dat je iemand het penningmeesterschap toevertrouwt. Ik denk dus dat ze eerder zat op Fons of op Kees. Het penningmeesterschap geeft ze aan iemand die ze tot nu toe het minst verdacht: Rosario.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #157 Gepost op: 19-02-2024, 15:36:35 »
Op basis van gedrag en uitspraken was Rosario zeker een van haar verdachten. Of ze er op hem is uitgegaan, durf ik ook niet te concluderen. Maar ze verdacht hem zeker niet het minst.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #158 Gepost op: 19-02-2024, 16:02:45 »
Rosario werd de eerste 3 afleveringen door niemand verdacht. Wellicht dat Babs concludeerde dat Rosario de mol moet zijn, zij wilde vaak haar opdracht met hem doen.
De vraag in de analoge test naast wie de mol zat antwoordde zij 'Fons' en die zat naast Rosario en Anna. Na het zien van 4 groene schermen leek zij te beseffen dat zij ging afvallen. Dat doet mij vermoeden dat zij alles op Rosario heeft ingezet.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2024, 17:47:56 door Luc »

Offline Treveo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #159 Gepost op: 19-02-2024, 16:12:33 »
Rosario werd de eerste 3 afleveringen door niemand verdacht. Wellicht dat Babs concludeerde dat Rosario de mol moet zijn, zij wilde vaak haar opdracht met hem doen.
De vraag in de analoge test naast wie de mol zat antwoordde zij 'Fons' en die zat naast Rosario en Anna. Na het zien van 4 rode schermen leek zij te beseffen dat zij ging afvallen. Dat doet mij vermoeden dat zij alles op Rosario heeft ingezet.
4 groene schermen bedoel je?