Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 39785 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #260 Gepost op: 25-02-2024, 23:42:58 »
Uit de extra beelden van afl. 3. In het kader van verdachte biechten. :) Ik weet echt niet wat een kandidaat hiermee kan bedoelen.

Zou de regie hebben gedacht: in afl. 8 door bijna niemand verdacht in het spel, we moeten het de kijkers wel iets makkelijker maken?

Als hij dat als kandidaat bedoelt, dan is er echt geen touw aan vast te knopen.  ::rofl:: Enige optie die ik dan zie, is dat hij dan dat Mexicaanse virus te pakken heeft (waar Rian ook last van had) en maar wat roept, omdat hij koorts heeft. Maar dat lijkt mij niet.

Maar wat je zegt over afl. 8, daar zat ik gisteren ook over na te denken. Ik krijg namelijk de indruk dat het 'gekke gesprekje' met Rik over vertrouwen stiekem bedoeld was voor afl. 10. (de plagende opmerking van Rik als Sor zegt dat hij niet te vertrouwen is: "Nee, he?")
Maar dat de makers 'Nee he?' er nu alvast in hebben gestopt, om de kijkers toch maar even goed te porren. Dat kan natuurlijk ook mijn tunnelvisie zijn.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #261 Gepost op: 26-02-2024, 07:54:46 »
Weten we in hoeverre afleveringen al vooruit geedit zijn of gaandeweg nog geedit/aangepast worden?
Want het voelt idd de laatste weken wel alsof ze met de uitzending meer een lichtgevende pijl boven Rosario's hoofd plaatsen

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #262 Gepost op: 26-02-2024, 08:47:50 »
Zo’n rare biecht en Rik die zegt “nee hè” zou ik juist niet als edit bij een mol verwachten. Wel bij een kandidaat die de finale haalt en wel iets verdachter gemaakt kan worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #263 Gepost op: 26-02-2024, 10:10:33 »
Weten we in hoeverre afleveringen al vooruit geedit zijn of gaandeweg nog geedit/aangepast worden?een lichtgevende pijl
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we toch met een bijzonder seizoen te maken hebben.... this time is different.

Anna.....  =  de gebruikelijke mol, zoals we het kennen van de edit, zij is de 'normaal'.

Fons en Rosario 'kunnen niet' lees ik steeds maar, want zo zou de mol nooit doen, dat zouden ze nooit zo in beeld brengen.

Wat nou als dit het 25e seizoen van Rick is en hij afscheid neemt, en eens even volle reversed psychology inzet? De mol is ZO overduidelijk dat je hem niet meer ziet?

In aflevering 10 hoeven weinig bijzondere beelden gebruikt te worden bij Fons en Rosario. We hebben alles al gezien. Voor Anna moet er nog heel wat gebeuren willen we haar molacties zien. We kunnen nog een weekje hopen op een hele brutale mol ::trots:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #264 Gepost op: 26-02-2024, 12:32:30 »
Ja precies.  ::ok::
En ik zie zeker ook anti-mol punten bij Rosario en Fons, maar die vind ik persoonlijk minder zwaar wegen dan bij Anna.

Bijvoorbeeld bij Rosario en de +2000 van Rian in afl. 8 (of dat Fons in afl. 1 heeft gestemd op Rian, wat 1000 opleverde); ik vind dat minder erg als mol dan Anna die in afl. 1 meehelpt om +6000 te krijgen. Die +6000 is niet in zijn geheel aan Anna te danken natuurlijk (misschien +2000 dan), maar het lijkt mij niet dat een mol dit zou voorstellen.

Ik sla niet steil achterover als het tóch Anna is, maar dat die tunnel zo groot is, begrijp ik dan niet.

Puntje wat misschien niet op Rosario wijst (aangezien de mol toch zichtbaar moet zijn bij 1 kandidaat, voor de finale), wie van de kandidaten verdenkt hem eigenlijk? Niemand, zo lijkt het. Anna misschien? Of toch ook Kees (die waarschijnlijk op zoek moet naar een nieuwe hoofdverdachte na het afvallen van Rian)? Het gaat spannend worden.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2024, 12:34:20 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #265 Gepost op: 26-02-2024, 12:50:16 »

Puntje wat misschien niet op Rosario wijst (aangezien de mol toch zichtbaar moet zijn bij 1 kandidaat, voor de finale), wie van de kandidaten verdenkt hem eigenlijk? Niemand, zo lijkt het. Anna misschien? Of toch ook Kees (die waarschijnlijk op zoek moet naar een nieuwe hoofdverdachte na het afvallen van Rian)? Het gaat spannend worden.

Niet persé, ik herinner mij:
S3 (niet zeker of mensen op George zaten, maar Ellen werd volgens mij wel zwaar verdacht)
S6 niemand op de mol stemde tot in de finale (en Roderick had een tip nodig om hem op het goede spoor te brengen)
S8 waar iedereen op Patrick zat toen die afviel
S20 waar iedereen op Leonie zat toen ze afviel

Mss kan Kees nu Rian wegviel wel op het goede spoor komen
klaar voor de strijd

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #266 Gepost op: 26-02-2024, 12:57:21 »
Bedankt wouterv! Dan kan het nog alle kanten op gaan.  ::ok::
Ik denk ook dat de kans groot is dat Kees straks voor Rosario gaat. Zeker nu hij zelf werd afgeschoten door Rosario met 1500. We gaan het zien.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #267 Gepost op: 26-02-2024, 12:59:53 »
Bedankt wouterv! Dan kan het nog alle kanten op gaan.  ::ok::
Ik denk ook dat de kans groot is dat Kees straks voor Rosario gaat. Zeker nu hij zelf werd afgeschoten door Rosario met 1500. We gaan het zien.

gecombineerd met zijn uitspraak: waarom vertrouw ik hem zo?
klaar voor de strijd

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #268 Gepost op: 26-02-2024, 16:18:43 »
Rosario kwam bij de test afl.1 al (naast Jip) met zijn verdenkingen naar Anna. Wie is de mol? vraag: Anna. 'Zij kwam met het plan'.
Afl. 2: Zijn verdenking is opeens weggepoetst naar Jip, Tooske en de rest.
Eliminatie aflevering 2: Rosario in dubbel spiegelbeeld (Fons en Kees in enkel spiegelbeeld) op het postkantoor, met kroontjes op de lampen en de gevel. Daarna zit hij op een stoel waar groen licht op zijn bril valt. Hij zit weer rustig net zoals aflevering 1.
Rosario wordt hier zo neergezet als mol, dat ik het sterke vermoeden heb dat er in aflevering 1 iets is gebeurd waardoor hij al zekerheid heeft in het spel. Dan kan bij de Dia del Topo zijn, dat kan het AnnaJip plan zijn.
Bij Dia del Topo zien we hem alleen een beetje dansen, een rondje lopen en daarna snel zijn topito vinden. Kan me niet voorstellen dat de run van de mol zo wordt weergegeven. Hij kan best al iets gezien hebben bij de Dia del Topo. Dat dansen was ook meteen voor de deur van de waarzegster. Aan de tafeltjes 1.2 moest hij dan echt iets verzinnen over hoe zijn run was gegaan, dat afweek van de werkelijkheid. Linksom en toen rechtsom. Het werd een raar verhaal.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #269 Gepost op: 27-02-2024, 08:48:03 »
Grootste argumenten tegen Rosario:
- Amper in beeld de eerste drie & vier afleveringen. Zoiets doen ze niet bij een mol.
- Laat 2000 euro passeren?
- Niemand heeft hij net voor de finale als hoofdverdachte. Zou ook onuitgegeven zijn.

Offline Pipodeclown

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #270 Gepost op: 27-02-2024, 09:36:14 »
En ik kan niet loslaten dat Babs ben als penningmeester aanwees. Toch twijfel ik.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #271 Gepost op: 27-02-2024, 09:40:16 »
En ik kan niet loslaten dat Babs ben als penningmeester aanwees. Toch twijfel ik.
Ik denk dat misschien zij niet uitging op Rosario of ze is wel afgevallen, omdat ze op hem zat, maar dacht hij verlaat het spel toch niet dan geef ik het wel aan hem
« Laatst bewerkt op: 27-02-2024, 09:44:50 door Mol1991 »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #272 Gepost op: 27-02-2024, 09:46:56 »
Grootste argumenten tegen Rosario:
- Amper in beeld de eerste drie & vier afleveringen. Zoiets doen ze niet bij een mol.
- Laat 2000 euro passeren?
- Niemand heeft hij net voor de finale als hoofdverdachte. Zou ook onuitgegeven zijn.
- In de eerste twee afleveringen, bedoel je? Doen ze juist wel.
- Niet zijn beste moment, maar zijn al voldoende redenen voor aangegeven.
- Anna heeft hem op nr. 2, en Kees moet een nieuwe mol kiezen. Er is dus nog van alles mogelijk.
En ik kan niet loslaten dat Babs ben als penningmeester aanwees. Toch twijfel ik.
Dat "bewijs" was verre van waterdicht. 'Wie verdenkt wie' ligt op ramkoers richting Anna.
Fons, Kees en Rosario zouden nu al niet meer de Mol kunnen zijn. Dat kan natuurlijk niet kloppen.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #273 Gepost op: 27-02-2024, 09:54:34 »
Dat Rosario misschien de mol is, is er ook het bewijs dat Rian steeds doorging ook al zat ze op Kees zeker de laatste afleveringen. Anna als zij de mol is, zat bijna niet samen met Kees, maar Rosario wel zelfs meer dan Fons volgens mij. Zoals bij de tuk tuk opdracht zaten Kees en hij in één team en ook bij opdracht 3 in aflevering 3 bij de arena zat Kees ook samen met hem ook met Toooske en Rian, bij opdracht 1 aflevering 7 ook en zijn nog meer opdrachten.

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #274 Gepost op: 27-02-2024, 10:19:07 »
Ik denk ook echt niet meer dat Rosario kan zijn, maar toch hoop ik het zo...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #275 Gepost op: 27-02-2024, 10:23:04 »
- In de eerste twee afleveringen, bedoel je? Doen ze juist wel.
Zou nog nooit voorgevallen zijn, kijk maar elk seizoen terug ;).

Citaat
- Niet zijn beste moment, maar zijn al voldoende redenen voor aangegeven.
Onacceptabel. Als je al geld doorlaat, doe je de 500 of 1500.

Citaat
- Anna heeft hem op nr. 2, en Kees moet een nieuwe mol kiezen. Er is dus nog van alles mogelijk.Dat "bewijs" was verre van waterdicht. 'Wie verdenkt wie' ligt op ramkoers richting Anna.
Fons, Kees en Rosario zouden nu al niet meer de Mol kunnen zijn. Dat kan natuurlijk niet kloppen.

Anna haar nummer 2 kan zowel Kees als Rosario zijn. Ze haalt zelf aan dat die gelijk staan voor haar. Ik betwijfel of ze nog van Fons afgaat.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #276 Gepost op: 27-02-2024, 10:29:22 »
Onacceptabel. Als je al geld doorlaat, doe je de 500 of 1500.
Waarom onacceptabel? Hij wist niet van tevoren wat Rian had ook qua geldbedrag niet. Of de makers hebben van tevoren gezegd voor dat de kandidaten bij hem kwamen wat iedereen had. En als hij iedereen afschiet viel dit te veel op.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2024, 10:32:26 door Mol1991 »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #277 Gepost op: 27-02-2024, 10:32:56 »
Waarom onacceptabel? Hij wist niet van tevoren wat Rian had ook qua geldbedrag niet. Of de makers hebben van tevoren gezegd voor dat de kandidaten bij hem kwamen wat iedereen had.

Ik denk dat de mol het beste van iedereen kan inschatten wie zich betrouwbaar gedraagt in het spel en hoogstwaarschijnlijk echt voor geld speelt. Ik kan me niet voorstellen dat Sor de Mol, al had ie geen voorkennis, niet heeft berekend dat de kans dat Rian geld bij zich had meer dan 50% was.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #278 Gepost op: 27-02-2024, 10:38:38 »
Klopt, maar Rian wist dat ze elkaar vertrouwden. Als hij nou haar afschoot en in de tweede opdracht lukte het bij hem ook al niet ging ze waarschijnlijk hem als mol verdenken. En dat risico durfde hij niet aan en bij de andere kon hij dit risico wel nemen.
En blijft een feit dat Rian er nu uit is en haar verdachten niet de verdachten van de andere vier waren, zij dacht vooral Kees en beetje Fons. Kees verdachte dan vooral Rian, maar ging ook twijfelen aan Anna en Sor door deze aflevering.

Het is niet helemaal waterdicht, maar zou ik makkelijk kunnen voorstellen dat je als mol dit zou doen.

 
« Laatst bewerkt op: 27-02-2024, 10:40:28 door Mol1991 »

Offline ruben67

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #279 Gepost op: 27-02-2024, 10:45:01 »
Klopt, maar Rian wist dat ze elkaar vertrouwden. Als hij nou haar afschoot en in de tweede opdracht lukte het bij hem ook al niet ging ze waarschijnlijk hem als mol verdenken. En dat risico durfde hij niet aan en bij de andere kon hij dit risico wel nemen.
En blijft een feit dat Rian er nu uit is en haar verdachten niet de verdachten van de andere vier waren, zij dacht vooral Kees en beetje Fons.

Het is niet helemaal waterdicht, maar zou ik makkelijk kunnen voorstellen dat je als mol dit zou doen.

Maar we zitten al een aflevering 8 en niemand verdenkt je als mol (alleen Anna een beetje). Dan kun je als mol op die positie gewoon iedereen afschieten en je kan altijd als excuus gebruiken dat je in deze fase van het spel niet wil dat andere kandidaten jokers krijgen. Verder geloof ik ook niet zo dat iedereen dan ineens naar Rosario zou switchen ook omdat iedereen al heel lang op een bepaald spoor zit en het is moeilijk voor een kandidaat om in deze fase nog te switchen als je al zover bent gekomen door op andere mensen te stemmen.