Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ja, maar dat is op eigen initiatief van de kandidaat lijkt mij. Niet dankzij de productie die ingrijpt, omdat geen van de finalisten op de mol zit.
De enige keer dat productie ingreep, was S6 met de hint naar de mol. Roderick won die en switchte daardoor succesvol.Anders was de kans groot geweest dat die Fréderique stemt.Maar ik bedoelde dus dat het in het verleden al gebeurd is, en dat productie niet persé hoeft in te grijpen.
Maar Fréderique zat al op de goede mol. Waarom moeten twee kandidaten persé op de goede mol zitten? Maar ik herinner dit wel nog.
Tja maar er komt toch geen afvaller meer. Dus daar kunnen we niet op hopen. Willen we stiekum toch ook niet? Dan hebben we een saaie laatste week.
Zat niet iedereen op Peggy?
Maar Leendert, wat vond je van mijn reactie op jouw stellingen dat Tooske op Fons zou tunnelen en Sor op Anna zou tunnelen?
EDIT: en het wordt pas echt leuk als(d) Kees een vrijstelling heeft, en Anna afvalt.Dan hebben Sor, Fons en Anna alle drie de test op de verkeerde ingevuld, en had Anna de laagste score. Zou een heel interessante finale met drie worden!
Hebben de makers van De Mol toch ooit iets over gezegd, dat het onderdeel van het format is dat er in de finale iemand goed moet zitten(?)Kees zou nog naar Sor kunnen switchen. Deelt normaal weer een kamer met iemand. Nieuwe info?
Ik schreef al in een ander topic dat ze in seizoen 2015 in de finale aflevering ook begonnen met 4.Er kwam toen één opdracht en daarna een semi-finale test. Aan het eind was de finale test. Kan nu ook weer gewoon.
Dat kan niet meer gewoon: Delight zegt iets over de app die er in 2015 natuurlijk nog niet was..... nu is het tot zaterdagavond 21:15 open, dus geen vroege eliminatie.
Ik schreef al in een ander topic dat ze in seizoen 2015 in de finale aflevering ook begonnen met 4.Er kwam toen één opdracht en daarna een semi-finale test. Aan het eind was de finale test. Kan nu ook weer gewoon. Omdat Babs eruit ligt is er geen reden meer voor een finale met z'n vieren.Volgens mij had één van de kandidaten het er ook al over dat dit de één na laatste test was vóór de finale, of iets met deze strekking.
Misschien krijgen we dit seizoen een live-finaletest
Het mooiste scenario is finale met 4 waarbij Kees alvast tot winnaar wordt uitgeroepen zonder dat we weten naar wie hij is geswitcht. Dan hebben we nog 3 mogelijke mollen.
Nou ja, we waren er wel uit, toch? Conclusie: Kees is niet de mol, maar verder is er aan wie-verdenkt-wie geen touw aan vast te knopen. Of is dat te kort door de bocht?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
816 gasten en 19 vaste bezoekers