Poll

Welk rapportcijfer - afgerond op hele punten - geef jij het afgelopen seizoen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Auteur Topic: Welk cijfer geef jij WIDM 2024?  (gelezen 1358 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Welk cijfer geef jij WIDM 2024?
« Reactie #20 Gepost op: 11-03-2024, 00:27:04 »
Hoewel ik vaak kritisch ben in het evaluatietopic, zou ik het seizoen toch een 7,4 op 10 geven. Dat is vooral te wijten aan het primacy- en het recency-effect, zoals Paulien Cornelisse dat ooit mooi uitlegde. Ik vond de start van het seizoen erg sterk: de Día del Topo was op en top spannend en er werden extra lagen aan de opdrachten toegevoegd. Ook over het einde ben ik zeer tevreden: tot het laatste moment konden alle drie de finalisten nog de Mol zijn, en ondanks dat ik uiteindelijk goed zat, zat aflevering 10 boordevol gewaagde Molacties van een gewiekste en genietende Mol. Zo zie ik het graag!

De reis tussen opening naar ontknoping was er wel een van ups en downs. Van sommige opdrachten was ik erg gecharmeerd (pubquiz, dansen, muziek maken), andere vond ik niet boeiend omdat ze óf te makkelijk te saboteren waren, óf geen mol nodig hadden (pinata's, bakjes, sleutels kwijtmaken, de zoveelste veiling). Als programma om op zaterdagavond te kijken, is het prima vermaak geweest. Als programma om negen weken lang samen met een heel forum alles over uit te pluizen, vond ik het een minder goed seizoen. Hoewel aflevering 10 vol Molacties zat, waren ze bijna allemaal 'achter onze rug' en dus buiten beeld gehouden in de rest van het seizoen.

Zoals gezegd: een goede laatste aflevering maakt veel goed, maar uiteindelijk gaat het ons molloten toch vooral om de weg ernaartoe.
...óf niet!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welk cijfer geef jij WIDM 2024?
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2024, 16:38:07 »
Aflevering 8 gebeurde weinig, maar aflevering 7 was wel weer lekker vol.

De herhaling van sommige spellen waren ook wel leuk. Van de nieuwe spellen was dat glijden in combinatie met de 24 flippo in het groot in aflevering 9 toch wel mijn favoriet ::ok::

Denk dat vooral door de iets meer bekende de minpunten minder erg waren. Rosario vond ik minst bekende, maar leuke toevoeging.

8/10
« Laatst bewerkt op: 11-03-2024, 16:45:50 door Pierce_Brosnan »