Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 80937 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2025, 23:10:04 »
Foto in een verkeerd formaat, moet hij als fotograaf toch snappen?

Zeker.  ::jaja::
En verder krijg ik bij hem de indruk, bijvoorbeeld als hij biecht, dat hij aan het acteren is.
Verder weer op de perfecte molposities en het lijkt er ook op dat hij niet verdacht wordt door de rest van de kandidaten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2025, 23:32:28 »
De tomb raider foto? Die leek me goedgekeurd toch? De foto die Sam nam was fout en de Yoga.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2025, 23:36:46 »
Natuurlijk was de foto die Sam nam fout, maar dat proberen ze kennelijk te verbloemen.     ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 1-02-2025, 23:39:15 »
De tomb raider foto? Die leek me goedgekeurd toch? De foto die Sam nam was fout en de Yoga.

Dat is helaas niet duidelijk. (en mijn persoonlijke ergernis richting de montage, want eigenlijk zou dat transparanter moeten zijn, vind ik)
Sowieso was bij Stijn het kader wat anders en ik weet niet hoe streng ze zijn met extra attributen (haardracht, de riem).
De plek waar Sophie stond, klopt volgens mij wel.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-02-2025, 23:43:36 »
Nouja, volgens mij is toch heel duidelijk dat het beeld en de afbeelding totaal anders zijn bij Sam: er mist toch een hele arm?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-02-2025, 23:47:59 »
Nouja, volgens mij is toch heel duidelijk dat het beeld en de afbeelding totaal anders zijn bij Sam: er mist toch een hele arm?

Die arm was ook weggemaakt op het voorbeeld dat ze moesten zoeken. Ik vind het alleen flauw dat ze een andere afbeelding als voorbeeld hebben gebruikt (met compleet andere details) en dat ze daarop een deel van de arm hebben weggephotoshopt. Vervolgens wordt de foto van Stijn afgekeurd op een armbuiging. Een vrij losse inconsequente interpretatie van artistieke vrijheid.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-02-2025, 23:50:34 »
Natuurlijk was de foto die Sam nam fout, maar dat proberen ze kennelijk te verbloemen.     ::vergroot::

Ik heb net naar de foto van Sam in het opdrachttopic gekeken. Het beeld op de foto is inderdaad anders. (andere houding van de arm + ketting aan de nek?) Dat lijkt inderdaad niet te kloppen.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2025, 00:41:26 »
Stijn maakte de verkeerde foto maar Roos maakte zich verantwoordelijk voor de details. Beiden kunnen ermee gemold hebben.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2025, 01:03:51 »
Stijn maakte de verkeerde foto maar Roos maakte zich verantwoordelijk voor de details. Beiden kunnen ermee gemold hebben.

Ja maar dat weten we dus niet. Er zijn nu twee kampen overtuigd dat hún mol de verkeerde foto heeft gemaakt, terwijl er toch echt eentje gewoon is goedgekeurd. Met dank aan de WIDM regie..

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2025, 01:04:41 »
Staan waarschijnlijk dan allebei in de finale  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2025, 01:09:34 »
Daar lijkt het wel op ja, en dat er zo moeilijk wordt gedaan over welke foto goed was geeft mij alleen maar meer bevestiging dat Stijn de Mol is. De edit stuurt erop aan dat zijn foto goed was, terwijl in Moltalk wordt verteld dat het die van Sam was. Sowieso stuurt de edit veel meer in de richting van Sam (en Sophie) dan Stijn.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2025, 01:15:20 »
Verwarrend vind ik het.  ::)

De foto van Sam bevat echt niet hetzelfde beeld. Maar aan de andere kant: met zoveel beelden in Angkor Wat is het ondoenlijk om het juiste beeld te vinden.
Bij de foto van Stijn klopt het kader niet en hadden ze misschien meer details van Angelina Jolie moeten toevoegen.

Ik vind het vooral irritant dat we niet precies de regels weten zodat het verhaal onvolledig is. Ik zie Stijn toch nog als hoofdverdachte. Maar het blijft verwarrend.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 01:19:37 door Tunneltelevisie »

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2025, 01:32:06 »
Bij de foto van stijn is de positie van camera tov object niet 100% juist, en de arm van sophie maakt geen hoek zoals die van angelina.

Maar in het gefotografeerde beeld zitten wel heel veel verschillen,  kroon, dingetjes op schouder, vhals tov ronde hals.  Medaillon op buik. Verticale lijn op buik,  nekversiering etc etc etc

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2025, 03:54:26 »
verder krijg ik bij hem de indruk, bijvoorbeeld als hij biecht, dat hij aan het acteren is.
Verder weer op de perfecte molposities en het lijkt er ook op dat hij niet verdacht wordt door de rest van de kandidaten.
Precies dit. Een 100% score op de molposities.... nu ook weer.... als de kippen erbij om een schriftje te bemachtigen. En dan die edit... Maaike laten vertellen dat zo'n schriftje toch niet lekker voelde  ::rofl::

Je ziet hem inderdaad zeer duidelijk acteren overal. Het is allemaal erg duidelijk als je zijn gezichtsuitdrukkingen goed nakijkt. Bijv. bij het stemmen.... als hij ziet dat er genoeg stemmen zijn laat hij het varen en kiest voor Roos. Klip en klare Mol=Held actie.

Hij is ook altijd en consequent secundair in zijn reacties. Wacht eerst af wat ieder ander zegt, komt dan pas met een antwoord. Toen er nog geen mol was had hij wel primaire reacties maar daarna helemaal niet meer ::oink::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2025, 10:54:52 »
Toen er nog geen mol was had hij wel primaire reacties maar daarna helemaal niet meer ::oink::

Precies en hij had toen ook een totaal ontspannen houding en nu continue aan zn gezicht plukken etc. Je ziet gewoon dat er spanning op hem staat op momenten dat het niet nodig is.

Als je t eenmaal ziet kan je het niet meer niet zien.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2025, 10:58:52 »
Als je t eenmaal ziet kan je het niet meer niet zien.
En da's geen tunnelvisie, da's gewoon Johan Cruijff ;D

Het moet ook wel dat het onder de kandidaten ook wel begint op te vallen dat hij wel HEEL erg veel geld uit de pot houdt, die staat zo ver bovenaan in FollowTheMoney dat de molboekjes wel zullen uitpuilen bij hen die nog in het spel zitten. Maar daar krijgen we niets van te horen, ook deze test heeft zogenaamd weer niemand op Stijn ingezet. Rik zei daarom ook onheilspellend "misschien was het geluk dat je nog in het spel zit en ben je steeds door het oog van de naald gekropen" (Bridget die nooit op haar homie heeft ingezet).

Stijn kon het nog wel eens een stuk moeilijker krijgen in de tweede helft van het spel.....

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 2-02-2025, 11:49:36 »
En in aflevering 1 bij de Doerian. Dan weet je: dat zaakje stinkt.  ;)

Ondanks dat gemol bij de foto (ook van de productie?) blijf ik bij Stijn. Hij is de enige die op altijd op de plekken zat waar gemold kon worden en wat mij betreft nog geen afstreepmomentje.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 12:08:46 door Tunneltelevisie »

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #137 Gepost op: 2-02-2025, 12:06:44 »
Nu mijn mol Bridget naar huis is denk ik ook dat Stijn de mol moet zijn. Heb nog weinig gezien waarop ik hem af kon strepen. Er viel mij ook een ding op bij de test biecht van Stijn waar hij dit zei: "...Is ze (Nora) ook niet jouw strategie, een wat stillere mol zijn, die wel alles ziet..." .
Bij het kiezen van het beste hoofd was hij er ook als de kippen bij om zijn steun voor Maaike te geven. Precies zoals mollen dat doen, wachten tot iemand anders het verkeerde antwoord geeft en dan hierbij aansluiten.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #138 Gepost op: 2-02-2025, 12:08:53 »
Ja daar heeft hij echt een abonnement op; eerst afwachten wat de rest gaat stemmen en dan mollen. Bit too obvious to my taste. Maar hij komt ermee weg.
En in aflevering 1 bij de Doerian.
Bedoel je hij deed iets in de tuktuk? Wat deed hij daar ook alweer? Ja iets met stinkend fruit, maar wat? Zie, dat heb ik nog niet eens meegenomen, ik had toen nog een blinde vlek voor Stijn ::regenboog::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 2-02-2025, 12:36:02 »
Ik had iedereen al lang en breed afgeschreven, behalve Stijn en Bridget. Dus de conclusie is helder. Niet dat ik hem in deze aflevering nou zo verdacht vond.