Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 80722 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2025, 18:51:55 »
Natuurlijk wordt er niet gesjoemeld, wat is dat nu voor flauwe kul.

Er wordt alleen gemold.  ;) Door de mol.

Het lijkt mij vrij bizar als de makers de stemmen zouden manipuleren. Ik geloof daar ook niet in.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2025, 18:57:15 »
Grappig dat zoveel mensen opeens Stijn verdenken. Bij tunnelvisie wilde hij interviewen bij de leugendetector in navolging van Bridget, toen stelde  Bridget voor dat Ray de interviews ging doen en tot slot besloot de groep dat Sophie de tweede interviewer werd. Iemand die zo onduidelijk kan kiezen, maar door de groep weggebonjourd wordt van de interviews is geen mol. Hij verdenkt hooguit Bridget en dat is het wel.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #102 Gepost op: 27-01-2025, 11:44:46 »
Dus 10 jaar geleden werd er nog wel gesjoemeld maar hedentendage is het allemaal 'modern' met die app en kunnen we er blind op vertrouwen? Tja, dan is het dus allemaal maar toeval dat Stijn al weken op rij niet van die laatste plek te branden is, zelfs als hij hier al 4x hoger staat, 44% t.o.v. 11%, en niet gedaan om het overduidelijke belang. Maar goed. Het is ieder jaar weer dezelfde discussie waar je toch niet uitkomt, al decennia lang.

::ontopic::

Ik heb het idee dat het veelbesproken gedoe rond Sam's slapies de voorbode is voor het vertrek van Bridget. Zogezegd een bliksemafleider ::zingen::. Immers heeft Sam al 3 bondgenootjes eruit gewerkt, dus die ene die Stijn er nu uitwerkt betekent niets. Ik denk natuurlijk het tegenovergestelde, maar naar dat effect werkt de edit toe volgens mij......  ::zweep::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #103 Gepost op: 27-01-2025, 16:37:50 »
Van het trollende duo is er uiteraard minimaal één een nepmol. De vraag is nu wie van de twee er het eerst uitvliegt.
De ander zal dan nog even de schijn mogen ophouden... Of is daadwerkelijk de Mol. Alleen geloof ik dat niet.
Ray zou er behalve op Roos namelijk ook nog wel eens op Stijn kunnen zijn uitgevlogen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2025, 21:18:34 »
Ik dacht eerst: zou het gespeeld zijn? Die angst in het spookhuis? Maar ik zag net het extra beeldmateriaal en Stijn is daar serieus bang voor een minislangetje. Dus het was echt en niet mollerig. Of hij heeft zijn angst gebruikt om expres afgeschoten te worden en een rode knop niet af te wachten (maar daar geloof ik niet zo in).

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #105 Gepost op: 29-01-2025, 20:18:06 »
Ik dacht eerst: zou het gespeeld zijn? Die angst in het spookhuis? Maar ik zag net het extra beeldmateriaal en Stijn is daar serieus bang voor een minislangetje. Dus het was echt en niet mollerig. Of hij heeft zijn angst gebruikt om expres afgeschoten te worden en een rode knop niet af te wachten (maar daar geloof ik niet zo in).
Waar zie je het extra beeldmateriaal?

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 29-01-2025, 21:52:48 »
"Exclusief: De groep verkent Kampong Khleang" op de officiële WIDMsite.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2025, 11:38:34 »
"Exclusief: De groep verkent Kampong Khleang" op de officiële WIDMsite.
Aha. Er was hier ook altijd een thread met ‘extra beeldmateriaal’, mis ik!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2025, 13:12:32 »

Heb t net gezien. Stijn zou die mini-slang-angst óók kunnen spelen om geloofwaardig te blijven, en wij krijgen het in het extra materiaal te zien om ons die angst -extra- te laten geloven...

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2025, 19:30:42 »
Heb t net gezien. Stijn zou die mini-slang-angst óók kunnen spelen om geloofwaardig te blijven, en wij krijgen het in het extra materiaal te zien om ons die angst -extra- te laten geloven...
Exact mijn gedachte.  ;)

Offline E-ri-Q

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2025, 23:12:51 »
Aha. Er was hier ook altijd een thread met ‘extra beeldmateriaal’, mis ik!

Die mis ik ook inderdaad. Er zit toch altijd wel wat waarde in die extra video's. Ik krijg de exclusieve video's van vorige afleveringen ook niet meer gevonden via de officiële wie is de mol site (vroeger was er een 'Archief' optie in het menu). Iemand die dat wel lukt?

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2025, 23:22:48 »
Via de tab Afleveringen kun je op een aflevering klikken en dan kun je ook de extra beelden van de desbetreffende aflevering terugvinden

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 31-01-2025, 11:09:41 »
Stijn werd goed gestuurd bij de kraak, het was Roos die naar de knop moest. Maar zo hardnekkig bij de kraam bleef zitten dat Stijn dan maar naar de knop ging. Dat maakt Stijn niet verdacht.

Bij wie van de drie liegt hij dat hij een appel kreeg en een mars uit de machine had gehaald. Ontzettend slechte leugen. Niemand laat zo'n machine op een verlaten vliegveld staan. En de regie zorgt heel goed voor de kandidaten, die zou niemand daar laten zitten met als avondeten een appel en een mars. Ongeloofwaardig en onmols.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #113 Gepost op: 31-01-2025, 11:31:43 »
Wat tegen Stijn spreekt is het induwen van die vierde knop. Je kan als mol iets subtieler te werk gaan door je een keer minder te laten afschieten en een knop minder in te duwen (aka Bridget).

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 31-01-2025, 17:27:23 »
Stijn die de foute foto in stuurt en niet de foto die ze daarna hebben gemaakt

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 31-01-2025, 17:42:14 »
Viel me ook op. De volgorde waarin we de twee foto's te zien krijgen is omgedraaid. Bij de eerste hebben ze het dacht ik over een onleesbare M, terwijl de foto die we op dat moment zien een prima leesbare M heeft. De foto van de tweede poging dan weer niet.

Dat deze twee foto's verwisseld zijn, vind ik gek. Verdachte montage? Aan de andere kant is duidelijk dat hij echt wel de meest leesbare foto heeft ingestuurd.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #116 Gepost op: 31-01-2025, 18:21:01 »
De volgorde dat ze het spookhuis ingingen lijkt me ook wel verwisseld te zijn....
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2025, 17:32:48 »
Kunnen we al aan een moldueltopic beginnen? ;D Stijn vs Bridget. De rest kan het voor mij echt niet meer zijn.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2025, 17:43:52 »
Dat lijkt een beetje op Katja vs. Bridget *hint*

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2025, 22:58:29 »
Foto in een verkeerd formaat, moet hij als fotograaf toch snappen?