Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 75041 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #380 Gepost op: 24-02-2025, 07:40:24 »
Vond wel apart dat ze bij haar laatste test voor Stijn ging 'of Maaike moet heel goed spelen' alsof Sophie al was afgestreept. Beetje alsof die biecht pas na de excecutie heeft plaatsgevonden (of er is gewoon in geknipt)
Ik denk dat de laatste 5 kandidaten (dus vanaf Nora en Sophie meegeteld) echt wel door hadden dat Sophie gewoon een fanatieke kandidaat was. Met soms wat kleine leugentjes, maar te veel bewees dat ze de mol niet was en misschien ook achter de schermen, maar ook duidelijk in de spellen.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2025, 07:51:47 door Mol1991 »

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 24-02-2025, 10:34:46 »
Als Roos de mol is dan zou ze de eerste mol zijn die juist expres verdacht gevonden wil worden.
Laten we het er op houden dat ik dat niet verwacht dus, haha.

Maar anyway, de hotelopdracht is een heerlijke opdracht voor een mol, en dan zou de die grotendeels in bad doorbrengen en niks doen? Zou ook een enorme anti-climax zijn.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 24-02-2025, 11:08:22 »
Er wordt veel gezegd dat Roos de aandacht op zichzelf zou vestigen om zichzelf verdacht te maken. We zien haar echter voortdurend anderen de schuld geven of smoesjes verzinnen. In het spel, als ze nabespreken en soms zelfs in de biecht. Zoals dat Sophie de telefoon op vliegtuigmodus gezet zou hebben.

Als Roos de mol is dan zou ze de eerste mol zijn die juist expres verdacht gevonden wil worden.

Maar anyway, de hotelopdracht is een heerlijke opdracht voor een mol, en dan zou de die grotendeels in bad doorbrengen en niks doen? Zou ook een enorme anti-climax zijn.

Roos zal niet alleen in bad gelegen hebben. Ze heeft wel wat geld en is drie maal gezien.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #383 Gepost op: 24-02-2025, 11:20:33 »
Zou wel vernieuwend zijn. Ik verdenk haar niet, maar wat voor haar pleit daarbij is dat haar gedrag niet is veranderd. Toen in aflevering  met het kans maken op een joker ging ze zichzelf ook verdacht maken. Toen was er nog geen mol. Dan is het niet gek als je als mol die lijn daarna doorzet om gedragsverandering te maskeren.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline hel1a

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 24-02-2025, 16:33:20 »

Dit, ik vind het ook juist een beetje onmols dat ze zich gaat verstoppen. Je wil toch zo veel mogelijk gezien worden, en geld wegmoffelen?

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 24-02-2025, 16:39:46 »
Dit, ik vind het ook juist een beetje onmols dat ze zich gaat verstoppen. Je wil toch zo veel mogelijk gezien worden, en geld wegmoffelen?
Ik zou het moeten terugkijken, maar mijn gevoel zegt dat we die opdracht weinig Roos hebben gezien. Mogelijk niet omdat ze alleen maar in een badkuip heeft gelegen.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 24-02-2025, 16:55:26 »

Wat is er onmols aan? Ze moet toch geld verzamelen om die kamer te betalen. Als niemand iets doet, mislukt de opdracht.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 24-02-2025, 17:04:00 »
Ik denk als Roos de mol is en echt bang is voor deze dingen, hadden ze wel een andere alternatief qua opdracht gekozen.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 24-02-2025, 18:21:53 »

Ze is ook drie keer gezien en we hebben weinig van haar gezien gekregen, dus alle kans geld weg te moffelen.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #389 Gepost op: 24-02-2025, 21:02:32 »
Stijn is dan weer heel veel in beeld geweest.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 26-02-2025, 14:17:30 »
Terwijl velen hier zich ergeren aan Roos, blijkt Stijn behoorlijk 'vervelend' te zijn  ::rofl::

https://wieisdemol.avrotros.nl/exclusief/exclusief-in-alle-rust-studeren-2593

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 26-02-2025, 15:52:40 »
Terwijl velen hier zich ergeren aan Roos, blijkt Stijn behoorlijk 'vervelend' te zijn  ::rofl::

https://wieisdemol.avrotros.nl/exclusief/exclusief-in-alle-rust-studeren-2593
Zag dit filmpje afgelopen maandag en inderdaad heel geestig wat Stijn doet en hoe Roos erop reageert.  ::rofl::

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 27-02-2025, 22:05:51 »
Aan het begin van de kookopdracht snijdt de kok paprika, knijpt een limoen uit, snijdt de vis, bekijkt de sereh en dan zie je de fish amok. Maar paprika en limoen horen niet bij het recept. Er bestaat wel een Rosa Paprika en een Roos Lemon. De fish amok van Roos wordt opgediend op een schaal met black eyed beans. Allemaal een (nep)hint naar Roos?

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 28-02-2025, 19:24:06 »
Als er in aflevering 1 bij "Feestje voor de mol" gemold is bij de taart dan is Roos degene die hier het meest voor in aanmerking komt.
Roos is de enige van de finalisten die alleen op de boot is geweest. Zij en Teun zijn als eerste klaar met beide opdrachten. Roos stuurt Bridget en Sophie nog weer weg voor hun 2e opdracht en terwijl Teun ongeduldig op de trap wacht tot iedereen terug is heeft Roos het rijk alleen en staat op de boot. De muzikanten en feestvierders zitten klaar.

Maaike heeft samen met Nora de taarten op de boot gebracht en toen waren Gabriel en Ray ook op de boot. Maaike legt een weggerold bolletje terug maar de taart was toen nog niet zo gehavend als later bleek. Bovendien deed Maaike dit onder de ogen van de anderen.

Stijn is helemaal niet op de boot geweest....

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 28-02-2025, 23:00:28 »
Ha!

Plus er zijn wel veel feestelijkheden in deze editie waar Roos jarig was.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 28-02-2025, 23:45:28 »
Maaike heeft samen met Nora de taarten op de boot gebracht en toen waren Gabriel en Ray ook op de boot. Maaike legt een weggerold bolletje terug maar de taart was toen nog niet zo gehavend als later bleek. Bovendien deed Maaike dit onder de ogen van de anderen.
En bovendien was de taart waar Maaike een klein likje van nam terwijl ze wat bolletjes goed legde, niet de taart die uiteindelijk gehavend werd afgeleverd. Daar had Maaike dus niets mee te maken.

Wat wel gebeurd, op hetzelfde moment als dat Maaike het likje van de taart neemt, is dat Ray per ongeluk een stoel tegen de tafel duwt waardoor de taart die wél gehavend aankomt zichtbaar in beweging komt (dit is eerder al opgemerkt door annebeestje, maar is nogal ondergesneeuwd geraakt). Of dat echt de beschadiging veroorzaakt is lastig te zeggen omdat de hoek van waaruit gefilmd is 180 graden de andere hoek is als waarvan de beschadiging uiteindelijk zichtbaar is, maar we weten inmiddels in ieder geval zeker dat Ray de mol niet is. De taart hoeft dus helemaal geen molactie te zijn

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #396 Gepost op: 28-02-2025, 23:52:49 »
Als er in aflevering 1 bij "Feestje voor de mol" gemold is bij de taart dan is Roos degene die hier het meest voor in aanmerking komt.

De afleveringstitel 'Feestje voor de mol' zou dan ook een leuke hint kunnen zijn naar Roos die geniet (molt) van 'haar' feesttaart.
Eigenlijk zit ik niet in deze tunnel, maar ik ben het wel eens met het argument dat Roos (en eventueel Maaike, omdat zij de taart moest vervoeren) de taart heeft kunnen saboteren.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2025, 23:54:44 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 28-02-2025, 23:56:45 »
(en eventueel Maaike, omdat zij de taart moest vervoeren)
De taart die uiteindelijk beschadigd eindigt was de taart die Nora moest dragen

« Reactie #398 Gepost op: 1-03-2025, 06:27:12 »
Was het niet zo dat de taarten op de verkeerde plek waren gezet ?
Waardoor meer kans op omstoten?
Ik verwacht ook iets met deze taarten in aflevering tien met Roos of Maaike als mol.
Want hoe verklaar je Stijn als mol als hij niet op de boot geweest is??

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 1-03-2025, 09:04:51 »
Het kan ook zijn dat het één van de gasten het was en die wilde alvast iets nemen en dat Roos hem of haar tegen gehouden heeft. Het hoeft niet persé één van de kandidaten zijn.