Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 75027 keer)

Online annebeestje

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #400 Gepost op: 1-03-2025, 10:01:41 »
Wat wel gebeurd, op hetzelfde moment als dat Maaike het likje van de taart neemt, is dat Ray per ongeluk een stoel tegen de tafel duwt waardoor de taart die wél gehavend aankomt zichtbaar in beweging komt (dit is eerder al opgemerkt door annebeestje, maar is nogal ondergesneeuwd geraakt).

"Het reetje van Ray" inderdaad  ::tandpastasmiley::

Huh? Ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was… Ray stoot met zijn been tegen de stoel die in de weg staat. Die botst tegen de tafel, en dan zie je de taart inzakken. Is gewoon in beeld!

Volgens mij hebben Roos en ook de andere finalisten hier niets mee te maken. Feestje voor de mol, want de kandidaten mollen zelf.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 1-03-2025, 12:42:01 »
Ja, het taartmoment vind ik niet helemaal duidelijk. Het kan Roos zijn geweest.
Of dat, wat annebeestje zegt, een 'feest voor de mol' die er helemaal niet bij was (en eigenlijk denk ik dat ook). Maar in dat geval blijft het wel wat raar dat die taart zoveel aandacht kreeg in de montage.  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 1-03-2025, 13:03:31 »
Huh? Ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was…Ray stoot met zijn been tegen de stoel die in de weg staat. Die botst tegen de tafel, en dan zie je de taart inzakken. Is gewoon in beeld!

"Het reetje van Ray" inderdaad  ::tandpastasmiley::

Volgens mij hebben Roos en ook de andere finalisten hier niets mee te maken. Feestje voor de mol, want de kandidaten mollen zelf.

Oh ja, klopt inderdaad. Ik was getriggerd door een comment van Mollematica onder zijn laatste video en keek daarom deze opdracht terug. Ik heb daarbij alleen op de voorste taart gelet  maar je ziet het inzakken duidelijk bij de achterste taart nadat Ray tegen de stoel stoot. Het kreeg inderdaad veel aandacht in de montage, wellicht om anderen verdacht te maken.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 1-03-2025, 14:01:59 »
Het kan ook zijn dat het één van de gasten het was en die wilde alvast iets nemen en dat Roos hem of haar tegen gehouden heeft. Het hoeft niet persé één van de kandidaten zijn.

Denk toch niet dat het programma die opdracht fout rekent omdat wildvreemden besloten alvast een hapje te nemen. Dan zie ik nog eerder Roos alvast een stuk afsnijden voor de gasten ;)

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 1-03-2025, 23:22:16 »
Maaike beschadigt haar taart bij het neerzetten, ze tikt hem expres met haar linker wijsvinger aan als Ray, Gabriël en Nora niet kijken. Met haar rechterhand houdt ze de focus aan de bovenkant van de taart en legt ze wat dingetjes recht. Als Nora wegloopt gaat Maaike achter Nora aan en dan pas likt ze haar linkerhand schoon achter de rug van Nora, terwijl Ray en Gabriël de kist onderzoeken. Nora heeft het aflikken van de linkervinger niet gezien en komt dus ook niet op het idee om te kijken of de taart beschadigd is.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 3-03-2025, 16:55:11 »
Hoewel ik er vanuit ga dat het forum gelijk heeft omdat dit volgens mij vrijwel altijd zo geweest is. Ik blijf toch in de Roos tunnel.

Aantal dingen geven de doorslag:

Roos heeft meer actief invloed uitgeoefend op geld uit de pot houden dan Stijn. Stijn zou ook wat makkelijke acties hebben laten liggen. Bijvoorbeeld bij de Kraak eerst op de knop drukken zodat Maaike 350 euro binnen kan halen en daarna pas gepakt worden.

Roos wist dat de finale vrijstelling in het voor haar rechterkistje zat, onderbouwt dat ook goed en kiest dan toch voor het linker kistje waarmee Stijn de vrijstelling wint. Als kandidaat zou dat een domme zet zijn. Als Mol een hele goede zet. Zo gaat er 5000 uit de pot en wast zij haar handen in onschuld.

In de laatste Niet de Mol aflevering zegt ze dat ze met mollen kandidaten testen. En zo in de Kluis Stijn is gaan verdenken. Maar ze verdacht Stijn volgens mij toen helemaal niet, ze noemt allerlei anderen. Later na de vliegveld opdracht spreekt ze bovendien naar de kijker uit dat Stijn de mol toch niet kan zijn. En ze zou ondanks haar ontdekking kandidaten zijn blijven testen (en geld uit haar eigen pot blijven spelen) en neemt ook daar de kijker in mee. Zoals de beschuldiging dat Sophie bij de herken de fotograaf opdracht de telefoon op vliegtuigmodus zou hebben gezet. Uit Niet de Mol weten we dat dit niet zo was.

Roos vertoon gedrag dat overeenkomt met de afleveringstitels en molbriefings.

En minpuntje voor Stijn, hij corrigeert andere kandidaten de goede richting op of helpt mee. Dat zien we Roos absoluut niet doen.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #406 Gepost op: 3-03-2025, 22:15:09 »
Het is wel vaak zo als een kandidaat of meerdere kandidaten al de juiste richting opgaan, wordt er veel weggehaald tijdens de edit of juist dingen erin gezet wat totale onzin is. Of niet duidelijk gemaakt. Ik geloof zelf 100% zeker dat ze sinds de servetten opdracht in de kluis Stijn heel goed in de gaten heeft gehouden, omdat ze het nog niet zeker wist ging ze de andere kandidaten of die ze verdacht vond ook testen door expres te mollen om te kijken als hun reactie kandidaats of mols is en blijkbaar zaten daardoor redelijk wat mensen op haar, vielen af en kon ze veel afstrepen. Ik denk dus het volgende ze nam sinds aflevering 2 steeds Stijn mee, maar spreidde nog wel voor de zekerheid, omdat je het nooit 100% zeker kan weten of je bent de mol.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2025, 22:39:33 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 4-03-2025, 01:12:35 »
Heb net Niet de Mol terug gekeken. En vind het opvallend dat Maaike én Stijn druk gaan ratelen als het om opdrachten en mislukken van opdrachten gaat waar Roos stil blijft. En we bij de hoogtepunten van de drie zien dat Roos veel meer op het verlaten vliegveld heeft gedaan dan wij hebben gezien en volgens Maaike zo raar deed dat Maaike het een rotopdracht vond.

Het is wel vaak zo als een kandidaat of meerdere kandidaten al de juiste richting opgaan, wordt er veel weggehaald tijdens de edit of juist dingen erin gezet wat totale onzin is. Of niet duidelijk gemaakt. Ik geloof zelf 100% zeker dat ze sinds de servetten opdracht in de kluis Stijn heel goed in de gaten heeft gehouden, omdat ze het nog niet zeker wist ging ze de andere kandidaten of die ze verdacht vond ook testen door expres te mollen om te kijken als hun reactie kandidaats of mols is en blijkbaar zaten daardoor redelijk wat mensen op haar, vielen af en kon ze veel afstrepen. Ik denk dus het volgende ze nam sinds aflevering 2 steeds Stijn mee, maar spreidde nog wel voor de zekerheid, omdat je het nooit 100% zeker kan weten of je bent de mol.

Andersom dan. Als Stijn de mol is, waarom heeft hij niemand gehint dat Roos met de servetten had gemold? En hoe bestaat het dat Maaike er nog in zit?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 4-03-2025, 07:53:09 »
Heb net Niet de Mol terug gekeken. En vind het opvallend dat Maaike én Stijn druk gaan ratelen als het om opdrachten en mislukken van opdrachten gaat waar Roos stil blijft. En we bij de hoogtepunten van de drie zien dat Roos veel meer op het verlaten vliegveld heeft gedaan dan wij hebben gezien en volgens Maaike zo raar deed dat Maaike het een rotopdracht vond.

Andersom dan. Als Stijn de mol is, waarom heeft hij niemand gehint dat Roos met de servetten had gemold? En hoe bestaat het dat Maaike er nog in zit?
Van Niet de Mol moet je niet alles geloven wat je ziet. Vaak is de persoon die niet mee praat of juist meest opvalt daar niet de mol. Was bij de andere keren met de finalisten precies hetzelfde verhaal, kijk maar terug. Maaike vond vooral een rotopdracht, omdat je niet kon zien wie nou wat deed het was een complete chaos, ging dus niet alleen om Roos. En over de beelden geen idee, misschien om Roos nog even verdacht te maken. Deden ze bij Fresia ook toen.

Misschien heeft hij dit wel gedaan, als het niet in de uitzending komt zegt dit niks. Maar zou hij het wel gezegd hebben, kan het ook juist zijn dat de kandidaten hem ineens gaan verdenken. Want waarom heeft hij Roos niet tegen gehouden etc.? Zou hij kandidaat zijn waarom zou hij niet aan Roos later vragen waarom deed je dit? Heeft hij nooit gedaan. Maaike en Roos zijn de enigste kandidaten die Stijn meenamen bij de test. Dus dat zij er nog in zit is in dit geval logisch. Alleen koos Maaike toch voor Roos. Er zijn totaal 20 vragen (voor de finale test 40 vragen), vragen over het spel en vragen over privé dingen, zij heeft misschien toen ze op Roos zat tussendoor ook per ongeluk een vraag of paar vragen goed beantwoord op Stijn. De andere zaten veel te tunnelen en misschien deden ze er langer over. Ik weet niet precies vanaf wanneer Maaike, Stijn meenam, maar zeker tot de aflevering dat Sam afviel.

Jij zit nog echt heel duidelijk in een tunnel zie ik en begrijpelijk, maar alles bij elkaar opgeteld is Stijn echt de mol en de finalisten waren achteraf ook logisch, omdat zij als enigste twee ooit Stijn meenamen bij de test. En Maaike had ook geluk met de twee jokers.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2025, 08:33:06 door Mol1991 »

Offline Moller5555

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 4-03-2025, 09:36:40 »
Wat is een schitterende mol is Roos, toch veel leuker dan die Stijn?

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #410 Gepost op: 4-03-2025, 11:18:40 »
In mijn ogen is het meestal zo dat de meest schitterende mol niet degene is die bij het begin van het seizoen is aangewezen als mol.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 4-03-2025, 12:43:20 »
Van Niet de Mol moet je niet alles geloven wat je ziet. Vaak is de persoon die niet mee praat of juist meest opvalt daar niet de mol. Was bij de andere keren met de finalisten precies hetzelfde verhaal, kijk maar terug. Maaike vond vooral een rotopdracht, omdat je niet kon zien wie nou wat deed het was een complete chaos, ging dus niet alleen om Roos. En over de beelden geen idee, misschien om Roos nog even verdacht te maken. Deden ze bij Fresia ook toen.

Misschien heeft hij dit wel gedaan, als het niet in de uitzending komt zegt dit niks. Maar zou hij het wel gezegd hebben, kan het ook juist zijn dat de kandidaten hem ineens gaan verdenken. Want waarom heeft hij Roos niet tegen gehouden etc.? Zou hij kandidaat zijn waarom zou hij niet aan Roos later vragen waarom deed je dit? Heeft hij nooit gedaan. Maaike en Roos zijn de enigste kandidaten die Stijn meenamen bij de test. Dus dat zij er nog in zit is in dit geval logisch. Alleen koos Maaike toch voor Roos. Er zijn totaal 20 vragen (voor de finale test 40 vragen), vragen over het spel en vragen over privé dingen, zij heeft misschien toen ze op Roos zat tussendoor ook per ongeluk een vraag of paar vragen goed beantwoord op Stijn. De andere zaten veel te tunnelen en misschien deden ze er langer over. Ik weet niet precies vanaf wanneer Maaike, Stijn meenam, maar zeker tot de aflevering dat Sam afviel.

Jij zit nog echt heel duidelijk in een tunnel zie ik en begrijpelijk, maar alles bij elkaar opgeteld is Stijn echt de mol en de finalisten waren achteraf ook logisch, omdat zij als enigste twee ooit Stijn meenamen bij de test. En Maaike had ook geluk met de twee jokers.

De beelden van de terugblik laten juist zien dat de regie eerder wilde laten geloven dat Roos zich niet met de opdracht bemoeid zou hebben maar alleen met haar eigen opdrachtje bezig was. Dat is dus niet zo.

Dat niemand wist van de servetten stunt, horen we van Maaike. Dat Stijn nooit iets gezegd zou hebben tegen Roos, hebben we van Roos zelf.

Iets minder denigrerend mag best trouwens.

In mijn ogen is het meestal zo dat de meest schitterende mol niet degene is die bij het begin van het seizoen is aangewezen als mol.

Alleen is de Mol voorheen altijd aangewezen door de regie. En Jeroen Kijk in de Vegte was ook de Mol.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 4-03-2025, 15:47:08 »
Wanneer de theorie klopt dat de mol in de test niet is aangeklikt en daarom wel gekozen, is het logischer dat Roos niet is aangeklikt en Stijn wel. Immers Roos viel al op in het vliegtuig omdat ze moest smeken niet te vertrekken, de deur terug te openen om haar telefoon te halen en hijgend weer het vliegtuig terug in te rennen. Bij de jokerproef blijft ze liegen zelfs als iedereen al inziet dat iedereen kans maakte op een joker. Pas als Rik dreigt het dan maar uit te spreken, geeft ze de leugen toe. Er gaat toch niemand denken dat Roos dan de mol is en haar aanklikken in de test?

Verder opvallend: als Sophie er op Roos uit gegaan is en nog steeds gelooft dat Roos de Mol is, waarom heeft ze Roos dan penningmeesterschap gegeven?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 4-03-2025, 19:24:23 »
De beelden van de terugblik laten juist zien dat de regie eerder wilde laten geloven dat Roos zich niet met de opdracht bemoeid zou hebben maar alleen met haar eigen opdrachtje bezig was. Dat is dus niet zo.

Dat niemand wist van de servetten stunt, horen we van Maaike. Dat Stijn nooit iets gezegd zou hebben tegen Roos, hebben we van Roos zelf.

Iets minder denigrerend mag best trouwens.
Sorry als ik zo overkom, was zeker niet de bedoeling. Ik ben gewoon een heel direct persoon, die soms niet goed nadenkt voor dat ik iets zeg en kan soms dan verkeerd vallen. Goed dat je dit aangeeft, want het viel mij niet op toen ik het teruglas.

Dat zou zeker kunnen wat je zegt, ik weet het niet over de beelden.
Ja die dingen weet ik.  :) Nou we horen zaterdag het antwoord en dan weten we eindelijk het antwoord en ik gun ieder hun gelijk.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 4-03-2025, 20:02:25 »
Sorry als ik zo overkom, was zeker niet de bedoeling. Ik ben gewoon een heel direct persoon, die soms niet goed nadenkt voor dat ik iets zeg en kan soms dan verkeerd vallen. Goed dat je dit aangeeft, want het viel mij niet op toen ik het teruglas.

Dat zou zeker kunnen wat je zegt, ik weet het niet over de beelden.
Ja die dingen weet ik.  :) Nou we horen zaterdag het antwoord en dan weten we eindelijk het antwoord en ik gun ieder hun gelijk.

Dankje.

En meestal heeft het forum wel gelijk. Ik wil er niet aan. Als het Stijn is, is voor mijn gevoel de regie de mol.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 4-03-2025, 20:21:34 »
Dankje.

En meestal heeft het forum wel gelijk. Ik wil er niet aan. Als het Stijn is, is voor mijn gevoel de regie de mol.
Ja vaak wel en over het algemeen hoor ik daar niet bij  ;)

Als Roos echt gewoon kandidaat is, kan jij niet voorstellen dat als zij bij de servetten opdracht Stijn heel verdacht vond reageren. Dat ze toen dacht hè laat ik eens meerdere kandidaten checken hoe ze op mijn nep mol gedrag reageren misschien kom ik dan achter wie de mol is. Neem ik Stijn steeds mee en ga ik verder spreiden. Dit is toch als kandidaat een hele goede tactiek of niet?
Alleen door haar onzekerheid, want ze geloofde zelfs na de finaletest niet dat Maaike op haar zat en hoopte dat haar gevoel klopt, is ze beetje te lang doorgegaan om mensen te checken en heeft de geldpot dat ook gemerkt. Maar toen Rik al de verhaaltjes deed was ze zo enorm gespannen, omdat ze hoopte dat ze goed zat en de winnaar werd.

Wat jij over Stijn zegt geloof ik niet, hij heeft genoeg molacties (ook zonder de regie) en hij stond bijna altijd op de sleutelposities. Als hij nou daar veel had verdiend was het een ander verhaal, maar dit was niet zo.

Ik snap je ongeloof, want ik heb Stijn ook laat door, pas in aflevering 8. Daarvoor dacht ik als iemand niet de mol is, is het Bridget en Stijn.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 4-03-2025, 22:53:52 »
Ja vaak wel en over het algemeen hoor ik daar niet bij  ;)

Als Roos echt gewoon kandidaat is, kan jij niet voorstellen dat als zij bij de servetten opdracht Stijn heel verdacht vond reageren. Dat ze toen dacht hè laat ik eens meerdere kandidaten checken hoe ze op mijn nep mol gedrag reageren misschien kom ik dan achter wie de mol is. Neem ik Stijn steeds mee en ga ik verder spreiden. Dit is toch als kandidaat een hele goede tactiek of niet?
Alleen door haar onzekerheid, want ze geloofde zelfs na de finaletest niet dat Maaike op haar zat en hoopte dat haar gevoel klopt, is ze beetje te lang doorgegaan om mensen te checken en heeft de geldpot dat ook gemerkt. Maar toen Rik al de verhaaltjes deed was ze zo enorm gespannen, omdat ze hoopte dat ze goed zat en de winnaar werd.

Wat jij over Stijn zegt geloof ik niet, hij heeft genoeg molacties (ook zonder de regie) en hij stond bijna altijd op de sleutelposities. Als hij nou daar veel had verdiend was het een ander verhaal, maar dit was niet zo.

Ik snap je ongeloof, want ik heb Stijn ook laat door, pas in aflevering 8. Daarvoor dacht ik als iemand niet de mol is, is het Bridget en Stijn.

Ik kan me dat prima voorstellen net als dat ik denk dat het forum wel gelijk zal krijgen. Denk alleen dat hij helemaal geen goede molkeuze was. Bij wie van de drie loog hij baggerslecht en was het Bridget die geld uit de pot hield. Bij de kraak drukte hij juist de knop in waardoor Maaike 350 binnen kon brengen. In de kluis brengt hij op eigen initiatief 250 euro binnen en denk ik dat hij met de servetten nog eens 250 binnen gehaald had. In het spookhotel wordt hij net zo vaak gepakt als Maaike maar haalt heel veel geld binnen. Bij de handbeweging opdrachten corrigeert hij Sam en daarna Roos bij de pilaren, corrigeert vier maal op verkeerde handbewegingen en oefende geen enkele invloed uit op het ontdekken van de fouten. Houtbewerking ging hij voor Roos vóór duidelijk werd dat de meeste stemmen voor Maaike waren. Herkennen van de fotograaf rent hij zo hard rond dat ze niet twee maar drie fotografen vinden. Die blauwe bril vergissing was maar een kort moment, hij laat zich meteen corrigeren door Maaike en het is Maaike die er mee aan de haal gaat. Op het vliegveld doet hij geen enkele moeite Roos in haar persoonlijke opdracht te dwarsbomen. Met het zout deed hij zijn best maar was het een opdracht waar iedereen natuurlijk voor zichzelf gaat. Al met al maakte hij mi dus weinig tot geen gebruik van zijn sleutelposities. Hij lijkt zelfs maar weinig te beïnvloeden om op die sleutelposities te komen.

Roos heeft wel veel invloed uitgeoefend en weliswaar iets meer geld verdient maar ook voorkomen dat geld in de pot kwam. En ze kan heel erg goed liegen. Wie zegt dat het kandidaten testen niet gewoon een verzinsel is? Dat zullen we zaterdag leren. Het grote publiek verdenkt haar inmiddels het minst.

En ik weet dat het hevig ontkent wordt. Maar het aantal verdenkingen op Stijn lijkt flink toegenomen te zijn na een spoiler.

Tot slot, de Mol is ook altijd erg gespannen in de finale. Dat zegt me daarom niet zoveel.

Gelukkig is het geen halszaak. Zit ik verkeerd heb ik nog net zo genoten van de afleveringen en gebeurt er verder niets ;)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 5-03-2025, 07:47:50 »
Ik kwam rond aflevering 7 dit jaar pas op het forum, toen had ik nog niks over een spoiler gehoord en vond ik heel bijzonder dat zoveel mensen op Stijn zaten.
Maar toen ik alles las en wat afleveringen terugkeek, en zeker na aflevering 8 had ik wel bevestiging dat Stijn het is.

Nou een gespannen mol en een gespannen kandidaat zijn of haar gedrag is echt wel anders. Een gespannen mol blijft vaak zoveel mogelijk recht vooruit kijken met een strak en gespannen gezicht, af en toe kijkt de mol naar de andere finalisten en lacht af en toe om een opmerking. Bij een gespannen kandidaat lees je het ook wel van het gezicht af, maar die beweegt veel meer, die kan niet een goede houding vinden. Zoals af en toe naar beneden kijken, veel met de handen bewegen etc. Dit zie ik eigenlijk elk jaar wel terug, zeker toen het nog, net zoals nu op locatie gefilmd wordt.

anoniem 32945

• Gast
« Reactie #418 Gepost op: 5-03-2025, 08:15:07 »
Waarom zou je als mol het geld uit je beha halen? Niet logisch.

Maaike is wat mij betreft de mol.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 5-03-2025, 09:49:55 »
Haha cinner, als je Stijn al een slechte mol vindt, wat moet je dan wel niet van Roos denken? Die heeft meer geld opgehaald en is ook nog eens meer verdacht door de kandidaten.

Je argumentatie is sowieso niet erg sterk en het lijkt erop dat je je erg laat leiden door je tunnel in je beoordeling van Stijn z'n molschap.

Bij wie van de drie loog hij baggerslecht

Erg subjectief. Hij loog blijkbaar precies op zo'n manier dat de groep hem toch uitkiest. Missie geslaagd toch als mol?

en denk ik dat hij met de servetten nog eens 250 binnen gehaald had.

Haha kom nou, je zit hem hier kwalijk te nemen dat hij hypothetisch geld had kunnen verdienen, wat nooit gebeurd is. Onzin.

Houtbewerking ging hij voor Roos vóór duidelijk werd dat de meeste stemmen voor Maaike waren.

Maar ze wordt uiteindelijk niet gekozen. Perfect gedaan dus weer als mol.

Die blauwe bril vergissing was maar een kort moment, hij laat zich meteen corrigeren door Maaike en het is Maaike die er mee aan de haal gaat.

Hij probeerde het, wordt doorzien en houdt daarna natuurlijk op. Prima gedaan als mol, jammer voor hem dat Maaike scherp was. Hier je zin doordrukken valt natuurlijk extreem. Casual proberen Maaike op het verkeerde been te zetten is de slimme molstrategie hier.

Op het vliegveld doet hij geen enkele moeite Roos in haar persoonlijke opdracht te dwarsbomen.

Waarom zou hij dat doen? Hij was bezig met die paspoorten stuk te maken. Mooi gedaan.

In het spookhotel wordt hij net zo vaak gepakt als Maaike maar haalt heel veel geld binnen.

Het is toch vrij duidelijk dat hij kamers in is geweest om kluisjes alvast leeg te maken. Mooie molactie. Verder moet hij natuurlijk wel wat geld ophalen, anders valt het veel te veel op. Maar sowieso, een groot deel van het geld kwam op zijn conto terwijl hij dat samen met Maaike verdiende. Dat zegt Maaike nota bene letterlijk in een biecht.

Met het zout deed hij zijn best maar was het een opdracht waar iedereen natuurlijk voor zichzelf gaat.

Perfect gedaan dus als mol. Wat wil je dat een mol hier anders zou doen?

Verder, tja, je hebt ontdekt dat een mol ook wel eens wat goed doet. Anders zouden we na aflevering 2 al allemaal goed zitten. Dan lijkt me dit toch beter. Vergeet ook niet dat de dingen die de mol goed doet altijd prominent in beeld zullen komen.