Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 786652 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #500 Gepost op: 2-07-2013, 16:27:09 »
Als jullie molloten zouden zijn zouden jullie opzoek gaan naar nieuwe dingen over wie is de mol 2014 en die hier plaatsen i.p.v onzinnige dingen over fleur agema hier neer te zetten.
ze is een mens, niemand vondt het een goed plan dat frits huffnagel mee deed, toen het bekend werd. en nu is ie all time favoriet kanidaat bij een aantal molloten.

NOTE: chantal janzen is geen leuk persoon, en dat is dan weer wel een feit.
Iets met pot en ketel?... ;)

Verder zie ik het allemaal wel eigenlijk. De laatste drie jaar waren eigenlijk alleen maar leuke groepen. Er zit altijd wel iemand tussen waar je minder mee hebt, maar ik mag eigenlijk niet klagen als het gaat om de deelnemersgroepen 2011, 2012 en 2013 (daarvoor ook niet, maar daarvan weet ik 't niet meer zo goed).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #501 Gepost op: 2-07-2013, 17:35:51 »
Ja Churandy, hij is is echt grappig ;D.
Helaas zal hij gezien zijn vele gelopen wedstrijden de laatste tijd zeker niet deelnemen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #502 Gepost op: 2-07-2013, 17:46:51 »
Jan Peter Balkenende, díe zou eens mee moeten doen aan Wie is de Mol!
...óf niet!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #503 Gepost op: 2-07-2013, 18:24:55 »
Jan Peter Balkenende, díe zou eens mee moeten doen aan Wie is de Mol!

 ::rofl::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #504 Gepost op: 2-07-2013, 20:59:50 »
Ik zei dat ik niet meer in zou gaan op mijn opmerking over Fleur Agema.

Klaarblijkelijk is hetgeen ik over haar zei, helemaal verkeerd overgekomen, vandaar dat ik op bovenstaande terugkom.

Een mening over een persoon is vaak subjectief, je hebt er een hekel aan of niet. Ik wilde slechts aangeven dat er wat mij betreft grenzen zijn aan wie ikzelf wel of niet acceptabel vind als deelnemer. Die grens wordt wat mij betreft bij pvv-ers (in het algemeen, dus niet eens specifiek met de persoon Fleur Agema) overschreden.

Als molloot in het kwadraat, zoals ik mezelf omschreef, strijkt het me tegen de haren in om te zien dat er in een van de komende edities mogelijk een pvv-er meedoet. Natuurlijk ga ik kijken, maar wat ik ermee wilde aangeven, is: met zo iemand zou ik zeer grote moeite hebben. Het was dus meer als beeldspraak bedoeld, dan dat ik echt niet zou gaan kijken.


Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #505 Gepost op: 2-07-2013, 21:58:32 »
Zoooo, einde discussie. Hier graag ::ontopic:: blijven.

Volgende berichten die niet ontopic zijn, worden door de moderators, zonder verdere kennisgeving, verwijderd.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #506 Gepost op: 3-07-2013, 01:45:05 »
dus zover kunnen we dit lijstje maken.

WIDM 2014
Man 1: Freek Bartels
Man 2: ??????????????
Man 3: ??????????????
Man 4: ??????????????
Man 5: ??????????????

Vrouw 1: ????????????
Vrouw 2: ????????????
Vrouw 3: ????????????
Vrouw 4: ????????????
Vrouw 5: ????????????

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #507 Gepost op: 3-07-2013, 01:55:03 »
Aangezien Freek wel zeker is, dat kan bijna niet missen. (hij tweet van 11 mei tot 4 juni niet, en hij is een van de fanatiekste twitteraars normaal, hij tweet nooit zolang niet en dat viel precies in die opname periode die hier gegokt/aangegeven werd...
Ik ben even van die periode uitgegaan met zoeken, als die periode niet klopt heb je hier dus niets aan maar ik ga er nog even vanuit dat dat wel klopt.
freek dus, en ik denk als 2e bijna zeker te weten: Jennifer hoffman
Tweet iedere maand van dit jaar, niet overdreven veel, behalve mei: 0 tweets. april wel gewoon, midden juni begint t weer...
Ze is een molfan en volgt eva keune en freek bartels beide, nog niet zo lang geleden. Freek volgt Jennifer ook sinds kort.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #508 Gepost op: 3-07-2013, 01:59:49 »
bij man 2 zou je dan Remco Rhee kunnen zetten.
en bij vrouw 2 vindt ik Sacha de Boer een goede kandidate. Ze tweet niet van 13 mei tot 6 juni. Ze is geen super fanatieke twitteraar maar langer dan 8 dagen zit er niet tussen, nu dus 3 weken. Ze zou op vakantie kunnen zijn geweest, maar tijd voor de mol heeft ze nu iig aangezien ze gestopt is met het journaal. ik zou het zo HOPEN

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #509 Gepost op: 3-07-2013, 10:42:11 »
Goed speurwerk, ramonmol!
Heeft Remco Rhee een twitterstilte?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #510 Gepost op: 3-07-2013, 12:38:24 »
Jan willem Roodbeen> Heeft al affiniteit met widm door het presenteren van de roodshow (daar komt wie is de mol ook bij in de uitzendperiode)  Hij heeft een twitterstilte vanaf begin mei tot begin juni. 1 retweet op 25 mei.
Goede kans dus dat hij ook meedoet, aangezien hij normaal vrijwel elke dag twittert en nu 14 mei - 6 juni een stilte heeft. Krijgen we mogelijk dezelfde situatie als bij Hans Schiffers.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #511 Gepost op: 3-07-2013, 12:44:11 »
Mannen:
1. Freek Bartels
2. Jan Willem Roodbeen
3. Remco Rhee
4. (Gerard Timmer)
5.  ?

Vrouwen
6. Jennifer Hoffman
7. Eva Keune
8. Sacha de Boer
9.  ?
10. ?

Een Jennifer Hoffman zou ik wel heel leuk vinden!
« Laatst bewerkt op: 3-07-2013, 13:57:49 door vanHulst »
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #512 Gepost op: 3-07-2013, 13:11:12 »
7. Eva Keune

Zij werkt bij WIDM, dus dat lijkt me sterk. ;D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #513 Gepost op: 3-07-2013, 13:53:53 »
@JPMOL Remco Rhee heeft een twitterstilte van 7 mei tot 17 juni, hij is geen fanatieke twitteraar maar hij tweet iig niet in de opname periode en ik kwam hem tegen op facebook, hij is onlangs vrienden geworden met art en jp. Op de een of andere manier link ik dat dan meteen aan wie is de mol, zou ook toeval kunnen zijn natuurlijk ;)

Jan willem Roodbeen heeft inderdaad ook twitterstilte, en zou idd een hans (s9) gevalletje kunnen zijn. Verband tussen hem en widm is redelijk makkelijk te leggen.

Maar op Freek na weet ik nog geen mannen zeker verder
Eva Keune is idd een lid van het widm-team, ze begeleidt de kandidaten. Dus ze zal niet meedoen als kandidaat, ze is ook niet bekend verder.

Het is best moeilijk, vorig jaar had je Janine (tuurlijk was dat negatief nieuws maar toch) waardoor je bij haar twitter dingetjes kon halen, ik heb toen 6 van de 10 geraden door alleen haar twitter al....
Dit jaar denk ik Freek zeker te weten, dus ben vooral op zijn twitter aan het focussen. Maar hij volgt redelijk veel mensen dus grote kans dat mochten er kandidaten bij zitten die hij volgt, hij die misschien al vanaf het begin volgt dat hij actief is op twitter. Dan kun je blijven zoeken haha

Maar als jullie nog namen hebben, kom maar op. Kunnen we door blijven puzzelen.
Die 6 maanden duren eeeeeeeeeuwig

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #514 Gepost op: 3-07-2013, 13:56:28 »
Zij werkt bij WIDM, dus dat lijkt me sterk. ;D

Hahaha, was zei niet dat meisje dat de Theater-opdracht had gemaakt en toen heel blij was dat Arjen Lubach het een leuke opdracht? ::)
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #515 Gepost op: 3-07-2013, 14:35:59 »
(...)
Die 6 maanden duren eeeeeeeeeuwig

Dan moet je niet zeggen daar wordt ik sjaggie van  ::tandpastasmiley::
Even de maanden juli en augustus zonder widm overleven, volgens mij eind september/ begin/midden oktober alweer een paar 'eerste beelden'  ::trots::

Freek lijkt me trouwens echt een kandidaat. JP volgt 'm ook.
Trouwens: Anouk Maas heeft nog maar 4 tweets, 1x op 29 juni, 2 op 30 juni en 1x op 1 juli.
Ik weet niet precies hoe je kunt kijken hoe lang ze al twitter heeft, maar als ze pas sinds kort Twitter heeft is er een grote kans dat ze mee is gegaan, want Freek Bartels volgt haar. Het kan ook zijn dat ik het helemaal mis heb hoor  ::ohno::

v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #516 Gepost op: 3-07-2013, 23:23:45 »
Anouk Maas heeft nog maar 4 tweets, 1x op 29 juni, 2 op 30 juni en 1x op 1 juli.
Ik weet niet precies hoe je kunt kijken hoe lang ze al twitter heeft, maar als ze pas sinds kort Twitter heeft is er een grote kans dat ze mee is gegaan, want Freek Bartels volgt haar. Het kan ook zijn dat ik het helemaal mis heb hoor  ::ohno::

Lijkt me leuk! Ik ben heel lang geleden naar de musical Annie geweest, waar zij de hoofdrol speelde (afwisselend met andere meisjes). We hebben zo'n boekje gekocht waar achtergrondinformatie in stond en foto's van de spelers. Volgens mij zei mijn moeder dat ze meende dat Anouk speelde op de avond dat wij er waren.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #517 Gepost op: 3-07-2013, 23:30:01 »
Anouk Maas kan niet meedoen an WIDM.

Ze speelt (sinds Kim-Lian vd Meij met zwangerschapsverlof is gegaan) de rol van prinses Fiona in de musical Shrek, en de tour van die show is vanaf 19 mei weer hervat in NL (na 4 weken Antwerpen met andere acteurs). Ze heeft in die periode ook gewoon gespeeld.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #518 Gepost op: 4-07-2013, 12:28:59 »
Ik heb wél nog een ander persoon gevonden: Johan Fretz.
Hij tweet echt elke dag, maar is van 2 mei tot 11 juni volledig stil, hij pakt op 11 juni het twitteren weer op en Twittert weer elke dag.
Art en JP volgen 'm ook. Freek niet...

Tygo Gernandt twittert ook niet tijdens de opnameperiode (volgens mij al een keer door iemand genoemd hier)
Zal dus eventueel kunnen.
« Laatst bewerkt op: 4-07-2013, 12:33:04 door JPMOL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #519 Gepost op: 4-07-2013, 12:45:16 »
Ik hoop nog steeds op Philip Geubels: hij twittert in iedergeval rond die tijd niet en er wordt in die tijd ook niet over hem getwitterd dus hij is nergens in de media geweest en had geen shows...
#teamamaimiljaarde