Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 265324 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #200 Gepost op: 5-10-2010, 22:22:58 »
In tegenstelling tot vorig jaar ben ik er nu echt zwaar van overtuigd dat we gaan winnen.
Wat voor een feest wordt dat! ::dans:: ::hyper::

p.s. goed initiatief Heinz!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #201 Gepost op: 5-10-2010, 22:28:33 »
In tegenstelling tot vorig jaar ben ik er nu echt zwaar van overtuigd dat we gaan winnen.
Wat voor een feest wordt dat! ::dans:: ::hyper::

p.s. goed initiatief Heinz!

Ik ook! We maken deze keer echt zo'n veel grotere kans!! Ik hehb er nu al zin in!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #202 Gepost op: 5-10-2010, 23:19:53 »
Ja ik hoop ook echt ENORM dat we dit jaar winnen.

Maar IHVH is een hele sterkte concurrent.. Zeker nu omdat elke zaterdagavond IHVH te zien is. Afgelopen zaterdag 2.300.000 kijkers.

Ik gun het ze echt, en zal ook echt de hele avond blijven smsen! Maar ik hou ook rekening met het ergste.. Dat IHVH ermee vandoor zal gaan..

Hoop dat de WIDM crew een goed en knallend filmpje maakt dat de mensen die kijken aanspoort om te stemmen op WIDM en dat ze er weer aan herinnerd worden hoe goed WIDM in elkaar zit. Goeie knallende mooie muziek en spectaculaire beelden moeten dat begin filmpje zeker bevatten!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #203 Gepost op: 7-10-2010, 09:50:43 »
Maar hoe bereik je iedereen? Ik hoop dat Frits, Sanne, Hind, Erik, Arjen etc. mijn tweets met filmpjes zullen retweeten (bij de tweet met het fragment van Frits in het bos vermeld ik @fritssissing, bij Erik bij de karaoke @evanderhoff, Sanne in Holland Village @SanneVogel, etcetera, zodat zij die berichten zien) zodat die ook onder de aandacht van hun vele volgers zullen komen. Hopelijk. ;)

Jippie, Sanne heeft ge-retweet. :D

Hopelijk retweet Arjen ook nog wat. Ik heb 'm gisteren gezien met Op Sterk Water (aanrader!!). Toen ik de kaartjes afhaalde kwam ik 'm tegen en hij herkende me nog. Grappig!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #204 Gepost op: 7-10-2010, 10:01:10 »
Jippie, Sanne heeft ge-retweet. :D

Retweet mét stemadvies.

Goed gedaan Heinz  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #205 Gepost op: 8-10-2010, 23:59:05 »
Nog twee weken! De spanning stijgt flink hier.  ::regenboog::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol aan de RING!
« Reactie #206 Gepost op: 9-10-2010, 10:32:18 »
Nog twee weken! De spanning stijgt flink hier.  ::regenboog::
Het voelt een beetje als een kind die bijna jarig is en daar ook kriebels voor heeft!

Maar we moeten nog 13 dagen campagne voeren en er voor zorgen dat er zoveel mogelijk mensen op WIDM stemmen!!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #207 Gepost op: 10-10-2010, 12:24:27 »
Het voelt een beetje als een kind die bijna jarig is en daar ook kriebels voor heeft!

Maar we moeten nog 13 dagen campagne voeren en er voor zorgen dat er zoveel mogelijk mensen op WIDM stemmen!!

ja, want de avro doet er niet zoveel aan.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #208 Gepost op: 10-10-2010, 12:42:03 »
ja, want de avro doet er niet zoveel aan.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat RTL bij IHVH heel vaak een banner zou laten meelopen met de tekst 'Stem op 22 oktober op IHVH voor de Televizierring', maar dat is niet gebeurd
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #209 Gepost op: 10-10-2010, 13:10:54 »
Omdat ze weten dat het een verloren zaak is natuurlijk :P
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #210 Gepost op: 10-10-2010, 15:31:55 »
Ik had eigenlijk ook verwacht dat RTL bij IHVH heel vaak een banner zou laten meelopen met de tekst 'Stem op 22 oktober op IHVH voor de Televizierring', maar dat is niet gebeurd

Nou dat kan nog gebeuren hoor.. Het is nog minder dan 2 weken tot de uitereiking. Dus ze kunnen nog volgende week nog hele week promoten iig.

Vind ook dat de AVRO er helemaal niet mee bezig is.. Vind dat erg jammer want het is wel het paradepaardje van de AVRO.. Een bladzijde in de avrobode met een advertentie voor de ring zou al een leuk gebaar zijn, maar helaas.. Valt me eigenlijk een beetje tegen van de AVRO..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #211 Gepost op: 11-10-2010, 09:28:12 »
Nou dat kan nog gebeuren hoor.. Het is nog minder dan 2 weken tot de uitereiking. Dus ze kunnen nog volgende week nog hele week promoten iig.
Linda de Mol heeft zojuist op Radio 538 gezegd dat ze GEEN promotiefilmpjes heeft gemaakt of gaat maken om IHVH aan te prijzen voor de Ring
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #212 Gepost op: 11-10-2010, 09:57:41 »
Linda de Mol heeft zojuist op Radio 538 gezegd dat ze GEEN promotiefilmpjes heeft gemaakt of gaat maken om IHVH aan te prijzen voor de Ring

Ik denk dat ze geen betere promotie kunnen hebben dan de uitzendingen zelf. Er kijken weer ruim 2 miljoen mensen, dat lijkt me promotie genoeg.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #213 Gepost op: 11-10-2010, 10:33:21 »
Linda de Mol heeft zojuist op Radio 538 gezegd dat ze GEEN promotiefilmpjes heeft gemaakt of gaat maken om IHVH aan te prijzen voor de Ring

Dat is dan iig een leuk bericht. Maar clowns duo Carlo en Irene hadden het gister in hun uitzending over dat ze een tegenprestatie zullen uitvoeren als ze die ring winnen..

Zucht.. Het wordt meer zielig hoe die 2 die ring willen winnen.
Hoop dat de WIDM-crew (zoals vorig jaar) net paar dagen voor de uitreiking alle namen bekend maken! Dat kan zorgen voor veel extra stemmen! Omdat het dan het nieuws van de week/maand is! :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #214 Gepost op: 11-10-2010, 10:47:03 »
Hoop dat de WIDM-crew (zoals vorig jaar) net paar dagen voor de uitreiking alle namen bekend maken! Dat kan zorgen voor veel extra stemmen! Omdat het dan het nieuws van de week/maand is! :)
Laten we idd hopen dat er op 19 oktober een Molmail komt met daarin alle namen van de deelnemende kandidaten en dat dat idd voor een boost zorgt op 22 oktober  ::)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #215 Gepost op: 11-10-2010, 13:14:58 »
Dat is dan iig een leuk bericht. Maar clowns duo Carlo en Irene hadden het gister in hun uitzending over dat ze een tegenprestatie zullen uitvoeren als ze die ring winnen..

Clowns duo die Titel verdienen ze imo niet, das een steek in de rug voor echte clowns. Het zijn de 2 grootste aanstellers (imo) die alles na-apen (letterlijk en figuurlijk). We moeten er gewoon voor zorgen dat die RING voor WIDM wordt. Dus met z'n allen massaal stemmen, vraag je oma opa, tante oom, buurman/vrouw bakker, slager, fietsenmaker en iedereen die je maar kent dit jaar op WIDM te stemmen. En gebruik elke gsm die je thuis hebt liggen om je stem door te brengen. Dan kan het niet misgaan.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #216 Gepost op: 11-10-2010, 13:27:13 »
mag je stemmen als je 16 bent? of is dat pas vanaf 18
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #217 Gepost op: 11-10-2010, 13:46:05 »
Ik denk dat er niet echt een leeftijdsgrens is.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #218 Gepost op: 11-10-2010, 14:54:56 »
Heel vaak geldt voor dit soort dingen dat je toestemming aan je ouders moet vragen of je met hun telefoon mag bellen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #219 Gepost op: 11-10-2010, 15:01:14 »
Ik mocht gisteren voorin een trein kijken bij de machinist  :)
Het had me leuk geleken als ik mocht omroepen:
"Alle reizigers van deze trein worden vriendelijk verzocht om op 22 oktober op 'wie is de mol?' te stemmen voor de televiziering!"
...óf niet!