Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 328910 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #220 Gepost op: 3-02-2014, 17:10:17 »
Mijn bestelling is binnen. Het is een kleine versie van het boekje, maar met hetzelfde ontwerp. Zoals verwacht zijn 3 postzegels verwerkt in het grafische ontwerp. Vanavond foto's en een verhaaltje in het "Verborgen hints (spoilergevaar!)"-topic.

Leuk! Ben benieuwd. ::nieuwsgierig::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #221 Gepost op: 4-02-2014, 13:42:47 »
En waar is Lautjuh eigenlijk gebleven?

 ::zwaai::
Ben dit seizoen wat te druk om te forummen. Voor het eerst in jaren speur ik dus weer zonder iets te weten van theorieen en spoilers. Best gek. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #222 Gepost op: 4-02-2014, 13:56:15 »
::zwaai::
Ben dit seizoen wat te druk om te forummen. Voor het eerst in jaren speur ik dus weer zonder iets te weten van theorieen en spoilers. Best gek. :)

En, op wie zit je nu?  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #223 Gepost op: 4-02-2014, 14:01:18 »
En, op wie zit je nu?  :D

Nou, ik moet bekennen dat ik inmiddels toch beinvloed ben met theorieen en speculaties door een molkijkavondje met een aantal forummers, afgelopen donderdag. En die zitten massaal op Freek - waar ik echt geen idee van had hahahah. Ik heb zelf Aaf extra in de gaten gehouden maar geef Freek ook zeker een molkans. Tygo is het sowieso niet, want hij wint. Sofie en Jan-Willem sluit ik voorlopig ook uit.

En jij?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #224 Gepost op: 4-02-2014, 14:03:47 »
Nou, ik moet bekennen dat ik inmiddels toch beinvloed ben met theorieen en speculaties door een molkijkavondje met een aantal forummers, afgelopen donderdag. En die zitten massaal op Freek - waar ik echt geen idee van had hahahah.

Nee, pas na het avondje zaten ze massaal op Freek. ::rofl:: >:D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #225 Gepost op: 4-02-2014, 14:10:16 »
Nou, ik moet bekennen dat ik inmiddels toch beinvloed ben met theorieen en speculaties door een molkijkavondje met een aantal forummers, afgelopen donderdag. En die zitten massaal op Freek - waar ik echt geen idee van had hahahah. Ik heb zelf Aaf extra in de gaten gehouden maar geef Freek ook zeker een molkans. Tygo is het sowieso niet, want hij wint. Sofie en Jan-Willem sluit ik voorlopig ook uit.

En jij?

Aha..  ;D
Freek, ook.. Origineel he.  :-[  ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #226 Gepost op: 4-02-2014, 22:32:01 »
Zometeen Frédérique van der Wal bij RTL Late Night. Zij zat in seizoen 3 van de Amerikaanse Mol (Celebrity Mole Hawaii). Kijken of dat nog ter sprake komt...

Edit : haha, Art zit er ook!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #227 Gepost op: 5-02-2014, 00:43:21 »
::zwaai::
Ben dit seizoen wat te druk om te forummen. Voor het eerst in jaren speur ik dus weer zonder iets te weten van theorieen en spoilers. Best gek. :)

Ik dacht even dat je in het verre buitenland zat ofzo. Ben je carrière aan het maken? Leuk dat je even wat laat horen en dat jullie blijkbaar Freek tot mol gebombardeerd hebben op een molavondje.

 Die verdenk ik dus niet (echt) maar ik zat eerst op Tygo (schot voor de boeg) toen op Jennifer, afl. 5 weer op Tygo (die prompt 2500 euro verdiende door de boot goed te sturen) maar deze week denk ik dat het Susan ook zomaar zou kunnen zijn ???. Mijn pool is al verloren dus het maakt niet zoveel meer uit. Ben benieuwd wat afl.6 ons gaat brengen ::vergroot::.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #228 Gepost op: 5-02-2014, 00:51:20 »
Ik dacht even dat je in het verre buitenland zat ofzo. Ben je carrière aan het maken? Leuk dat je even wat laat horen en dat jullie blijkbaar Freek tot mol gebombardeerd hebben op een molavondje.
Niet unaniem hoor. Susan is een veel slimmere keuze! :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #229 Gepost op: 5-02-2014, 01:58:46 »

Ga nu ook kreeften in de wolken zien; misschien maar goed dat er straks even een pauze komt...


....  ::ohno::
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #230 Gepost op: 5-02-2014, 22:10:09 »
Ik dacht even dat je in het verre buitenland zat ofzo. Ben je carrière aan het maken? Leuk dat je even wat laat horen en dat jullie blijkbaar Freek tot mol gebombardeerd hebben op een molavondje.

Als Hilversum op het verre buitenland lijkt, dan was ik daar inderdaad. ;) yes, ik ben hard aan het werk voor mijn carrière in medialand. En nu zit ik stiekem toch ineens weer hier en daar wat topics te lezen - kan het toch niet laten. :-[

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Als Aaf de Mol niet is eet ik mn ....
« Reactie #231 Gepost op: 6-02-2014, 21:26:05 »
bankje op, en ga dan door naar mijn stoel, knaag dan nog even aan mijn tafel en als nagerecht begin ik aan de banden van mn auto:-),

Eet smakelijk  ;)
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #232 Gepost op: 7-02-2014, 02:42:48 »
Weet even niet waar ik het moet plaatsen dus, zat dit filmpje te kijken (http://www.youtube.com/watch?v=-ePUQhFCSDE) waarin Tania zegt (toen Tim eruit ging) dat ze verbaasd was omdat ze alle afleveringen daarvoor alleen Tim als mol had ingevuld, ALLE vragen. Maar dat ze zo snel de vragen invulde, ze zelf denkt ze daarom alsnog is doorgekomen, dit doet me denken, hoe rekenen ze dat eigenlijk met tijd en antwoorden goed/fout. Bijv hoeveel seconde en minuten tellen in verhouding tot goed/foute antwoorden tot je doorgaat ofniet.

Lijkt wel hogere wiskunde, vind het nogal een moeilijk ingewikkeld rekensysteem.

Geen hoge wiskunde. Eerst wordt er gewoon gekeken naar het aantal fouten. Indien er mensen hetzelfde aantal fouten hebben wordt er gekeken wie het langzaamst de test heeft ingevuld. Die gaat eruit. Dus in Tania's geval waren er andere mensen die ook alles fout hadden maar langzamer de test hadden ingevuld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #233 Gepost op: 7-02-2014, 09:56:34 »
Maar dan zou je gewoon de test heeeel snel kunnen invullen. Zonder naar de antwoorden te kijken dus. GEwoon altijd de eerste kiezen. Ben je in een minuut klaar bij wijze van spreke en dan heb je het 'beter' gedaan dan iemand die 30 minuten bezig is en de helft van de antwoorden goed heeft.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #234 Gepost op: 7-02-2014, 12:56:24 »
Weet iemand wanneer de herhaling van aflevering 6 op TV komt?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #235 Gepost op: 7-02-2014, 13:30:19 »
Weet iemand wanneer de herhaling van aflevering 6 op TV komt?

Normaal ergens in het weekend. Ik zie het nu nergens staan, misschien gesneuveld ivm de OS ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #236 Gepost op: 7-02-2014, 13:39:01 »
Je hebt anders altijd nog iets als uitzendinggemist.nl of een HD-download om terug te kijken ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #237 Gepost op: 7-02-2014, 14:37:19 »
Of als de aflevering één dezer dagen met Engelse ondertiteling op Youtube wordt gezet ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #238 Gepost op: 7-02-2014, 14:43:03 »
Maar dan zou je gewoon de test heeeel snel kunnen invullen. Zonder naar de antwoorden te kijken dus. GEwoon altijd de eerste kiezen. Ben je in een minuut klaar bij wijze van spreke en dan heb je het 'beter' gedaan dan iemand die 30 minuten bezig is en de helft van de antwoorden goed heeft.
dat is een bekende methode om bij een multiple choice examen waarvoor je niet hebt geleerd, toch nog enigszins te scoren. Je moet dan wel consequent zijn, en echt alleen maar een a, b, c of d invullen. 

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #239 Gepost op: 7-02-2014, 14:56:02 »
Maar dan zou je gewoon de test heeeel snel kunnen invullen. Zonder naar de antwoorden te kijken dus. GEwoon altijd de eerste kiezen. Ben je in een minuut klaar bij wijze van spreke en dan heb je het 'beter' gedaan dan iemand die 30 minuten bezig is en de helft van de antwoorden goed heeft.

Nee natuurlijk niet. Er wordt eerst gekeken naar wie de minste antwoorden goed heeft. Die valt af. Mocht het zo zijn dat er meerdere kandidaten hetzelfde aantal fouten hebben, dan pas gaan ze kijken wie het langzaamst was met het maken van de test. Die valt af. Dus niet zo slim om maar snel wat te doen natuurlijk