Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 188895 keer)

Offline smurfinnie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #280 Gepost op: 15-03-2015, 10:05:45 »
Denk niet dat de organisatoren die zometeen keihard gaan werken om ons een leuke dag te bezorgen op dit moment behoefte aan jouw gezeur hebben ;)

Niet iedereen komt alleen maar voor de foto's met kandidaten en de fandag wordt niet alleen voor jou georganiseerd. Daarbij heeft Swifty al gezegd dat ze zelf ook graag langer de tijd zouden hebben maar dat dat gewoon niet gaat.

Niks persoonlijk tegen jou maar ik erger me er elk jaar weer aan dat mensen hier alleen maar zeuren. Ik weet zeker dat de mensen van de organisatie heel blij zijn met feedback maar ten eerste doen die mensen het vrijwillig en hoeven ze dit helemaal niet te doen voor ons en ten tweede moet de fandag nog beginnen. Misschien kun je het eerst even afwachten?

Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat ondanks dat de fandag duurder is geworden er minder tijd word gegeven aan de meet en greet.
Voor mezelf maakt het me niet uit.
Maar ik doe dit voor mijn kinderen.
En het is niet om te zeuren het is om tips te geven hoe het eventueel anders kan.
En heb al aangegeven dat ik best mee wil helpen met organiseren.
Heb in t verleden veel feesten georganiseerd.
En het lijkt me dat tips welkom zijn aangezien sommige mensen wel voor de meet en greet komen.
De veiling mag bijvoorbeeld wel altijd uitlopen want dat levert geld op.
En dan wil ik best geld betalen ( niet teveel dwang heb niet veel) voor een foto van de kandidaten met mijn kinderen.
Maar nogmaals...ik wil alleen tips geven die ze mee kunnen nemen voor een evt volgende fandag.
En zet me er graag zelf voor in 😉😁
Want ik hou er niet van om dingen te zeggen langs de zijlijn zonder me er zelf 100 procent voor in te willen zetten.
Maar ik ga Hoe dan ook proberen vandaag een leuke dag te maken voor mijn kinderen.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2015, 10:17:13 door smurfinnie »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #281 Gepost op: 15-03-2015, 10:08:45 »
Denk niet dat de organisatoren die zometeen keihard gaan werken om ons een leuke dag te bezorgen op dit moment behoefte aan jouw gezeur hebben ;)
Ik vind het niet zo aardig van je om het bezwaar van iemand anders 'gezeur' te noemen. En ik denk ook niet dat de organisatoren dat vinden.

Een half uur is ook wel erg kort. Ik weet het: dat wordt voor mij aanschuiven bij Margriet, en hopen dat ik er voor het einde van de meet & greet in ben geslaagd haar met mijn molletje op de foto te zetten. Vorig jaar ben ik ook niet verder gekomen dan Susan.

Natuurlijk is het overweldigend voor de kandidaten om bestormd te worden door zoveel fans, en natuurlijk moeten we blij zijn dat ze überhaupt komen. Maar ik wil graag ondersteuning verlenen aan de opmerking van Vieffan:
Voor dit jaar is er zeker niks meer te veranderen. Voor volgend jaar gaan wij weer ons uiterste best doen om zo ver mogelijk te roeien met onze riemen.
Tell me what your telescope says

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #282 Gepost op: 15-03-2015, 10:40:17 »
Smurfinnie, echt, geloof me, ieder jaar weer proberen wij twee meets en greets in te plannen, maar het gaat gewoon niet. Dat is iets wat wij als organisatie niet kunnen afdwingen. Helaas. We doen daar heel erg ons best voor.
Keep calm and eat chocolates!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #283 Gepost op: 15-03-2015, 10:42:02 »
Mijn tweede fandag, zin in  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #284 Gepost op: 15-03-2015, 10:43:40 »
Mijn tweede fandag, zin in  ::jaja::
Veel plezier ::bravo::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #285 Gepost op: 15-03-2015, 10:44:26 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #286 Gepost op: 15-03-2015, 10:44:37 »
Jongens ik had er graag bij willen zijn maar dat gaat helaas niet lukken....denken jullie een beetje aan de thuisblijvers en posten jullie heel veel foto's, verslagen en filmpjes voor ons, zodat we er toch nog een beetje bij kunnen zijn?? :D

Maak er met zijn allen een mooie dag van en bedenk dat hoe je het ook organiseert je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Achter de schermen is er echt heel veel besproken en het is soms geven en nemen. We zijn daarom erg blij met de kandidaten die vandaag (belangeloos) komen.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline smurfinnie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #287 Gepost op: 15-03-2015, 10:44:52 »
Smurfinnie, echt, geloof me, ieder jaar weer proberen wij twee meets en greets in te plannen, maar het gaat gewoon niet. Dat is iets wat wij als organisatie niet kunnen afdwingen. Helaas. We doen daar heel erg ons best voor.

Op zich snap ik wel dat dat niet altijd gaat.
Maar ze worden ook nog eens elk jaar ingekort.
Was het 2 jaar geleden nog een uur en vorig jaar 45 minuten is het nu een half uur en volgend jaar misschien een kwartier.
En ik weet echt wel dat jullie je best doen en dat waardeer ik ook ten zeerste maar het lijkt me dat er in een paar dingen wel wat te schuiven valt voor een iets langere meet en greet.
Al zal dat nu dit jaar niet meer lukken uiteraard.

Vandaar mijn vraag of het in te plannen is om alle kinderen op t podium met de kandidaten  te krijgen en een enorme groepsfoto te maken.
Zijn alle kinderen blij 😉
En geloof me...Wij als ouders ook... als we naar huis rijden 😂

Offline ananas63

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #288 Gepost op: 15-03-2015, 10:47:55 »
Onderweg vanuit Den Helder. Eerst nog even op Amersfoort centraal een Starbucks drinken. Tot zo iedereen

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #289 Gepost op: 15-03-2015, 10:49:38 »
We kunnen ook debatgroepjes gaan organiseren ;) Meet & Greet en dan tegelijk de debatgroepjes in een aparte ruimte. Het komt allemaal goed molfans. Het is altijd leuk zelfs met koud weer! Warm aankleden is mijn tip.Tot later iedereen! ::bravo::

Offline smurfinnie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #290 Gepost op: 15-03-2015, 10:53:17 »
Ik wens vandaag iedereen een topdag toe.
Dat iedereen maar krijgt wat ie wilt en dat de veiling maar weer genoeg opleverde voor het goede doel.
Tot straks.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #291 Gepost op: 15-03-2015, 10:56:47 »
Als we gewoon allemaal afspreken 'groet-foto-weg' dan moet het vast allemaal wel vlot gaan  ::ok::

Offline Fay68

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #292 Gepost op: 15-03-2015, 11:25:53 »
Thanks voor de bustips, tot straks  ::zwaai::

Offline ananas63

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #293 Gepost op: 15-03-2015, 11:46:54 »
Tot hoelaat kun je naar binnen???

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #294 Gepost op: 15-03-2015, 13:08:06 »
Ik ben een beetje laat maar heel veel plezier iedereen! ;D Het wordt vast een topdag.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #295 Gepost op: 15-03-2015, 13:17:51 »
Tot hoelaat kun je naar binnen???
deur blijft open
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #296 Gepost op: 15-03-2015, 13:56:28 »
't Is al bezig, maar iedereen veel plezier gewenst! Zal weer een topdag worden voor alle aanwezige molloten.

Ik las het net het supernieuws ... ::hyper::
Martine is erbij! ::zon:: ;D ::boogie:: Alleen daarvoor zou ik al naar daar willen. Chris helaas niet, jammer voor velen maar privé gaat voor natuurlijk. Hij zal er zelf ook wel van balen dat hij niet kan. Maar de finalisten zijn allemaal daar! Is al eens anders geweest. En buiten Chris, al mijn favorieten.

Ik kijk uit naar het vragenvuur. Heb een aantal vragen ingediend o.a. voor Martine (hoe kon je het raden :P) maar ook voor alle anderen, hoop wel dat er eerst voorrang wordt gegeven aan vragen van mensen die wel aanwezig zijn. Misschien is dat een goeie tip voor volgend jaar, in het topic van het vragenvuur erbij vermelden of je er zelf bij zult zijn of niet. Lijkt me voor de aanwezigen leuker om hun vragen eerst te beantwoorden en als er dan nog tijd over is, een paar vragen van de afwezigen. Iedereen tevreden! ::tandpastasmiley::

Maar goed, amuseer jullie daar! Ik ga denk ik wat vodcastjes kijken om de tijd te doden, was ik immers nog niet aan toegekomen. Perfecte manier om zelf wat in de sfeer te blijven. ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #297 Gepost op: 15-03-2015, 13:59:12 »
Ik zie al allerlei leuke foto's voorbij komen!

Offline smurfinnie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #298 Gepost op: 15-03-2015, 15:35:40 »
Bij deze hartstikke bedankt dat jullie mijn wens hebben ingewilligd nog van alle kinderen op het podium met de kandidaten.
Mijn kinderen waren daar superblij mee.
Dat doet mij als moeder enorm plezier.
Zo ongelooflijk bedankt.
Voor de rest waren de rijen beter en minder rommelig wat heel fijn was.
Mijn dank is groot en complimenten aan de organisatie.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #299 Gepost op: 15-03-2015, 17:07:23 »
Ik zie al allerlei leuke foto's voorbij komen!

Waar? ;D