Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 113168 keer)

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #340 Gepost op: 7-02-2008, 23:29:56 »
Iemand verstaan of begrepen wat Joris bedoelde toen hij vroeg of Edo zijn pet wilde geven? Kon het heel slecht verstaan wat hij als tweede zei.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #341 Gepost op: 7-02-2008, 23:55:50 »
OOooooh nee, mijn mol is eruit.  :o Had het echt niet verwacht, was er potverdorie zeker van dat hij het is. Misschien hebben ze bij de Avro gewoon een foutje gemaakt; per ongeluk de mol eruit geknikkerd. Wedden, volgende week komt ie gewoon lekker terug en dan zegt iederee: hij kan de mol niet meer zijn, want de mol verlaat nooit het spel. Ik voorspel het je: hij is de mol en hij komt terug.  ::trots::

Jaja, ik weet het: tunnelvisie.  ::jaja:: En aan die tunnel komt geen eind. Maar wie is nou de mol? Iemand suggesties? Want ik ben zoals je dat noemt een 'zwevende kiezer'...  :\'(

Iemand verstaan of begrepen wat Joris bedoelde toen hij vroeg of Edo zijn pet wilde geven? Kon het heel slecht verstaan wat hij als tweede zei.

Als tweede zei hij iets van: ik zet hem thuis wel op. Weet ook niet wat ie bedoelde, misschien een soort rouwpet, als aandenken, aan Edo...?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #342 Gepost op: 8-02-2008, 00:18:40 »
OOooooh nee, mijn mol is eruit.  :o Had het echt niet verwacht, was er potverdorie zeker van dat hij het is. Misschien hebben ze bij de Avro gewoon een foutje gemaakt; per ongeluk de mol eruit geknikkerd. Wedden, volgende week komt ie gewoon lekker terug en dan zegt iederee: hij kan de mol niet meer zijn, want de mol verlaat nooit het spel. Ik voorspel het je: hij is de mol en hij komt terug.  ::trots::
 

Yep, en dan krijgt hij dezelfde aflevering weer een rood scherm om er definitief uit te vliegen. Dan heeft hij 3 rode schermen op rij

 >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #343 Gepost op: 8-02-2008, 00:26:35 »
Dunya! ::jaja:: of nee, doe eigenlijk maar niet, minder concurrentie in de pool ;D

Ik EET hem thuis wel op ;)

Nou, wie Dunya verdenkt, wint natuurlijk nooit de pool  :D
(Oh, eten, ja das wel logischer)
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #344 Gepost op: 8-02-2008, 01:10:00 »
Jaja, ik weet het: tunnelvisie.  ::jaja:: En aan die tunnel komt geen eind.
Even verderop kan je via een service tunnel direct in de Dennis tunnel komen. En er is nog plek zat.
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #345 Gepost op: 8-02-2008, 01:17:36 »
waar kan ik die service tunnel vinden? weet alleen niet of ik wel naar die Dennis tunnel moet...  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #346 Gepost op: 8-02-2008, 01:32:38 »
ik denk dat je een beetje krom redeneert !
ik ga er vanuit dat joris de vorige test volledig op zichzelf heeft ingevuld, zodat hij zeker zou zijn dat hij een rood scherm zou krijgen.
hij had veel meer risico gelopen als hij op zn molverdachte had gestemd. stel dat hij een groen scherm kreeg, dan zat hij dus heel heeeel erg met een probleem ( ik den kdat de rest van zn medekandidaten dan niet heel blij met hem waren )
anyway ... we weten niet wat hij de vorige week gedaan heeft, en waar het nu aan gelegen heeft.
 

anyway ... ik ben heeeeeel blij  at joris eruit is !:D :D

Ik deel je mening dat Joris de test op zichzelf heeft ingevuld. Het risico zou te groot zijn als hij op 1 van zijn eventuele 2 molverdachten zou hebben gestemd. Een groen scherm zou hem echt niet populair hebben gemaakt bij de rest. Fanatisme okee, maar het blijft een spel en als je het spel goed speelt zit je zomaar 3 weken met anderen in Mexico. Lijkt mij dat je daar ook een beetje van wilt genieten!

Vreemd trouwens dat Joris nu opeens de eerlijke kandidaat speelt. Had hij misschien door dat niemand hem (meer) verdacht? En dat die zogenaamde molakties geen nut meer hebben?

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #347 Gepost op: 8-02-2008, 08:24:28 »
ai... na weken Joris verdacht te hebben was ik vorige week geswitcht naar Dennis, om deze week toch heel erg overtuigd terug te komen bij Joris... Gaat ie eruit! Aaargh! Daar gaat mn pool positie! Van 6 naar 140.

Nu is Dennis wel het meest verdacht, maar een hele duidelijk mol is het ook weer niet, toch? En Edo? Ook niet. En Patrick? OOK NIET? AAARGH!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hello Goodbye Joris!
« Reactie #348 Gepost op: 8-02-2008, 11:52:58 »
Ik had Joris wel in de finale verwacht en heb dus ook heel veel punten aftrek gekregen in de pool.. ::zwaai::
Helaas hebben we niet mogen zien op wie hij stemde...misschien wel op Dunya want vorige week zat hij op Edo en Dunya en misschien heeft hij toen de test op Edo gemaakt (of andersom). In elk geval zat hij niet op Patrick denk ik... ::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #349 Gepost op: 8-02-2008, 12:02:32 »
Kan dat hij toch wel op Patrick zat na de Taxi-opdracht.
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #350 Gepost op: 8-02-2008, 23:36:26 »
Hij was geweldig in de laatste aflevering. Vond hem voordien toch ook niet een van de leuksten. Maar hij leek echt op te leven bij die eerste opdracht waarbij ie mensen in het Spaans aansprak (en verbluffend goed ook, I might add).

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #351 Gepost op: 9-02-2008, 00:04:03 »
Hij was geweldig in de laatste aflevering. Vond hem voordien toch ook niet een van de leuksten. Maar hij leek echt op te leven bij die eerste opdracht waarbij ie mensen in het Spaans aansprak (en verbluffend goed ook, I might add).

Si, es verdad! ;) Ik vond Joris samen met Edo de gangmaker van deze reeks. Zijn tactiek was best eerbaar, maar hij ging af en toe een tikje te ver waardoor hij voor zijn medekandidaten al snel geen molverdachte meer was. Dit heeft hem dan ook de das om gedaan. Wie als kandidaat op een geloofwaardige manier de Mol wil uithangen moet op een heel slappe koord kunnen dansen - op emotioneel/psychologisch vlak - en vooral uitermate gewiekst zijn. De mooiste voorbeelden hiervan uit het verleden vind ik nog steeds Marianne (VL2) en Lottie (NL5). Niet toevallig twee dames. ;D Vrouwen hebben doorgaans immers een grotere emotionele intelligentie dan mannen. Al bij al vond ik Joris een toffe vent en had ik hem graag in de finale gehad.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #352 Gepost op: 9-02-2008, 01:50:47 »
Al bij al vond ik Joris een toffe vent en had ik hem graag in de finale gehad.

Ik ook, want dat was beter voor m'n pool geweest (verliezend finalist)   ::rofl::

Maar zonder gekheid, ik vond Joris wel leuk in deze reeks. Hoopte alleen dat ie niet de mol was, want als mol had ik hem niet leuk gevonden. Net zoiets als Nadja vorig jaar. Als kandidaat begrijpelijke tactiek, als mol  ::niet-ok::
En in deze voor Joris laatste aflevering was ie helemaal top   ::ok::  :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #353 Gepost op: 9-02-2008, 07:57:11 »
Ik heb genoten van Joris deze reeks...hij was een leuke kandidaat en ik had hem er graag bijgehouden tot aan het einde. Hij was mijn molkandidaat, winnaar en verliezer ;D
Maar gelukkig kunnen we hem blijven bewonderen in zijn mooie programma Hello Goodbye ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #354 Gepost op: 9-02-2008, 11:49:15 »
Ik sluit me volledig aan; heb ook erg van hem genoten. De laatste aflevering was natuurlijk geweldig (je zag Joris gewoon helemaal in zijn element zijn, tijdens die bootopdracht) maar ook in eerdere afleveringen vond ik hem zeer plezant, soms zo enorm koppig, eigenwijs, een absolute meerwaarde voor het programma  ::ok::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #355 Gepost op: 9-02-2008, 13:39:07 »
Neh.... ik vond 'm iets té "net doen of ik de mol bent". Blij dat-ie weg is. En dat bedoel ik dan niet persoonlijk, maar wel de manier waarop hij het spel speelde.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #356 Gepost op: 9-02-2008, 14:07:09 »
Jammer, ik vond het wel grappig die molacties en dat vreemde gedrag  ::ok::
Als ie nou de mol was dan had ut minder leuk geweest zoals de meesten al zeggen, maar na het beluisteren van het interview op schiffers weten we wel beter  :D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #357 Gepost op: 10-02-2008, 12:58:02 »
Jammer dat die mooie theorie dat hij de jagers instructies geeft niet doorgaat...  :(

stepany

  • Gast
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #358 Gepost op: 10-02-2008, 13:02:49 »
Ik sluit me volledig aan; heb ook erg van hem genoten. De laatste aflevering was natuurlijk geweldig (je zag Joris gewoon helemaal in zijn element zijn, tijdens die bootopdracht) maar ook in eerdere afleveringen vond ik hem zeer plezant, soms zo enorm koppig, eigenwijs, een absolute meerwaarde voor het programma  ::ok::

Helemaal mee eens  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #359 Gepost op: 10-02-2008, 13:28:10 »
oh ja en zie dat de mol nooooiiitt een rood scherm krijgt, whahahaha :D ;)