Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 635952 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2011, 14:57:44 »
Ja 20 Maart lijkt mij ook de beste datum hopelijk. ::tandpastasmiley::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #101 Gepost op: 31-01-2011, 15:11:28 »
Mij maakt het niks uit wanneer het is.. Alles wat erop die dag komt te staan verplaats ik gewoon :P tenzij het HEEL belangrijk of 1malig kan..

Hoop dat iig op de dag die gekozen wordt veel kandidaten kunnen komen  :)

MAAR elke x als ik dit topic weer omhoog zie denk k dat er nieuws is  :D .. Maar helaas..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #102 Gepost op: 31-01-2011, 15:28:49 »
Er is toch niets gezegd over de inhoud van de extra aflevering? Wie weet is het een samenvatting na aflevering vijf of zo. :-X

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #103 Gepost op: 31-01-2011, 15:32:08 »
Over de inhoud is ook niets gezegd. Wat die inhoud ook is: 10 plus 1 blijft een aantal van 11 afleveringen.

Ik zou het gewoon heel raar vinden (en vanuit de AVRO geredeneerd, ook wat de kijkcijfers betreft), wanneer de fandag gehouden wordt, nog voor de terugblik-aflevering is uitgezonden.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2011, 18:41:06 door Bodejos »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #104 Gepost op: 31-01-2011, 18:35:43 »
en wat zou dat met de kijkcijfers doen dan ?
Als de mol in aflevering 10 bekend wordt, dan de fandag en dan een terugblik ? Dan heeft een fandag toch geen invloed op de kijkcijfers? Of snap ik iets niet?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #105 Gepost op: 31-01-2011, 18:39:30 »
Nee, het gaat niet om de mensen die naar de fandag komen. Die kijken sowieso ook naar de ontknoping.

Het gaat erom dat er, wanneer de mol in de finale bekend gemaakt wordt, er een kijkcijferdip kan komen, omdat er ook mensen zijn die uitsluitend willen weten wie de mol is, en daarna afhaken.

Om die laatste reden is die follow up, of ''wordt vervolgd'' juist bedacht, zodat de kijker tot het allerlaatste moment wordt vastgehouden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #106 Gepost op: 31-01-2011, 18:54:22 »
aah oké dacht al dat je dat bedoelde ;)



edit: sorry tommie nog geen nieuws ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #107 Gepost op: 31-01-2011, 19:07:14 »
Het gaat erom dat er, wanneer de mol in de finale bekend gemaakt wordt, er een kijkcijferdip kan komen, omdat er ook mensen zijn die uitsluitend willen weten wie de mol is, en daarna afhaken.

Om die laatste reden is die follow up, of ''wordt vervolgd'' juist bedacht, zodat de kijker tot het allerlaatste moment wordt vastgehouden.

Zag je ook terug in Seizoen 5 met Yvon.. Was daarna ook een dip qua kijkers..

edit: sorry tommie nog geen nieuws ;D

Jammer..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #108 Gepost op: 1-02-2011, 13:57:54 »
Ik hoop dat de MFD niet op zaterdag 19 maart is! Die dag heb ik het vrijgezellenfeest van mijn broer, en dan ga ik uiteraard daarheen en niet naar de MFD.

Nee, zondag 20 maart lijkt me een prima dag voor de MFD, Andreas.  :)

Ik hoop tegen het einde van de week meer nieuws te hebben ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #109 Gepost op: 1-02-2011, 19:29:25 »
Ik hoop tegen het einde van de week meer nieuws te hebben ;)

Spannend! ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #110 Gepost op: 1-02-2011, 19:31:47 »
Ik hoop tegen het einde van de week meer nieuws te hebben ;)

Zou heel fijn zijn!! Dan kan ik zaterdag vrij vragen, wnat dan ben ik nog niet ingeroosterd :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #111 Gepost op: 1-02-2011, 20:33:16 »
Ik ben van de partij op de fandag:D (zoals jullie wel in de molquiz topic kunnen lezen) ben weekwinnaar geworden van de quiz:D net zoals tommie:P dus ik ben er dit jaar voor het eerst, hoop dat het leuk wordt!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #112 Gepost op: 1-02-2011, 20:34:07 »
Ik ben van de partij op de fandag:D (zoals jullie wel in de molquiz topic kunnen lezen) ben weekwinnaar geworden van de quiz:D net zoals tommie:P dus ik ben er dit jaar voor het eerst, hoop dat het leuk wordt!

Of t leuk wordt hoef je niet op te hopen of eraan te twijfelen.. Dat kun je zeker weten ;) Neem maar van mij aan :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #113 Gepost op: 1-02-2011, 20:36:29 »
Of t leuk wordt hoef je niet op te hopen of eraan te twijfelen.. Dat kun je zeker weten ;) Neem maar van mij aan :P

haha oke dat is mooi:D maar zoals ik hier al las, zijn de kandidaten erook?:O dan kan ik pepijn en jan in het echt zien:P dat lijkt me echt cool:)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2011, 20:41:27 »
haha oke dat is mooi:D maar zoals ik hier al las, zijn de kandidaten erook?:O dan kan ik pepijn en jan in het echt zien:P dat lijkt me echt cool:)

Ja, de meeste.. Meestal niet allemaal, maar zo veel mogelijk..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #115 Gepost op: 1-02-2011, 20:43:50 »
Vorig jaar waren Tim, Manuel, Arjen, Frits, Sanne & Kim aanwezig + Pieter Jan, Jan Peter Pellemans, Anemoon Utens & Anton Jongstra. Barbara zou eerst ook komen, maar haalde het niet meer helaas.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #116 Gepost op: 1-02-2011, 20:54:10 »
Wat doet die anemoon trouwens? Zag haar laatst ook al voorbij komen in een topic.

Ik ga denk ik weer niet. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2011, 20:59:46 »
Wat doet die anemoon trouwens? Zag haar laatst ook al voorbij komen in een topic.

Ik ga denk ik weer niet. ;D

Anemoon was iemand van de redactie, maar was vorig jaar voor het laatst.. Die had ook dat molhandschrift dat dit jaar vervangen is door een "standaard" handschrift.

Ik ga denk ik weer niet. ;D

je weet niet wat je mist.. Tis erg leuk om de kandidaten in het echt te zien, en de verschillende veilingitems voorbij te zien komen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2011, 21:01:49 »
Tja. Het lijkt me wel leuk maar met wie zou ik moeten gaan? Misschien kan ik met mn moeder dus ik zal even kijken. Maar bijvoorbeeld de veiling ga ik echt niet op bieden. ;D Maarja misschien kom ik een keer.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2011, 21:11:33 »
Tja. Het lijkt me wel leuk maar met wie zou ik moeten gaan? Misschien kan ik met mn moeder dus ik zal even kijken. Maar bijvoorbeeld de veiling ga ik echt niet op bieden. ;D Maarja misschien kom ik een keer.

Ik kom ook al jaren alleen, eerst in het begin was dat wel spannend maar ging ik iig met veel mensen op de foto, later ben ik gewoon eens bij een clubje mensen zoals Lautjuh, DC, Heinz enzo gaan staan en sindsdien is het altijd hartstikke gezellig!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!