Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 635903 keer)

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #160 Gepost op: 2-02-2011, 13:49:32 »
correctie: de meesten van ons zijn niet eng.
Geiten zijn inderdaad geen enge beesten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #161 Gepost op: 2-02-2011, 15:18:00 »
De fandagen zijn altijd heel gezellig, dat is echt een aanrader! En je komt inderdaad altijd wel mensen tegen van het forum. Ik ben nu 3 keer geweest, en het was echt super. Vorig jaar was ik helaas afwezig door ziekte. En ik ken/herken veel forummers, maar ik denk niet dat zij mij kennen/herkennen :P.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #162 Gepost op: 2-02-2011, 15:55:22 »
En ik ken/herken veel forummers, maar ik denk niet dat zij mij kennen/herkennen :P.

 ::rofl:: ::rofl::
Je heb al een tijd je one-moment met Vivienne als Avatar..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline martijn24

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #163 Gepost op: 2-02-2011, 17:03:32 »
Gaan er nog meer jonge forummers? Zo rond de 15 zoals ik? Jullie zijn namelijk allemaal een stukje ouder. ;D

ik ben ook 15:P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2011, 17:11:25 »
correctie: de meesten van ons zijn niet eng.

::spook::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2011, 17:32:24 »
::spook::
Komt Koekoe ook  :o

Die is wel eng  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2011, 19:51:54 »
No, dit jaar gaan we met de bus, sowieso! Vorig jaar hebben we een halve marathon afgelegd voor we er waren. Als je niemand kent raad ik je aan je gewoon aan te sluiten bij deze karavaan, dan ken je snel genoeg mensen.

Bus?? Als je vanuit het Centraal Station oversteekt en dan NIET links zoals vorig jaar, maar gewoon rechts aanhoud dan kom je int centrum...loop je door....en dan kom je op de weg waar ook het gebouw aan zit waar de Fandag is. 10 min lopen! Hoe ik dat weet? Ben na de fandag vorig jaar nl zo terug gelopen...weliswaar van het AKN naar het station en niet andersom maar goed...lopen is goed te doen mist je de goede keuze maakt int begin ;) Gewoon gezellig lopen met ons allen....leuker dan met z'n allen roerloos in een bus waar je nog vor moet dokken ook....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #167 Gepost op: 2-02-2011, 19:53:56 »
Bus?? Als je vanuit het Centraal Station oversteekt en dan NIET links zoals vorig jaar, maar gewoon rechts aanhoud dan kom je int centrum...loop je door....en dan kom je op de weg waar ook het gebouw aan zit waar de Fandag is. 10 min lopen! Hoe ik dat weet? Ben na de fandag vorig jaar nl zo terug gelopen...weliswaar van het AKN naar het station en niet andersom maar goed...lopen is goed te doen mist je de goede keuze maakt int begin ;) Gewoon gezellig lopen met ons allen....leuker dan met z'n allen roerloos in een bus waar je nog vor moet dokken ook....

Is t dit jaar wel in t AKN gebouw eigenlijk... De AVRO is toch verhuisd, of heb ik spoken gezien?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #168 Gepost op: 2-02-2011, 19:54:13 »
Bus?? Als je vanuit het Centraal Station oversteekt en dan NIET links zoals vorig jaar, maar gewoon rechts aanhoud dan kom je int centrum...loop je door....en dan kom je op de weg waar ook het gebouw aan zit waar de Fandag is. 10 min lopen! Hoe ik dat weet? Ben na de fandag vorig jaar nl zo terug gelopen...weliswaar van het AKN naar het station en niet andersom maar goed...lopen is goed te doen mist je de goede keuze maakt int begin ;) Gewoon gezellig lopen met ons allen....leuker dan met z'n allen roerloos in een bus waar je nog vor moet dokken ook....
::rofl:: Roerloos nog wel!  ::rofl::

Ja ik wil best meelopen, hoor. Als jij een kaart meeneemt.
Tell me what your telescope says

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #169 Gepost op: 2-02-2011, 19:54:36 »
Bus?? Als je vanuit het Centraal Station oversteekt en dan NIET links zoals vorig jaar, maar gewoon rechts aanhoud dan kom je int centrum...loop je door....en dan kom je op de weg waar ook het gebouw aan zit waar de Fandag is. 10 min lopen! Hoe ik dat weet? Ben na de fandag vorig jaar nl zo terug gelopen...weliswaar van het AKN naar het station en niet andersom maar goed...lopen is goed te doen mist je de goede keuze maakt int begin ;) Gewoon gezellig lopen met ons allen....leuker dan met z'n allen roerloos in een bus waar je nog vor moet dokken ook....

Moest je vorig jaar betalen voor de bus? Dat was het jaar daarvoor toch niet zo? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #170 Gepost op: 2-02-2011, 19:56:00 »
Moest je vorig jaar betalen voor de bus? Dat was het jaar daarvoor toch niet zo? ???

Vorig jaar was er niet eens een bus... (vast wel een gewone, maar geen speciale molbus iig.. DIe was er alleen 2 jaar geleden en die was idd gratis.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #171 Gepost op: 2-02-2011, 19:58:56 »
Okee, dat is wel jammer. Ik was er vorig jaar dus niet, maar het jaar daarvoor was het met die bus prima geregeld. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #172 Gepost op: 2-02-2011, 20:01:03 »
ik neem wel een kaart mee....lopen is leuker en goedkoper....Ik wil ook graag weer een Mol bus maar ze zullen vast een goeie reden hebben om um niet meer in te zetten.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #173 Gepost op: 2-02-2011, 20:01:10 »
Okee, dat is wel jammer. Ik was er vorig jaar dus niet, maar het jaar daarvoor was het met die bus prima geregeld. ::ok::

Ik heb liever geen bus en dan de organisatie op de fandag van vorig jaar... Want die was zoo veel beter dan 2 jaar geleden! Daar lever ik graag het gebakje en de bus voor in.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #174 Gepost op: 2-02-2011, 20:02:21 »
ik neem wel een kaart mee....lopen is leuker en goedkoper....Ik wil ook graag weer een Mol bus maar ze zullen vast een goeie reden hebben om um niet meer in te zetten.
::jaja:: Hilversum is een bouwput ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #175 Gepost op: 2-02-2011, 20:04:08 »
::jaja:: Hilversum is een bouwput ::)

Goede reden XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #176 Gepost op: 2-02-2011, 20:06:45 »
ik neem wel een kaart mee....lopen is leuker en goedkoper....Ik wil ook graag weer een Mol bus maar ze zullen vast een goeie reden hebben om um niet meer in te zetten.

Leuker okee, maar als er een gratis bus rijdt, is lopen niet goedkoper.  :P

Ik heb liever geen bus en dan de organisatie op de fandag van vorig jaar... Want die was zoo veel beter dan 2 jaar geleden! Daar lever ik graag het gebakje en de bus voor in.
Is er ook geen gebakje meer?! Dan kom ik ZEKER niet!

( ;))
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #177 Gepost op: 2-02-2011, 20:33:34 »
Is er ook geen gebakje meer?! Dan kom ik ZEKER niet!

( ;))

::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #178 Gepost op: 2-02-2011, 20:38:38 »
Leuker okee, maar als er een gratis bus rijdt, is lopen niet goedkoper.  :P
Is er ook geen gebakje meer?! Dan kom ik ZEKER niet!

( ;))
::rofl::
Ik en Elise moeten dan maar weer koekjes maken :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #179 Gepost op: 2-02-2011, 20:40:36 »
::rofl::
Ik en Elise moeten dan maar weer koekjes maken :P


Jaaaj! Je bent een koekiemolster of je bent t niet hea :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!