Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192543 keer)

Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #420 Gepost op: 9-06-2003, 22:45:24 »
Ministery of Truth, ik bedoelde te refereren (sorry als het niet duidelijk was) aan het boek ' 1984' , van George Orwell (prachtige film ook trouwens ooit gezien?)..dit n.a.v. je analogie met totalitaire regimes - niet meer weten wat de waarheid is en wat niet, censuur en manipulaties.


Oeps, natuurlijk (ken je klassiekers...) Zitten inderdaad wel aardige analogieen in.

Nog een leuke anekdote. Op de boot hebben we als kandidaten een spelletje hints gespeeld. We waren er aardig goed in. Op een gegegeven moment moest Ron (meen ik) een tv-programma uitbeelden. Na vele minuten kwamen we er niet uit. Het werd steeds hilarischer omdat Ron toch heel erg zijn best deed. Uiteindelijk werd het niet geraden. En het programma was: Big brother... (toen dit werd verteld moesten we wel heel erg lachen, gezien het feit dat we al dagen lang in een alternatieve big brother serie zaten)









Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #421 Gepost op: 9-06-2003, 22:55:11 »
Oeps, natuurlijk (ken je klassiekers...) Zitten inderdaad wel aardige analogieen in.

Nog een leuke anekdote. Op de boot hebben we als kandidaten een spelletje hints gespeeld. We waren er aardig goed in. Op een gegegeven moment moest Ron (meen ik) een tv-programma uitbeelden. Na vele minuten kwamen we er niet uit. Het werd steeds hilarischer omdat Ron toch heel erg zijn best deed. Uiteindelijk werd het niet geraden. En het programma was: Big brother... (toen dit werd verteld moesten we wel heel erg lachen, gezien het feit dat we al dagen lang in een alternatieve big brother serie zaten)

;-) Talk about Irony.. 8)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #422 Gepost op: 9-06-2003, 23:04:13 »
He Julien,
Je maakt dit topic wel steeds interessanter zeg! Dat stukje deed me inderdaad ook aan 1984 denken, geweldig boek! Hebben jullie nou ook het idee dat je Angela en de crew niet kan vertrouwen?







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #423 Gepost op: 10-06-2003, 09:47:00 »
Dat was het zakgeld van de groep. Ferdi hield dat bij zich en gaf het door aan Ron.
Dank je wel!








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #424 Gepost op: 10-06-2003, 09:50:02 »
René,

Jullie worden als volstrekt onbekenden met elkaar gedropt op een vantevoren niet bekend gemaakte plek, en zijn daar op elkaar aangewezen. Dan zul je met elkaar op moeten trekken, of je wil of niet. ;D

Ik heb zelf in Amersfoort gezien hoe vriendschappelijk jullie met elkaar omgingen, en ook met de fans. Maar was het een kwestie van nu de knop omdraaien, Elise heeft zich ook alleen maar aan haar opdracht proberen te houden (hetgeen ze in mijn ogen perfect gedaan heeft), of hou je nog altijd enige twijfel bij wat ze doet, als jullie elkaar nog eens zouden tegenkomen?

Al weet je eigenlijk dat dat laatste natuurlijk niet nodig is. ::)



Als je mee doet aan dit programma, weet je dat je in een groep mensen terecht komt, welke je niet kunt vertrouwen. Je bent constant bezig met het spel. Een echte vriendschappelijke band kan je en wil je dan niet opbouwen, want je weet maar nooit...
Toch heb je voor bepaalde personen een voorkeur en weet je voor jezelf of je daar, na de serie, contact mee blijft houden.

Natuurlijk heb ik, na de serie, geen argwaan meer tegenover Elise. Ik ga ervan uit dat zij het spelletje niet meer speelt en dat wij normaal contact met elkaar kunnen hebben.








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #425 Gepost op: 10-06-2003, 10:07:08 »

@ Rene -had nog een paar vraagjes voor je:

(hoe druk je ook bent, je hebt vast tijd om even kort te antwoorden toch?(als we je heel lief aankijken  ::)

1. Waarom vond je Astrid zo verdacht? (Ik verdacht haar ook hoor eerder, voordat Ron mijn hoofdverdachte werd ;-) Maar als kijker krijg je natuurlijk andere- informatie dan als kandidaat die fulltime met de andere kandidaten optrekt?)

2. Hoe wist je bij welke monitor te gaan kijken in het partnerspel?
Ok je verdacht Elise maar hoe wist je, dat ze het daar had laten hangen? Het was de monitor van Chandrika geloof ik toch,.. omdat die het verst was, helemaal bovenin?)

3. Verbaasde het je niet dat Elise zo`n toch wel erg duidelijke Mollenstreek uithaalde  ???(duidelijk omdat voor alle kandidaten helder werd dat zij het deed,.. ze zegt het zelfs met nadruk in de auto,
overigens..en  ieder stond er met zijn neus bovenop?!)

4. Voor Rene en Julien:

Ik weet niet of het al eerder is gevraagd\ beantwoord, maar hebben
jullie nou nog uitgevonden hoe dat zat met die allereerste opdracht,
wie nou had afgesproken op wie te wachten? Of was het gewoon een miscommunicatie? Wel mooi dat door het geroep van de groep naar Ron opdracht toch nog lukte he..?!;-)

En Julien, je kan echt zien dat je plezier in analyseren,schrijven en redevoeren hebt @:) Vind het altijd erg leuk je stukken te lezen hier :) Al denk ik persoonlijk niet over een aanmelding - het lijkt me vreselijk om die camera`s om je heen te hebben,die al je bewegingen volgen..
Daarna ook nog op tv komen, om door iedereen te worden ontleed ..brrr @:)

Gelukkig zijn er mensen die er anders over denken anders kon ik geen molletje meer aanschouwen ;)

Overigens heb je het grappige momenten topic al gelezen, Rene? Er staan er heel wat van je tussen @:)

Thanx in advance voor jullie antwoorden  :-*
Rouge

Astrid was voor mij verdachte nummer 1, want zij reageerde op een manier alsof ik haar had betrapt en dat gaf voor mij het gevoel dat zij de mol moest zijn. Bij haar was het een gevoelskwestie en kon ik geen concrete aanwijzingen vinden. Dit waren allemaal gebeurtenissen, welke zich buiten de camera afspeelde.

De monitoren waren genummerd. Vandaar dat wij de volgorde van het telefoonnummer wisten. Als je goed naar deze opdracht kijkt, zie je de nummers op de monitoren staan. En dat ik wist bij welke monitor de autosleutel was... tja, ik had een sleutel bij een monitor zien hangen, maar het drong niet tot mij door dat het de sleutel van de Jeep was. Later toen wij de sleutel zochten, kwam het opeens bij mij op dat de sleutel langs een monitor hing.

Voor mij was het al duidelijk dat Elise de mol moest zijn. De eventuele mollestreken die zij uithaalde, waren voor mij een bevestiging van mijn vermoeden. Het is wel een gevaar dat je niet meer objectief blijft en dingen gaat zien, welke je al zou vermoeden. Gelukkig had ik het bij het goede eind en kon ik Elise op de huid zitten, zoals George het mij in de taxi had verteld....

Omdat Louie en ik aan het eind liepen met de mand en wij het waarschijnlijk niet zouden halen, hadden wij met Ron afgesproken dat de groep veder zou lopen en hij af en toe even op ons zou wachten om aan te geven waar wij naar toe moesten lopen. Dit had hij dus niet gedaan en daarom kwamen wij op de splitsing in de problemen. Achteraf hadden wij toch de goede weg gehad en is de opdracht gelukt.








Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #426 Gepost op: 10-06-2003, 10:10:59 »
Goedemorgen diepgravers,

Ik krijg de indruk dat jullie niet meer met een strandschepje aan het graven zijn maar inmiddels groot materieel van Koop Tjuchem hanteren. Overigens die hebben ook weer materieel genoeg om die diepe duistere gaten weer te dichten. Ik ben de laatste dagen niet in staat geweest alles te lezen, laat staan vragen te beantwoorden. Nu heb ik wel weer even tijd. Hier gaan we weer!

De antwoorden worden wel wat korter en misschien ook iets straffer, maar dat kan de pret niet drukken toch?

Groeten,

Ferdi    

ik hoop dat een van jullie (julien, rene, ron, Ferdi) hier antwoord op willen geven....
ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat je alles voor je kan houden.
je maakt zoveel mee. dat wil je toch rondvertellen?
 

Ja, ik heb dat ook wel gedaan hoor. Mijn omgeving had een gewillig oor. Ruimte genoeg om mijn avontuur van haver tot gort door te nemen.

Vraagje voor de kandidaat die het eerst antwoord:
Ik vroeg me af hoe nou eigenlijk de selectierondes precies in zijn werk gaan. Ik neem aan dat je eerst een brief schrijft met je motivatie en dat je dan wel/niet wordt uitgenodigd en dan? Hoe gaan zo'n 'screentest' in zijn werk? Wat moet je doen, wat vragen ze?

Deze vraag is uitgebreid doorgenomen door Julien, ik kan er weinig meer aan toevoegen. Ik heb me proberen te verplaatsen in alle andere aanmelders, wat ze voor motivatie zouden opgeven. Daarnaast heb ik alle valkuilen doorgenomen van selectiecriteria. De combinatie van deze punten gaven mij een goed overzicht wat wel te schrijven en wat beslist niet. Mijn uitgangspositie was het managementperspectief (een beetje verstand van), wat gebeurt er in groepen die geen formele hiërarchie kennen, niet op elkaar zijn ingespeeld en toch tot een gezamenlijk doel moeten komen. Enige technische termen, een handjevol metaforen en benadrukt dat mijn drang naar autonomie veelal groter is dan de ‘drive’ naar ‘gezelligheid’.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #427 Gepost op: 10-06-2003, 10:11:24 »
Vraagje voor alle kandidaten:
Hoe reageerden jullie partners toen bleek dat jullie uitverkoren waren om mee te doen met WIDM?

Ongeloof.

maar.....blijven jullie het na al die tijd nog steeds leuk vinden om zoveel over de mol te praten of wil je ook wel een keer weer gewoon verder met alles....op de 'normale' manier??

Normaal, hmmmm, is niet echt de rode draad in mijn leven.


Was t niet verschrikkelijk moeilijk om al die maanden je mond dicht te moeten houden? Ik neem aan dat veel mensen weten dat je aan dit programma mee deed...
buiten de laatste 3 wisten jullie ook niet hoe t precies afliep... maar wel tot hoe lang je er zelf in zat... lijkt me zo moeilijk om niks te zeggen dan... mn voor chandrika en ron.. ik denk dat t voor elise als mol ook nog wel anders is omdat die ook anders aan t spel begint...

maar vertel.. hoe was dat..
Linda

Je gebruikt het woord moeten, ik denk dat het ‘moeten’ eerder een wens was. Ik ben geen toverfee, ik vervul geen wensen. Als iemand meer wilde weten dan haar / hem lief was, heb ik dat aangegeven. Hardhorende kregen de repliek die ze verdienden. Spontaan vertelde ik niets, ik schrik namelijk zelf nogal vaak van informatie waar ik niet om vraag. Ik denk vaak: “had ik liever niet willen weten.”


wat vindt iedereen ervan dat portugal herhaald gaat worden over een paar weken??
(tenminste....dat is toch zo? heb ik gehoord namelijk)
ik vind dat het alles een beetje kapot maakt.
zoiets als de mol moet je niet gaan herhalen.
het is natuurlijk leuk om nu achteraf de hints te gaan zoeken, maar ik vind het wel de verkeerde richting opwerken.
ben benieuwd wat andere molfans hier van vinden....
guppy.

Ieder voor zich.









In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #428 Gepost op: 10-06-2003, 10:11:42 »
Ferdi,

Ik heb aan jou nog een allerlaatste vraag en dan stop ik weer een jaartje (of misschien gedwongen langer) met de Mol. Een kennis van mij houdt bij hoog en laag vol dat je Rene iets in de hand had gestopt vlak na de executie. Is dat zo en wat dan? Hij is er namelijk van overtuigd dat het een briefje was met de naam van Elise.

Is al eerder voorzien van uitleg, het was het zakgeld.


Voor Ferdi:
Vond je het niet vreemd dat op het eiland in Sacacomie, bij de aanwijzingen, over een kerstboom werd gesproken?(je leek ineens zo confuus te kijken ;-) Had je toen niet zoiets van: toch even een kijkje nemen? Op een gegeven moment was je namelijk nergens meer te bekennen: Was je de boot aan het zoeken? Of Chandrika in de gaten aan het houden?

Allereerst wil ik hier even opmerken dat het zeker mijn dag niet was. Ik ben redelijk handig maar ik kon van die materialen echt niets construeren wat me de zekerheid gaf de overkant te halen. Na het openen van het kistje en het communiceren met ‘de mol’ (achteraf) stond de geldteller weer op 0. Mijn focus lag zeker niet bij het geld maar ik vond dit wel erg ver gaan. Ergens moest die boot liggen, overal gezocht, Chandrika die maar rondjes aan het dolen was, kortom een raar dagje. Heb een aversie tegen kerstbomen trouwens, naaldboom, spar, den, allemaal bomen die me niet kunnen bekoren. Ben meer een mens van beuken, kastanjes en berken. Nieuw topic! (en Irene met welke boom praat jij het liefst?)


Voor alle kandidaten:
Vonden jullie niet dat sommige opdrachten wat vreemd in elkaar zaten? Ik bedoel bij een aantal leek het toch wel alsof het erg moeilijk werd er geld te verdienen\ te laten slagen?
paar voorbeelden :
-(tot op zekere hoogte) de spiegelopdracht- je moet maar net op het idee komen de korte(re) route te vinden- daarnaast wankele statieven??

Was in mijn ogen niet haalbaar, ik gaf in de biecht ook al aan: ‘lasers zijn niet geschikt om te leiden uit de losse pols.’


de grootse zeilopdracht waarvan falen\halen afhanklijk was van de exacte leeftijd van leo di Caprio? (Julien je gaf al aan dat dat je verbaasde geloof ik) Hoe konden jullie het antwoord hiervoor dit op die boot vinden? En in het museum lijkt me dat toch ook lastig?

ja, inmiddels ben ik ervan overtuigd dat dit toch echt tot onze standaard geestelijke bagage zou moeten behoren. Anders kun je nooit triviant winnen.










« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 10:18:43 door Ferdi »
In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #429 Gepost op: 10-06-2003, 10:12:11 »
 

Vertrek van Astrid waardoor de met veel moeite behaalde opdracht met de kokers weer niets oplevert.

Tsja…niets is wat het lijkt, het scenario dat Astrid zou vertrekken met het geld hadden we overigens al wel doorgenomen.


de heli :waar de groep hard werkt aan de koffer daar te krijgen en dit eenzijdig wordt weggenomen door een vrijstelling, genomen door Ron (of wrsch willekeurig welke kandidaat er in had gezeten)

Dit vond ik nu de mooiste actie ooit gezien bij “wie is de mol?”. Ik heb ’s avonds zo zitten genieten van de inventiviteit. Typisch geval van het ‘prisoners dillema’, het opportunisme van Ron, werkelijk prachtig.

http://www.oecr.nl/Wetenschapsleer/begrippentool/


Vraag in deze is dus, vonden jullie het soms niet wat erg ver gaan? Hadden jullie soms niet het gevoel een tikje gemanipuleerd te worden? (vooral dus: werd het niet tè veel gedaan, dàt het gedaan wordt hoort immers bij het spel)

Ik snap waar je naar toe wil, ik ga alleen niet met je mee. Ik pleit voor minder mitsen en maren, maar (ik zondig nu zelf) manipulatie moet juist nog veel meer worden ingebracht. Alleen de wijze waarop dient te worden heroverwogen in “my humble opinion”. Uitwerking van mijn conceptwijzigingen zal ik nog wel eens bespreken, eerst even met Julien rond de tafel.

1)   Papendal? Is het een must om een goeie conditie te hebben? Anders moet ik heel hard gaan trainen;)

Zelf kan ik niet spreken over een topvorm.

2)   Zagen jullie bij de selectie ook andere geselecteerden? Of houden ze die strikt uit elkaar, met telkens een uur ertussen? Ik zou best nieuwsgierig zijn naar de anderen die zich aanmelden.

Ik heb wel mogelijke andere kandidaten gezien, geen woord gewisseld.










In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #430 Gepost op: 10-06-2003, 10:12:32 »
3)   dit jaar zochten ze naar normale mensen. Maar worden losers en excentriekelingen (en molfanaten) eerder uitgesloten, wat denken jullie daarvan?

Normale mensen, heerlijk om tot die groep te behoren.


4)   Over de serie: was dat linedancen nou moeilijk? Vervelend, ok, maar jullie hadden in een uur een heel mooi dansje ingestudeerd en 2500,- verdiend. hebben jullie daar veel moeite voor gedaan?

Nee linedancen is niet moeilijk, toch Ron? Ik denk dat (mensen let op uw schenen) dit nu juist ons probleem was.

5)   Het eiland: Jullie gingen over het eiland zoeken naar onderdelen. Hadden jullie het verdeeld (N, O, Z, W) en wie was dan degene die het eerst de boot over het hoofd zag?

Ja, we hadden een verdeling gemaakt. De langste van ons had de meeste kans de boot te ontdekken, Ron hoelang ben jij ook alweer?








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #431 Gepost op: 10-06-2003, 10:13:53 »
Overigens heb je het grappige momenten topic al gelezen, Rene? Er staan er heel wat van je tussen @:)


Ja, ik heb deze topic bekeken en wat ben ik toch een ....... grappig menneke  ;D. Ze zouden er een hele aflevering mee kunnen vullen. Misschien een idee ....








Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #432 Gepost op: 10-06-2003, 10:22:03 »
Ja, ik heb deze topic bekeken en wat ben ik toch een ....... grappig menneke  ;D. Ze zouden er een hele aflevering mee kunnen vullen. Misschien een idee ....

Laten we eigen tv-zender beginnen, Rene jij op primetime als tegenhanger van alle niet geslaagde baggerhumor. Mag ik dan een soort complotprogramma?







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #433 Gepost op: 10-06-2003, 10:28:29 »
Goedemorgen diepgravers,

Ik krijg de indruk dat jullie niet meer met een strandschepje aan het graven zijn maar inmiddels groot materieel van Koop Tjuchem hanteren. Overigens die hebben ook weer materieel genoeg om die diepe duistere gaten weer te dichten.
Hadden de diepgravers je/jullie toch op voorbereid? Tja, dat is nou het gevolg van het niet uitzenden van Wie is de Mol. Reden te meer voor de Avro om dan toch maar een nieuwe serie te gaan maken, want dan staat er immers weer een nieuwe ploeg kandidaten klaar om de vragen te beantwoorden.

Zolang de grondboor van The Thunderbirds (vóór jouw tijd, Ferdi!) er nog niet aan te pas komt, valt het overigens toch nog wel mee? Vermoed ik?









« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 13:07:41 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #434 Gepost op: 10-06-2003, 10:36:32 »
Laten we eigen tv-zender beginnen, Rene jij op primetime als tegenhanger van alle niet geslaagde baggerhumor. Mag ik dan een soort complotprogramma?

paranoia-tv??  ;D








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #435 Gepost op: 10-06-2003, 10:37:34 »
Laten we eigen tv-zender beginnen, Rene jij op primetime als tegenhanger van alle niet geslaagde baggerhumor. Mag ik dan een soort complotprogramma?
Ja dat is goed, dan mag jij een soort Peter R. de Vries-programma doen en dan houd ik het wel op de funniest homevideo (al vind ik dat een waardeloos programma). Ik zie mij meer in een soort van FearFactor-programma, maar dan zonder wormen en maden eten....








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #436 Gepost op: 10-06-2003, 10:37:56 »
Hallo Ferdi! Als je toch weer bezig bent, heb ik ook nog een vraag.
Was je geinstrueerd om voor de camera te zeggen na de videoboodschap dat je "het er wel erg dik op vond liggen dat jij het was" (of zoiets zei je). Oftewel, was dat om de tv-kijkertjes op een verkeerd spoor te zetten?









Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #437 Gepost op: 10-06-2003, 10:48:13 »
Ja dat is goed, dan mag jij een soort Peter R. de Vries-programma doen en dan houd ik het wel op de funniest homevideo (al vind ik dat een waardeloos programma). Ik zie mij meer in een soort van FearFactor-programma, maar dan zonder wormen en maden eten....

jij ziet jezelf wel lopen over een balk van 10 cm op 100 meter hoogte?  :-\ Dan wens ik je veel succes!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #438 Gepost op: 10-06-2003, 12:20:03 »
Mag ik dan een soort complotprogramma?








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #439 Gepost op: 10-06-2003, 13:08:34 »
Ja dat is goed, dan mag jij een soort Peter R. de Vries-programma doen en dan houd ik het wel op de funniest homevideo (al vind ik dat een waardeloos programma). Ik zie mij meer in een soort van FearFactor-programma, maar dan zonder wormen en maden eten....

Het erge ook aan dat programma is die presentator, die denkt dat hij ohzow grappig is   :-\ niet dus.







Wie is de mol ook in 2004!!