Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341099 keer)

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 30-01-2005, 15:06:24 »
Klopt, 3 zou het antwoord moeten zijn als MM de mol is....

Vergeet echter niet dat er geen test is geweest...

Toen ik de test speelde, viel me op dat het gebruikt lettertype anders was dan voorgaande afleveringen

Is iemand anders dat ook opgevallen (Ik kan de test nu niet meer doen) ::niet-ok::

Dat zou in mijn ogen betekenen dat het een Fake-test is.... ::)
Carpe Diem

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 30-01-2005, 15:28:30 »
Klopt, 3 zou het antwoord moeten zijn als MM de mol is....

Vergeet echter niet dat er geen test is geweest...

Toen ik de test speelde, viel me op dat het gebruikt lettertype anders was dan voorgaande afleveringen

Is iemand anders dat ook opgevallen (Ik kan de test nu niet meer doen) ::niet-ok::

Dat zou in mijn ogen betekenen dat het een Fake-test is.... ::)

Zelfde lettertype.


Bijlagen kleiner gemaakt - Han13
« Laatst bewerkt op: 30-01-2005, 16:50:43 door Han13 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 30-01-2005, 15:40:24 »
Hmmm, geen antwoord bij van DeMol was niet aanwezig... Betekend dus dat zowel Roeland als Gijs afvallen als Mol!  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 30-01-2005, 17:29:26 »
Het hele lettertype van de site klopt na aflevering 2 niet helemaal meer... ook de plaatjes waar je doorheen kan lopen werken bij mij niet meer...  :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 30-01-2005, 17:35:40 »
Zouden we dan vanuit kunnen gaan (naar aanleiding van de test) dat Marc Marie, Gijs en (Roeland) niet de mol kunnen zijn?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 30-01-2005, 18:07:46 »
Zie niet in waarom je aan de hand van deze 4 vragen MM zou moeten afschrijven als DeMOl? Tenzij je doelt op de man/vrouw vraag natuurlijk..  :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 30-01-2005, 18:17:21 »
Citaat
Zie niet in waarom je aan de hand van deze 4 vragen MM zou moeten afschrijven als DeMOl? Tenzij je doelt op de man/vrouw vraag natuurlijk..

Omdat MM drie mensen om de tuin leidde en dat antwoord er niet tussen staat ::oink::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 30-01-2005, 18:23:49 »
Ik kan me herinneren dat we bij de andere serie ook wel eens conclusies aan een vraag verbonden hadden en dat dat achteraf niet klopte... verzin ik dit of herinnert iemand anders zich dat ook?
No Milk today???

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 30-01-2005, 19:02:52 »
Citaat
Zie niet in waarom je aan de hand van deze 4 vragen MM zou moeten afschrijven als DeMOl? Tenzij je doelt op de man/vrouw vraag natuurlijk..

Omdat MM drie mensen om de tuin leidde en dat antwoord er niet tussen staat ::oink::

Bij welke vraag moet dat antwoord er dan bij staan?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 30-01-2005, 19:05:19 »
Ik kan me herinneren dat we bij de andere serie ook wel eens conclusies aan een vraag verbonden hadden en dat dat achteraf niet klopte... verzin ik dit of herinnert iemand anders zich dat ook?
Vaag, maar wat het was weet ik niet meer.

Sowieso zou ik erg oppassen met conclusies verbinden aan de dingen die op de site staan. Ook aan dat dagboek van de Mol bijvoorbeeld.

Idd zou je bijvoorbeeld uit deze vragen kunnen concluderen dat Gijs het niet zou zijn. En alhoewel ik nu ook niet denk dat hij de mol is, zou ik die conclusie iig niet uit de test op de site willen trekken. Wel slordig dat ze de optie er niet bij hebben gezet.

Ontopic: Ik zou het geweldig vinden als Marc-Marie de mol was! ;D Alleen denk ik dat hij daarvoor nu nog een beetje teveel aandacht naar zich toe trekt.

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 30-01-2005, 19:30:07 »
Ik ben het wel met Jayne eens, maar aan de andere kant kan je er waarschijnlijk meer uithalen dan uit schaduwen op de muren enzo ;) (no offence intended)


Citaat
Bij welke vraag moet dat antwoord er dan bij staan?

Bij de test op de widm.nl site is een van de vragen:

"hoeveel mensen leidde de mol om de tuin bij wie van de drie?"

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 30-01-2005, 19:31:53 »
hehe maar die schaduwen zijn wel vetter om te vinden!

hmmz das wel een rotvraag want heeft mm er nou  om de tuin geleid of 1???

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 30-01-2005, 19:41:32 »
Ik ben het wel met Jayne eens, maar aan de andere kant kan je er waarschijnlijk meer uithalen dan uit schaduwen op de muren enzo ;) (no offence intended)


Citaat
Bij welke vraag moet dat antwoord er dan bij staan?

Bij de test op de widm.nl site is een van de vragen:

"hoeveel mensen leidde de mol om de tuin bij wie van de drie?"


Ooh oké, ik kon de tweede deel niet zien waar die vragen opstonden... daar staat die vraag dan zeker op :P.
En ik zou Marc-Marie ook heel leuk als Mol vinden. Hij slokt dan wel aandacht op, maar dat is dan toch nog wel minder dan Yvon, die doet gewoon heel erg... Mollerig. Zoals in die trein. Maar, Marc-Marie is toch niet voor niets een cabaratier ::trots::, die weet wel raad met aandacht, hehe :P

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 30-01-2005, 20:10:52 »
Het zou raar van Marc-Marie zijn om zich opeens rustig te gedragen, want zo issie nou eenmaal niet... Hieruit valt overigens niet af te leiden of hij dan wel of niet de Mol is... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 30-01-2005, 22:39:35 »
Inderdaad, vanuit het perspectief van de mol moest hij juist geraden worden als cabaretier... en zijn actie "eh mijn naam is ji..." (overigens geniaal vond ik het  ::rofl::) was daarom onmols.

Je kunt het toch ook als mols gedrag zien? Dat hij hoopte dat het panel juist dacht dat ie de cabaretier was? En op hem zou stemmen?

 ???

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 31-01-2005, 00:11:20 »
Marc-Marie die zegt na de uitleg van Angela over de trein-opdracht; "Ik denk dat ik in 3 teams ga". Iedereen lacht, maar MM spreekt de waarheid. Er zijn 3 mollen in het spel: Yvon (bij de vrienden), Isabelle (bij de collega's) en hijzelf bij de stokers. Hij gaat dus in alle 3 de teams mee.
Hij had Jim voor de zekerheid nog gebeld mochten de groepen op het laatste moment nog veranderen omdat Roeland niet meeging.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 31-01-2005, 09:46:27 »
Marc-Marie die zegt na de uitleg van Angela over de trein-opdracht; "Ik denk dat ik in 3 teams ga". Iedereen lacht, maar MM spreekt de waarheid. Er zijn 3 mollen in het spel: Yvon (bij de vrienden), Isabelle (bij de collega's) en hijzelf bij de stokers. Hij gaat dus in alle 3 de teams mee.
Hij had Jim voor de zekerheid nog gebeld mochten de groepen op het laatste moment nog veranderen omdat Roeland niet meeging.

Leuk bedacht, Z-Man. ::ok:: Alleen een kleine aamerking: Je zegt dat hij Jim belde voor het geval de groepen zouden wisselen, maar alleen iemand van de collega's kon overstappen naar de stokers, als Isabelle dit deed ipv Lottie, zou de Mol niet meer in alle drie de groepen zitten.

Ik heb overigens nog een opmerking over dat complot met Yvon (misschien dat het al eerder gezegd is): Een Mol die een complot aangaat met een andere kandidaat, is dat wel zo slim? Zou een Mol dat wel doen? Wel een beetje lullig voor Yvon, dan ligt ze er zo uit.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 09:50:45 door Heinz »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 31-01-2005, 09:59:31 »
Marc-Marie die zegt na de uitleg van Angela over de trein-opdracht; "Ik denk dat ik in 3 teams ga". Iedereen lacht, maar MM spreekt de waarheid. Er zijn 3 mollen in het spel: Yvon (bij de vrienden), Isabelle (bij de collega's) en hijzelf bij de stokers. Hij gaat dus in alle 3 de teams mee.


Ik vind 'm goed bedacht!! Ik had gisteren visite en had het over de Mol, dat ik MM als mol verdenk. Nu kijken die mensen niet naar deze Mol, maar weten wel hoe MM is (zijn fan) en zeggen ook dat hij niet anders is dan hij zich voordoet. Hij zou in hun ogen ook een hele goede mol kunnen zijn.

Verder vond ik die vraag in de test, hoeveel mensen de Mol misleidt, ook erg raar. Was ook even van mijn stuk en dacht 1 seconde ook dat MM dan de mol niet kon zijn. Maar het kan ook een strikvraag zijn natuurlijk. Niets is wat het lijkt...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 31-01-2005, 12:31:24 »
Het is ook een strikvraag als MM de mol is
want het zijn Jim & Sander die de mensen daar aan het misleiden zijn en niet MM aangezien zij doen alsof
en niet MM

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 1-02-2005, 04:15:24 »
Vanavond toch eens op MM zitten letten en er valt me toch wel wat op;

Bij de een na laatste tas (de laatste die wij zien) roepen Victoria en Yvonne hem om te vragen of ze hem moeten pakken, dan zien we MM naar de tas kijken en zeggen Highborow, nee laten hangen gebaren enzovoorts.
Daarna zien we Victoria en Yvonne ogenschijnlijk diezelfde tas passeren en eveneens Highborow concluderen, dus alles lijkt te kloppen.
Echter het punt waar MM op dat moment naar de tas kijkt is imo een andere locatie (ze passeren net een spoorovergang met hekwerk, bij Victoria en Yvonne is er een muur te zien, bij MM niet, mogelijk heeft hij dus eerder een geldzak aangegeven als bom, en is het zo gemonteerd dat alleen wanneer je het beeldje voor beeldje terugkijkt ziet dat het niet klopt (de zak waar MM naar kijkt hangt leterlijk in een punt, de zak waar Victoria en Yvonne naar kijken hangt recht van onderen).

Ook qua communicatie molt hij (ookal lijkt het dat Isabelle dat doet).
Hij kan alleen gebaren want te verstaan is hij niet, hij gebaart 4 zakken (rechterhand 4 vingers omhoog) en roept links (maar wijst met zijn rechterhand naar rechts (van hem uit bezien).
Hierdoor brengt hij de anderen achter hem in verwarring.

Ze kunnen in principe net zo hard of zacht rijden als MM en Lottie willen, hetgeen ook gebeurde bij bewuste postzak waar ik net over begon, maar langs de anderen gaan ze vrij snel, en aangezien de meeste zakken links hangen (iig de eerste 4) heeft MM vrij spel om nee te gebaren, zelfs rechts doet hij dat op gegeven moment omdat hij Jim niet gelooft.

Door eerst de situatie te gaan bekijken (ipv te bellen met de anderen) maakt hij extra tijd om ervoor te zorgen dat de anderen niets kunnen met de namen op de zakken, ze hadden uiteraard beter gelijk kunnen bellen met de vrienden in de Dodge, maar vanwege MM gebeurt dat niet.

Ook laat hij de trein 2 keer fluiten op een verkeerd moment en ziet nog 1 postzak over het hoofd.

De wie van de drie opdracht deed hij wel goed en onmols.