Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341223 keer)

Offline elsjeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • - mol addict -
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 4-02-2005, 21:26:28 »
eLLow :)

De aflevering is nog maar net gedaan dus ik moet het nog even laten bezinken... Maar wat me meteen opviel:

ivm de foto's(die op de oranje pionnen geplaatst werden): bij Victoria en Sander stond er voor zover ik het zag niets speciaals op, maar bij Marc-Marie stond er "81" rechtsonder. Waarom? Op zijn t-shirt stond dit ook al in aflevering 1.

Maar wat ik dan wel raar vind is dat die 81 er wel héél groot opstond... dus misschien willen ze net dat we dit zagen om ons zo in verwarring te brengen?!

Groetjes x

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #301 Gepost op: 4-02-2005, 21:30:47 »
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Hoe vind je dat ik het doe? Zelf ben ik niet ontevreden. Het spel wordt wat feller en iedereen is ervan doordrongen dat het soms hard tegen hard gaat. Dat is de mol hè en dat vind ik er ook zo mooi aan.


Het was voor mij dan ook geen verrassing dat Yvonne vandaag het strijdperk heeft verlaten. Sterker nog: als Roeland vorige week niet ziek naar huis was gegaan, dan was Yvonne nu allang thuis geweest…

Zij lette niet op, of ze wist niet waar ze op moest letten, dat kan ook. Ze lette in ieder geval niet op mij. Niet écht denk ik. Misschien heeft ze zich teveel laten afleiden door bijzaken, om het zo maar te zeggen… Bij dat koffertjesspel bijvoorbeeld, daar deed ze heel erg haar best en richtte zich volledig op die man met z'n koffertje. Dan mis je soms toch wel wat dingen die om je heen gebeuren...

 
Oke, ik blijf dus nog bij Marc-Marie als mol. Yvonne was dus met het kofferspel samen met MM en zij ging met Pete praten en liet MM dus alleen. Niet slim!!! Verder reed MM verdacht goed in die truck, maar schepte nog nét 1 pillon extra mee, waardoor er 5000 euri wegging... >:D Ik heb 'm door hoor!  ::vergroot::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Wilco

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #302 Gepost op: 4-02-2005, 21:34:02 »
Weer die 81 (1818)... Beetje te toevallig....

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #303 Gepost op: 4-02-2005, 21:38:32 »
Waarom pakte hij dan op het laatst niet, warrig als hij toch al is, toch per ongeluk het verkeerde koffertje mee toen hij om een sigaret vroeg?

Offline elsjeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • - mol addict -
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #304 Gepost op: 4-02-2005, 21:48:28 »
Waarom pakte hij dan op het laatst niet, warrig als hij toch al is, toch per ongeluk het verkeerde koffertje mee toen hij om een sigaret vroeg?

Omdat er op 2 meter afstand 6 mensen op zijn vingers stonden te kijken! Ik denk dat je als mol sowieso niet alles kan verpesten ook, en wat je verpest zal je meestal doen als er ofwel veel chaos is ofwel niemand kan zien wat je doet. Het verkeerde koffertje nemen nadat ze met z'n allen zeiden dat ie niet mocht missen én dat er een lijn op het koffertje staat, zou teveel opvallen.

Groetjes x

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #305 Gepost op: 4-02-2005, 21:52:18 »
Maar als die de mol zou zijn, waarom dan niet wat sympathie wekken bij de groep door per ongeluk oeps je eigen pion om te rijden. Een fout antwoord meer of minder maakt niet uit ::)
In de ban van de Mol

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #306 Gepost op: 4-02-2005, 22:10:55 »
Omdat er op 2 meter afstand 6 mensen op zijn vingers stonden te kijken! Ik denk dat je als mol sowieso niet alles kan verpesten ook, en wat je verpest zal je meestal doen als er ofwel veel chaos is ofwel niemand kan zien wat je doet. Het verkeerde koffertje nemen nadat ze met z'n allen zeiden dat ie niet mocht missen én dat er een lijn op het koffertje staat, zou teveel opvallen.

Precies, die jongen weet veel te goed waar hij mee bezig is! Expres nog even benadrukken tegen al die mensen dat hij dus *niet* de verkeerde koffer meenam, want dat levert lekker veel vertrouwen op, en Jim had er toch al voor gezorgd dat het slechts 500 euro was.

Maar ondertussen wel als een malloot al die pionnen omver rijden!  ;D

Toch knaagt dit nog wel: Yvonne ging duidelijk voor MM als Mol, getuige haar opmerkingen bij het foto's plaatsen. Heeft ze dan echt verder niet goed opgelet om de vragen te kunnen beantwoorden (zie dagboek van de mol) of zitten wij er hier allemaal gigantisch naast???  ???

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #307 Gepost op: 4-02-2005, 23:55:37 »
Lees het dagboek van de mol....
Kan MM dergelijke zinnen formuleren?
Ik bedoel het niet lullig, maar ik probeer wat daar staat uit de mond van MM te laten komen....

 ::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #308 Gepost op: 5-02-2005, 00:00:28 »
Heel de groep was chaotisch...
Maar als ze toen wisten dat Jim de koffer had verwisseld, en ik neem aan dat toch wel enkele mensen dat bijgehouden hebben, waarom heef Marc-Marie niet alsnog dat koffertje verwisseld?

Volgens mij wist niemand dat Jim de koffer heeft gewisseld  :P
Hij kan er dus ook lekker vaag over doen...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #309 Gepost op: 5-02-2005, 00:01:54 »
Lees het dagboek van de mol....
Kan MM dergelijke zinnen formuleren?
Ik bedoel het niet lullig, maar ik probeer wat daar staat uit de mond van MM te laten komen....

 ::regenboog::

Ik vind het juist ontzetend als MM klinken.

(...)om het zo maar te zeggen(...)

dat klinkt zo Marc Marierig. Maar in hoeverre weten we zeker dat de Mol ook daadwerkelijk dit schrijft en niet iemand van de redactie?

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #310 Gepost op: 5-02-2005, 00:05:19 »
Lees het dagboek van de mol....
Kan MM dergelijke zinnen formuleren?
Ik bedoel het niet lullig, maar ik probeer wat daar staat uit de mond van MM te laten komen....

 ::regenboog::

Ik vind het juist ontzetend als MM klinken.

(...)om het zo maar te zeggen(...)

dat klinkt zo Marc Marierig. Maar in hoeverre weten we zeker dat de Mol ook daadwerkelijk dit schrijft en niet iemand van de redactie?

En wat te denken van (...)maar zo is het spel hè(...) Dat kun je hem zo horen zeggen, met een beetje gegiebel erbij  :)
MSI : Mole Scene Investigation

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #311 Gepost op: 5-02-2005, 00:12:17 »
Precies, die teksten op die officiele site zijn allemaal zo saai geproduceerd, dat moeten wel ghostwriters zijn volgens mij. Die 'hints ' zijn ook zo vreselijk makkelijk opgeschreven...

BTW: op http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widm2005/aodd/afgevallenopdedrempel_bb.wmv zegt Yvonne dus eigenlijk gewoon dat ze expres de test fout heeft gedaan om er uit te kunnen. Dat betekent dus dat het feit dat zij MM als mol had nog steeds betekent dat hij het ook daadwerkelijk kan zijn.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #312 Gepost op: 5-02-2005, 00:24:04 »
Lees het dagboek van de mol....
Kan MM dergelijke zinnen formuleren?
Ik bedoel het niet lullig, maar ik probeer wat daar staat uit de mond van MM te laten komen....

 ::regenboog::

Je bedoelt het misschien niet lullig maar je komt wel zo over...Je onderschat Marc-Marie zeer zwaar.
Een cabaratier is vaak zeer scherp en heeft juist mensenkennis en is toch wel erg op de hoogte van de actualiteiten, dat hij overkomt als chaotisch en beetje mat/dom is dus een grote act!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #313 Gepost op: 5-02-2005, 00:29:09 »
Het gaat niet over dom of scherp of saai of lullig, lollig...

Ik bedoelde stijl....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #314 Gepost op: 5-02-2005, 00:30:11 »
nog duidelijker (om misverstanden te voorkomen, schrijf stijl
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #315 Gepost op: 5-02-2005, 00:33:07 »
Tjah misschien reageer ik fel omdat ik p dezelfde school heb gezeten als Marc-Marie  ::tandpastasmiley::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #316 Gepost op: 5-02-2005, 00:33:52 »
Tjah misschien reageer ik fel omdat ik p dezelfde school heb gezeten als Marc-Marie  ::tandpastasmiley::
::oink::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #317 Gepost op: 5-02-2005, 00:40:47 »
::oink::
Jahaaaaaaaaaaaa de st. Jozef mavo-havo  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #318 Gepost op: 5-02-2005, 00:47:06 »
Jahaaaaaaaaaaaa de st. Jozef mavo-havo  :-X

Even goeie vrienden ....  8)
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #319 Gepost op: 5-02-2005, 00:51:51 »
in die straat woon ik :D

Maar even on topic. Ik kan mij goed voorstellen dat MM de mol zou zijn, maar wat me opviel is dat op meerderte momenten waar hij goed zou kunnen mollen het niet deed.

Hij komt al vrij zenuwachtig e.d. over, en bij wie an de drie en vandaag met die koffers had hij gewoon geld kunnen laten verliezen, zonder dat dat extra op zou vallen...