Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341156 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #340 Gepost op: 6-02-2005, 16:41:45 »
overal op internet lees ik dat marc-marie in 1966 is geboren, en niet in 1964.
Op het bord dat ie vastheeft staat duidelijk 1964 en dan is ie dus 39 (0p het moment van de opname)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #341 Gepost op: 6-02-2005, 18:20:39 »
oja, en het is dezelfde hand
Hoe krijg je een foto van dat Real Player scherm??? ???

Offline chonelli

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #342 Gepost op: 6-02-2005, 18:48:58 »
ik ben hier nieuw ,weet niet of dit al is getikt..
9e aan de beurt in de oude-mollen test
shirt met 1-8 is samen 9
9e in de lineup bij de politie
beeld van angela met 45 is samen 4 + 5 =9
voornaam 9 letters
achternaam 9 letters
voor en achternaam samen 18. 1+8 = 9
is dit allemaal toeval>>>>

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #343 Gepost op: 6-02-2005, 19:55:20 »
aanvulling: u2-----> 2 keer 9 is 18
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #344 Gepost op: 6-02-2005, 19:59:48 »
Hoewel ik niet denk dat MM de mol is, is hij wel mijn reserve-mol. Hij deed het wel heel goed in die vrachtauto. En eigenlijk is de kofferopdracht niet volgens de regels gespeeld. Op het moment dat MM de verkeerde koffer oppakte (na de sigaret) had hij in feite geruild. Toen zette hij hem terug en pakte de vorige weer mee. Zou hij erop gespeculeerd hebben dat dat gelijk staat aan twee keer ruilen? Want dat is het in feite wel...

Offline MariekeK

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #345 Gepost op: 6-02-2005, 20:14:17 »
Hoe krijg je een foto van dat Real Player scherm??? ???

Tja, ik heb gewoon print screen gedaan. Maarre misschien was het een toevalstreffer dat ik dat gisteren kon doen want vandaag wil 't niet meer. (of ze hebben er een of andere 'beveiliging' op gezet)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #346 Gepost op: 6-02-2005, 20:41:10 »
Op het bord dat ie vastheeft staat duidelijk 1964 en dan is ie dus 39 (0p het moment van de opname)

Dat klopt op dat bord staat 1964, maar op diverse sites staat 1966 hierover is al eerder discussie geweest..
Ik blijf het raar vinden dat ze hem ineens 2 jaar ouder maken.

Wat ik ook vreemd vond...In opdracht met de koffertjes had Marc-marie een gsm, maar het is me niet duidelijk met wie hij staat te bellen..?? Iemand enig idee??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #347 Gepost op: 6-02-2005, 23:02:45 »
Eerst met Yvon, later als die niet echt duidelijk is over wie nou eerst en laatst wisselde met Jim. Toch?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #348 Gepost op: 6-02-2005, 23:06:04 »
Eerst met Yvon, later als die niet echt duidelijk is over wie nou eerst en laatst wisselde met Jim. Toch?

Nee ik bedoelde eigenlijk die eerste keer tijdens de opdracht...Hij zegt dan : Hij gaat nu bellen (Marc-Marie zegt dit met een grote grijns ) ;D
Bedoelt hij dan zichzelf (de mol)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #349 Gepost op: 6-02-2005, 23:37:39 »
Hoewel ik niet denk dat MM de mol is, is hij wel mijn reserve-mol. Hij deed het wel heel goed in die vrachtauto. En eigenlijk is de kofferopdracht niet volgens de regels gespeeld. Op het moment dat MM de verkeerde koffer oppakte (na de sigaret) had hij in feite geruild. Toen zette hij hem terug en pakte de vorige weer mee. Zou hij erop gespeculeerd hebben dat dat gelijk staat aan twee keer ruilen? Want dat is het in feite wel...

zou dit in de volgende aflevering nog terugkomen dan? Angela: "we hebben de beelden bekeken en het blijkt dat MM toch de koffers heeft verwisseld, 1000 euro in leveren! (500 onverdiende euros en 500 verloren euros door de proef dus). Dat zou dan weleens de verdenking heel erg op MM kunnen vestigen... of juist niet... als hij het goed speelt... ik zou het wel goed vinden :D

Offline kaesey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #350 Gepost op: 7-02-2005, 00:06:23 »
Dat klopt op dat bord staat 1964, maar op diverse sites staat 1966 hierover is al eerder discussie geweest..
Ik blijf het raar vinden dat ze hem ineens 2 jaar ouder maken.

2 jaar -> 2x = dubbel  ;)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #351 Gepost op: 7-02-2005, 00:11:43 »
2 jaar -> 2x = dubbel  ;)

 ::rofl:: ::rofl:: Dubbelleven
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #352 Gepost op: 7-02-2005, 00:48:12 »
zou dit in de volgende aflevering nog terugkomen dan? Angela: "we hebben de beelden bekeken en het blijkt dat MM toch de koffers heeft verwisseld, 1000 euro in leveren! (500 onverdiende euros en 500 verloren euros door de proef dus). Dat zou dan weleens de verdenking heel erg op MM kunnen vestigen... of juist niet... als hij het goed speelt... ik zou het wel goed vinden :D

Nee, maar dit zou ook niet kloppen. Hij wisselt in feite de koffer voor de 500 euro koffer, tilt hem even op en wisselt opnieuw. Eigenlijk is hij dus wel de laatste wisselaar en niet Jim! Natuurlijk hoeft hij niets in te leveren, want hij is niet herkend als laatste wisselaar. Echter de groep heeft hier wel op gespeculeerd, om de verdenking van Isabelle af te krijgen. Het is dus wel een molse actie  ??? Want Marc-Marie had bij herkenning kunnen beamen dat hij idd. even gewisseld heeft?! Als hij de mol is, zou hij dan gedacht hebben dat het nog steeds de 3000 euro koffer was  ???
Oei wat een vragen en consequenties ineens....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #353 Gepost op: 7-02-2005, 00:50:48 »
Nee, maar dit zou ook niet kloppen. Hij wisselt in feite de koffer voor de 500 euro koffer, tilt hem even op en wisselt opnieuw. Eigenlijk is hij dus wel de laatste wisselaar en niet Jim! Natuurlijk hoeft hij niets in te leveren, want hij is niet herkend als laatste wisselaar. Echter de groep heeft hier wel op gespeculeerd, om de verdenking van Isabelle af te krijgen. Het is dus wel een molse actie  ??? Want Marc-Marie had bij herkenning kunnen beamen dat hij idd. even gewisseld heeft?! Als hij de mol is, zou hij dan gedacht hebben dat het nog steeds de 3000 euro koffer was  ???
Oei wat een vragen en consequenties ineens....

Nee denk niet dat het zo werkt...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline boba

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #354 Gepost op: 7-02-2005, 11:45:59 »
Vraagje. Heeft iemand enig idee van welk merk het bruine jasje van Marc-Marie is (ik werk aan een theorietje)?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #355 Gepost op: 7-02-2005, 22:26:32 »
Geen idee wat het merk is. Hij loopt veel in Gsus Industries of PallMall kleding. Misschien kan je hier iets mee. Ben nl. heel benieuwd naar jouw theorietje!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #356 Gepost op: 7-02-2005, 22:37:19 »
Tja, ik heb gewoon print screen gedaan. Maarre misschien was het een toevalstreffer dat ik dat gisteren kon doen want vandaag wil 't niet meer. (of ze hebben er een of andere 'beveiliging' op gezet)
Afhankelijk van je videokaart hoe het moet, maar je moet je hardware-acceleration uitzetten. Handig om het daarna weer aan te zetten, anders zijn al je 3D spelletjes ineens enorm traag geworden.
The British are not impressed.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #357 Gepost op: 8-02-2005, 16:09:36 »
Rode kleur
Gecopieerd van het andere forum: (we mogen wel leunen op andermans uitvindingen toch>)
Theorie over rood geript van een andere website:
"Op het kasteel in Lisse komen alle kandidaten één voor één aan. Er is een interviewtje met de kandidaten waarin een aantal dingen worden gevraagd. Bij elke kandidaat wordt ook de vraag gesteld waar het publiek hem of haar van zou kennen. Hierbij worden bij alle kandidaten beelden getoond van hun tv-verleden. Wat daarbij opvalt zijn de kleuren in deze beelden. Bij bijna alle kandidaten heeft rood (of rode accenten) een centrale rol. Rood is de kleur van de afvaller (denk aan het rode scherm bij de executie). De beelden zijn er achteraf ingemonteerd dus zouden ze heel goed een hint kunnen bevatten.

Dit zijn de beelden:
1) Jim -> Hij heeft een rode poncho aan bij een optreden met z'n vader.
2) Yvonne -> Er staat een rode streep onder 'Het Pleidooi' en eentje boven haar naam.
3) Marc-Marie -> Hier is geen rode kleur te ontdekken, hij heeft een bruin gestreepte badjas aan en zit tussen boomstronken.
4) Yvon -> Ze heeft een rood jasje aan.
5) Roeland -> Hij staat op een groen grasveld met juichende mensen om zich heen, geen rood te zien.
6) Sander -> Hij is aan het werk in een rode studio.
7) Gijs -> De leader van Typisch 90 wordt getoond (rode letters) terwijl hij dit programma niet eens noemt. Daarna komt er nog een beeld van Gijs met een rode achtergrond.
8) Isabelle -> Rode achtergrond van in de studio van TMF.
9) Lottie -> Ze heeft een rode jas aan.
10) Victoria -> Haar opvallende rode haren.

Er zijn 8 kandidaten waar rood in de beelden voorkomt. Dit zijn degene die afvallen.
Degene waarbij geen rood te ontdekken valt, zijn Roeland en Marc-Marie.
Bij Roeland is de overheersende kleur groen en staan er juichende mensen om hem heen = Winnaar
Bij Marc-Marie is de overheersende kleur bruin = kleur van een Mol
Bij Lottie zie je eerst een heleboel groen (van de vallei) en daarna komt ze close-up in beeld met haar rode jas = Verliezer"

Vandaag bedacht ik me ineens dat deze prachtige theorie niet meer kan kloppen aangezien Roeland eruit is! Misschien komt hij nog terug.. Maar als Roeland de winnaar niet meer kan zijn, is de kans dat dit een hint is naar MM als mol, een stuk kleiner geworden. Wat ik destijds nog vond, dat het ook om Victoria kon gaan, kan ook nog altijd. Victoria heeft alleen haar haar, maar dat is meer oranje dan rood, dus misschien is zij wel de winnares...
o ja, volgens mij zag ik roeland vandaag fietsen   :D
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #358 Gepost op: 8-02-2005, 16:39:42 »
Op 15:00 hoor je 2x "Ik kijk ook heel zielig", wat Marc-Marie maar 1 keer had gezegd.

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #359 Gepost op: 8-02-2005, 19:15:53 »
9e aan de beurt in de oude-mollen test
shirt met 1-8 is samen 9
9e in de lineup bij de politie
beeld van angela met 45 is samen 4 + 5 =9
voornaam 9 letters
achternaam 9 letters
voor en achternaam samen 18. 1+8 = 9
is dit allemaal toeval>>>>

ik vind dit slim opgemerkt en het zou nog wel eens wat kunnen betekenen. op de foto trouwens die Yvonne pakte bij de vrachtwagen test staat ook een 18... bij de andere foto's niet (iig niet die van victoria/sander die Yvonne ook pakte). hmm...

bij de koffer opdracht heeft hij zich echter niet echt als een mol gedragen. hij deed alsof hij de koffers wisselde maar deed het niet. de bedoeling hierachter was dat Peter hem verdacht zou vinden, in plaats van Isabelle, die juist zo opvallend viel. zou een mol dat ook doen?
« Laatst bewerkt op: 8-02-2005, 19:29:49 door chocolat »