Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341182 keer)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #460 Gepost op: 15-02-2005, 12:02:44 »
ik vind dit wel heel erg toevallig.... marc marie was mijn mol al vanaf het begint en ik heb net nog even aflevering 1 gekeken en marc marie is de enige die buiten geintervieuwd wordt tijdens het voorstellen..... vond ik ook opvallen ineens, misschien dat het allang gezegd is maar wilde het toch nog even kwijt
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #461 Gepost op: 15-02-2005, 13:26:36 »
Wat zijn jullie scherp!!! ::) :o ::ok:: ::vergroot::

Alle eer naar Maud, die het ontdekte  ::ok:: ! En super top van Heinz voor het plaatsen van de beelden  ::ok::

 ::bravo:: ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #462 Gepost op: 15-02-2005, 14:36:35 »
Oh wat vet! En hij heeft ook wel een lekker typisch loopje hahaha  ::tandpastasmiley::
No Milk today???

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #463 Gepost op: 15-02-2005, 15:28:10 »
Alle eer naar Maud, die het ontdekte  ::ok:: ! En super top van Heinz voor het plaatsen van de beelden  ::ok::

 ::bravo:: ::zwaai::

joepie mijn claim to fame  ::bravo::  ::zwaai::  ::rofl::  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 15:30:15 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #464 Gepost op: 15-02-2005, 15:52:47 »
Het lijkt dat ie (als ie weer naar buiten lijkt te lopen) zelfs, net voor hij achter Victoria verdwijnt, ook nog richting camera kijkt, ziet iemand anders dit ook? (of zie ik weer van alles wat er dan weer niet is).   

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #465 Gepost op: 15-02-2005, 16:08:52 »
Waarom werd het interview met Victoria in de hal van het hotel gehouden en dat van Yvonne op een achterkamertje?

Dit betreffende het voorbij lopen van MM.

Even tussendoor is er met Gijs ook een achteraf interview geweest met Angela.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #466 Gepost op: 15-02-2005, 16:16:27 »
ja is er geweest.
sterker nog als je naar dagboeken op .nlsite gaat en je kijkt dan bij dagboek kandidaat van afl.2 zie je gijs lekker voor knapperend haardvuurtje zitten.  ::tandpastasmiley::

 groetjes maud ::joehoe::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #467 Gepost op: 15-02-2005, 16:41:00 »
ja is er geweest.
sterker nog als je naar dagboeken op .nlsite gaat en je kijkt dan bij dagboek kandidaat van afl.2 zie je gijs lekker voor knapperend haardvuurtje zitten.  ::tandpastasmiley::

 groetjes maud ::joehoe::

Dank je  ::zwaai::

Dat wil dus zeggen bij Gijs en Yvonne ergens achteraf en bij Victoria in het openbaar, waarom ??? Waarschijnlijk dus om MM voorbij te laten lopen, waar zijn overigens de andere kandidaten, volgens Victoria denken ze toch 24 uur aan de mol en zijn er mee bezig, waan zijn dan de andere kandidaten om MM in de gaten te houden ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 16:51:44 door muldvarp »

Offline Panta Rei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sane or insane is just a matter of majority
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #468 Gepost op: 16-02-2005, 02:59:52 »
@ Maud en Heinz: Jullie zijn geweldig!

Had M-M eigenlijk al in aflevring 1 afgeschreven wegens té verdacht neergezet, maar begin inmiddels weer hevig te twijfelen, mede door dit soort dingen.

Verder: probeert in de groep anderen verdacht neer te zetten (gedenk: Hugo, Bel2) en inmiddels kan ik ook bijna niet meer om die "9" aanwijzingen heen...

Toch nog niet zeker, maar hij maakt deel uit van mijn top 4 (en da's al heel wat... ::))

*edit: typefoutje*
Toch ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #469 Gepost op: 16-02-2005, 09:50:20 »
Ik vind 't echt prachtig gevonden hoor dat Marc-Marie daar voorbij loopt, wat dat betreft mijn complimenten!  ::ok::   Maar houden jullie er ook rekening mee dat hij ook gewoon toevallig daar voorbij kon lopen?  ;D  't is immers toch niet zo vreemd dat hij wat rondloopt in 't hotel? Daarom zie ik hier niet echt 'n aanwijzing in eerlijk gezegd.  :-\\

Maar ik hou 'm wel in de gaten als mol hoor!  :)

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #470 Gepost op: 16-02-2005, 09:56:51 »
Ik vind 't echt prachtig gevonden hoor dat Marc-Marie daar voorbij loopt, wat dat betreft mijn complimenten!  ::ok::   Maar houden jullie er ook rekening mee dat hij ook gewoon toevallig daar voorbij kon lopen?  ;D  't is immers toch niet zo vreemd dat hij wat rondloopt in 't hotel? Daarom zie ik hier niet echt 'n aanwijzing in eerlijk gezegd.  :-\\

Maar ik hou 'm wel in de gaten als mol hoor!  :)

Hij kan daar idd toevallig voorbij lopen. maar wat me dan voornamelijk opvalt is het feit dat bij Gijs en Yvonne het interview ergens anders is dan in het openbaar. De crewleden zitten toch ook ergens in een hotel of iets dergelijks (dit hoeft zelfs niet hetzelfde hotel te zijn) daar zouden ze het interview van Victoria toch ook hebben kunnen houden. Dan konden er ook niet toevallig >:D andere kandidaten voorbij lopen.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #471 Gepost op: 16-02-2005, 09:59:50 »
Ik denk ook niet dat dit 'toevallig' is. Hij kijkt volgens mij ook een keer richting de camera. Wat hiervan de bedoeling is weet ik niet (en ik zou in een deuk liggen als het wél 'toeval' zou zijn... ), maar ik denk dat MM even kwam checken of Victoria er wel echt lag ofzo... ???  >:D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #472 Gepost op: 16-02-2005, 10:08:14 »
Hij kan daar idd toevallig voorbij lopen. maar wat me dan voornamelijk opvalt is het feit dat bij Gijs en Yvonne het interview ergens anders is dan in het openbaar. De crewleden zitten toch ook ergens in een hotel of iets dergelijks (dit hoeft zelfs niet hetzelfde hotel te zijn) daar zouden ze het interview van Victoria toch ook hebben kunnen houden. Dan konden er ook niet toevallig >:D andere kandidaten voorbij lopen.

Misschien vonden ze de interviews met Gijs en Yvonne 'n beetje 'zwaar' worden door 't zo alleen in 'n hotelkamer te doen en zijn ze daarom nu op zoek gegaan naar 'n andere meer 'levendigere' locatie. En toen zijn ze bij de hotellobby uitgekomen.  :)

't zou best 'n aanwijzing kunnen zijn hoor, maar ik ga hier iig niet mijn molkeuze op baseren. Daar heb ik toch net iets meer voor nodig dat 'n Marc-Marie die toevallig voorbij komt lopen.  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #473 Gepost op: 16-02-2005, 16:52:43 »
Ik merk net dat tot nu toe in alle 5 de 'volgende week filmpjes' Marc-Marie te zien is in het laatste shot, dus net voordat het 'Mol-logo' verschijnt. Dit zijn de laatste shots op een rijtje:

allemaal dus gevolgd door:

Toevallig hè? Of niet..?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #474 Gepost op: 16-02-2005, 16:58:17 »
Het zou wel fantastisch zijn als hij uiteindelijk de mol is  ::rofl::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #475 Gepost op: 16-02-2005, 17:02:04 »
 ::oink:: Ik had dat ook al gezien maar dacht dat het aan mij lag, haha. Heel goed gevonden en toppie dat je het online hebt gezet met screenshots!!! Viel me verder tijdens de uitzendingen op dat vlak voordat er een opdracht komt, je ook een alleen-shot van MM ziet. Gelijk daarna gevolgd door een groeps-shot.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #476 Gepost op: 16-02-2005, 17:04:35 »
en de andere kandidaten varieren wel van plaats ? dan zou dit wel es DE hint kunnen zijn !!!

goed gevonden  ::zwaai::

groetjes maud  ::joehoe::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #477 Gepost op: 16-02-2005, 20:27:24 »
Heel goed gevonden!! zou idd een goede hint kunnen zijn :D :D Maarr....we zullen t zien :D

MM is een leuke  :D

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #478 Gepost op: 16-02-2005, 20:50:42 »
Zeker weten doe ik het niet maar ik vermoed eigenlijk dat MM bij het kijkerspubliek de bekendste en populairste van de BN-ers is (zeker nu GTST ster Victoria er uit ligt).
Het is dan niet zo vreemd en gewoon volgens de regels van een tv programma maken dat je dit persoon in je laatste shot als cliff-hanger gebruikt.

Maar opvallend is het wel idd.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline mivabre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #479 Gepost op: 16-02-2005, 21:10:42 »
Knap gevonden Maud en Heinz,jullie zijn goed bezig,en zeker MM als leuke bn-er ,door zn chaotisch gedrag,kan hij de aandacht afleiden van zichzelf,waardoor hij zn "werk"gewoon ondergronds kan blijven doen.Hij zet per slot van rekening ook bij wie van de 3 ook de panelleden door zn gedrag op een verkeerd spoor.