Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341219 keer)

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #520 Gepost op: 19-02-2005, 15:19:05 »
MM is geweldig en mijn mol!!!!

verder hoefi k niks toe te voegen want al mn argumenten zijn al gezegd  door anderen :) kben het er helemaal mee eens!

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #521 Gepost op: 19-02-2005, 17:16:35 »
Alle hints lijken naar MM te leiden, maar ik heb van hem nog niet echt iets mollerigs gezien, afgezien van die foto dan. Dus waarom kan MM nou nog meer de mol zijn? Echt concrete acties dus.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #522 Gepost op: 19-02-2005, 17:29:04 »
MM had een Lacoste petje op bij de kroko opdracht  ;) ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl::

Straks ga ik MM nog verdenken ook...en dat alleen maar vanwege z'n kroko petje  :-X
That's all

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #523 Gepost op: 19-02-2005, 18:07:52 »
Dat verdachte lachje van hem nadat Gijs vraagt:
G: "Heb je lekker geslapen"
MM: "Ja"
G: "Dat dacht ik al"
MM+G: -lachsalvo-

Ik vertrouw het echt voor geen meter. Bij Yvon lijkt het geritsel het ergste te zijn. Ik zou persoonlijk ook mijn beste maatje het meest pesten: Dat is natuurlijk ultiem lachen achteraf! En inderdaad, na Yvon duikt Marc-Marie ineens weer op en bij Gijs is er 'opeens' niks meer te horen. Zelf doet MM wel héél erg panisch.
(van de .nl site) "Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is.."...Marc-Marie!
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #524 Gepost op: 19-02-2005, 18:12:49 »
Yep..Marc- Marie is de mol....ik ben niet zo fanatiek in het zoeken naar aanwijzingen maar leuk om te lezen dat jullie dat wel (voor mij) doen!..... ::ok::
back again..

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #525 Gepost op: 19-02-2005, 18:19:31 »
Toen het percewntage bekend werd gemaakt, was iedereen verbaasd/geschrokken! behalve MM, die dat normaal wel zou zijn! Hij kijkt een beetje naar zijn schoenen..
Some light in your eyes...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #526 Gepost op: 19-02-2005, 18:48:54 »
Toen het percewntage bekend werd gemaakt, was iedereen verbaasd/geschrokken! behalve MM, die dat normaal wel zou zijn! Hij kijkt een beetje naar zijn schoenen..

mwah, toen gijs uit de mystery box kwam was mm ook de enige die niet enthousiast was, hij bleef zitten terwijl de rest opsprong

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #527 Gepost op: 19-02-2005, 18:55:41 »
Jaa maar das wel vreemd! Want normaal is hij altijd druk en aanwezig en vrolijk enz...
Some light in your eyes...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #528 Gepost op: 19-02-2005, 18:58:20 »
::rofl::

Straks ga ik MM nog verdenken ook...en dat alleen maar vanwege z'n kroko petje  :-X

mja, strange..
vooral omdat dit de eerste keer is deze serie dat die dat petje draagt (die andere witte was niet van lacoste toch?)
opzich word t niet zo heel duidelijk in beeld gebracht, dus t zou een hint kunnen zijn imho  :-\\

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #529 Gepost op: 19-02-2005, 18:58:47 »
jamaar jamaar volgens mij is MM de ron van dit seizoen hoor.... hij ziet eruit als mol, hij komt mollig over, maar echt mol acties doet 'ie niet...



Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #530 Gepost op: 19-02-2005, 18:59:19 »
als MM geinterviewd wordt in afl 6 waarom hangt er dan een dood beest over zn bed heen.  ::) miuut 10.25 ofzo. Best vaag eigenlijk  :-\\ Hmmz tis bij iedereen en toch vind ik t vaag dat er over hun bed een dood beest hangt. Vind het qua decoratie nu ook niet zo bijzonder ofzo
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 19:00:55 door garibaldi »

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #531 Gepost op: 19-02-2005, 19:03:07 »
Dood beest?? ???
Some light in your eyes...

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #532 Gepost op: 19-02-2005, 19:11:26 »
Dood beest?? ???

ja een vos ofzo, een huid. Maar het hangt bij iedereen   :-\\

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #533 Gepost op: 19-02-2005, 22:58:19 »
MM is (nog steeds) niet mijn mol maar aan het begin van de aflevering viel me wel op dat hij het over Gijs had, dat ze op dezelfde mol zouden zitten en MM dan heel zeker zegt dat zij echt niet op dezelfde mol zitten..weet niet eens wat ik er nou mee wil zeggen maar vond het beetje vreemd klinken.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #534 Gepost op: 19-02-2005, 23:07:15 »
Dat vond ik ook, bijna alsof Marc-Marie ermee zou zeggen van: nou, je kan denken wat je wilt maar als jij de mol weet, zou je dat niet direct tegen dezelfde mol vertellen!
Of iets in die trant. Ik vond het ook raar, want voor zover wij weten zegt Gijs niet daadwerkelijk wie hij dan verdenkt en zou Marc-Marie dat dus ook niet weten.

Hmm... echt duidelijk ben ik niet. Het is ook al 23:00, tijd om wat leuks te gaan doen!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #535 Gepost op: 20-02-2005, 03:49:27 »
Ik ben op zoek naar een nieuwe mol, en ik wil die keuze nog steeds deels baseren op de truck-opdracht.

De mol moest gemanouvreerd worden in een positie, ik twijfel over MM, kan iemand mij zeggen op de hoeveelste plaats hij stond bij het meest sterk in de schoenen enzo (die vragenlijst)

bvd.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #536 Gepost op: 20-02-2005, 06:14:09 »
Ik ben op zoek naar een nieuwe mol, en ik wil die keuze nog steeds deels baseren op de truck-opdracht.

De mol moest gemanouvreerd worden in een positie, ik twijfel over MM, kan iemand mij zeggen op de hoeveelste plaats hij stond bij het meest sterk in de schoenen enzo (die vragenlijst)

bvd.

Als ik me niet vergis, nummer 4.

Jim was 1, Lottie 2
Sander 3 en MM 4.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #537 Gepost op: 20-02-2005, 10:55:29 »
Klopt Loor, hij was nummer 4. Daardoor moest hij rijden en binnen de tijd van Lottie blijven + minder pylonnen omrijden. Binnen de tijd is makkelijk gelukt maar hij heeft nog net 1 pylon extra omgereden zodat hij het geld niet kon verdienen. Dit was imo echt een mollenstreek. Ik geloof er heilig in dat hij geoefend heeft met die roadtrain, hij deed het nl. zo behendig!  ::ok:: ::vergroot::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #538 Gepost op: 20-02-2005, 11:35:59 »
Oke, resumé... Hier nog even alle feiten van Marc-Marie op een rijtje, waarvan ik dus denk: jij bent de mol!  ::vergroot::

Tijdens de tonnenopdracht wilde hij persé de duurste ton openen (3000 euri). Hij zei letterlijk: "laten we sowieso de duurste openen"... Hoe meer geld er uitgegeven wordt, des te minder geld komt er in de pot!

Tijdens de grottenopdracht kruipt hij door een gangetje en komt weer tevoorschijn met: "its me... Marc-Marie". Iedereen denkt dat hij dat zomaar voor de lol zei, maar hij zei het met de aanwijzing dat hij de mol is!!

De trein-tassenopdracht was MM een stoker. Tijdens uitleg van Angela zei MM droog: "ik denk dat ik in alle 3 de groepen ga". Ook hier kan men van denken dat hij dit voor de lol zei, maar hij heeft wel gelijk gekregen. De mol had nl. hulpmollen ingeschakeld (Yvon, Jim en Isabelle). Yvon en Jim zaten bij elkaar bij de Vrienden, Isabelle bij de Collega's en MM in de Stokers. M.a.w.: hij zat dus in alle 3 de groepen. Hij trok ook 2x aan het touw (toeter) zodat Victoria dacht dat zij die tas niet moest pakken, maar dat moest ze wel. Het leek net of Lottie dat deed, maar het was echt MM die 2x trok!!

Met de Roadtrain opdracht moest hij de tijd van Lottie evenaren en een pylon minder omrijden. Die tijd haalde hij met gemak (hij had natuurlijk geoefend!!). Het jammere voor de groep en dus ook voor de pot is, hij reed nog nét 1 pylon extra omver!! Hij won het vertrouwen dat hij sneller reed, maar helaas, die pylon gaf de nekslag.

Tijdens die knutselopdracht moest hij samen met Sander een knutselfrutseltje maken. Marc-Marie zorgt ervoor dat ze, zonder nadenken, die verfwinkel ingaan. Eenmaal in de winkel geeft hij Sander de schuld dat het Sanders idee was om zonder na te denken die winkel in te gaan. Hij schuift dus de schuld op Sander. Tevens zegt MM dat ze dan maar beter eerst weg kunnen gaan om iets anders eerst te gaan doen (materiaal halen etc). Maar in de taxi schuift hij weer het mol-gedrag op Sander en zegt tegen Sander: "je hebt me ook al uit die winkel gekregen", terwijl hij zélf wegwilde... En hoorde jullie hem protesteren toen ze aan de andere kan van de stad op zoek gingen voor een boekwinkel? Ik niet.

Met de links-rechtsopdracht had zijn groep als eerste de cijfers voor het tel.nummer. Hij wist als enige dat je nummers moest omdraaien om het juiste nummer te verkrijgen. MM belt het nummer, die overgaat, en als Yvon (per ongeluk) het verkeerde knopje indrukt, zegt MM: "het nummer is ingesprek". Hoe kán dat nou... Hij kan niet van overgaan naar ingesprek gaan... Tevens zei hij dat ze voor de ingang van het Hilton stonden en hoefden ze alleen maar op de andere groep te wachten. Maar nee,... ze lopen als een kip zonder kop rond, zodat ze het nooit meer binnen de tijd halen om bij Yvon en Lottie te komen. En ook nu geeft MM de schuld aan een ander.

De laatste uitzending heeft MM zich niet al te mols gedragen. Oke, hij heeft de foto van Jim gejat en die later weer teruggestopt in zijn tas met tekst: "beter opletten... De M." Dit kan gezien worden als kwajongensstreek, maar het was imo wel een echte mollenstreek!! Wat mij echter ook opviel was dat, toen iedereen zat en het percentage bekend werd gemaakt, iedereen in shock was dat het 38% was, dus 2 mensen exit. Maar wat was MM aan het doen... zijn veters aan het strikken!! Hij wist dit dus allang en deed dit mssn om zijn lach te verbergen ofzo. Tevens gaf Gijs het geld weg. MM zei: 'geef maar aan mij'', waarop Angela zei: 'nou, ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent'... waarop MM zei (glimlachend): 'ja... dat denk ik wel'.  Angela wist van te voren niet wie de mol was. Tijdens de opnamen zag zij wie het was, incl. winnaar en verliezer. Achteraf bleek dat zij het goed had (heeft ze toegegeven tijdens de 1e muz.hint bij Schiffers). Angela zegt niet zomaar tegen MM dat ZIJ hem niet de aangewezen persoon voor het geld vindt... zij ziet hem immers ook als mol.

En dan die muz. aanwijzingen (en die heb ik niet van mezelf, maar ben het er wel mee eens): bijna alle muz. aanwijzingen hadden iets dubbels. U2 (UU dus), Joe Jackson (JJ dus) 10 CC <--- dit duidt maar op 1 ding: Marc-Marie (MM dus) is de mol!

Ik hoor graag jullie op- of aanmerkingen!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2005, 16:23:46 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline skybird

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #539 Gepost op: 20-02-2005, 11:39:59 »
Hoe kon MM dan manipuleren dat ie mocht rijden? Ik denk niet dat MM de mol is. Hij is gewoon zichzelf. Meestal is de mol degene die je het minst zou verwachten. Isabelle???