Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 341156 keer)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #980 Gepost op: 8-03-2005, 16:58:17 »
of hellingMAN
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline dekoningin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #981 Gepost op: 8-03-2005, 17:02:20 »
ik heb net heel de dagboek doorgestudeerd van aflevering 2, maar er staat nog een hint denk ik:
De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone >>man<< redelijk onbereikbaar zijn.

Kunnen we hieruit opmaken dat de mol een man is?

of is het een uitdrukking?

He, ben ik net wat rustig omdat ik bijna zeker weet dat Lottie de mol is.....
Het is een uitdrukking hoor!

toch.... :-\\

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #982 Gepost op: 8-03-2005, 17:03:43 »
ik heb net heel de dagboek doorgestudeerd van aflevering 2, maar er staat nog een hint denk ik:
De vlucht met de helikopter was fantastisch en Kangaroo Island is echt een heel mooi eiland. Ok, als “bekende Nederlander” maak je soms dingen mee die voor de gewone >>man<< redelijk onbereikbaar zijn.

Kunnen we hieruit opmaken dat de mol een man is?

of is het een uitdrukking?

als je dat graag wil zou ik dat maar doen ja.
je kunt natuurlijk alles op je mol toepassen.
verder is het een uitdrukking

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #983 Gepost op: 8-03-2005, 17:04:58 »
jaaaaaaaaaaaa het is een uidrukking ja
dennis for mole !

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #984 Gepost op: 8-03-2005, 17:08:51 »
jaaaaaaaaaaaa het is een uidrukking ja
sorry hoor  :-[

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #985 Gepost op: 8-03-2005, 17:09:16 »
Heb ook de dagboek-analyse-topic nog eens doorgeworsteld en inderdaad wordt er op 09-02-05 door Sneakiej ontdekt dat de passage "Ik hoefde alleen maar toe te kijken" er uit is. Een aantal mensen beaamt dit dan ook.

Als dit echt zo is, en nu moet ik het wel geloven, dan kan het Marc-Marie niet zijn. ::oink:: Of het is wel Marc-Marie maar het is er later uitgehaald omdat het te misleidend zou zijn. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #986 Gepost op: 8-03-2005, 17:11:40 »
Als dit echt zo is, en nu moet ik het wel geloven, dan kan het Marc-Marie niet zijn. ::oink:: Of het is wel Marc-Marie maar het is er later uitgehaald omdat het te misleidend zou zijn. :P

hm.. strange.
die dagboeken worden toch altijd door 380 mensen gelezen? denk niet dat ze een fout er in zullen laten staan.. oftewel, dit is vast weer iets om ons als die hard speurders te misleiden, de *gemiddelde lezer* merkt toch niet dat er ineens iets weg is

Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #987 Gepost op: 8-03-2005, 18:07:01 »
Ik denk ook dat MM de mol is.

Ik heb oude afleveringen teruggekeken en er viel me iets op wat misschien wel zou kunnen betekenen dat meerdere kandidaten ook al langer wisten dat MM de mol was. i.t.t. de biecht.

Ik weet niet meer zeker welke aflevering het was, ik schat ergens tussen afl 4 en 6, maar op bijna het einde van de aflevering zegt Angela dat het zoeken naar de mol niet erg opschiet. Op dat moment kijken TEGELJK, instinctmatig haast zowel Sander, Yvon als Lottie naar Marc Marie! En de rest staarde maar wat vooruit...

voor degenen die het nog op schijf/band hebben staan, kijk het maar na, ze kijken echt duidelijk naar MM.

Ik HOOP dat ik ernaast zit en dat Lottie toch de mol is, maar ik denk het niet. Ook vanwege het instinctmatige reageren van haar. (verbeteren MM in trein, telefoon afpakken van Yvon nadat deze een gesprek wegduwt in de "Hilton-links-rechts-opdracht")

Maar als ze desondanks toch de mol blijkt te zijn, dan petje af, dan heeft ze het heel goed gespeeld!

Yvon verdenk ik overigens totaal niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #988 Gepost op: 8-03-2005, 18:22:50 »
Ik denk ook dat MM de mol is.

Ik heb oude afleveringen teruggekeken en er viel me iets op wat misschien wel zou kunnen betekenen dat meerdere kandidaten ook al langer wisten dat MM de mol was. i.t.t. de biecht.

Ik weet niet meer zeker welke aflevering het was, ik schat ergens tussen afl 4 en 6, maar op bijna het einde van de aflevering zegt Angela dat het zoeken naar de mol niet erg opschiet. Op dat moment kijken TEGELJK, instinctmatig haast zowel Sander, Yvon als Lottie naar Marc Marie! En de rest staarde maar wat vooruit...

Je hebt gelijk, het is na de 40% in aflevering 5. Goed gezien zeg! ::ok::

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #989 Gepost op: 8-03-2005, 18:58:13 »
Je hebt gelijk, het is na de 40% in aflevering 5. Goed gezien zeg! ::ok::

Hoe graag ik MM ook wil zien als de mol....

Er zit nog een ander shot tussen, namelijk dat van Yvon die reageert op het percentage en daarna Jim die meewaardig zijn hoofd schudt.

De shot die hier heel terecht  ::ok:: opgemerkt wordt, komt daarna.

Volgens mij zegt MM iets, dat de aandacht trekt... (Wat hij zegt is geneuveld in de montage ! (Te verdacht? ), maar je ziet hem lachen om iets...)

Sander kijkt pas iets later naar MM.
Carpe Diem

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #990 Gepost op: 8-03-2005, 19:05:38 »
(Te verdacht?

Ja zou ook nog kunnen. ;D Maar we hebben er idd niet veel aan, maar toch goed opgemerkt. ;)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #991 Gepost op: 8-03-2005, 19:26:38 »
Wmb nog een mogelijke hint naar MM, deenigeechte noemt verschillende topics verschillende sites (wanneer een zin van hem/haar door Grace naar een ander topic wordt gehaald vraagt hij/zij: "hoe komt die zin op deze site?" ipv in dit topic.)
MM lijkt me itt Yvon en Isabelle minder een internet(forum)type, en meer voor de hand liggend om een dergelijke vergissing (onwetendheid) te maken.


Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #992 Gepost op: 8-03-2005, 20:05:51 »
10 cc slaat ook op een man en er zit er nog maar 1 in, MM dus.

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #993 Gepost op: 8-03-2005, 20:18:38 »
kijk bij aflevering 8

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #994 Gepost op: 8-03-2005, 20:33:01 »
denk niet dat t iets is maar toch (iedereen aan wie ik het op de chat vroeg was het niet opgevallen)

op ongeveer 19.17 in aflevering 8  (net na de strandopdracht) verschijnt er in beeld een beeld  :P

vanaf het moment dat ik het zag deed de rechtse persoon me zoveel denken aan MM.

tuurlijk zijn er veel beelden op Bali maar, iedereen die ik het vroeg vond het ook dus hier ff wat screenshots:



en



toeval? of gewoon te ver gezocht ???
wow bob wow

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #995 Gepost op: 8-03-2005, 21:36:59 »
ik zei dus precies hetzelde tegen de rest in de kamer, maar iedereen verklaarde mij voor gek: ja ze gaan echt niet zo beeld er neer zetten hoor omdat hij toevallig op marc marie lijkt......

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #996 Gepost op: 8-03-2005, 21:46:05 »
In een woord: roekoeeeeeeeeeeeeeee  ::rofl:: ;)
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #997 Gepost op: 8-03-2005, 21:47:30 »
hahaha.. sorry, maar als dat op marc-marie moet lijken  ::rofl::
lieve schatten, dat beeld staat al 380 jaar in bali, het is een mooi shot om ook een beetje balineese cultuur te laten zien ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #998 Gepost op: 8-03-2005, 21:48:30 »
In een woord: roekoeeeeeeeeeeeeeee  ::rofl:: ;)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #999 Gepost op: 8-03-2005, 21:54:22 »
hahah ja roekooeee dat word je er zeker van van al die aanwijzingen die naar iedereen kunnen leiden... en de 9 theorie die super goed gevonden is...... maar nu ook weer op lottie kan slaan volgens sommigen (niet dat ik daar in trap  8) ) maar de ged8e dat hij op marc marie leek had ik wel maar ik geloof idd niet dat dat beeld er daardoor staat hoor...... misschien dat dit weer een leuke afleiding is..

ik ga voor 90 procent voor marc marie
het enige waar ik mee in mijn maag zit is het filmpje van aflevering 7 op de site waar elise in voorkwam.... en het ergste is dus dat elise introfilmpje in aflevering 7 werd uitgezonden en dat was idem bij lottie......

hmzzz let it be friday pleaseeee
Niets is wat het lijkt!!!!