Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 364180 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Oud molkandidaat gespot!
« Reactie #360 Gepost op: 13-01-2011, 15:34:16 »
Duidelijk te herkennen ja. Leuk!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oud molkandidaat gespot!
« Reactie #361 Gepost op: 13-01-2011, 15:48:26 »
 ::rofl:: Idd!
Zei dat op de chat toen ook al  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #362 Gepost op: 13-01-2011, 18:38:06 »
open de site  www.tvgids.nl maar eens verrassing ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #363 Gepost op: 13-01-2011, 18:39:41 »
Huh, wow te gek. Goede stunt!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #364 Gepost op: 14-01-2011, 20:48:55 »
Ik weet eigenlijk niet of er iemand op zit te wachten en of ik het hier wel mag plaatsen. Ik zelf vind het altijd leuk om jaren later nog eens iets van een kandidaat te zien. Zo keek ik laatst op uitzending gemist een aflevering van "De Herkansing" waarin Prem een probleemkind gaat helpen. In deze aflevering gaat het over Franny die door een angststoornis vaak niet naar school durft.

http://deherkansing.ntr.nl/

Op deze site ga je dan naar "bekijk aflevering 1". Vanaf 16:30 minuut komt er een psycholoog in beeld. De molfan die de eerste seizoenen ook gezien heeft, zal duidelijk een kandidaat herkennen  ::tandpastasmiley::

Leuk ja! Ik had haar eerder al eens op tv teruggezien. Ze is echt geen spat veranderd... (Alleen iets tactischer in haar opmerkingen :-X).
Overigens, wie houdt morgen het VK magazine in de gaten? Misschien schrijft Hanna wel over WIDM!
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 20:51:16 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #365 Gepost op: 14-01-2011, 21:32:08 »
Overigens, wie houdt morgen het VK magazine in de gaten? Misschien schrijft Hanna wel over WIDM!

 ::zwaai:: Heb de Volkskrant dus met VK Magazine. Lees altijd de columns van Hanna, dus grote kans dat ze ditmaal haar column aan WIDM wijd. Ben benieuwd :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #366 Gepost op: 15-01-2011, 00:31:36 »
En ook aflevering 2 is door recensiekoning beoordeeld:

http://www.recensiekoning.nl/2011-01_10032/wie-is-de-mol-aflevering-2

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #367 Gepost op: 15-01-2011, 11:01:13 »
En ook aflevering 2 is door recensiekoning beoordeeld:

http://www.recensiekoning.nl/2011-01_10032/wie-is-de-mol-aflevering-2

Haha, vooral hun infographic (klik!) is meesterlijk! Jan als commando en Soundos met haar mond open!
« Laatst bewerkt op: 15-01-2011, 12:22:13 door Sprien, Reden: plaatje onder link verborgen ivm layout »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #368 Gepost op: 15-01-2011, 12:58:10 »
In de Volkskrant magazine vandaag een overvloed aan WIDM. Groot interview met Jon van Eerd (wel slechts 2 vraagjes over widm) en natuurlijk de column van Hanna over haar vertrek.

Helaas is hier nog altijd geen scanner aanwezig.. dus ik hoop dat iemand anders de mogenlijkheid heeft om te scannen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #369 Gepost op: 15-01-2011, 13:12:00 »
Ik vind die overzichten van de recensiekoning altijd zo treffend. Was bij Oh oh Cherso ook zo  ;D Ik heb even in de VK Magazine gespiekt en er is een interview met Jon en Hanna wijdt haar column aan WIDM!  ::ok::

Eind mei 2010 zat ik in een Boeing van Continental Airlines. Ik vloog naar huis vanuit El Salvador, waar ik had meegedaan aan reality-spelshow Wie is de mol?. Een dag eerder had ik een rood scherm te zien gekregen en binnen drie minuten afscheid van mijn negen medekandidaten moeten nemen. Want ik was afgevallen. Na zes dagen. Voor de mensen thuis: in de tweede aflevering. Mijn afscheidsloopje de trap af deed ik twee keer over voor de camera's.

Plezier is zo ironisch. Dus zijn we liever cynisch. Toch durf ik te stellen: Wie is de mol? was een feestje. En daar, in het vliegtuig, tijdelijk verstoken van zelfreflectieve distantie of relativeringsvermogen, vond ik zelfs: het feestje van mijn leven. "Meatballs of chicken?", vroeg een stewardess. "Chicken I guess..." Ik dacht aan thuis. Mijn vrienden had ik verteld dat ik op rondreis was door Azië. Maar wie keert er nou na zes dagen terug uit Azië, zonder foto's van tandeloze mannen of verhalen over malafide riksja's? Ik zou tijdelijk moeten onderduiken. Terwijl mijn negen nieuwe beste vrienden voor het leven in El Salvador doorfeestten. Hun afterparty zou ik volgend jaar op televisie zien: afleveringen vol eens-in-een-leven outdoor-activiteiten die hen nog meer zouden verbroederen.

Ja, mij zouden ze vast snel vergeten, mijn negen nieuwe beste vrienden voor het leven. Alleen omdat ik even wat strategische miscalculaties gemaakt had die, bedacht ik nu, door de 1,1 miljoen kijkers thuis wel eens als "gare mongolenactie" zouden kunnen worden uitgelegd. En opeens hoorde ik het. Het gefluister in de supermarkt, over een half jaar: "Psst, wie is dat meisje ook alweer, daar bij de Italiaanse carrés?" "Yo, zie je dat dan niet? Dat is dat meisje van die gare mongolenactie." En zo kreeg ik spontaan zin de brace-positie in te nemen. Als de poppetjes op de safety-instructies: hoofd in mijn schoot, armen om mijn benen. Ik deed het niet. Want er zat een man naast me. En hij praatte: "So what did you do in El Salvador?" Ik vertelde dat ik had meegedaan aan een realityprogramma. Dat klonk vast raar, maar hé, dit was een Amerikaan. En voor Amerikanen was meedoen aan een realityshow waarschijnlijk net zoiets als je aanmelden voor het leger. Een back-upoptie, iets dat je altijd nog kunt doen wanneer het niet lukt, het leven.

"So why do you look so sad?", vroeg de man. "I got eliminated..." De man sneed een meatball in twee. "Ah", zei hij, "but you know: everything happens for a reason." Terwijl de man zijn broodje in de tomatensaus doopte, probeerde ik te verzinnen om welke kosmische reden ik Wie is de mol? als eerste had moeten verlaten. Wie weet stortte het busje met overgebleven kandidaten morgen in een ravijn. Dat zou vreselijk zijn. Zo vreselijk dat de gemaakte opnamen niet zouden worden uitgezonden. Maar dan had ik net zo goed niet naar Midden-Amerika kunnen komen. Nee, dit was dus niet de reden. Misschien was me iets genants overkomen als ik was gebleven. Ik was op zich net ongesteld geworden. Wellicht was ik doorgelekt, rennend door de stad tijdens de walkie-talkie opdracht. De beelden van mijn besmeurde rokje zouden uiteraard De Wereld Draait Door halen en op YouTube worden gezet, begeleid door de titeltune van Peppi & Kokki, en als titel: "Hanna Berbloed" Maar zouden de montagemensen mij niet hebben behoed?

Of misschien zou ik er niet tegen kunnen mezelf weken achter elkaar op televisie te zien. Omdat ik me dan onbewust zou worden van mijn idioot expressieve gezicht en het feit dat ik constant aan mijn haar zit. En dan zou ik in een identiteitscrisis raken: "Ai ai ai, wie ben ik nou toch en waarom zit ik steeds aan mijn haren". Aan de andere kant: ik ben 26. Beetje oud voor een identiteitscrisis. "I can't think of a reason", zei ik uiteindelijk. "Sure there is!", zei hij. "If it wasn't for your elimination, you wouldn't be sitting here. With me". Had ik dit goed verstaan? De man likte zijn mes af. Ik dacht na. En fluisterde uiteindelijk: "Ja..." Want de man had gelijk. Als ik niet vroegtijdig was vertrokken van het feestje van mijn leven, had ik nu niet naast hem in het vliegtuig gezeten. Dan was dat dus de reden. Geen goede reden. Maar everything happens for a reason. En niemand heeft ooit beweerd dat het een goede reden moet zijn.

Aww  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2011, 13:14:03 door Joosie200 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #370 Gepost op: 20-01-2011, 10:14:52 »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #371 Gepost op: 20-01-2011, 17:22:57 »
Ik zit NU bij v-radio, te beluisteren via www.v-radio.nl. Tussen nu en 18:00 uur hoor je wat fragmentjes en theorieen en Lautjuh belt ook. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #372 Gepost op: 20-01-2011, 17:53:44 »
Jaaa, Niels en ik waren op de radio! ;D reclame gemaakt voor WIDM én de mollootactie, was super leuk! ::feest::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #373 Gepost op: 20-01-2011, 17:56:23 »
Jaahoor, heb alles gemist..
Verwacht gauw een link hier..  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #374 Gepost op: 21-01-2011, 20:08:11 »
Wachtend op mijn trein bladerde ik in de AKO een dik blad "Broadcast Magazine" door met een tamelijk groot interview met Pieter Jan erin, waarvan ook een deel over WIDM. Ik heb het niet gekocht want het blad kost 6 euro.

Dus erg nuttig is deze post niet. Tenzij iemand anders nu het blad wil kopen of wil doorlezen als ie toch op een trein staat te wachten. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #375 Gepost op: 21-01-2011, 20:11:02 »
Wachtend op mijn trein bladerde ik in de AKO een dik blad "Broadcast Magazine" door met een tamelijk groot interview met Pieter Jan erin, waarvan ook een deel over WIDM. Ik heb het niet gekocht want het blad kost 6 euro.

Dus erg nuttig is deze post niet. Tenzij iemand anders nu het blad wil kopen of wil doorlezen als ie toch op een trein staat te wachten. ;)

Stond er iets nieuws in?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #376 Gepost op: 21-01-2011, 20:16:17 »
Stond er iets nieuws in?

Weet ik niet meer. Dus waarschijnlijk niet.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #377 Gepost op: 21-01-2011, 22:52:22 »
Ik kijk (toevallig) de TV kantine, was er een stukje voer de Ring. Ze zoomde ook in op Pieter-Jan en zag toen Hanna achter hem zitten. Haha, leuk, had ik niet gezien in de uitzending (tja maar dat valt je dan ook niet op he..)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #378 Gepost op: 21-01-2011, 23:17:38 »
Ik krijg m iedere maand thuis.
Zal morgen het interview inscannen!  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #379 Gepost op: 21-01-2011, 23:19:56 »
Ik krijg m iedere maand thuis.
Zal morgen het interview inscannen!  :)
nice ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.