Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 224852 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #240 Gepost op: 6-02-2013, 20:34:09 »
Vreemd om de beelden uit de promo op deze manier voor het eerst te zien :P
...óf niet!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #241 Gepost op: 6-02-2013, 20:35:51 »
Vreemd om de beelden uit de promo op deze manier voor het eerst te zien :P
Dat had ik dus ook. :P Ik dacht: is dit nou LuckyTV of de echte promo?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #242 Gepost op: 6-02-2013, 21:03:56 »
Jaja, was grappig ! Vodcast waardig  ::rofl:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #243 Gepost op: 6-02-2013, 21:11:46 »
Haha. ik heb dwdd zitten kijken, maar dit had ik ff gemist XD Hij zou idd zo uit de vodcast kunnen komen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #244 Gepost op: 7-02-2013, 13:18:43 »
In de categorie "Geloof er niks van maar hoop wel dat 'ie gelijk krijgt":

Citaat
Paragnost voorspelt prijs

Televizier-Ring voor Wie is de Mol??

Aan gene zijde weten ze het zeker: Wie is de Mol? wint dit jaar de Gouden Televizier-Ring. Dat vertellen welingelichte geesten aan Henk Jan Akse, oud-deelnemer van het programma Het zesde zintuig, waarin paragnosten zich op onopgeloste moordzaken storten. Akse maakte verbinding met het geestennetwerk en vroeg voor dagblad Metro wie de felbegeerde tv-prijs dit jaar in de wacht sleept. 'Wie is de Mol?' was het eenduidige antwoord. De 'smaakmakende deelnemers' van dit seizoen zouden daarvoor de doorslag geven. Als het AVRO-programma in oktober bij de genomineerden eindigt, is het de vijfde keer op rij dat dit gebeurt. Voor de programmamakers is te hopen dat Akse inderdaad helderziend is en de prijs nu eens niet aan hun neus voorbijgaat. Toch kunnen ze beter niet al te veel waarde hechten aan de optimistische voorspellingen. Wie zegt dat geesten nooit mollestreken uithalen? Overigens begint na Wie is de Mol?, waarin dit keer de conditie van de overgebleven kandidaten flink wordt getest, op RTL4 een nieuw seizoen van Het zesde zintuig plaats delict [...].

(Avrobode, nr, 6)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #245 Gepost op: 7-02-2013, 13:31:47 »
Begin van dit jaar waren er ook van die grappige vragen over media, kunst, cultuur en de maatschappij. Beroepsvoorspellers werd op elk van deze gebieden gevraagd een uitspraak te doen. 

Het is wel opmerkelijk dat in een van die categorieën de vaag werd voorgelegd: ''wint WIDM dit jaar dan eindelijk de Televizierring?''


Opmerkelijk, omdat WIDM er volgens de vragenstellers dus weldegelijk toe doet!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #246 Gepost op: 7-02-2013, 16:14:18 »
Toch opvallend, want elk jaar wordt over WIDM alleen maar gezegd dat ze al zo vaak genomineerd zijn. Er wordt nooit nadrukkelijk gezegd dat het programma grote kans maakt om te winnen. Afgelopen jaar zeiden ze bijvoorbeeld dat TVOH had gewonnen van ABOVT. Het jaar daarvoor was het VI dat verrassend won van TVOH. WIDM werd hier niet bij genoemd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #247 Gepost op: 7-02-2013, 18:02:13 »
Toch opvallend, want elk jaar wordt over WIDM alleen maar gezegd dat ze al zo vaak genomineerd zijn. Er wordt nooit nadrukkelijk gezegd dat het programma grote kans maakt om te winnen. Afgelopen jaar zeiden ze bijvoorbeeld dat TVOH had gewonnen van ABOVT. Het jaar daarvoor was het VI dat verrassend won van TVOH. WIDM werd hier niet bij genoemd.

Twee jaar geleden waren er slechts 700 stemmen verschil tussen ons en de winnaar!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #248 Gepost op: 7-02-2013, 18:08:35 »
Twee jaar geleden waren er slechts 700 stemmen verschil tussen ons en de winnaar!
Wow, dat is wel heel weinig! Ik wist dat het niet veel scheelde, maar dat alle op dat moment actieve forumleden WIDM met één stem de Ring hadden kunnen bezorgen had ik niet verwacht! ::oink::

Maar dat is ook een reden waarom ik het zo raar vind dat in de media nooit zo wordt uitgelicht dat WIDM hem niet gewonnen heeft.

(ergens is het ook wel leuk dat ze hem steeds niet winnen, zo is het dit jaar (want dit jaar winnen ze hem zonder enige twijfel) nóg leuker en ik vind het hele gebeuren eromheen ook wel leuk elk jaar, het is onderhand een vast onderdeel van het moljaar geworden!)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #249 Gepost op: 7-02-2013, 19:09:07 »
Wow, dat is wel heel weinig! Ik wist dat het niet veel scheelde, maar dat alle op dat moment actieve forumleden WIDM met één stem de Ring hadden kunnen bezorgen had ik niet verwacht! ::oink::

2 jaar geleden kon je toch nog zo vaak stemmen als je wilde? Dit jaar mocht je voor de eerste keer maar één keer stemmen geloof ik.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #250 Gepost op: 7-02-2013, 19:10:39 »
2 jaar geleden kon je toch nog zo vaak stemmen als je wilde? Dit jaar mocht je voor de eerste keer maar één keer stemmen geloof ik.
Weet ik, maar als elk forumlid dus 1 keer extra had gestemd hadden we de Ring 2 jaar geleden al gehad. Dat bedoelde ik. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #251 Gepost op: 7-02-2013, 19:15:50 »
Weet ik, maar als elk forumlid dus 1 keer extra had gestemd hadden we de Ring 2 jaar geleden al gehad. Dat bedoelde ik. ;)

Ah op die manier! Ja, dat is wel een raar idee ja. Maar ik vind al dat gedoe elk jaar met de Televizierring wel leuk, dat ben ik helemaal met je eens!  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #252 Gepost op: 7-02-2013, 22:10:19 »
Wel handig voor mensen zoals ik, die meestal na het "Tot morgen"  van Matthijs  wegzappen ;D

Wat? Dan mis je het leukste onderdeel van het hele program!  ;)
Woosie down?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #253 Gepost op: 7-02-2013, 22:32:07 »
Wat? Dan mis je het leukste onderdeel van het hele program!  ;)
Het is idd altijd een teleurstelling als er eens een keer GEEN LuckyTV uitgezonden wordt :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #254 Gepost op: 8-02-2013, 15:17:43 »
Stukje uit het Dagblad van het Noorden van gisteren:

Citaat
Met klamme handen 'Wie is de Mol?' kijken
Wie is de Mol-kandidaten herbeleven elke week dolle avonturen

Door Marieke de Witte
Hilversum
Niet alleen ruim twee miljoen Nederlanders, maar ook de tien Mol-kandidaten zelf stemmen wekelijks af op het programma Wie is de Mol?.  Ook zij zien de afleveringen voor het eerst. Met klamme handen herbeleven de BN'ers de avonturen die ze afgelopen zomer in Zuid-Afrika meemaakten voor alweer het dertiende seizoen van het populaire Avro-programma. "De afgelopen weken heb ik iedere keer met een groep vrienden bij mij thuis gekeken. Het is net of je een vakantiefilm terugkijkt," zegt cabaretier Carolien Borgers. "Je zit gelijk weer helemaal terug in de sfeer," zegt presentator Kees Tol. Afgelopen week kwamen een aantal kandidaten bij hem thuis in Volendam kijken. "Ik had hapjes en drankjes in huis gehaald. Uiteraard ook een lekker visje, zo hoort dat in Volendam." Acteur Tim Haars, de afvaller van vorige week, was daar door opnames niet bij. "Daar baalde ik van, ik had wel zin in bier en vis."
Wie is de Mol draait om het ontmaskeren van 'de mol'. Van de tien kandidaten loopt iemand de boel te frustreren, maar de anderen weten niet wie dat is. Iedere week moeten er vragen beantwoord worden over de identiteit van de mol, diegene met de minste goede antwoorden moet het spel verlaten. Wekenlang leek Haars de ideale mol, maar tot verrassing van velen moest hij vorige week toch weg. "Ik verloor me helemaal in het spel. Dat had ik nog nooit meegemaakt, want ik heb eigenlijk een hekel aan spelletjes," zegt de acteur uit onder meer de populaire Nederlandse film New Kids. "Wekenlang ben ik gestalkt door mijn vrienden met allemaal vragen over het programma. Vragen die ik dus niet mocht beantwoorden omdat alle kandidaten een geheimhouding hebben moeten ondetekenen."
Door allerlei tactische en psychologische trucjes - waar het programma vol mee zit - was Haars al een paar keer door het oog van de naald gekropen. Het leek een paar weken geleden of hij weg moest, maar in de volgende aflevering was hij ineens weer terug. In een kooi, waaruit hij werd bevrijd door zijn medekandidaten en dus kon blijven. "Ik heb druk met hem zitten sms'en tijdens die aflevering, wat een bizarre wending was dat," zegt Borgers. Afgelopen week kreeg hij toch echt een 'rood scherm', wat wil zeggen dat hij moest vertrekken.
Na vanavond zijn we weer een stap dichterbij het antwoord op de vraag wie van Zarayda Groenhart, Kees Tol, Carolien Borgers, Tania Kross, Daniël Boissevain en Paulien Cornelisse de mol is. "Als je denkt dat het spel tot nu toe bizar verliep, heb je nog niets gezien," zegt Boissevain. "Het wordt nog veel, veel krankzinniger." Haars voegt daar lachend aan toe: "Ach joh, vanavond zit ik weer in een kooi en ben ik terug hoor."
 
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #255 Gepost op: 8-02-2013, 15:47:35 »
Stukje uit het Dagblad van het Noorden van gisteren:
 

Het wordt nog veel, veel krankzinniger..... ::oink::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #256 Gepost op: 8-02-2013, 15:48:15 »
"Ik had wel zin in bier en vis"  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #257 Gepost op: 8-02-2013, 15:51:09 »
de nieuwe recensie van de koning
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #258 Gepost op: 8-02-2013, 21:10:03 »
Nu Art op 3FM :)
...óf niet!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #259 Gepost op: 8-02-2013, 23:15:58 »
Nu Art op 3FM :)

DRIEFM? Wat is dat?  ::tandpastasmiley::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!