Auteur Topic: Het grote WIDM-offtopic-topic!  (gelezen 282025 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #740 Gepost op: 8-06-2009, 23:03:17 »
Haha ja, die van jullie onderaan die trap! Ik had al die foto's nog helemaal niet gezien.

Over zien gesproken, jullie kunnen al mijn foto's natuurlijk ook bekijken via >deze link< (ja, een link getiteld 'deze link' is heel slecht design, ik weet het). Hij opent alleen een beetje raar, je moet de eerste foto nog eens aanklikken links, dan verschijnt ook de tekst erbij. Frames zijn trouwens ook zóóó jaren '90 en ook heel slecht design, maar ja, hier heb ik weinig controle over :-\\
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #741 Gepost op: 8-06-2009, 23:14:46 »
Haha ja, die van jullie onderaan die trap! Ik had al die foto's nog helemaal niet gezien.


Really?  :o Wat gek. Ik heb er snel nog een paar voor je geupload (als je nog meer wil moet je msn aanschaffen).








Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #742 Gepost op: 8-06-2009, 23:29:26 »
Echt leuk al die foto's... K heb t ook echt gezellig gehad gisteren :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #743 Gepost op: 9-06-2009, 10:57:42 »
*heeft nu pas niet meer de slappe lach*

Hihi, nee lieve molloten, het was geweldig :D  ::ok::
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #744 Gepost op: 9-06-2009, 18:48:01 »
Vandaag kreeg ik ineens een geniale ingeving.

Laten we van de zomer naar beeld&geluid in Hilversum gaan!  :)
Wellicht komen we nog iets mollerigs tegen, en het schijnt echt super tof te zijn.
Maarten en Heinz zijn al enthousiast, dus wat mij betreft prikken we binnenkort alvast een datum.  :D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #745 Gepost op: 9-06-2009, 19:22:12 »
daar ben ik laatst nog geweest, was erg leuk! Ik wil wel mee :D

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #746 Gepost op: 9-06-2009, 19:56:38 »
I'm in ;D

I <3 BeeldengeluidXperience :D
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #747 Gepost op: 9-06-2009, 20:00:04 »
Dat is inderdaad een leuke tentoonstelling, waar je best wel 2 uur zoet bent. Sommigen van jullie kunnen daar eindelijk eens met eigen ogen zien hoe een grammofoonplaat er eigenlijk uit zag. Je vindt er onder meer het echte keukentje van meneer Harmsen uit Goede Tijden Slechte Tijden.

Maar hou er rekening mee dat de volledige entree iets van 14 euro nkost, maar dan krijg je ook alle interactieve dingen erbij, waaronder je persoonlijke internetpagina, die je later thuis kunt inzien, en editen. Als je later op de dag komt, ik geloof zo vanaf 4 uur, dan kun je gratis naar binnen, maar dan mis je het interactieve deel. Geloof me, ook zonder het interactieve deel is het Huis de moeite waard.


Probeer het af te spreken wanneer die Kruidvat-actie weer is, anders kost het mij 42 euro, en dan slechts 12,49 voor een dagkaart.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #748 Gepost op: 9-06-2009, 20:10:46 »
Het is wel echt geweldig dat Froukje Jansen ::love:: nu elke dag op tv komt in de zomer draait door. Ik vond het echt jammer toen ze het WIDM moest verlaten. Ze was toen echt de leukste en knapste ::love:: kandidate!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #749 Gepost op: 9-06-2009, 21:29:58 »
Vandaag kreeg ik ineens een geniale ingeving.

Laten we van de zomer naar beeld&geluid in Hilversum gaan!  :)
Wellicht komen we nog iets mollerigs tegen, en het schijnt echt super tof te zijn.
Maarten en Heinz zijn al enthousiast, dus wat mij betreft prikken we binnenkort alvast een datum.  :D

Lijkt me leuk :D Ik ben er vorig jaar geweest en toen was t erg geslaagd.. Ennn t is(was toen iig) tot heel laat open (9 uur ofzo) En toen hing er de joker=molboek van milouska dus dat was ook wel leuk (k weet niet of dat nogsteeds zo is...)

Maarjah we moeten maar ff kijken wie en wanneer er mensen kunnen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #750 Gepost op: 9-06-2009, 22:06:08 »
Sommigen van jullie kunnen daar eindelijk eens met eigen ogen zien hoe een grammofoonplaat er eigenlijk uit zag.
:P Volgens mij zijn wij allemaal nog wel van de leeftijd dat we die dingen kennen hoor. Ik heb zelf ook nog een collectie lps en singletjes, alleen aan 78 toeren doe ik niet. Ze worden trouwens nog altijd gewoon gemaakt, bij de betere speciaalzaak kan je ze nog best kopen.

Maar ik vind het een leuk idee, Lau. Als er nou iemand meedoet aan de Nationale Nieuwsquiz bij Lunch op Radio 1, krijg je al 2 kaarten, zelfs al haal je 0 punten :P En mocht je onverhoopt toch de weekwinnaar worden, krijg je ook nog 300 euro. (zie ook lunch.ncrv.nl)
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #751 Gepost op: 9-06-2009, 22:08:10 »
als er nou meerdere mensen aan mee doen, dan krijgen we ook meer kaarten, kunnen we allemaal gratis :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #752 Gepost op: 9-06-2009, 22:14:53 »
En toen hing er de joker=molboek van milouska dus dat was ook wel leuk (k weet niet of dat nogsteeds zo is...)

Die heb ik niet gevonden toen ik er vorig jaar was (had wel van iemand gehoord dat die daar lagen). Maar een goed plan hoor Laura! Ik doe mee. :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #753 Gepost op: 9-06-2009, 22:16:42 »
als er nou meerdere mensen aan mee doen, dan krijgen we ook meer kaarten, kunnen we allemaal gratis :P
En als we nou toevallig met 5 personen in dezelfde week zitten, winnen we ook sowieso die 300 euro, waar die dag ons avondeten van kan worden betaald :P (ik stem voor Casa di Lorenza)
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #754 Gepost op: 10-06-2009, 09:11:22 »
Waar vind ik meer info over dat lunch gebeuren? Ik ben overal voor in, vooral voor 300 euro  8)
Zullen we dan gewoon allemaal meedoen?

En leuk dat jullie zo enthousiast zijn, wanneer zijn jullie op vakantie?
Ik kan van 13 juli tot 9 augustus, plusminus.
Gister had ik Heinz nog even aan de lijn en we dachten dat doordeweeks wel de beste (minst drukke) dag zou zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #755 Gepost op: 10-06-2009, 09:28:52 »
ik ben van 17 juli tot ongeveer 3 weken alter weg, waarschijnlijk.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #756 Gepost op: 10-06-2009, 09:45:25 »
en ik 11 juli tot 4 weken later ofzo
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #757 Gepost op: 10-06-2009, 19:48:26 »
Ik heb voorlopig even geen vrij meer, ik heb net 4 weken gehad, en daarin zaten ook al de advdagen van juni verwerkt. Het vroegste dat ik kan is in juli een dag, weet alleen nog niet welke, of de eerste twee weken van september.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #758 Gepost op: 11-06-2009, 09:44:38 »
Ik weet niet of ik kan. Waarschijnlijk heb ik 5 juli al iets, en ook 12 juli... Doordeweeks loop ik stage natuurlijk, en op zaterdag heb ik een bijbaantje. Dus dat wordt leuk, een datum prikken :P
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #759 Gepost op: 11-06-2009, 22:03:18 »
Mijn buurwief wil ook heel graag mee.
Vraagteken?