Auteur Topic: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011  (gelezen 252992 keer)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #160 Gepost op: 12-01-2011, 19:51:00 »
Pool opnieuw ingevuld, maar twijfel heel erg of ik nog zou veranderen of niet... ??? Nog ff tijd om te beslissen :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #161 Gepost op: 12-01-2011, 20:20:16 »
Is er ook een reden waarom Anna er redelijk excessief bovenuit steekt bij de vraag over wie de nieuwe afvaller is..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #162 Gepost op: 12-01-2011, 20:22:21 »
Bah, dit is echt de moeilijkste aflevering om de pool voor in te vullen. Óf nu radicaal alles omgooien aan de hand van één aflevering, of stug je finalisten en mol erin houden. En dat terwijl je na één aflevering nog niet veel wijzer bent. Frustrerend!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #163 Gepost op: 12-01-2011, 20:31:48 »
Is er ook een reden waarom Anna er redelijk excessief bovenuit steekt bij de vraag over wie de nieuwe afvaller is..

Die steekt er niet bovenuit. Karin en Soundos steken er ver bovenuit.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #164 Gepost op: 12-01-2011, 20:39:42 »
Die steekt er niet bovenuit. Karin en Soundos steken er ver bovenuit.
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #165 Gepost op: 12-01-2011, 22:28:11 »
Bah, dit is echt de moeilijkste aflevering om de pool voor in te vullen. Óf nu radicaal alles omgooien aan de hand van één aflevering, of stug je finalisten en mol erin houden. En dat terwijl je na één aflevering nog niet veel wijzer bent. Frustrerend!

Ja, idd Lautjuh. 't Is eig echt op gevoel en wat gokken, denk ik. Enfin, voor mij toch. :P Ik heb de mol nog niet kunnen ontmaskeren.
Ik heb maar iets kleins veranderd, mja kan goed zijn dat ik morgen nog van idee verander en alsnog het compleet omgooi ::rofl::
Hopelijk weten we na morgen toch iets meer :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #166 Gepost op: 12-01-2011, 22:40:21 »
Ik blijf nu bij degene die ik voor aflevering 1 ook ingaf voor verliezend finalist, winnaar en mol. Vorig jaar stapte ik per aflevering er wel vanaf, wijzigde en husselde wat. Dit keer eens een keertje consequent stug alles hetzelfde houden. Ben benieuwd waar het mij brengen zal.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #167 Gepost op: 13-01-2011, 11:36:28 »
Vorige week zo dicht bij met Pepijn Gunneweg..

1. Wordt er een vrijstelling verdiend tijdens deze aflevering?     Nee
2. Wie verdient er een vrijstelling?     Niemand
3. Wie krijgt er een joker of een topito?     Pepijn Gunneweg
4. Is de mol een man of een vrouw?     Man
5. Wie valt er af in deze aflevering?     Jan Kooijman
6. Wie is de verliezer van Wie is... de mol?     Pepijn Gunneweg
7. Wie is de winnaar van Wie is ... de mol?     Soundos El Ahmadi
8. Wie is... de mol ?     Patrick Stoof

Nu:

1. Wordt er een vrijstelling verdiend tijdens deze aflevering?     Nee
2. Wie verdient er een vrijstelling?     Niemand
3. Wie krijgt er een joker of een topito?     Miryanna van Reeden
4. Is de mol een man of een vrouw?     Vrouw
5. Wie valt er af in deze aflevering?    Jan Kooijman
6. Wie is de verliezer van Wie is... de mol? Pepijn Gunneweg
7. Wie is de winnaar van Wie is ... de mol? Horace Cohen   
8. Wie is... de mol ? Karin De Groot

Jan Kooijman, Miryanna van Reeden of Pepijn Gunneweg vertrekt.

De afgelopen week zijn Horace Cohen en Karin de groot in beeld geweest. Cohen zat bij Jack, maar hij komt nog al veel in beeld in Wie is de Mol ook in de promo. Paars zie ik als teken van beurs/blauwe plekken kan gaan oplopen . De verliezer zou je denken, maar Frits liep ook tegen veel problemen aan, maar won. Zou dus ook mol kunnen zijn. Karin De Groot was gisteren op tv in een fragment van DWDD van 10 jaar geleden spoorloos presenteerde. Was al van plan om haar als Mol neer te zetten. Je handen in de lucht steken is een teken van hier ben ik/ik heb me zelf gevonden. Net als kleur bekennen. Zowel in spoorloos als De Rode Kamer ben je opzoek na je zelf, we zijn nu opzoek na de mol en George belde ook met zich zelf.  De Avro is ook opzoek na Zorro. Daarnaast stond de camera een beetje te veel na rechts toen Pieter Jan ze toesprak. Ook Nederland en België zijn opzoek na hun zelf en hebben nu een rechts kabinet, dus waarom niet de mol uiterst rechts in beeld. Sluit ook lekker aan bij dat PO word ook te links word genoemd. Pepijn Gunneweg toch als mogelijke Mol omdat hij vertelde dat er in het laatste mandje niks zat een mogelijke tactick in de hoop dat er iemand eigenwijs zou zijn. Dat zorgde er voor dat Soundos El Ahmadi dat rechts streeks opstuurde. Pepijn Gunneweg valt mogelijk af omdat hij met de presentator zat te praten en besloot Soundos El Ahmadi er in te houden. Ook een reden waarom hij verdachts is. Nog een reden om even Soundos El Ahmadi niet als afvaller te zetten, mogelijk gebeurt later nog een paar keer.

Hou het dus voor aflevering 2 dat Karin De Groot,
Pepijn Gunneweg, Horace Cohen of Patrick Stoof de Mol zijn.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2011, 12:12:35 door Pierce_Brosnan »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #168 Gepost op: 13-01-2011, 12:53:39 »
Waarom is dit toch zo moeilijk?  :-\\

Ik weet niet wie ik als mol moet nemen... ik heb nu Anna, maar ik begin weer enorm te twijfelen én zou haar ook wel graag als winnaar invullen omdat ik dat vorige week ook had. Weet daardoor ook niet wie ik als winnaar moet kiezen.

Nog 5 uur piekeren.  ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #169 Gepost op: 13-01-2011, 13:10:17 »
Heb de knoop maar doorgehakt. Ben bij mn top3 van vorige week gebleven.Dus zelfde winaar/verliezer en mol.
Jan kooiman valt af.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #170 Gepost op: 13-01-2011, 13:11:47 »
Waarom is dit toch zo moeilijk?

Wees blij dat het niet zo gemakkelijk is!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #171 Gepost op: 13-01-2011, 13:14:18 »
Hmm, ik heb voor alle persoonsvragen niets gewijzigd tov de eerste ronde.
Ik heb nog wel het gevoel dat mijn drie finalisten + de eerste afvaller de juiste zijn.

Maar ja, garanties heb ik niet. Ik ga in ieder geval niet weer te snel switchen naar een nieuwe mol. Dat ging vorig jaar helemaal verkeerd, en koste me een top10 klassering. Ik hoop er maar 't beste van...
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #172 Gepost op: 13-01-2011, 13:25:03 »
Vorige week zo dicht bij met Pepijn Gunneweg..
De afgelopen week zijn Horace Cohen en Karin de groot in beeld geweest. Cohen zat bij Jack, maar hij komt nog al veel in beeld in Wie is de Mol ook in de promo. Paars zie ik als teken van beurs/blauwe plekken kan gaan oplopen . De verliezer zou je denken, maar Frits liep ook tegen veel problemen aan, maar won. Zou dus ook mol kunnen zijn. Karin De Groot was gisteren op tv in een fragment van DWDD van 10 jaar geleden spoorloos presenteerde. Was al van plan om haar als Mol neer te zetten. Je handen in de lucht steken is een teken van hier ben ik/ik heb me zelf gevonden. Net als kleur bekennen. Zowel in spoorloos als De Rode Kamer ben je opzoek na je zelf, we zijn nu opzoek na de mol en George belde ook met zich zelf.  De Avro is ook opzoek na Zorro. Daarnaast stond de camera een beetje te veel na rechts toen Pieter Jan ze toesprak. Ook Nederland en België zijn opzoek na hun zelf en hebben nu een rechts kabinet, dus waarom niet de mol uiterst rechts in beeld. Sluit ook lekker aan bij dat PO word ook te links word genoemd. Pepijn Gunneweg toch als mogelijke Mol omdat hij vertelde dat er in het laatste mandje niks zat een mogelijke tactick in de hoop dat er iemand eigenwijs zou zijn. Dat zorgde er voor dat Soundos El Ahmadi dat rechts streeks opstuurde. Pepijn Gunneweg valt mogelijk af omdat hij met de presentator zat te praten en besloot Soundos El Ahmadi er in te houden. Ook een reden waarom hij verdachts is. Nog een reden om even Soundos El Ahmadi niet als afvaller te zetten, mogelijk gebeurt later nog een paar keer.

Que??

Dit is deels satire neem ik aan?

Offline Erik!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #173 Gepost op: 13-01-2011, 13:51:11 »
Hee!

De vraag wie krijgt er een joker of topito? is die ook op te vatten als in ruilen met andere kandidaten? Dus Stel Horace geeft een joker aan Karin dat je de vraag goed hebt wanneer je Karin hebt ingevuld? Of moet de joker echt verdiend worden bij een spel?

groetjes!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #174 Gepost op: 13-01-2011, 13:56:24 »
Hm, ben nog steeds in twijfel... schot voor de boeg mol was Pepijn maar mijn hoofdverdenking ligt nu op Horace. Die zou dan ook mijn mol blijven tot hij eruit ligt. Maar wellicht is Pepijn deze aflevering weer minder verdacht in beeld (=mols), dan baal ik weer dat ik geswitcht ben... maar dat is het hele idee van de pool geloof ik dus ik moet maar eens een mol gaan doorhakken.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #175 Gepost op: 13-01-2011, 14:06:29 »
dus ik moet maar eens een mol gaan doorhakken.
::oink:: Bloederig!

Horace is ook mijn mol  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #176 Gepost op: 13-01-2011, 14:31:18 »
Hee!

De vraag wie krijgt er een joker of topito? is die ook op te vatten als in ruilen met andere kandidaten? Dus Stel Horace geeft een joker aan Karin dat je de vraag goed hebt wanneer je Karin hebt ingevuld? Of moet de joker echt verdiend worden bij een spel?

groetjes!

Ik geloof dat het alleen telt als de joker/topito in een opdracht is verkregen.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #177 Gepost op: 13-01-2011, 15:25:20 »
Waarom is dit toch zo moeilijk?  :-\\

Ik weet niet wie ik als mol moet nemen... ik heb nu Anna, maar ik begin weer enorm te twijfelen én zou haar ook wel graag als winnaar invullen omdat ik dat vorige week ook had. Weet daardoor ook niet wie ik als winnaar moet kiezen.


Haha, hier precies hetzelfde. Vorige week Anna=winnares, nu Anna=mol. Maar wat een getwijfel ook. Ik ga niet meer net zoals vorige jaren stug op 1 mol blijven zitten, want dat leidde uiteindelijk ook tot niets. Ik hoef niet perse in de top 10, maar vind het wel leuk om zo hoog mogelijk te eindigen. En als je eenmaal ver in de serie zit wordt het ineens onzinnig om nog van finalisten te veranderen, want de punten zijn dan toch al weg. Dus nu...een beetje op gevoel, een beetje op common sense...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #178 Gepost op: 13-01-2011, 17:07:00 »
Je kunt Anna natuurlijk altijd nog als winnares én als mol invullen...
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #179 Gepost op: 13-01-2011, 17:48:49 »
Hee!

De vraag wie krijgt er een joker of topito? is die ook op te vatten als in ruilen met andere kandidaten? Dus Stel Horace geeft een joker aan Karin dat je de vraag goed hebt wanneer je Karin hebt ingevuld? Of moet de joker echt verdiend worden bij een spel?

groetjes!
Het telt alleen als de joker / topito of vrijstelling tijdens een opdracht wordt gewonnen. Ruilen/stelen/etc telt niet mee in de vraag wie verdient er een vrijstelling.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.