Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 362546 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #560 Gepost op: 8-03-2011, 19:32:19 »
Ja die met Rutte vond ik ook nogal apart en die ze daarna postte is ook weer een rare. Eigenlijk laat ze weer niks los he. As usual. ::pinokkio:: Al ben ik eerder geneigd om de tag #oftochniet te geloven.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #561 Gepost op: 8-03-2011, 20:34:39 »
ja dat van "weekend"  is hier ook al ter sprake geweest.

ik vind het zo'n bagger programma dat boulevard ::kots::
Dat ligt ironische toontje van ze. ::niet-ok::

Ik vind het ook niks boulevard en uiteindelijk stelde het stukje over widm ook niks voor inderdaad. Jammer, maar ja had het kunnen weten  :P.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #562 Gepost op: 9-03-2011, 00:31:37 »
Boulevard maakte wel 2 foutjes: ::vergroot::
171 afleveringen  ??? ik dacht dat we net over de 100 zaten
en: Viviënne van den Assem winnaares 2010, ik dacht toch dat zij in 2009 won  ::)

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #563 Gepost op: 9-03-2011, 10:08:29 »
Hmm, op Radio 1 schijnt gelekt te zijn dat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

de Mol is. Giel heeft het er ook over gehad in zijn uitzending. Geloof er natuurlijk geen zak van, maar De Speld (http://www.speld.nl/2011/03/09/globaal-nieuws-de-jubileumeditie/) maakte er wel een leuk stukje van:

"Op Radio 1 is vanochtend gelekt dat .... de Mol is. Het is voor het eerst dat er vroegtijdig is uitgelekt wie de mol zou zijn. Meer hierover in de laatste aflevering van het AVRO programma"  ::rofl::


Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #564 Gepost op: 9-03-2011, 11:10:11 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #565 Gepost op: 9-03-2011, 11:40:33 »
Ag dit verhaaltje hebben we ieder jaar, er is altijd 25% kans dat dit de juiste mol is...
Vind het altijd zo flauw..  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #566 Gepost op: 9-03-2011, 12:24:12 »
Ja, mee eens. Het schijnt rond 3 uur op radio 1 te zijn geweest, ik heb net teruggeluisterd van 2:50 tot 3:10 maar er is niets over de Mol te horen.
http://www.radio1.nl/terugluisteren

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #567 Gepost op: 9-03-2011, 12:40:49 »
Weet ik zo niet, maar meestal wordt idd. de winnaar bekend gemaakt en is het nog even gissen naar verliezer/mol. Het zal ervan afhangen hoezeer de winnaar verdacht wordt t.o.v. de verliezer, denk ik. Nu is Soundos het minst verdacht, als zij b.v. verliest zullen ze eerst de verliezer bekend maken, wint ze, dan doen ze eerst de winnaar. Want het is leuker om tot het einde toe mensen te laten twijfelen, en dus in het ongewisse te laten hoe het precies zit met de meest verdachte personen.

In het stukje uit de avrobode/ afl 10 staat toch echt dat de winnaar bekend gemaakt wordt.

Als Art de winnaar blijkt is er eigenlijk geen enkele twijfel meer wie de mol is imho (ongeacht miss nog wat zwakke suggestie).

Als Soundos de winnares blijkt is er volgens mij evenmin enige twijfel aangezien ze al afleveringen lang roept dat ze niet in Arts nepacties trapt. (nep of niet zo ziet zij ze iig wel).  ::ohno::

Alleen als Patrick wint wordt het nog aardig denk ik, alleen Karin is dan al exit mogen we aannemen en dat zou dan weer betekenen dat het Art is - wat totaal niet te rijmen valt met de exits van Jan en Anna.

Ik gok op:
Karin exit na boomopdracht.
Soundos winnares

Wat vage suggestie over dat Soundos misschien toch op Art zou hebben gestemd, Patrick mol.

Het enige wat me nog wat doet twijfelen is dat er aan het einde van de molmail toch weer wat suggestie richting Soundos gedaan wordt maar dat Art op haar zou hebben gestemd is al even ongeloofwaardig als vice versa imho.  ::)

Dat wordt dus een spannende finale..  ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2011, 12:43:59 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #568 Gepost op: 9-03-2011, 12:56:16 »
Dit keer zitten de finale-spoilers misschien eens eindelijk goed haha. Dat ze die 'betrouwbare bron' maar een keer prijsgeven, eens kijken of die nog zo hard lacht wanneer de rekening in de bus valt! >:D

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #569 Gepost op: 9-03-2011, 15:09:05 »
Boulevard maakte wel 2 foutjes: ::vergroot::
171 afleveringen  ??? ik dacht dat we net over de 100 zaten
en: Viviënne van den Assem winnaares 2010, ik dacht toch dat zij in 2009 won  ::)

Dat laatste was mij inderdaad ook opgevallen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #570 Gepost op: 9-03-2011, 17:52:50 »
In het stukje uit de avrobode/ afl 10 staat toch echt dat de winnaar bekend gemaakt wordt.


Ja, klopt. Dat stukje over nog 2 kandidaten over komt uit de Avrobode van die week daarop.

Ik denk alleen dat het geen wet van meden en perzen is dat eerst de winnaar bekend gemaakt wordt, maar dat ze dit puur laten afhangen van hoe kunnen ze het tot het laatst toe spannend houden wie de mol is. Neem bijv. seizoen 9. Toen won Vivienne, van wie iedereen (nou ja iedereen...een enkeling daargelaten...ik noem geen namen  :P ) wel wist dat het de mol niet kon zijn. Maar stel nu dat ze de verliezer was geweest. Dan hadden ze eerst de verliezer bekend gemaakt, anders was het totaal niet spannend meer geweest.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #571 Gepost op: 9-03-2011, 17:58:43 »
:P Volgens de nieuwe Varagids wordt Art het meest verdacht. Op welk forum zitten die te kijken?
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #572 Gepost op: 9-03-2011, 18:01:15 »
:P Volgens de nieuwe Varagids wordt Art het meest verdacht. Op welk forum zitten die te kijken?

DEZE misschien?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #573 Gepost op: 9-03-2011, 18:11:23 »
:P Volgens de nieuwe Varagids wordt Art het meest verdacht. Op welk forum zitten die te kijken?

gewoon de NL site neem ik aan.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #574 Gepost op: 9-03-2011, 18:23:21 »
gewoon de NL site neem ik aan.

Die volg ik niet maar ik vind het ongelooflijk dat Art daar de hoofdverdachte is. Hier zit werkelijk iedereen op Patrick!  ::oink::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #575 Gepost op: 9-03-2011, 18:26:46 »
Ik ben geswitched naar Art hoor  ::jaja::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #576 Gepost op: 9-03-2011, 18:43:12 »
In het stukje uit de avrobode/ afl 10 staat toch echt dat de winnaar bekend gemaakt wordt.

[...]

Ik gok op:
Karin exit na boomopdracht.
Soundos winnares

Wat vage suggestie over dat Soundos misschien toch op Art zou hebben gestemd, Patrick mol.

Ik denk precies hetzelfde. Klopt ook met de testtheorie.  ::jaja:: ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #577 Gepost op: 10-03-2011, 01:15:35 »
Daar issie weer hoor.. het jaarlijkse bericht dat de mol is uitgelekt en ik denk het dit jaar de bedoeling is om aandacht voor de finale te vragen en om de aandacht van de mol af te halen.

In 2008,2009 en 2010 werd de echte mol buiten schot gehouden door een bericht dat iemand anders de mol is.. Ik denk dat het dit jaar juist omgekeerd is. Vele mensen inclusief alle kandidaten in het spel zitten op Patrick. Om nog enigszins verwarring te zaaien wordt onder het motto ''niets is wat het lijkt'' de aandacht van Patrick afgehaald.

De waarheid van Patrick als mol wordt dan gezien als een leugen omdat het in de voorgaande jaren het uitgelekte bericht ook niet klopte. Hierdoor wordt toch weer twijfel gezaaid: Is het dan obvious Art, of de ijverige kandidate die niet verdacht wordt: Soundos (ervan uitgaande dat Karin eruit vliegt)

Op deze manier wordt dan de aandacht alsnog van Patrick gehaald om het spannend te houden tot volgende week donderdag. En dan blijkt waarschijnlijk alsnog dat Patrick de mol is. (ik weet het dit is geschreven vanuit een tunnel, maar ik heb zo'n vermoeden dat er echt alles op verschillende manieren wordt gedaan om ervoor te zorgen dat de verdenking van  Patrick afgehaald wordt)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #578 Gepost op: 10-03-2011, 10:14:57 »
Ik denk eerder dat het een publiciteitsstunt vanuit radio 1 is dan vanuit wieisdemol. Radio1 weet de echte mol niet, maar kijk eens op dit forum en IEDEREEN zit op patrick. Grote kans dat hij het is, dus straks hebben ze het goed en is het wauw ::oink::. Terwijl ze gewoon slim hebben gespeeld.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #579 Gepost op: 10-03-2011, 10:33:40 »
Ik denk eerder dat het een publiciteitsstunt vanuit radio 1 is dan vanuit wieisdemol. Radio1 weet de echte mol niet, maar kijk eens op dit forum en IEDEREEN zit op patrick. Grote kans dat hij het is, dus straks hebben ze het goed en is het wauw ::oink::. Terwijl ze gewoon slim hebben gespeeld.

Ik heb 20 minuten rond 3 uur teruggeluisterd en er wordt helemaal niets over de mol gezegd. De twitteraar heeft het gewoon verzonnen.