Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 224965 keer)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #200 Gepost op: 4-03-2013, 00:21:41 »
***** HERINNERING *****  HERINNERING ***** HERINNERING ***** HERINNERING *****

De betalingen zijn bijgewerkt t/m vandaag. Een flink aantal betalingen is nog niet binnengekomen. Er kan vooraf betaald worden t/m dinsdagavond 20.00 uur. Hou rekening met de verwerkingstijd van de bank.
Staat je betaling dinsdagavond niet op het lijstje, dan dien je contant bij de zaal te betalen (€ 12,- pp).
Mocht je ingeschreven hebben en toch niet meer kunnen of willen komen, geef dit dan even door. Dan kan ik iemand anders gelukkig maken met een toegangsbewijs.


Ik ben er elk jaar bij, maar ben dit jaar per ongeluk te laat met inschrijven.  Ik wil heel graag, kun je je op een wachtlijst laten zetten of zo? Er zijn vast mensen die wel besteld hebben, maar niet komen.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #201 Gepost op: 4-03-2013, 12:20:34 »
Ik woon net aan de andere kant van Gelderland, vlakbij Harderwijk (weet niet of je dat kent) maar ik zou hem kunnen sturen? Dan kan je hem op mijn kosten natuurlijk ook weer terug sturen!

Ik heb je een pm gestuurd met ons adres! Stuur je molboekje zo snel mogelijk!

Groetjes

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #202 Gepost op: 4-03-2013, 18:10:00 »
Yessss, ik kan toch komen!
Echt leuk weer. ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #203 Gepost op: 4-03-2013, 18:11:50 »
Ik ben er ook bij (voor het eerst).  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: Molfandag 2013
« Reactie #204 Gepost op: 4-03-2013, 19:41:55 »
Dit is mijn eerste molfandag.
Toch ben ik al heel lang fan.
Blij dat ik er nu bij ben.
Tot moldag ???
 

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #205 Gepost op: 4-03-2013, 20:56:40 »
Ik ben ook al een poos fan maar nooit naar een molfandag gegaan.
dus me eerste x is over 6 dagen en ik kan niet wachten ::tandpastasmiley::

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #206 Gepost op: 5-03-2013, 19:58:22 »
Over een paar daagjes lekker mn tweede fandag...heb er zin in!! En iedereen vertrekt met lopen om 12:45 toch?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #207 Gepost op: 5-03-2013, 22:15:14 »
dat was de vorige keren wel zo, maar er zullen er ook zijn die pas later komen, dus wellicht is het handig voor hen om een tweede tijd af te spreken?


Als die eerste ''looptjd'' haalbaar is voor je, dan zou ik dat doen als ik jou was.

Overigens: 12.45 is een richttijd, die de meesten wel zullen halen.



Wat ik ook kan zeggen is dat er vanuit het zuiden geen werkzaamheden gepland zijn, maar wie op de lijn Amsterdam Hannover reist de internationale verbinding tussen die steden), KAN pech hebben. Loopt die lijn niet via Apeldoorn?


Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #208 Gepost op: 5-03-2013, 23:37:10 »
dat was de vorige keren wel zo, maar er zullen er ook zijn die pas later komen, dus wellicht is het handig voor hen om een tweede tijd af te spreken?


Als die eerste ''looptjd'' haalbaar is voor je, dan zou ik dat doen als ik jou was.

Overigens: 12.45 is een richttijd, die de meesten wel zullen halen.



Wat ik ook kan zeggen is dat er vanuit het zuiden geen werkzaamheden gepland zijn, maar wie op de lijn Amsterdam Hannover reist de internationale verbinding tussen die steden), KAN pech hebben. Loopt die lijn niet via Apeldoorn?



Die tijd is gelukkig prima te halen voor mij ^^ Dan hoop ik in ieder geval dat de ns niet alsnog besluit om in het zuiden werkzaamheden te plannen, maar het ov kennenden moet ik tot zondagochtend alles controleren voor de zekerheid xD

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2013
« Reactie #209 Gepost op: 6-03-2013, 01:00:28 »
Kunnen we niet wat geld bijelkaar leggen als offer aan de weergoden, zodat het weer van de komende dagen nog even aan blijft tot zondag.  :-\\

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #210 Gepost op: 6-03-2013, 06:57:39 »
zondag ligt de temperatuur gewoon rond het vriespunt.... Dat is lekker....binnen 2 weken van -2 graden naar 15 graden en weer naar 0 graden. T word een hele hele koude fandag brrrrr
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: Molfandag 2013
« Reactie #211 Gepost op: 6-03-2013, 07:12:55 »
dat was de vorige keren wel zo, maar er zullen er ook zijn die pas later komen, dus wellicht is het handig voor hen om een tweede tijd af te spreken?


Als die eerste ''looptjd'' haalbaar is voor je, dan zou ik dat doen als ik jou was.

Overigens: 12.45 is een richttijd, die de meesten wel zullen halen.



Wat ik ook kan zeggen is dat er vanuit het zuiden geen werkzaamheden gepland zijn, maar wie op de lijn Amsterdam Hannover reist de internationale verbinding tussen die steden), KAN pech hebben. Loopt die lijn niet via Apeldoorn?




is dat lopen dan voor degene die met de trein komen??????????
Want ik kom gewoon met de auto??????????
tot zondag

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #212 Gepost op: 6-03-2013, 09:08:05 »
zondag ligt de temperatuur gewoon rond het vriespunt.... Dat is lekker....binnen 2 weken van -2 graden naar 15 graden en weer naar 0 graden. T word een hele hele koude fandag brrrrr

Een jassen-aan-fandag zoals in 2007. Brrr...!

Nog maar 4 dagen! ::dans:: Is er al iets van nieuws over kandidaten en/of veilingitems?  ::nieuwsgierig:: :-X
« Laatst bewerkt op: 6-03-2013, 10:22:41 door Heinz »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #213 Gepost op: 6-03-2013, 09:11:08 »

is dat lopen dan voor degene die met de trein komen??????????
Want ik kom gewoon met de auto??????????
tot zondag

Ja, zij lopen vanaf het station volgens mij.
Ik kom zelf ook met de auto en volgens mij zit de parkeergarage om de hoek.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #214 Gepost op: 6-03-2013, 09:23:35 »
Pepijn en Zwanee, als het goed is, staat er ergens hier op het forum een plattegrondje. ONDER of nabij het Stadhuisplein is een parkeergarage. Je zal je MolMol moeten raadplegen om daarbij uit te komen. Een andere optie is om je auto vlakbij het station te parkeren, naar de Zonnewijzer te lopen, en gezellig met de club mee te wandelen. Maar misschien is dat te omslachtig?


Voor degenen die onverhoopt alleen lopen:

vanuit het station (Amersfoort-''stad'', dus) naar links lopen. Weg blijven volgen tot over het bruggetje, je komt langs het politieburo. Die weg blijf je volgen tot voorbij de bocht naar rechts. Dan de stadsautoweg met de verkeerslichten oversteken en rechtdoor blijven lopen, je ziet nu al een gebouw met pilaren, dit passeer je en na dit gebouw ga je direkt naar links (als het goed is zie je het straatnaambordje ''Stadhuisplein''.

Vervolgens zie je de Observant al liggen. Bij goed weer en geen regen staat het sandwichbord met daarop de verwelkoming buiten. Kan eigenlijk niet missen.

Wie een aanvulling of verbetering op deze route heeft: be my guest.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #215 Gepost op: 6-03-2013, 09:41:24 »
Nog maar 4 dagen! ::dans:: Is er al iets van nieuws over kandidaten
Ik moet zeggen dat het mij ook in toenemende mate zorgen baart dat we zo kort als vier dagen van tevoren nog van helemaal geen enkele deelnemer iets gehoord hebben. Straks staan we daar en komt er niemand. Een verontrustende gedachte. Is er al contact geweest met alle kandidaten en heeft iedereen de juiste datum? Waarom duurt het zo lang voor we iets horen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molfandag 2013
« Reactie #216 Gepost op: 6-03-2013, 09:56:27 »
Ik moet zeggen dat het mij ook in toenemende mate zorgen baart dat we zo kort als vier dagen van tevoren nog van helemaal geen enkele deelnemer iets gehoord hebben. Straks staan we daar en komt er niemand. Een verontrustende gedachte. Is er al contact geweest met alle kandidaten en heeft iedereen de juiste datum? Waarom duurt het zo lang voor we iets horen?

'Erger' dan vorig jaar zal het niet worden met vier kandidaten en zonder Mol. De meet and greet was toen een soort van konijnenjacht, omdat er zo weinig kandidaten waren.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2013, 10:03:00 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #217 Gepost op: 6-03-2013, 09:58:28 »
Ik moet zeggen dat het mij ook in toenemende mate zorgen baart dat we zo kort als vier dagen van tevoren nog van helemaal geen enkele deelnemer iets gehoord hebben. Straks staan we daar en komt er niemand. Een verontrustende gedachte. Is er al contact geweest met alle kandidaten en heeft iedereen de juiste datum? Waarom duurt het zo lang voor we iets horen?

Ik denk dat we pas iets horen na de ontknoping  ;D
Geen flauw idee hoor, maar als ik het interview met Kees mag geloven in Shownieuws van de week, dan zijn de kandidaten echt wel op de hoogte van aankomende zondag. Dus gewoon geen zorgen maken, zaterdag zullen we toch wel wat weten  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #218 Gepost op: 6-03-2013, 10:18:03 »
'Erger' dan vorig jaar zal het niet worden met vier kandidaten en zonder Mol. De meet and greet was toen een soort van konijnenjacht, omdat er zo weinig kandidaten waren.

Vijf. :) (En AM was er even via Skype bij.)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2013, 10:21:00 door Heinz »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #219 Gepost op: 6-03-2013, 10:24:03 »
Hopelijk zijn de rijen dit jaar wel weer aanwezig.. De grote massa bij Liesbeth en Hadewych was best wel een soort van 'uitverkoop' rij.

Volgens mij was bij Art toen wel een hele mooie rij gevormd.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !