Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 224950 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #500 Gepost op: 10-03-2013, 22:24:50 »
De rrpijzenb liepen inderdaad al heel snel, heel hoog op.Het was handiger geweest als ze niet bijde tassen tegelijk maar per stuk zouden veilen. Zo hebben meerde mensen iets en levert het waarschijnlij ook meer op.
In dit geval kwam het wel mooi uit, ik had namelijk afgesproken om samen te bieden waardoor ik nu in het bezit ben van één tas voor de helft van het geld. Maar inderdaad, het zou waarschijnlijk apart meer opleveren. (Hoewel ik het ook vervelend zou vinden als ik net een tas koop voor 60 euro n vlak daarnakrijgt iemand 'm voor de helft van 't geld...)
...óf niet!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #501 Gepost op: 10-03-2013, 22:28:16 »
Eens met Erik Leppen dat de muziek veel te hard stond. Op een fandag kom je juist om te praten. Molloten waren vaak lastig te verstaan. Leermoment voor volgend jaar.
Verder alles top!
« Laatst bewerkt op: 10-03-2013, 22:29:55 door Malcolm »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2013
« Reactie #502 Gepost op: 10-03-2013, 22:28:33 »
Ik vond het juist vervelend dat iedereen door de muziek ging praten. Ik probeerde te genieten van Whitney Houston, maar ik kon haar uithaal nauwelijks verstaan. ::ohno::
::rofl:: ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #503 Gepost op: 10-03-2013, 22:33:48 »


is t gelukt?
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molfandag 2013
« Reactie #504 Gepost op: 10-03-2013, 22:34:56 »
ja ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #505 Gepost op: 10-03-2013, 22:37:06 »

is t gelukt?

Gelukt! En jij stond achter mij whahahaha
Ik heb Whiskers op je filmpje gespot en links in beeld zag je af en toe een blauwe mouw met telefoon in de hand. Dat was de arm van, volgens mij, -RoyL-, waar ik weer achter stond. Zag alleen (gelukkig  ;D) mijn hand af en toe voorbij zweven.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #506 Gepost op: 10-03-2013, 22:40:29 »
De (slechte kwaliteit!) foto's heb ik hier geplaatst: http://smg.beta.photobucket.com/user/Zwanee/library/WIDMFANDAG2013
Binnenkort zet ik dat album weer op private.

Volgend jaar neem ik mijn eigen camera mee. Zo'n broekzakmodel valt echt geen normale foto mee te maken (behalve wanneer je onderhand bij elkaar op schoot kruipt). Dan maar extra sjouwen.

Oja en een keukentrapje sleep ik dan ook mee. Niemand mijn tweet gezien met de vraag of de lange mensen zich naar achteren wilde verplaatsen, zodat de kleinere mensen ook wat konden zien?  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #507 Gepost op: 10-03-2013, 22:43:07 »
Gelukt! En jij stond achter mij whahahaha
Ik heb Whiskers op je filmpje gespot en links in beeld zag je af en toe een blauwe mouw met telefoon in de hand. Dat was de arm van, volgens mij, -RoyL-, waar ik weer achter stond. Zag alleen (gelukkig  ;D) mijn hand af en toe voorbij zweven.

Moi?  ::oink::

En ik deed niet mee, want ik heb geen ritmegevoel enzo  :-[

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #508 Gepost op: 10-03-2013, 22:44:49 »
Ik vond het juist vervelend dat iedereen door de muziek ging praten. Ik probeerde te genieten van Whitney Houston, maar ik kon haar uithaal nauwelijks verstaan. ::ohno::

Ik heb ook niks kunnen horen van Whitney ::ohno::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #509 Gepost op: 10-03-2013, 22:45:26 »
Moi?  ::oink::

En ik deed niet mee, want ik heb geen ritmegevoel enzo  :-[

Ik deed met één arm mee, heb ook niet zo'n ritmegevoel  ;D

Heeft iemand ook ons als "mollotenkoor" gefilmd met het liedje voor Tania?
Dat zou ik ontzettend leuk vinden om terug te zien.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #510 Gepost op: 10-03-2013, 22:45:44 »
De (slechte kwaliteit!) foto's heb ik hier geplaatst: http://smg.beta.photobucket.com/user/Zwanee/library/WIDMFANDAG2013
Binnenkort zet ik dat album weer op private.

Volgend jaar neem ik mijn eigen camera mee. Zo'n broekzakmodel valt echt geen normale foto mee te maken (behalve wanneer je onderhand bij elkaar op schoot kruipt). Dan maar extra sjouwen.

Oja en een keukentrapje sleep ik dan ook mee. Niemand mijn tweet gezien met de vraag of de lange mensen zich naar achteren wilde verplaatsen, zodat de kleinere mensen ook wat konden zien?  ::rofl::

Was ook maar een klein tweetje. Volgende keer moet je maar eerst een hele grote tweet plaatsen :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #511 Gepost op: 10-03-2013, 22:47:44 »
Was ook maar een klein tweetje. Volgende keer moet je maar eerst een hele grote tweet plaatsen :)


 ::rofl::
Dan zal ik hem 6 keer achter elkaar tweeten  :P

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #512 Gepost op: 10-03-2013, 22:48:03 »
mijn favoriete foto met paulien :D ze vroeg iedereen of ze lachend os serieus wilde.. ik wilde vooral anders.. en dat kon

het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #513 Gepost op: 10-03-2013, 22:49:14 »
Ik deed met één arm mee, heb ook niet zo'n ritmegevoel  ;D

Heeft iemand ook ons als "mollotenkoor" gefilmd met het liedje voor Tania?
Dat zou ik ontzettend leuk vinden om terug te zien.

Nee, maar ik heb wél de kaart voor Tania getekend  ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #514 Gepost op: 10-03-2013, 22:50:08 »
een hele grote tweet
Dat kan niet...


Trouwens, als "lang mens" (alhoewel dat wel meevalt hoor) snap ik natuurlijk die wens wel, maar ik stond in 2011 en 2012 ook helemaal achteraan en dan zie ik ook niet veel, dus ik vond dat ik me vandaag iets voortvarender mocht opstellen als het ging om het bemachtigen van een plekje in de mensenmassa (stond nog niet vooraan, maar had nu tenminste redelijk zicht op in elk geval de kant van het podium waar Joep en Janine zaten.

PS Superkimmi leuke foto! En "anders" is zeker gelukt :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #515 Gepost op: 10-03-2013, 22:51:42 »
mijn favoriete foto met paulien :D ze vroeg iedereen of ze lachend os serieus wilde.. ik wilde vooral anders.. en dat kon


Leuk mens is ze toch ook!
Mij vroeg ze "Zal ik maar door mijn knieën gaan?"
Zij zakte iets en ik ging op mijn tenen staan voor de juiste positie ::rofl::

Maar die foto post ik never, mijn dochter heeft mij adembenemend erop gezet  :-X  ;D

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #516 Gepost op: 10-03-2013, 22:53:25 »
Dat kan niet...


Trouwens, als "lang mens" (alhoewel dat wel meevalt hoor) snap ik natuurlijk die wens wel, maar ik stond in 2011 en 2012 ook helemaal achteraan en dan zie ik ook niet veel, dus ik vond dat ik me vandaag iets voortvarender mocht opstellen als het ging om het bemachtigen van een plekje in de mensenmassa (stond nog niet vooraan, maar had nu tenminste redelijk zicht op in elk geval de kant van het podium waar Joep en Janine zaten.

PS Superkimmi leuke foto! En "anders" is zeker gelukt :)

Viel uiteindelijk wel mee. Zodra ik iets ruimte zag tussen wat langere mensen, kroop ik er gewoon tussen. Werkte prima. En jouw lengte heeft mij weer geholpen die foto van Paulien te maken  ;)
Uiteindelijk had ik een erg goed uitzicht op Art en daar had ik eerlijk gezegd helemaal geen problemen mee  ::love::

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #517 Gepost op: 10-03-2013, 22:54:18 »
ja, paulien was echt weer fantastisch!

"misschien moeten jullie voor die spelfouten in de afleveringstitels volgend jaar iemand meenemen die ook bij lingo werkt" ::rofl:: ::rofl::
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #518 Gepost op: 10-03-2013, 22:55:34 »
ja, paulien was echt weer fantastisch!

"misschien moeten jullie voor die spelfouten in de afleveringstitels volgend jaar iemand meenemen die ook bij lingo werkt" ::rofl:: ::rofl::

Uhm.. JP is altijd al mee hoor ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #519 Gepost op: 10-03-2013, 22:55:40 »
Oja en een keukentrapje sleep ik dan ook mee. Niemand mijn tweet gezien met de vraag of de lange mensen zich naar achteren wilde verplaatsen, zodat de kleinere mensen ook wat konden zien?  ::rofl::
Daar mopperde ik ook steeds over ;) Er stonden een paar mensen van twee meter voor in het midden, zodat we bijna niets zagen. Ik wacht op filmpjes, zodat ik kan zien wat ik gemist heb...

Maar dat terzijde, het was weer een hele leuke fandag! Het vragenvuur was hilarisch, de meet-en-greet heeft me een foto van Kees met mijn molletje en een moltekening van Paulien opgeleverd, en op de veiling kochten Heinz en ik het molboekje van Daniël. Daarna JP uitgehoord en met zijn allen traditiegetrouw de Chinees bezocht. Super dus!

Tell me what your telescope says