Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 224989 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #580 Gepost op: 11-03-2013, 00:47:16 »
In het vragenvuur zei Art opnieuw dat er 'ergens' nog meer geld te verdienen was. Opnieuw niet erg duidelijk.
JP daarentegen vertelde aan het einde van de MFD dat hij het niet echt meer wist of ergens extra geld te verdienen was. Na wat doorvragen kwam het er op neer dat JP dacht dat in de kokers geld zat en dat dat het gene was, dat ze hadden 'gemist' en dat ze hadden moeten onderhandelen met Tim ofzo. Beetje vaag allemaal.

En Joep ik ben geen meisje!

Hij was wél duidelijk: kokers die onderweg verstopt waren..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2013
« Reactie #581 Gepost op: 11-03-2013, 00:47:36 »
Ik denk dat ze zelf ook niet goed meer weten hoe het precies zat met de kokers tijdens die opdracht. Het is lang geleden voor hen (en ook niet heel erg belangrijk voor ons).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #582 Gepost op: 11-03-2013, 00:48:31 »
Ik ga morgen dit topic een door kijken, maar voor nu...

Bedankt organisatoren van de fandag! Ik heb mij vermaakt.
Bedankt mol, kandidaten, Art, Arjen & JP voor jullie aanwezigheid en het beantwoorden van vragen.
En bovenal, een bedankje aan alle mede-molloten voor de gezelligheid.

::ok::

Mijn puzzelstukken zijn heelhuids aangekomen in het hoge noorden. Ik ben er blij mee! Maar mijn armen zijn nu wel verzuurd. In de loop van de week ga ik het pakket uitpakken en wat foto's maken. Volgens mij staat er nog een bonus puzzel achter op de stukken...

... en toen waren we een uur (en 39 nieuwe reacties) verder. Bijgevoegd zit een schetsje (uit Excel) met wat ik op dit moment van plan ben er van te gaan maken. Maar dan dus van alle stukken een los deel.

(bijzet) Tafeltjes  ::joehoe::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2013
« Reactie #583 Gepost op: 11-03-2013, 00:49:34 »
Hij was wél duidelijk: kokers die onderweg verstopt waren..
Dat zei hij pas, nadat Jelsir daarover begon. Volgens mij waren er alleen de kokers in Tims broekzak en proberen ze er iets van te maken omdat de fans doorvragen over het presentatie tekstje van Art.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #584 Gepost op: 11-03-2013, 00:55:11 »
Dat zei hij pas, nadat Jelsir daarover begon. Volgens mij waren er alleen de kokers in Tims broekzak en proberen ze er iets van te maken omdat de fans doorvragen over het presentatie tekstje van Art.

Dat was het hele paln.. Te weten komen hoe het zat//

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #585 Gepost op: 11-03-2013, 01:07:57 »
Nee, maar ik heb wél de kaart voor Tania getekend  ::jaja::
Dat was puur op mijn initiatief. Er hebben uiteindelijk ongeveer 60 mensen getekend. INclusief aanwezige kandidaten en mol, en ook JP. Die laatste zorgt ervoor dat de kaart bij Tania terechtkomt.


Die zal niet weten wat haar overkomt.

Overigens kwam ik pas vlak voor mijn vertrek vanuit Maastricht op het idee om dat te doen, en ook bewust nadat Tania zelf een foto had gepost, waarop te zien is dat alles goed is met Tania en David (David Henri....).

Die foto wilde ik zelf niet posten, heel simpel, omdat ik vind dat het initiatief daarvoor bij Tania ligt/lag. Het bericht over de geboorte van David was gisteren intussen al zover verspreid dat ik dacht: als niemand het nog op RN heeft gepost, dan doe ik het.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2013
« Reactie #586 Gepost op: 11-03-2013, 01:15:33 »
Dat was het hele paln.. Te weten komen hoe het zat//
Tja, maar ik heb zo veel verschillende antwoorden gehoord over die opdracht, dat ik niks meer vertrouw.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Molfandag 2013
« Reactie #587 Gepost op: 11-03-2013, 01:46:43 »
Making of evil Heinz  >:D

 ::ok:: ::ok::  ;D Was het nou echt de case cape eh kees keep of toch gewoon een tafellaken...  :-X

Overige foto's vind je hier :)

Je link doet het niet Joost, hij vraagt om in te loggen.
Ik neem toch aan dat we ons niet hoeven te registreren om je foto's te bekijken ?
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Molfandag 2013
« Reactie #588 Gepost op: 11-03-2013, 01:51:39 »
Groot compliment aan de organisatie  ::ok::
Het was weer prima geregeld allemaal, top dag !
Veel bekende molloten ontmoet en nieuwe gezichten bij sommige nicknames gevonden.
Gezellige boel onderling en met de kandidaten etc etc ! Top ! of beter F*cking vet !
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #589 Gepost op: 11-03-2013, 06:05:23 »
Geweldige dag gehad! Echt top georganiseerd! ::bravo::
Jammer dat er dan toch weer mensen zijn die gewoon asociaal voordringen, of gewoon naast de rij gaan staan en hun papier in de handen van de kandidaat drukt.. Hier moest de Avro assistent optreden, maar werd niet gedaan.

Veder leuke dingen gekocht op de veiling! Gelukkig een groot steentje kunnen bijdragen voor het eindbedrag! De pot, en het Dakota pakket, met daarin ook de enveloppen met namen, en het enigste ontwikkelde molbiljet! :D

Voor volgend jaar kleine tips.. Geluid moet echt iets zachter.. Het was afentoe gewoon VEELS te hard, tot bijna rondzingen aan toe. En een eventuele doorloop naar de betaaldames voor de veiling. Het werd een opdracht opzich om dat te komen om af te rekenen :P

Al met al een top, en super leuke dag gehad!
Binnenkort zal ik proberen de gehele vragenvuur en veiling op YouTube te zetten, wat ik heb opgenomen  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #590 Gepost op: 11-03-2013, 08:53:21 »
Drie dingen kunnen bemachtigen op de veiling, mijn eerste widm fandag veiling :)

1. Het bootopdrachtkaartje. Met (vanuit het hoogste punt van links naar rechts)
- -500 euro
- -1000 euro
- +1000 euro
- +1500 euro

2. De safari opdracht (Zien ze het dier? Dan mogen ze die envelop openmaken)
- Bonus = Uitgewerkte kaart van de kooienopdracht (wie waar staat etc.)

3. Ontwikkelingsmateriaal van de DoKa
- Ontwikkelings vloeistof
- De drie rode bakjes
- 3 gesloten potje -> Inhoud = 3 onontwikkeld papier, wat verloren is gegaan.

Al met al een geslaagde veiling!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #591 Gepost op: 11-03-2013, 09:01:54 »
Leuk om al jullie verhalen te lezen ::ok::

...máár wat ik nog leuker vind zijn de vele complimenten voor de actieve leden die, en dat weet ik uit eigen ervaring, keihard werken om er een leuke fandag van te maken ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #592 Gepost op: 11-03-2013, 09:11:59 »

Pac-Mol, zijn gepapiermacheede oscar en Kees. :)

Ik vond het een leuke fandag en mijn verloofde heeft ook erg genoten, is op de foto met Art geweest! Ik vond het ook leuk om even met JP te kunnen praten tegen het eind. En bij de veiling heb ik het molboekje van Ewout (omdat ik zelf het hintje had gevonden), de gedichten van de kandidaten en een joker gewonnen. Ik vond de prijzen overigens vrij goedkoop dit jaar, ik dacht dat de gedichten wel voor honderden euro's zouden gaan! Ook de joker was goedkoper dan die van vorig jaar.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #593 Gepost op: 11-03-2013, 09:14:17 »
Pac-Mol, zijn gepapiermacheede oscar en Kees. :)

Ha, leuk! ::ok::

De quiz vond ik qua niveau goed te doen en zat mooi in elkaar.  ::ok::
Ik heb vier fouten gemaakt tel ik net. Netjes. ::trots::

Zomaar een paar foto's tijdens de veiling:
« Laatst bewerkt op: 11-03-2013, 10:18:38 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #594 Gepost op: 11-03-2013, 09:23:44 »
de meet-en-greet heeft me een foto van Kees met mijn molletje en een moltekening van Paulien opgeleverd

Hieronder het karakteristieke molletje van Paulien. Wat was zij goed op dreef zeg gisteren, ook tijdens vragenvuur en veiling! ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #595 Gepost op: 11-03-2013, 10:03:47 »
(Morgen zal ik wel een paar pagina's uit het molboekje van dit jaars actieheld posten. ;D 8)!)

Wat is zo'n molboekje ontzettend leuk om in te neuzen zeg. Vera en ik hadden er totaal niet op gerekend dat we er eentje mee naar huis zouden kunnen nemen (we richtten ons op dictee en kokers), maar voor slechts 80 euro is het toch gelukt: het molboekje van Daniël Boissevain. Het scheelde dat er dit jaar zo lekker veel boekjes onder de hamer gingen. Hopelijk worden van de andere boekjes (Ewout, Joep, Tania, Zarayda) ook nog wat pagina's gepost. :)

Hier diverse pagina's uit Daniëls boekje: 1 - 2 - 3 - 4

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #596 Gepost op: 11-03-2013, 10:29:37 »
gaaf!!  ::bravo::

Daniel noemt kokers buisjes  ::tandpastasmiley::
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #597 Gepost op: 11-03-2013, 10:48:27 »
Mooi om te lezen! Vooral pagina 4! Groot geschreven Carolien is de mol!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molfandag 2013
« Reactie #598 Gepost op: 11-03-2013, 10:58:52 »
Ik ben nog een beetje hyper van gisteren!
Was echt leuk!  ::rofl::
Paulien heeft mijn boek gesigneerd.
Op de foto met Art, JP, Carolien, Paulien, Zarayda en Joep.
Al mijn vragen aan JP kunnen stellen aan het einde van de MFD.

 ::jaja::

Geslaagd!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #599 Gepost op: 11-03-2013, 11:02:18 »
bij de veiling heb ik het molboekje van Ewout (omdat ik zelf het hintje had gevonden)
Wat had ik graag gewild dat dat hintje er niet in zat... ::fluit::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas