Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374323 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #440 Gepost op: 15-03-2014, 19:42:59 »
Het is een nietszeggend artikel van de AD website, maar ik wou het toch even posten: Art: 'Wie is de Mol? dit jaar rattiger'

:D ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #441 Gepost op: 15-03-2014, 19:54:41 »
Mijn reactie op dat artikel: "oke"

:') zeer nutteloos inderdaad

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #442 Gepost op: 15-03-2014, 20:25:32 »
Het is een nietszeggend artikel van de AD website, maar ik wou het toch even posten: Art: 'Wie is de Mol? dit jaar rattiger'

:D ::ok::

Dat is ook compleet uit zijn context gehaald. Want hetzelfde stond vandaag in de krant, maar hierbij ging het om Wie is de Mol junior. Dat is hier niet echt duidelijk :P

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #443 Gepost op: 16-03-2014, 21:21:45 »
Gisteren waren Anton (fysiek) en Art (telefonisch) te gast bij WNL op Zaterdag op Radio 1

klik
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #444 Gepost op: 16-03-2014, 21:45:08 »
Wel een heel leuk interview  ::tandpastasmiley::

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #445 Gepost op: 16-03-2014, 22:17:50 »
Voor iedereen die Freek nog maar een stukje hoop zou geven, bij deze kan dat definitief allemaal de prullenbak in. Leuk interview verder en ik hoop op een land in Zuid Amerika. Peru en Colombia lijken mij uitstekende landen hiervoor.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #446 Gepost op: 16-03-2014, 23:04:29 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het JUIST verdacht...  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #447 Gepost op: 16-03-2014, 23:17:08 »
Ik zou er ook juist aan gaan twijfelen...
Zeker omdat iemand van de crew aangegeven heeft dat vele kandidaten erg verrast zullen zijn door de mol. Of in ieder geval een of andere reactie was het waaruit ik toch haalde dat de mol niet echt verdacht werd. De namen van Susan en Sofie werden naar mijn idee toch al snel genoemd...

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #448 Gepost op: 16-03-2014, 23:32:29 »
Aanwijzing van Anton voor a.s. donderdag: "niets is wat het lijkt"
Reactie Art: Dat is wel een goede in dit geval. Deze is wel op zijn plaats bij deze finale.
Anton: "de mol is een vrouw"

 ::) ::)

Ja dat is niet echt een verrassing. Inmiddels weet half Nederland al dat Susan of Sofie de mol is. Ik denk dat velen denken: Susan is de mol, maar als het Sofie is zou ik niet gek opkijken. De anderen denken: Sofie is de mol, maar als het Susan is zal ik niet gek opkijken.

Had Anton die laatste zin weggelaten, had je aan de hand van dit radiofragment gedacht: wacht even, zou het dan toch alsnog Freek kunnen zijn? En zo creëer je alsnog de verrassing.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #449 Gepost op: 17-03-2014, 08:39:39 »
Tja dat is maar net hoe je het beredeneren wil.........
en ja ik doe dat vanuit mijn perspectief ;)

Anton zegt eerst niets is wat het lijkt en vervolgens de mol is een vrouw.

Het lijkt dat de mol een vrouw is maar niets is wat het lijkt dus de mol is een man ::rofl::

Zo vatte ik hem ook op inderdaad, vooral omdat de interviewster zo zei: "ja maar.... dat wisten we toch al?"
En toen kwam er zo'n typisch lachje van Anton.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #450 Gepost op: 17-03-2014, 08:54:59 »
Zou wel meesterlijk zijn als 99% van de kijkers de verkeerde mol aanwijzen in de finale en ook de twee finalisten op elkaar stemmen. Dat is dan toch wel de ultieme misleiding  ::tandpastasmiley::

Ik heb daar echter toch geen vertrouwen meer in.

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #451 Gepost op: 17-03-2014, 09:33:14 »
Zou wel meesterlijk zijn als 99% van de kijkers de verkeerde mol aanwijzen in de finale en ook de twee finalisten op elkaar stemmen. Dat is dan toch wel de ultieme misleiding  ::tandpastasmiley::

Ik heb daar echter toch geen vertrouwen meer in.

Ik ook niet. Want de mol is...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #452 Gepost op: 17-03-2014, 17:04:46 »
Volgens facebook moet toch echt Susan of Sofie de mol zijn want er wordt gevraagd om hun foto als profielfoto te zetten als het jouw mol is. En Freek wordt niet genoemd.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #453 Gepost op: 17-03-2014, 17:30:53 »
Volgens facebook moet toch echt Susan of Sofie de mol zijn want er wordt gevraagd om hun foto als profielfoto te zetten als het jouw mol is. En Freek wordt niet genoemd.

Haha niet alleen volgens Facebook maar ook gewoon volgens Art. Freek is niet de mol. Dat weten we nu toch?

Wel leuk om te zien hoor hoe mensen zich proberen vast te klampen aan Freek  :D
En ik had hem een hele leuke, goede mol gevonden... helaas..

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #454 Gepost op: 17-03-2014, 17:34:09 »
Haha niet alleen volgens Facebook maar ook gewoon volgens Art. Freek is niet de mol. Dat weten we nu toch?

Wel leuk om te zien hoor hoe mensen zich proberen vast te klampen aan Freek  :D
En ik had hem een hele leuke, goede mol gevonden... helaas..
Ja, ook volgens Art. Maar moet wel zeggen dat het Freek kamp hier het actiefste is van allemaal in het verzamelen van bewijs dat Freek toch de mol moet zijn :D
Zo herkenbaar dat blijven geloven in je tunnel :D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #455 Gepost op: 17-03-2014, 17:48:48 »
Ik denk dat ze dan ná de finale bij Moltalk nog steeds denken er een twist komt ::rofl::

Jammer dat je daar zo over denkt!

Ik aanvaard mijn verlies donderdag, maar ik merk dat ik het scenario "oeps Freek is toch mol" gewoon veel spannender vind dus ik blijf nog lekker in die waan ;D

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #456 Gepost op: 17-03-2014, 18:13:57 »
Het NRC heeft ook weer gekeken.
Waar halen ze eigenlijk hun theorieën vandaan?

read all about it

Nou ja, we zijn zelf ook fans en ons vallen ook gewoon dingen op. Dat ten eerste. Verder kijken we altijd snel even rond op Twitter en ik volg altijd getrouw dit forum. Ik noem het in onze chats ook altijd mijn "vaste forum". Maar allemaal binnen korte tijd, want we chatten, tenzij het echt niet anders kan, maximaal een halfuur na de uitzending met elkaar.

Leuk dat je af en toe naar de rubriek linkt in ieder geval!

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #457 Gepost op: 17-03-2014, 18:28:05 »

Ik aanvaard mijn verlies donderdag, maar ik merk dat ik het scenario "oeps Freek is toch mol" gewoon veel spannender vind dus ik blijf nog lekker in die waan ;D


Dit geldt ook voor mij, koppig en eigenwijs als ik ben. Het is ook niet leuk als iedereen het erover eens is dat het Susan is. ;) Ik sta overigens wel al met 1 voet in de Sofie tunnel.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #458 Gepost op: 17-03-2014, 18:48:21 »
Nou ja, we zijn zelf ook fans en ons vallen ook gewoon dingen op. Dat ten eerste. Verder kijken we altijd snel even rond op Twitter en ik volg altijd getrouw dit forum. Ik noem het in onze chats ook altijd mijn "vaste forum". Maar allemaal binnen korte tijd, want we chatten, tenzij het echt niet anders kan, maximaal een halfuur na de uitzending met elkaar.

Leuk dat je af en toe naar de rubriek linkt in ieder geval!
Graag gedaan hoor en blijf vooral neuzen hier. Zitten goede speurders tussen :)
Maar eh maximaal een half uur is dat na of tijdens de moltalk ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #459 Gepost op: 17-03-2014, 18:57:40 »
Graag gedaan hoor en blijf vooral neuzen hier. Zitten goede speurders tussen :)
Maar eh maximaal een half uur is dat na of tijdens de moltalk ?

Het zal toevallig deels tijdens, grotendeels erna zijn. Maar Moltalk kijken we in ieder geval niet eerst. Dit is onze eigen Moltalk.